close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل آزمون ساده برای بهینه سازی

آزمون ساده برای بهینه سازی

پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395
16:0

آزمون ساده برای بهینه سازی

در اینجا من می خواهم به ارسال برخی سوالات، آموزش سئو شما ممکن است از طریق اینترنت نیز دیده می شود اما در اینجا جای و پاسخ به این به خودتان

برای یک مبتدی این کمک می کند تا در واقع در گرفتن در عمق جستجوگرها در حالی که برای کارشناسان، آن را مانند مسواک زدن مفاهیم. بنابراین در اینجا به سوالات عبارتند از: -

1. چه هستند NOODP "و" NOYDIR، برچسب ها متا و چرا آنها استفاده می شود؟

2. 301، 403، 404، 500 خطا برای چه هستند؟

3. NOFOLLOW چیست؟

4. چه روابط عمومی بر اساس؟

5. لینک آب چیست؟

6. نام عنکبوت گوگل، یاهو و MSN است.

7. خزنده وب نیز نامیده می شود .................. ..

8. از که در آن شما می دانیم که صفحه خود را با موتور جستجوی گوگل خزید؟

9. منابع چگونه بسیاری از گرفتن ترافیک؟

10. لینک متقابل چیست؟

11. DMOZ چیست؟

12. خزنده بازدید یک سایت یا یک صفحه؟

13. روابط عمومی به یک سایت یا یک صفحه داده می شود؟

14. ارزش گذاری گزاف گویی چیست؟

15. صفحه فرود چیست؟

16. فهرست هر 5 موتورهای جستجو.

17. فهرست هر 10 سایت های اجتماعی نشانه با> = 4 PR.

18. آیا می بازدیدکننده داشته است جغرافیایی را شناسایی کنید؟ اگر بله پس از کجا؟

19. فهرست هر 5 مرورگرها.

20. روابط عمومی سایت شما چیست؟

21. فهرست هر 3 شبکه های اجتماعی.

22. یک متن لنگر چیست؟

موارد جزئی 23. چه هستند؟

24. مشاهده همه، بیشتر بخوانید، و غیره لینک باید دنبال و یا nofollow باشد؟

25. یک کلمه کلیدی باید با باشد ... (مرقس یکی از واقعی)

جستجو بالا حجم، کمتر مسابقه یا

جستجو کمتر دوره، رقابت بالا

26. یک کلمه کلیدی است.

27. توضیح دهید که چه متا تگ ها در جهان امروز مهم است.

28. فهرست هر 5 کلمات توقف.

29. فهرست هر 10 مقاله سایت های ارائه با> = 4 PR.

30. چه تجزیه و تحلیل رقابتی به شما چیست؟

31. چگونه می توانیم ارائه تمام لینک ما را به موتور جستجو به طور مستقیم.

32. کجا یک جای فایل robot.txt به هر وب سایت؟

33. اگر این شرکت که سایت شما مشغول به کار برای تصمیم گرفته است به حرکت همه محتوای آن را به یک دامنه جدید، چه اقداماتی می کنید؟

34. می توانید بازدیدکننده داشته جغرافیایی را شناسایی کنید؟ اگر بله پس از کجا؟ ذکر بخش خاص.

35. چه ابزار جستجوگرها شما به طور منظم استفاده کنید؟ لیست هر 5.

36. نظر شما در مورد خرید لینک فکر می کنم؟

که آغاز شده گوگل - 37. دو نفر کلیدی چه کسانی هستند؟

38. فهرست هر 5 شبکه های اجتماعی.

39. تفاوت بین SEO و SEM چیست؟

40. چه سایت های صنعت، وبلاگ ها، انجمن ها و شما به طور منظم به عنوان خوانده شده؟

41. فهرست هر 5 موتورهای جستجو.

42. توضیح مراحل مختلف است که شما می کنند برای بهینه سازی یک وب سایت؟

43. انواع چگونه بسیاری از نقشه سایت؟ نقشه سایت برای کاربر یا SE؟

44. از دیدگاه تجزیه و تحلیل، چه تفاوت بین کاربران از نتایج جستجو آلی در مقابل / کاربر مستقیم نوع در است؟

45. چرا گوگل رتبه ویکیپدیا برای بسیاری از موضوعات؟

46. ​​محبوبیت لینک چیست؟

47. هنگامی که مطالب ارسالی در موتورهای ظاهر می شود؟

48. تفاوت بین سایت های تجارت الکترونیک و سایت های خدمات.

49. چه کد پاسخ 301-سرور دارد؟

50. چه الگوریتم گوگل پاندا بر اساس؟

51. موتورهای جستجو همه مهم حروف حساس هستند. Y یا N

52. کدام یک از زیر نمونه هایی از عوامل؟

یک عنکبوت موتور جستجو

   ب. اینترنت اکسپلورر

   ج. اپرا

   د. پایگاه داده SQL سرور متصل به یک وب سایت

53. ربات زیر متا تگ هدایت رباتها موتور جستجو:

<نام META = "ربات" CONTENT = "NOINDEX، NOFOLLOW">

A. نه به صفحه اول صفحه اصلی و نه به دنبال لینک در صفحه

B. نه به صفحه اول صفحه اما به دنبال لینک در صفحه

C. نه به صفحه اول صفحه و نه به دنبال لینک در صفحه

D. به صفحه اول صفحه و نه به دنبال لینک در صفحه

54. چگونه بسیاری از کلمات باید صفحات من باشد؟

55. چگونه می خواهید پیدا کردن لینک دهنده از هر سایت از گوگل جستجو.

56. چگونه می سایت نقشه برای روند بهینه سازی موتور جستجو مهم است؟

A. نقشه سایت راهنما هیات تحریریه موتور جستجو را از طریق یک وب سایت بروید، در این صورت اطمینان دادن سریعتر

B. نقشه سایت کمک موتور عنکبوت جستجو انتخاب کنید تا صفحه بیشتر از وب سایت

   B. گوگل اعتبار می دهد به وب سایت داشتن نقشه سایت. کاربران GoogleBot به نظر می رسد برای کلمات کلیدی و یا عنوان "نقشه سایت" در صفحه اصلی از یک وب سایت.

   D. هیچکدام از موارد فوق

57. کدامیک از موارد زیر می تواند بهترین انتخاب ساختار URL (برای هر دو موتورهای جستجو و انسان)؟

یک www.wildlifeonline.com/category/277/article/563

       ب. www.wildlifeonline.com/animals/crocodile

       ج. www.wildlifeonline.com/O0665؟id=563&cat=277

       د. text.wildlifeonline.com/category/crocodile

       E. www.wildlifeonline.com/563

58. چه مدت کلید واژه برجستگی مراجعه کنید؟

   یک آن را به این واقعیت است که کلمات کلیدی قرار داده شده در قسمت های مهم یک صفحه وب توسط موتورهای جستجو در اولویت داده می شود اشاره دارد

   ب. آن را به این واقعیت است که اهمیت انتخاب کلمات کلیدی ترافیک بالا منجر به بهترین بازگشت سرمایه گذاری اشاره

   ج. آن را به اهمیتی که به گرفتن چگالی کلمه کلیدی سمت راست اشاره دارد

   د. آن را به نزدیکی و صمیمیت بین دو یا چند واژه کلیدی اشاره

59. کدامیک از موارد زیر از موتورهای جستجو یا دایرکتوری نتایج جستجو برای AOL فراهم می کند؟

   یک لیکس

   ب. DMOZ

   ج. یاهو

   د. گوگل

60. کدامیک از موارد زیر است که دست کم منطقه مهم که در آن به شامل کلمه کلیدی خود را (ها)؟

یک توضیحات متا

   ب. عنوان

   ج. فراکلیدواژه ها

   د. متن

       E. لنگر داخلی متن

61. چگونه می توان توضیحات متا تگ ها با عمل بهینه سازی موتور جستجو کنم؟

یک آنها برای کمک به موتورهای که کلمات کلیدی مهم در صفحه خود هستید به

       ب. درخواست ترفند - توضیحات متا مهم نیست

       ج. آنها در خدمت به عنوان کپی که جستجوگران را ترغیب به کلیک بر روی لیست خود

      د. آنها یک عامل رتبه بندی مهم در الگوریتم های جستجوی هستید

62. کدامیک از موارد زیر بهترین راه برای به حداکثر رساندن فرکانس که با سایت شما / صفحه توسط موتورهای جستجو خزید است؟

       یک اضافه کردن کوتاه "تاخیر خزیدن" پارامتر به فایل robots.txt خود

       ب. افزایش "فرکانس خزیدن" خود را در وب مستر گوگل مرکزی

      ج. اغلب اضافه کردن مطالب جدید

       د. جستجو برای وب سایت خود را بیشتر در موتورهای بزرگ

       E. سایت خود را از طریق فرم ارسال مقاله موتورهای جستجو با

63. آیا یک نقشه سایت HTML عادی با Google استفاده می کنید؟

   یک هر نقشه سایت OK استفاده از آن با گوگل است.

   ب. نه، من نه به خاطر آن محتوای تکراری است.

   ج. بله، من می خواهم با استفاده از فرمت HTML که گوگل استفاده می کند برای نقشه

   د. من ترجیح می دهم استفاده از فرمت XML که گوگل با استفاده از نقشه سایت برای

64. چه خواهد شد رشته جستجو "لینک: www.webconfs.com" نشان می دهد؟

یک لیست لینک دهنده از سایت های دیگر بر روی وب به webconfs.com کسانی که در شاخص از موتور جستجوی خاص در دسترس هستند.

ب. لیست لینک دهنده از سایت های دیگر بر روی وب به webconfs.com.

ج. صفحه اصلی webconfs.com.

د. لنگر متن لینک دهنده که به سایت webconfs.com لینک کنید.

65. آیا زیر مناسب متاتگ برای یک سایت است که کتاب به فروش می رساند؟

<نام متا = "کلمات کلیدی" محتوای = "کتاب، انتشار، خواندن، نویسنده، ژانرهای، پوشش، رمان" />

یک بله، این متاتگ خوب است حتی اگر آن را می تواند کلمات کلیدی بیشتر حال

ب. نه، آن است و نه کوتاه، من کلمات کلیدی برای بهینه سازی برای.

ج. من ترجیح می مبادله "انتشار" و "رمان" به خاطر "رمان" مهم تر است "انتشار".

د. بله، متاتگ زیر شامل تمام کلمات کلیدی که نیاز دارم.

E. چرا با ابر برچسب ها در همه زحمت؟

66. آیا وب سایت شما در فهرست باز ذکر شده است؟

67. گاهی اوقات گوگل SERP عنوان و توضیحات از DMOZ و یا Yahoo دایرکتوری که در آن سایت ما ذکر شده است نشان می دهد. چرا؟

68. رتبه چیست؟

یک ربط جستجوی یک صفحه نسبت به صفحات دیگر در شاخص موتور جستجو است.

ب. راه اقدامات یاهو محبوبیت یک صفحه داده شده است که در تعداد و کیفیت از سایت های که به آن لینک است.

ج. راه اقدامات گوگل محبوبیت یک صفحه داده شده است که در تعداد و کیفیت از سایت های که به آن لینک است.

د. فن آوری چک برای رتبه بندی صفحات.

69. کد منبع (متا تگ ها، تگ عنوان، و غیره):

یک آن است که بسیار مهم است

ب. می توان در حالی که در بهینه سازی صفحه از مطالعه حذف شدند

ج. عنکبوت موتور جستجو آیا در این نیست.

د. باید درست مثل بقیه از سایت خود را بهینه سازی

70. کدام یک از فایل های زیر ایجاد شده است به ارائه دستورالعمل به رباتها SE؟

یک index.html را

ب. Spiders.txt

ج. sitemap.xml به

د. فایل robots.txt

E. Searchbot.xml

71. نقشه سایت که بدون آن رباتها SE نه شاخص صفحات خود را کاملا ضروری است.

یک درست

ب. غلط

72. هنگامی که خزنده سایت خود را، که دستورات HTML انجام رباتها SE اول تفسیر؟

یک بدن

ب. H1

ج. ربات

د. متا

73. ص رتبه ترازو از 1 تا 5.

یک درست

ب. غلط

74. بر روی یک نقطه گوگل از این دیدگاه، است که بهترین جداکننده فضا در یک URL؟

یک |

ب. -

ج. ٪

د. _

ارتباط 75. داخلی راه مشروع گرفتن یک لینک دهنده است؟

76. چه مدت طول می کشد تا توسط گوگل ایندکس؟

77. SEM شاخه ای از جستجوگرها است.

یک درست

ب. غلط

ج. هر دو مرتبط است.

78. تنها داشتن یک صفحه روابط عمومی از 10 است که Google.com وجود دارد.

یک درست

ب. غلط

79. هنگامی که شما یک خطای 404 را دریافت کنم؟

یک اگر یک تغییر مسیر موقت در آن صفحه وجود دارد

ب. اگر یک تغییر مسیر دائمی در آن صفحه وجود دارد

ج. اگر سرور به پرس و جو پاسخ نمی

د. زمانی که صفحه مورد نظر وجود ندارد

80. چه شده است SERP چیست؟

یک موتور جستجو صفحه

ب. رتبه بندی موتور جستجو صفحه

ج. موتور جستجو نتایج مکان

د. رتبه بندی موتور جستجو مکان

کد 81. خطای 500

یک خطای داخلی سرور

ب. ممنوع

ج. پیدا نشد

82. CSS - فرم کامل.

83. CTR - فرم کامل، آن را توصیف و یک مثال.

عنکبوت 84. SE تصاویر با چه شناخت؟

85. چه معیارهای استفاده می کنید برای اندازه گیری موفقیت؟

یک تبدیل

ب. ترافیک خوب

ج. خوب رتبه صفحه

د. بالا کلید واژه رتبه بندی

86. کدام SE را تشویق می کند چاشنی کلمه کلیدی؟

یک گوگل

ب. یاهو

ج. بینگ

د. هیچکدام از موارد فوق

87. آیا شما تضمین 1 رتبه بندی جایگاه؟ چرا؟

88. یک مثال را از هر کلمه کلیدی 4 عبارت؟

89. اگر هر ارائه دهنده خدمات SEO می گوید که آنها با همکاری عمده SE، قابل اعتماد هستند به جایزه یک پروژه؟

90. آیا ما می توانیم nofollow به عنوان یک پیوند را لینک کنید؟

91. آیا ما می توانیم رتبه # 1 با کلمه کلیدی "آی فون"؟

92. چگونه می توان تعداد کل لینک دهنده شما را پیگیری میکنید؟

93. از کجا می توانید پیدا کردن خطاها خزنده سایت شما؟

94. اگر روابط عمومی سایت من 2 است، پس من باید به تنها کسانی که سایت های که روابط عمومی 2 یا بیشتر است را لینک کنید؟ چرا؟

95. چرا SE مانند گوگل نیاز محتوای منحصر به فرد و سعی کنید برای نمایش تنها سایت های خوب در SERP؟

96. چگونه شما می دانید که چگونه بسیاری از مردم در جستجوی کلمه کلیدی خود را؟

97. چه مدت طول خواهد آن را برای رتبه بندی در گوگل؟

98. به چه سایت های تجارت الکترونیک چیست؟

99. تعریف دزد.

100. چه عوامل دیگری رتبه بندی علاوه بر لینک دهنده تاثیر می گذارد؟

یک به عوامل بهینه سازی صفحه

ب. این که آیا شما محتوای منحصر به فرد

ج. آیا دامنه خود را شامل کلمات کلیدی اولیه خود را.

د. داشتن ارتباط زیادی خروجی و یا متقابل با اشاره به سایت های "بد"

E. با استفاده از محتوایی که موتورهای جستجو قادر به خواندن، مانند فایلهای دیداری، فلش، فیلم، گرافیک (بدون تگ ALT)، و غیره

F. A تا E

گرم. تنها، B و C

ساعت. تنها d و e

منبع:سئو


مطالب مرتبط