close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل چگونه صفحه اول گوگل باشیم

چگونه صفحه اول گوگل باشیم

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395
18:47

صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل

بهینه سازی سایت یک صفحه یا مقاله در وب سایت خود و یادگیری چگونه به در صفحه اول گوگل بسیار مستقیم به جلو. شما ممکن است کارشناس جستجوگرها خدمات به لحن خوب استخدام کار خود را پایین مسیر، اما هر کسی می تواند مهم ترین کار را خودشان انجام دهند.اگر شما می خواهید به زمین در صفحه 1 گوگل، بعید است اتفاق می افتد مگر اینکه سایت شما برای عوامل رتبه بندی موتور گوگل جستجو بهینه سازی شده است.برتر در صفحه رتبه بندی عوامل برای صفحه اول گوگلاین آموزش به شما مقام اول در گوگل، و یا هر موتور جستجوی در آموزش سئودیگر تضمین نمی کند. اما آن را به شما بگویم چه شما باید انجام دهید اگر شما می خواهید به در حال اجرا باشد.مردم به دنبال مربوطه، اطلاعات خوبی ارائه شده. اگر شما می خواهید به رتبه اول، هر دو در چشم گوگل و در چشم از بازدید کنندگان وب سایت خود، این مراحل ساده را دنبال کنید.اجازه می دهد تا در بالای هر صفحه در وب سایت خود را شروع و راه خود را به پایین. روش باشد.بهینه سازی وب سایت خود را آدرس وب سایت شمانام دامنه شما باید کوتاه و شیرین باشد. همچنین کمک می کند اگر شما می توانید محصول، پست شما و یا خدمات URL کوتاه نیز نگه می دارد.راهنمایی بهینه سازی وب سایت با این حال، در حالی که آن بازاریابی خوب برای یک نام دامنه کوتاه است، آن ضروری نیست. کوتاه است. اما محبوب ترین وب سایت بازی تخته بر روی وب است.از همه مهمتر، سئو چیست موتورهای جستجو و بازدید کنندگان را با استفاده از وب سایت خود را ساده تر زمانی که شما با استفاده از URL هایی که با دقت توصیف محتوای صفحه پیدا کنید. ما در حال صحبت کردن در مورد کلمات کلیدی. کلمات که به وضوح و به طور خاص بسیار توصیف آنچه شما انجام دهد.به عنوان مثال: است که به دور برای هر دو بازدید کننده و خدمات سئو گوگل در فهم محتوای صفحه خود را از بهتر،آماده برای یک راز کلمه کلیدی قاتل که رایگان و بدون نیاز نرم افزار پیچیده؟ از دوستان تان بپرسید آنچه که آنها به Google تایپ در صورتی که برای خالی، به دنبال شدند. از مادر و خواهر خود را بپرسید بیش از حد! من این را امتحان کنید در همسر من در همه زمان ها و راه رفتن دور با برخی از قاتل کلمات کلیدی. گاهی اوقات راه حل در مورد چگونگی گرفتن در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو است آه، خیلی ساده است.URL ها را به مبارزات انتخاباتی خود را در جستجوگرها بسیار حیاتی است. مطمئن باشید که برای استفاده از URL است که آن را برای گوگل آسان به شاخص سایت خود را. این بدان معناست که نمی رویم قرار دادن در خط تیره، نقطه و علامت دیگر در URL خود را که در آن آنها لازم نیست به. گوگل نمی تواند بخواند.بنابراین، شما می توانید آن را برای گوگل آسان با استفاده از رایج ترین عبارات و زبان عمومی است.اگر شما یک دامنه را نداشته باشند، شما می توانید برای نام دامنه جست و جوی در Vidahost. من با استفاده از Vidahost و پیدا کردن آنها بسیار عالی است.

 

باید استفاده کنم کام، دات نت. یا انواع دیگری؟

 

عامل در نظر گرفتن: آیا کسب و کار شما در تلاش برای جذب یک بازار محلی؟

 

اگر شما در این بازی املاک و مستغلات و مخاطبان هدف خود را در استرالیا است، آن را حس می کند به رفتن با .com.au. اگر شما یک سایت که مبادرت به فروش محصولات دیجیتال که می تواند دانلود، پس شاید کام یک گزینه بهتر از آن را به مخاطبان گسترده تر گرفتن است.

 

در سمت تلنگر است که با استفاده از گفتمان نیز رقابت خود را افزایش می دهد. این خوب است. ما می توانیم راه های دیگر برای جهش بیش از رقابت خود را در موتورهای جستجوی بزرگ پیدا کردن و ما هنوز هم می توانید صفحه 1 در گوگل زمین.

 

هنوز مثل خواندن سقوط نیست. سازمان دیده بان صفحه اول گوگل رتبه بندی در عمل

 

 

بهینه سازی وب سایت خود را عنوان متا شما

 

این یک مرجع به عنوان صفحه شما است. برچسب عنوان به گوگل می گوید در چند کلمه چه صفحه شما است در مورد. اگر از Google را نمی گوید، آن را حدس بزنید خواهد شد.

 

نکته اولین و مهم ترین

 

شما نمی خواهید گوگل به حدس زدن.

 

جایی باید تا نزدیکی بالای صفحه کد شما باشد و وجود دارد به طور پیش فرض در اکثر سیستم عامل (وردپرس، داریم، جوملا. آپادا، و غیره). گوگل و دیگر موتورهای جستجو می خواهم به یک ساختار عنوان سازگار از بالا به پایین. بیشتر در مورد این زیر.

 

تگ عنوان تنها باید یک بار در هر صفحه برای بهترین نتایج استفاده می شود. این می تواند از خود H1 تیتر متفاوت، اگر سایت شما فراهم می کند یک بخش جداگانه برای عنوان خود را - که اکثر سیستم عامل است.

 

اگر شما یک عنوان فراهم نیست، گوگل در یک عنوان برای شما تصمیم می گیرید. شما نمی خواهید که نیست.

عناوین موثر ترین صفحه در مورد 30-65 کاراکتر، از جمله فاصله. عناوین خود را نگه دارید مختصر و مطمئن شوید که آنها حاوی بهترین کلمات کلیدی خود را. هر صفحه باید عنوان منحصر به فرد خود را داشته باشد.

 

گوگل نمایش شخصیت به عنوان بسیاری از آن می تواند به یک عنصر بلوک که 512px است گسترده و 1 خط از متن تجاوز نمی کرد. بنابراین هیچ رقم طلایی وجود دارد که آن را به تعدادی از شخصیت های عنوان خود را نمایش داده خواهد شد می آید.

 

در نهایت، تنها شخصیت ها و کلمات استفاده می کنید تعیین خواهد کرد اگر تمام عنوان صفحه خود را در یک قطعه جستجوی گوگل دیده می شود. گوگل استفاده می شود برای شمارش 70 کاراکتر در یک عنوان - که در 2011/2012 تغییر کرده است.

 

اگر شما می خواهید برای اطمینان از تگ عنوان خود را کامل نشان می دهد در گوگل صفحه نتایج موتور جستجو، به بیش از 65 کاراکتر می چسبد.

 

تگ های عنوان برای جستجوگرها مهم است. آنها تنها مهم ترین عنصر در محل که در آن به جای کلمات کلیدی هستند. گذشته از سادگی توصیف صفحه، چه برچسب عنوان فراهم شده است؟ سه مزایای مهم:

 

آنها ارائه توضیحات مختصر از صفحه (65 کاراکتر) برای هر دو کاربران و ربات

جوش یک فکر به ذات خود فراهم می کند محتوای غنی از کلمات کلیدی، که فوق العاده است برای موتورهای جستجو به طبقه بندی محتوای

آنها را فراهم تیتر مناسب برای توصیف صفحه وقتی که می آید تا در یک صفحه نتیجه جستجو

راهنمایی بهینه سازی وب سایت توضیحات متا شما

 

متا توصیف می کند را در صفحه شما ظاهر نمی شود. آن را در کد منبع به نظر می رسد و گوگل آن را می خواند برای تصمیم گیری چه سایت یا مقاله خود را در مورد.

 

استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحه خود را

 

توصیف متا مفید هستند زیرا آنها اغلب دیکته کند که چگونه صفحات خود را در نتایج جستجو نشان داده. برای اثربخشی مطلوب، توصیف متا باید 70-160 کاراکتر باشد.

 

توصیف متا شما باید مختصر و حاوی بهترین کلمات کلیدی و یا مترادف است که به وضوح مرتبط خود را. همچنین باید شامل یک تماس به عمل. اگر می خواهید مردم به کلیک بر روی صفحه خود را در نتایج جستجوی گوگل، بگویید!

 

استفاده از یک تماس به عمل

 

"برای ... اینجا را کلیک کنید." خوب برای استفاده است و بنابراین، "قانون در حال حاضر و ..."، و یا "سفارش ارزان ...." یا "خوانده شده مقاله ما در مورد ...."

 

اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت خود است توضیحات متا خود را به جلوگیری از هر گونه محتوای تکراری است. گوگل شما را برای محتوای تکراری مورد استفاده در توضیحات متا مجازات نخواهد کرد.

 

با این حال، اگر شما محتوای تکراری پس از آن گوگل را برای شما تصمیم می گیرید که صفحه را برای یک موضوع خاص را نشان می دهد. باز هم، شما نمی خواهید گوگل تصمیم گیری چه در نتایج جستجوی خود ظاهر می شود.

 

برای عنوان سایت و یا توضیحات، به سادگی استفاده از دکمه سمت راست ماوس را خود انتخاب کنید منبع (یا کد منبع) و سپس کنترل F "رسید. نوع کلمه، "عنوان" در جستجو که بالا میآید در پایین مرورگر خود را و آن را به شما را به تگ عنوان را در آن صفحه است.

 

پیدا کردن کلمات کلیدی خوب H1 عنوان 

 

این عنوان مقاله خود را به عنوان آن را در صفحه وب خود را به نظر می رسد. این ممکن است متفاوت باشد از عنوان شما به امید رتبه صفحه 1 از گوگل برای و که دور در کد منبع خود را جمع.

 

بهینه سازی صفحه وب

 

با این حال، اگر شما در یک بخش تگ عنوان (متا عنوان) است نه پس از آن این است که اغلب عنوان که گوگل به مقاله شما در نتایج جستجو است.

 

اگر شما یک تگ عنوان جداگانه به منظور از نتایج جستجو استفاده کرده باشید برخی از انعطاف پذیری را در اینجا برای افزایش طول مقاله خود و یا استفاده تغییرات دقیق و ظریف از کلمات کلیدی خود را و یا عبارت کلیدی شما مایل به رتبه بندی برای.

 

تگ های H1 به Google بگویید چه در مورد صفحه شما مهم است. آنها تا از تگ عنوان. شما باید تعدادی از 'H' (شماره) گزینه های موجود در صفحه وب خود (H1، H2، H3). در یک دنیای ایده آل، شما می خواهید این به نظر می رسد به ترتیب نزولی.

 

حد H1 و تنها از آن استفاده کنید یک بار در سایت خود. H2 برای عنوان فرعی عمده و H3 برای رده بندی کلی زیر عنوان. مثلا:

 

رایگان کلیپ های <H1> ارزان کاغذ </ H1>

<h2> چگونه برای خرید ما رایگان کلیپ های تخفیف کاغذ </ H2>

<H3> نمایش محدوده ما از ارزان طلا و نقره مقاله های ویدیوئی </ H3>

چیز هایی برای به یاد آوردن

 

اهمیت یک تگ H1: در H1 مهم ترین برچسب است و آن را هرگز نباید در یک صفحه نادیده گرفته شود. عنکبوت جستجو توجه به کلمات مورد استفاده در تگ H1 آن گونه که باید حاوی شرح عمومی از محتوای صفحه، فقط به عنوان صفحه <TITLE> کند.

 

ربط: عنکبوت موتور جستجو بررسی ارتباط تگ هدر با محتوای مرتبط با آن. سازگاری کلید واژه: عنکبوت موتور جستجو بررسی قوام کلمه کلیدی بین تگ هدر و دیگر بخش های صفحه.

 

بهتر تجربه کاربر: سرنویس برچسب ها را به کاربر ایده روشنی از آنچه محتوای صفحه است. موتورهای جستجو اهمیت زیادی برای تجربه کاربر در یک سایت، به این معنی حضور شماره برچسب ها یک جزء مهم از جستجوگرها شود.

 

صفحه وب به کمک کلمات کلیدی خود را و Alt برچسب ها

 

کلمات کلیدی کلمات و جملات که کاربران ارائه و موتور جستجو با هدف دقیق سایت شما می باشد. در دنیای بازاریابی وب، آنها هم می تواند دم بلند و یا دم کوتاه است.

 

کلمات کلیدی و ویژگی های تصویر

 

یک مثال از یک کلمه کلیدی دم کوتاه ممکن است، "و مقاله های ویدیوئی". اگر صفحه شما به صحبت کردن در مورد کلیپ های کاغذی، شما می خواهید مطمئن شوید این کلمه به نظر می رسد بر روی صفحه خود - در حد اعتدال. چهار بار ممکن است به اندازه کافی اگر مقاله شما 500-750 کلمات است.

 

"مقاله های ویدیوئی" نیز ممکن است به شدت رقابتی است، و بنابراین، مگر سایت شما در واقع به نام، "www.paperclip.com" شما ممکن است بخواهید برای ساخت صفحه خود را با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند.

 

کلمات کلیدی دم بلند جملات طولانی و اغلب آسان تر به رتبه صفحه 1 از گوگل برای در آغاز است. آنها جملات یا عبارات که کاربران ممکن است در به یک موتور جستجو تایپ می باشد. "خرید و مقاله های ویدیوئی ارزان از چین". "کلیپ های کاغذی ارزان ساخته شده از طلا".

 

زیبایی از کلمات کلیدی دم بلند است که آنها راحت تر برای رتبه بندی در روزهای اولیه هستند. آنها ساخت تا قدرت، اگر در تمام صفحات مربوط به سایت شما استفاده می شود، به طوری که یک روز شما فقط ممکن است در صفحه اول گوگل برای "گیره کاغذ" خود را رتبه!

 

در یک بازار واقعا رقابتی ممکن است لازم باشد به جملات حتی دیگر مانند، "از کجا می توانم خرید ارزان و مقاله های ویدیوئی آفریقایی". البته، کاربران کمتر تایپ کردن این در آن وجود دارد، اما این است که معمولا بهترین راه برای آغاز قدرت ساختمان خود را در طاقچه.

 

شما همچنین می توانید مترادف عنوان بخشی از استراتژی کلی مطالب خود را امتحان کنید. من در طول مورد انتشار محتوا با استفاده از این استراتژی صحبت در این مقاله .

 

شما می توانید استفاده از کلمه کلیدی مشترک با باز کردن یک حساب Google Adsense و با استفاده از ابزار کلمه کلیدی رایگان خود را چک کنید. شما همچنین می توانید جستجو های مشابه (مرتبط) از ویژگی های است که به نظر می رسد در پایین صفحه جستجوی گوگل به تحقیق فرصت کلمه کلیدی تیک بزنید.

 

اگر شما واقعا می خواهید به ساده سازی کارها، فقط یک نگاه در تبلیغات و عبارت آنها استفاده کنند. آنها پرداخت پول بزرگ برای کسانی که تبلیغات و تحقیقات خود را در چه دریافت کلیک انجام داده اند. تشکر کسب و کار بزرگ به ما اطلاعات ما نیاز داریم!

 

محدود کردن هدف خود را کلمات کلیدی.

 

شما می خواهید کلمات کلیدی خود را به طور طبیعی از طریق معرفی کردن خود و بدن خود را از مقاله پاشیده.

 

هر صفحه را در سایت خود باید با استفاده از یک کلید واژه یا عبارت واحد بهینه شده است. بنابراین، سعی نکنید و رتبه برای "گیره کاغذ کشاورزی"، دفتر "،" دفاتر و سیستمهای الکتریکی "همه در یک صفحه. با استفاده از این عبارت تنها به بازگشت به بالا فرفره اصلی خود را - کلیپ ها ارزان کاغذ.

 

این جلوگیری از رقیق تلاش خود را. بیش از حد بسیاری از نظر تکراری ممکن است این معنی است که گوگل نمی توانند بفهمند که چه چیزی برای شما رتبه بندی در نتایج جستجو است. برو برای یک دم بلند و شاید دو کلمات کلیدی دم کوتاه در یک زمان. اکنون عبارت دیگر و یا مترادف هستند خود را به شما را به بالا.

 

به عنوان مثال، مقاله شما در حال خواندن در حال حاضر است که برای "راهنمایی بهینه سازی وب سایت" و "صفحه 1 از گوگل" بهینه شده است. این هر دو مسخره رقابتی، کلمات کلیدی دم کوتاه هستند و بنابراین من نیز اضافه شده است دو عبارت کلمه کلیدی دم بلند. آیا می دانید که آنها چه هستند و جایی که آنها واقع شده است؟

 

راهنمایی بهینه سازی وب سایت برای تصاویر خود را دگرساز برچسب ها و ویژگیها تصویر 

 

تگهای Alt به تگ عنوان و تگ توضیحات - و دو نفر از آنها وجود دارد. آنها کمک گوگل به درک تصاویر خود را. استفاده از آنها را بر روی هر تصویر و همه آنها را متفاوت است.

 

بهینه سازی تصاویر خود را

 

مهمتر از آن، مطمئن شوید که آنها را به مقاله یا محصول خود را مربوط و آنها در عبارت اصلی کلمه کلیدی خود را ساخت.

 

به عنوان مثال، "گیره کاغذ" یک تگ ALT مناسب (ویژگی) است اگر عکس شما در واقع یک عکس از یک گیره کاغذ است. "کلیپ های مقرون به صرفه مقاله" ممکن است یک برچسب خوب برای استفاده خود را با تگ عنوان تصاویر.

 

ویژگی تصویر نیز کاربر سایت خود را دوستانه تر. کسانی که دچار نقص بینایی و کسانی که تصاویر را خاموش (در تلاش برای جلوگیری از تبلیغات) هنوز هم می تواند به دنبال همراه با شنیدن متن تصویر یا دیدن آن بر روی صفحه ظاهر می شود.

 

یک جایزه خوب، به خصوص اگر شما در حال تلاش برای تنبیه محصولات که درخواست تجدید نظر عمده بصری است - شما همچنین بیشتر احتمال دارد که تصاویر خود را در نتایج جستجوی تصویر گوگل ظاهر می شود. جواهرات و اشیای قیمتی به ذهن می آید.

 

رتبه صفحه ساختمان لینک های داخلی خود را

 

لینک های داخلی لینک در این صفحه که به دیگر اطلاعات در این سایت اشاره شده است. آنها یک پیوند گفتن گوگل است که شما باید اطلاعات مهم دیگر و که آن را باید بروید و نگاهی می باشد.

 

چگونه برای ساخت backlnks برای یک وب سایت املاک و freal

 

این نوع لینک به سه دلیل مفید است:

 

آنها اجازه می دهد تا کاربران را به حرکت به یک وب سایت است.

آنها کمک به ایجاد سلسله مراتب اطلاعات برای وب سایت داده می شود.

آنها کمک به گسترش آب را لینک کنید (قدرت رتبه بندی) در سراسر وب سایت.

هر کسی که آموخته است که چگونه به در صفحه اول گوگل این درس را یاد گرفته است: ارتباط داخلی کمک می کند تا ذخیره کردن پایه و اساس تمام تلاش خود را در جستجوگرها.

 

این اجازه می دهد تا شما را به نشان می دهد به موتورهای جستجو که صفحه از مطالب بالاترین اولویت هستند، و همچنین به عنوان که صفحات به لحاظ محتوا به هم وابسته.

 

این سیگنالها فوق العاده مفید را به موتورهای جستجو در ارزش نسبت دادن و معنا به صفحات خود، و اگر شما هم برای مدیریت این سیگنال از طریق ارتباط داخلی استراتژیک را ندارد، شما در رحمت قضاوت از موتورهای جستجو را داشته باشد.

 

در مدت زمان محدود که گوگل صرف در سایت خود، آخرین چیزی که شما می خواهید آن را به مورد که در آن شما می خواهید به رتبه و صفحاتی را که اولویت بالا هستند اشتباه گرفته شود.

 

در این مورد، من می خواهم برخی از دیگر صفحه های مرتبط (اما مهم کمتر) من به نقطه را به این یکی. من همچنین می خواهم این را به پیوند به صفحه من در مورد طرح ها و قیمت گذاری ما برای کسب و کار های کوچک به دلیل آن را مربوط به این مقاله و آن را در صفحه من می خواهم مشتریان من به دیدار اگر آنها در حال برنامه ریزی برای استفاده از سرویس SEO Mallee آبی است.

 

آیا دوست دارید راه من را کرد؟ اجتناب از ارتباط داخلی مصنوعی. هدف برای یک رویکرد طبیعی که خواننده خود را در مورد حرکت تند و سریع است. گوگل تنها یک رتبه صفحه شما نیست. شما هم می خواهید بازدید کنندگان خود را برای شما قرار داده شده در صفحه 1 از الگوریتم گوگل داخلی خود را!

 

لینک دادن به سایت های دیگر لینک های به خارج خود را

 

هر چند که ممکن عجیب به نظر برسد، گوگل مثبت نسبت به لینک های خارجی که به سایت های معتبر در مقاله اشاره می کند. با دقت انتخاب کنید سایت خود را. استفاده کم.

 

بهینه سازی لینک های داخلی خود را

 

گوگل در نهایت می خواهد به کاربران خود برای پیدا کردن آنچه که جستجو می شود، تا زمانی که شما به دیگر وب سایت معتبر و مرتبط لینک کنید، شما در حال ارائه خدمات بزرگ را به کاربران گوگل است. این باعث می شود وب سایت شما یک منبع با ارزش تر است.

 

با توجه به آنچه ما در مورد گوگل مطمئن شوید، آن را حس که شما ممکن است قادر به بهبود قدرت سایت شما و ارتباط-دو عامل بسیار مهم درک برای قرار گرفتن در رتبه بندی موتورهای جستجو-با لینک دادن به وب سایت های قدرت بالا و وب سایت های مرتبط است.

 

در زباله، از زباله

 

اگر سایت شما لینک به زباله، نمی خواهد مردم فکر می کنم سایت شما بیش از حد زباله است؟ به همین دلیل مزارع لینک و طرح های لینک متقابل هستند و این ایده بد. سایت های که به منابع پیش فرض پیوند دنیا نشان دهد که آنها اهمیتی نمی دهند چه می گویند و یا توصیه.

 

آنها هر چیزی را انجام دهد به جلب توجه، از جمله هرزنامه کلمات کلیدی و هرزنامه لینک. جای تعجب نیست که گوگل و سایر موتورهای جستجو حذف یا پایین رتبه این سایت ها "اسپم".

 

با لینک دادن به منابع با کیفیت است که کمک به بازدید کنندگان خود را، شما می توانید اعتبار خود را با بازدید کنندگان واقعی را بهبود بخشد. که در نهایت به لینک های ورودی بیشتر، و میزان پاسخ بالاتر منجر می شود.

 

با اطلاعات خوب و یک انتخاب خوب از لینک های خروجی، بازدید کنندگان حتی ممکن است نشانه سایت شما و استفاده از آن به عنوان یک نقطه پریدن. افرادی مانند اطلاعات است که توسط منابع دیگر تایید می شوند مانند وب سایت های که کمک به یادگیری بیشتر در مورد یک موضوع مورد علاقه.

 

آیا نمی شود لینک Stinge

 

"اما من نمی نیاز به حفظ رتبه صفحه من؟" می پرسد خسیس لینک. نه، شما نمی کنند. عوامل بسیاری است که رتبه بندی جستجو، از جمله ربط، و شهرت سایت شما وجود دارد.

 

برای جزئیات بیشتر در رتبه صفحه یک نگاهی به این مقاله .

 

گاهی اوقات شما باید به دور صفحه رتبه به شهرت خود را بهبود و سایت خود را با ارزش تر پس از آن تجمع می یابد لینک های بیشتر. در زمان شما ممکن است با یک صفحه رتبه بالاتر از اگر شما سعی به ذخیره کردن تمام کسانی که لینک به پایان برسد.

 

هر زمان که شما یک مدت که مخاطبان خود را ممکن است درک نمی استفاده کنید، در نظر لینک دادن به یک تعریف معتبر. جستجو برای بهترین تعریف کرد.

 

در اینجا چند پیشنهاد برای ایجاد لینک های خروجی عبارتند از:

 

لینک به صفحات که در واقع ارزش اضافه و پوشش موضوع واقعا خوب است.

لینک به وبلاگ داشتن روابط عمومی خوب و یا وبلاگ موفق.

پیوند به دیگران خود را در طاقچه و ایجاد یک شبکه با ارزش است.

آنها را نگه دارید nofollow در بیشتر موارد

یک چیز دیگر. مردم بر این باورند بر سر اینکه آیا چنین لینک باید در پنجره جدید یا باز. من می خواهم آنها. من نمی خواهم به از دست دادن جای من در صفحه با کلیک کردن لینک های خارجی. من می خواهم آن را باز کنید به طوری که من می توانید آن را بعد از خواندن. برخی از استفاده از یک کلیک سمت راست ماوس را برای رسیدن به این. شما قضاوت کنید.

 

بهبود گوگل نتیجه با یک وب سایت سریع صفحه خود را با سرعت

 

گوگل نفع می دهد به وب سایت سریع می باشد. اگر شما می خواهید برای دریافت صفحه 1 از موتور جستجوی گوگل نتایج لیست، وب سایت خود را به همان سرعتی که شما می توانید بدون افت در سایت کیفیت و ارزش.

 

سایت های سریع در گوگل 1sst صفحه

 

شما می توانید سرعت وب سایت یا صفحه خود را با استفاده از Pingdom تیک بزنید. برو، آن را انجام دهید .

 

بازدید کنندگان وب سایت تمایل به مراقبت بیشتر در مورد سرعت از تمام زنگ ها و سوت ما می خواهیم برای اضافه کردن به وب سایت ما. علاوه بر این، زمان بارگذاری صفحه در حال تبدیل شدن به یک فاکتور مهم تر وقتی که می آید به جستجو رتبه بندی موتور.

 

سرعت برابر پول

 

تحقیق انجام شده توسط Kissmetrics نشان داده است که یک تاخیر 1 ثانیه در پاسخ صفحه می تواند در کاهش 7٪ در تبدیل شود. در دلار، این بدان معناست که اگر یک سایت تجارت الکترونیکی است 100،000 $ در هر روز، یک ثانیه تاخیر 1 صفحه تواند به طور بالقوه آنها 2.5 میلیون $ در فروش از دست رفته هر سال هزینه.

 

مدتی قبل، ماریسا مایر گوگل برخی از نتایج تحقیقات بسیار قانع کننده در یک کنفرانس Web 2.0 به اشتراک گذاشته. در اصل، او اظهار داشت که تاخیر اضافی از 0.5 ثانیه به زمان بارگذاری صفحه باعث افت 20٪ در ترافیک. آمازون همچنین نشان داده است که از یک میلی ثانیه می توانید آنها را میلیون هزینه.

 

سرعت برابر پول. مشتریان شما می خواهید سرعت و بسیاری از افراد را ترک خواهد کرد اگر صفحه شما طول می کشد بیش از 3 ثانیه برای بارگذاری.

 

با چه سرعتی باید باشد؟

 

گوگل را اندازه گیری سایت خود را با استفاده AA متریک به نام صفحه سرعت امتیاز . آن است که طیف بین 0 - 100 امتیاز. بهتر کردن سایت انجام، نمره بالاتر آن را دریافت. گوگل در نظر یک سایت به خوبی انجام می شود اگر آن را تا به یک نمره از 85 یا بالاتر.

 

کمتر از 2 ثانیه چیزی است که شما باید برای هدف. اما، در مورد که وحشت نیست. من مرتب مجموع در یک سایت تجارت الکترونیک استفاده می شود که به 5 ثانیه برای بارگذاری ساخته شده است. این تنها چیزی است که مهم نیست - اما این مهم. به خصوص اگر شما مایل به دریافت سایت خود را در صفحه 1 از گوگل لیست جستجوی.

 

چگونه می توانم آن سرعت؟

 

علاوه بر حسابرسی سرعت سایت ، تعدادی از چیزهایی که شما می توانید خود را انجام دهید وجود دارد.

 

مطلع یک میزبان خوب.

نگه دارید اندازه تصویر کوچک

اجتناب از ارتباط و بسته به منابع اطلاعاتی خارجی که در آن امکان پذیر است.

اجتناب از زنگ ها و سوت و حرکت دوو مسابقات خیابانی، و پلاگین احمقانه، چرخ و فلک و دیگر بیت که در خدمت هیچ هدف با ارزش است. آیا سایت شما واقعا نیاز به یک نقشه آب و هوا زندگی می کنند و 60 حساب های اجتماعی با خوراک زنده؟ شما ممکن است بخواهید به هم دوباره فکر می کنم نفخ کمپین گوگل آگهی خود را.

 

نقشه سایت HTML نقشه سایت خود را

 

به یاد داشته باشید، شما در حال بهینه سازی صفحات خود را به توسط ربات و ربات جستجو می شود خوردن نقشه سایت برای صبحانه. بنابراین، نقشه سایت خود را باید به حال حاضر، قابل خواندن و خزیدن قادر باشد. اگر نیست، پس از آن شما بعید در صفحه اول از هر چیزی دیده می شود. 

نقشه سایت لیست از تمام کسانی که URL غنی کلمه کلیدی را به شما ایجاد شده است. آنها همچنین حاوی اطلاعات ارزشمندی در عناوین سایت های خود را و وزن اهمیت هر نوع از صفحه باید در سایت شما داشته باشد.

 

اکثر سیستم عامل یک ژنراتور نقشه سایت (گرفته از PrestaShop، وردپرس، جوملا، و غیره). اگر شما یکی را نداشته باشند، شما می توانید خود را ایجاد اینجا .

 

دو نوع از نقشه های سایت وجود دارد. XML و HTML. شما می خواهید هر دو. گوگل با استفاده از XML و بینگ و یاهو همچنان طرفدار sitemap.html. بازدید کنندگان سایت نیز بر روی نقشه اچ خود استفاده کنید.

 

بسیاری از راهنمایی بهینه سازی وب سایت ها و ترفندهای که در بهینه سازی سایت کمک کند اما یکی از آن، اهمیت است که گاهی اوقات دست کم گرفت نقشه است.

 

نقشه سایت، به عنوان نام آن پیداست، فقط یک نقشه از سایت خود - یعنی در یک صفحه تک شما ساختار سایت خود، بخش های آن، ارتباط بین آنها، و غیره را نشان می دهد نقشه سایت را مرور سایت خود را آسان تر و داشتن یک نقشه سایت به روز شده سایت خود را هم برای کاربران خود و برای موتورهای جستجو است.

 

نقشه سایت هستند یک راه مهم ارتباط با موتورهای جستجو. در حالی که در robots.txt شما موتورهای جستجو است که بخش هایی از سایت خود را به حذف از نمایه سازی، به نقشه به سایت شما می موتورهای جستجو که در آن شما می خواهم آنها را برای رفتن است.

 

نقشه سایت اخبار است. آنها همواره بخشی از بهترین شیوه های طراحی وب بوده است، اما با تصویب نقشه سایت توسط موتورهای جستجو، در حال حاضر تبدیل شدن آنها به حتی مهم تر از همیشه.

 

به هر حال، با وجود آنچه که دیگران ممکن به شما بگویم. من به شما گفتن که شما لازم نیست که در مورد اضافه کردن نقشه سایت خود را به گوگل یا بینگ ابزار وب مستر زحمت. اگر شما هر گونه محتوای مناسب و معقول، آنها آن را بسیار سریع پیدا کنید.

 

و اگر شما در وب سایت آسان لیست بهینه سازی راهنمایی بالا انجام داده اند، شما ممکن است مقاله خود را و یا رتبه بندی محصول را در صفحه اول گوگل زودتر از شما فکر می کنم ببینید.منبع:malleeblue


مطالب مرتبط