close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل بهینه سازی سایت چیست

بهینه سازی سایت چیست

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395
18:57

بهینه سازی چیست

بهینه سازی چیست

به روز رسانی: در حال حاضر متخصص سئو یک نسخه بیشتر تا به تاریخ و گسترده از این مقاله را برای سال 2016. لطفا وجود دارد مبانی جستجوگرها: 22 ملزومات شما برای بهینه سازی سایت چیست خود نیاز دارید .عمومی بهینه سازی موتور جستجو سئواساسی است. و ضروری است. SEO شما کمک خواهد کرد موقعیت وب سایت شما به درستی به در نقاط مهم در فرایند خرید و یا زمانی که مردم نیاز سایت شما یافت می شود. موتورهای جستجو دنبال چه هستند؟ چگونه می تواند به شما برای ساخت وب سایت خود را در راه است که هر دو بازدید کنندگان خود را / مشتریان، و همچنین گوگل، بینگ، و دیگر موتورهای جستجو خواهد شد لطفا؟ مهمتر از همه، چگونه می تواند جستجوگرها کمک وب سایت خود را سودآور تر می شود؟در طول مقدمه به جلسه SEO چیست  در SES نیویورک ، کارولین شلبی ( CShel )، مدیر SEO، شیکاگو تریبون / 435 دیجیتال ، به طور کامل توضیح داد SEO ارزش شدید می توانید برای سایت ارائه، و بر اهمیت SEO عمومی با استفاده از زیر قیاس:شلبی گفت: "پرش اصول اولیه و هزینه های تمام وقت و پول خود را در اجتماعی و چیزهای فانتزی، همان پرش مسواک زدن دندان و دوش گرفتن خود را، اما خرید نوار سفید و پوشیدن ادکلن گران است".اگر چه مقدمه به جلسه SEO برای تازه واردان صنعت در نظر گرفته شده بود، راهنمایی شلبی ارائه یادآوری مهم حتی برای حرفه ای جستجوگرها با تجربه هستند که بهینه سازی شده سایت های برای سال.سئو SEO چیست، دقیقا؟هدف از جستجوگرها بنیادی است به تقلب نیست و یا "بازی" موتورهای جستجو. هدف از جستجوگرها:درست، تجربه کاربر بدون درز بزرگ است.

برقراری ارتباط به موتورهای جستجو نیت خود را به طوری که آنها می توانید وب سایت خود را برای جستجوهای مرتبط توصیه می شود.

1. وب سایت شما مانند یک کیک

 

think-of-your-site-like-a-cake

 

لینک های خود را، جستجو پرداخت، و اعمال رسانه های اجتماعی به عنوان شکر و تخم مرغ، اما مطالب خود را، معماری اطلاعات، سیستم مدیریت محتوا، و عمل به زیرساخت به عنوان شکر و باعث می شود کیک. بدون آن، کیک خود را بی مزه، خسته کننده است، و می شود در سطل زباله انداخته.

 

theyre-both-cakes-right

 

2. موتورهای جستجو خدمات سئو چه به دنبال

 

موتورهای جستجو می خواهید به انجام شغل خود را به بهترین شکل ممکن با مراجعه کاربران به وب سایت و محتوا است که بیشتر مربوط به آنچه را که کاربر به دنبال. پس چگونه ربط تعیین می شود؟

 

محتوا: توسط تم است که در حال داده شده، متن در صفحه، و عناوین و توصیفات که داده می شود تعیین می شود.

عملکرد: سایت شما چقدر سریع است و آن را به درستی کار می کند؟

سازمان: آیا سایت شما به محتوای به اندازه کافی خوب به لینک به و یا انجام دیگر سایت های معتبر استفاده از وب سایت خود را به عنوان یک مرجع یا استناد اطلاعاتی که در دسترس است؟

تجربه کاربر: چگونه سایت نگاه می کنید؟ آیا آسان به حرکت در اطراف آن؟ آیا این نگاه بی خطر است؟ آیا دارای بالا نرخ گزاف گویی ؟

3. موتورهای جستجو به دنبال چه برای

 

عنکبوت موتور جستجو تنها مقدار مشخصی از ذخیره سازی داده، به طوری که اگر شما در حال انجام تاکتیک های سایه دار و یا تلاش برای آنها را فریب، شانس شما در حال رفتن به خودتان صدمه دیده در دراز مدت. موارد موتورهای جستجو نمی خواهید عبارتند از:

 

چاشنی کلمه کلیدی: استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در صفحات خود.

لینک های خریداری شده: خرید لینک شما هیچ جا دریافت که آن را به جستجوگرها می آید، بنابراین هشدار داده می شود.

ضعیف تجربه کاربر: آن را آسان برای کاربر به این جهان. بیش از حد بسیاری از تبلیغات و ساخت آن بیش از حد دشوار برای مردم برای پیدا کردن مطالب که دنبال آن هستید تنها افزایش نرخ گزاف گویی خود را. اگر شما می دانید نرخ گزاف گویی خود را در آن تعیین اطلاعات دیگر در مورد سایت شما کمک خواهد کرد. برای مثال، اگر آن را 80 درصد و یا بالاتر است و شما باید محتوای وب سایت خود، شانس هستند چیزی اشتباه است.

4. بدانید مدل کسب و کار شما

 

در حالی که این بسیار واضح است، بنابراین بسیاری از مردم تمایل به نشستن نیست و فقط بر روی اهداف اصلی خود هستند تمرکز می کنند. برخی از سوالات شما نیاز به از خود بپرسید عبارتند از:

 

چه تبدیل را برای شما تعریف می کند؟

آیا شما فروش چشم (برداشت) و یا چیزی است که مردم با کلیک بر روی؟

اهداف شما چه هستند؟

هنوز دارایی ها و بدهی خود را می دانید؟

5. فراموش نکنید که برای بهینه سازی چند کانال

 

multichannel-optimization

 

استراتژی کلید واژه است که نه تنها به پیاده سازی بر روی سایت مهم است، اما باید به سیستم عامل های دیگر خارج از سایت، همین دلیل است که شما نیز باید در مورد بهینه سازی چند کانال فکر گسترش دهد. این سیستم عامل چند کانال عبارتند از:

 

فیس بوک

توییتر

لینک

پست الکترونیک

آفلاین، مانند رادیو و تلویزیون تبلیغات

بودن سازگار با عبارت های کلیدی در این سیستم عامل نه تنها کمک به تلاش های نام تجاری خود را، بلکه آموزش به کاربران برای استفاده از عبارات خاص شما در حال بهینه سازی برای.

 

6. مطابق با نام های دامنه

 

نامگذاری دامنه به پایه و اساس کلی شما مهم است، بنابراین به عنوان بهترین عمل شما بهتر است با استفاده از حوزه ریشه زیر دایرکتوری (example.com/awesome) در مقابل زیر دامنه (awesome.example.com). برخی از بهترین شیوه های دیگر با نام دامنه:

 

دامنه سازگار: اگر شما نوع در www.example.com است، اما پس از آن نوع خود را فقط در example.com و "وو" به www.example.com تغییر مسیر نیست، که بدان معنی است که موتورهای جستجو در حال دیدن دو سایت های مختلف. این است که برای تلاش های SEO کلی شما آن را به عنوان لینک های ورودی خود را رقیق، به عنوان سایت های خارجی خواهد شد به www.example.com و example.com ارتباط موثر نیست.

قدیمی حفظ شود: حوزه قدیمی بهتر از آنهایی که جدید هستند، اما اگر شما در حال خرید یک دامنه قدیمی، مطمئن شوید که صاحب قبلی چیزی مشکوک به علت دامنه به تنبیه نیست.

کلمات کلیدی در URL: داشتن کلمات کلیدی شما در حال تلاش برای رتبه بندی در دامنه شما تنها تلاش های کلی خود را کمک خواهد کرد.

7. بهینه سازی برای انواع مختلف نتایج

 

علاوه بر بهینه سازی برای تجربه دسکتاپ، مطمئن شوید که به تمرکز بر روی تلفن همراه و قرص بهینه سازی و همچنین دیگر رسانه ها.

 

ایجاد محتوای رسانه های غنی مانند ویدئو، به عنوان آن را آسان تر برای به دست آوردن یک ویدیو به رتبه در صفحه اول از آن است که برای دریافت یک صفحه متن ساده برای رتبه بندی.

بهینه سازی محتوای غیر متن خود را به طوری موتورهای جستجو می تواند آن را ببینید. اگر سایت شما با استفاده از فلش و یا فایلهای PDF، مطمئن شوید که شما به عنوان خوانده شده تا در آخرین بهترین شیوه بنابراین موتورهای جستجو می توانید که محتوای خزیدن و دادن اعتبار سایت خود را برای آن.

8. تمرکز بر متا داده خود را بیش از

 

مطالب خود را در سایت خود را باید داشته تگ عنوان و توضیحات متا .

 

کلمات کلیدی متا تقریبا توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته امروزه، اما اگر شما هنوز از آنها استفاده کنید، مطمئن شوید که آن سخن می گوید به طور خاص به آن صفحه و آن را نیز به درستی فرمت.

توضیحات متا شما باید منحصر به فرد باشد و همچنین به آن صفحه خاص صحبت می کنند. کپی بگیرید توصیف متا از یک صفحه به صفحه شما را در هر نقطه نیست.منبع:centerall


مطالب مرتبط