close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل اشتباهات بازاریابی محتوا

اشتباهات بازاریابی محتوا

دوشنبه 20 ارديبهشت 1395
8:39

اشتباهات بازاریابی محتوا

اشتباهات بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا را تبدیل به یک محبوب آنلاین تاکتیک های بازاریابی مختوا پادشاه است در طول چند سال گذشته، با بسیاری از کسب و ترکیب آن را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بزرگتر است. متاسفانه، بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) همیشه به خوبی یکپارچه نیست - و یا در همه - در سازمان است.

 

استراتژی ایجاد بهینه سازی محتوا باید در یک تجزیه و تحلیل متخصص سئو کامل، از جمله تحقیق کلمه کلیدی پیشرفته است. بدون SEO، تلاش های بازاریابی محتوا می پتانسیل کامل خود را با توجه به دید آنلاین از دسترس نیست. حتی محتوا است که خوب نوشته شده، جذاب ارائه شده و گران قیمت ایجاد خواهد بدون تحقیق مقدماتی دقیق را underperform.

 

در زیر هفت اشتباهات رایج کسب و کار از طریق یکپارچه سازی SEO (و رشته های دیگر بازاریابی دیجیتال) به استراتژی محتوای آنها نمی کند.

 

1. انجام نمی پژوهش کلمه کلیدی مناسب

آموزش سئو برخی از بازاریابان محتوای تصور کلمه کلیدی پژوهش تنها در مورد کلمات کلیدی و حجم جستجو. اما آن را خیلی بیشتر. پژوهش کلید واژه ابزاری برای برنامه ریزی استراتژیک مطالب خود را، نه فقط از دیدگاه جستجوگرها است، اما همچنین برای نام تجاری، ارتباطات و روابط عمومی، با تمرکز فراگیر دستیابی به اهداف کسب و کار. این شگفت آور که چگونه بسیاری از سازندگان محتوا انجام تحقیق کلمه کلیدی انجام نه در همه، به جای احساسات روده و غریزه رفتن. آنها بر روی نقشه نیست یک موضوع به کشف تمام کلمات کلیدی مرتبط. آنها با استفاده از حدس و گمان و طوفان مغزی تصادفی برای پیدا کردن بعضی عبارات مربوطه و اعتماد که که به اندازه کافی خوب است. اما اگر استراتژی محتوا خود را بر روی داده های واقعی از اساس تحقیقات کامل نیست، آن را به انجام به بالقوه آن است. تحقیق کلمه کلیدی هوشمند شما اجازه می دهد پیش بینی آنچهسئو مخاطبان خود را نیاز دارد - قبل از آنها به شما بگویم، و یا حتی قبل از آنها آن را می دانم خود! هدایت یک مجموعه درستی اولویت بندی از کلمات کلیدی، تیم مطالب خود را می تواند خلاق در حالی که نگه دارنده ایده های خود را به داده ها.نقش شما، به عنوان یک بازاریاب محتوا، این است که بازی دلال یا دلاله ازدواج بین محتوا و مردم برای آن است. در قصد خود را نگاه کنید، نیاز دارد و می خواهد. اعمال می شود که هوش برای ایجاد محتوای که به خریداران تبدیل بازدید کنندگان.

2. تست نشده از ایده محتوای

ابزار مانند BuzzSumo به شما کمک کند پیش بینی کند اگر ایده های مطالب خود را با مطالعه چگونه آنها را برای دیگران کار کرده کار خواهد کرد. استفاده از آن برای پیدا کردن چه نوع از محتوا در مورد یک موضوع یا کلمه کلیدی خاص جذاب تر به مخاطبان خود را است. در آمار نگاه کنید تا ببینید که چگونه بسیاری از آن شده است با دیگران در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و یا لینک به اشتراک گذاشته. که اطلاعات شما کمک می کند برنامه ریزی محتوای آینده است.

 

3. استفاده نمی لغات داده به مطالعه نرخ تبدیل و عملکرد

با جستجو پرداخت و Google AdWords، شما می توانید ببینید که چگونه کلمات کلیدی در مبارزات جستجوی خود را تبدیل. برنامه ریزی محتوای خود را در اطراف کلمات کلیدی بهترین تبدیل می توانید وب سایت خود را سودآور تر می کند.

 

4. صرفا با تکیه بر داده های گوگل برای هدایت موضوعات محتوای

ابزار گوگل خوب هستند، اما آنها می شود، همه و پایان تمام تحقیقات کلمه کلیدی برای SEO و بازاریابی محتوای نیست.

 

به عنوان مثال، گوگل آنالیز داده ها تنها شما در حال حاضر بررسی می کند. شما می توانید بگویید که عبارات جستجو شما به ارمغان آورد بازدید کننده بیشتر و یا که محتوا در محبوب تر. اما این به شما می گوید هیچ چیزی در مورد پتانسیل تحقق نیافته واقعی خود را. در حالی که گوگل آنالیز باید بخشی از تحقیقات کلمه کلیدی خود را، آن است که به اندازه کافی به خودی خود نیست.

 

به طور مشابه، پیدا کنم که خود ابزار تحقیق کلمه کلیدی گوگل، گوگل برنامه ریز کلید واژه، داده های حجم جستجو قابل اعتماد ارائه نمی دهد. در حالی که ابزار خوبی برای لکه بینی روندهای فصلی و یا جهت، و همچنین مقایسه محبوبیت نسبی عبارات جستجو های متعدد است، تعداد دقیق حجم جستجوی خود را باید به عنوان انجیل گرفته شده است.

 

من هم برنامه ریز گوگل کلید واژه پنهان بسیاری از کلمات کلیدی طولانی دم، مگر اینکه شما بدانید که چگونه برای حفاری های عمیق برای آنها. این بدان معناست که شما دست در اطلاعات مهم. عبارت های کلیدی با سه یا بیشتر کلمات خاص تر است و می تواند به شما کمک کند قصد کاربر تشخیص، به شما اجازه می توانید مطالب که پرسش های آنها پاسخ و مطابق انتظارات خود را بهتر ایجاد کنید.

 

باز هم، ابزار گوگل کاملا باید در تحقیق کلمه کلیدی خود را برای SEO و بازاریابی محتوای مورد استفاده قرار گیرد، اما شما نیاز به استفاده از دیگر منابع داده است.

 

5. اندازه گیری نمی عملکرد و یا اقدام بر روی داده ها

داشتن کار با omnichannel مشتریان بازاریابی و شرکت های بزرگ که دارای ترکیبی از تجارت الکترونیک و فروشگاه های خرده فروشی های محلی در شهرستانها مختلف، من اغلب آنها عملکرد محتوای آنها در سرمایه گذاری اندازه گیری نمی شود.

 

گاهی اوقات آنها به سادگی نمی دانم چگونه آن را انجام و یا ابزار، سیستم یا دانش نیست که آن را درست انجام دهد. اما در بسیاری از موارد، آن را فقط به این دلیل که آنها فاقد انگیزه.

 

اجازه بدهید به شما این را بپرسید: اگر تولید محتوای این فرصت را به تولید محتوای بی اثر بیش از یک دوره چند ساله، بدون هر کسی با توجه به این مشکل، که مسئولیت آن داده می شود؟

 

6. بازاریابی محتوا تفکر جستجوگرها جدید است

بازاریابی محتوا جستجوگرها است. بله، محتوای با کیفیت بالا به منظور رتبه خوبی مهم است. اما موتورهای جستجو تقاضا بیشتر از آن. جدول تناوبی بسیار خود موتور جستجو زمین بر اثر عوامل موفقیت در جستجوگرها عالی کلی از Google چگونه کار میکند و چگونه جستجوگرها به محتوای محدود به تنهایی ارائه می دهد.

 

انفجار یک پست وبلاگ یکی پس از دیگری نیست کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به بالاترین پتانسیل خود را در جستجوگرها. در واقع، ایجاد چند برجسته، مقالات به یاد ماندنی هستند که به خوبی تحقیق و نوشته شده توسط کارشناسان، آنهایی که دیگران را هم به سختی بهبود بر داشته باشد، می تواند شما را جدا از هر کس دیگری مجموعه - به خصوص اگر آنها به درستی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است .

 

7. عدم استفاده از دانش جدید

دلیل ناامید کننده است که کسب و کار با بازاریابی محتوا موفق این است که بسیاری از رهبران کسب و کار، تولید محتوا، سازمان ها و استراتژیست در واقع بیشتر از آنچه من فقط گفت می دانم - اما آنها در دانش خود عمل نمی کند.

 

آنها منفعل هستند و به تعویق انداختن هر گونه اقدام اصلاحی. آنها می دانند که این مهم است، اما آنها نتایج بد به اندازه کافی برای ایجاد تغییرات اتفاق می افتد. آن را آسان تر به تظاهر چیزی اشتباه و حمل کنید. گاهی اوقات، آن طول می کشد یک شکست جدی برای آنها وا میداریم خارج از منطقه راحتی خود را.

 

افکار نهایی

من امیدوارم که شما این مجموعه از دلایلی است که چرا محتوای بازاریابی با شکست مواجه دوست داشت و آن را جالب و مفید. اگر شما هر گونه از دلایل و یا نمونه مربوط به شرایط خود را، پس از آن زمان به زدن گلوله و ایجاد تغییرات است. این صفحه به عنوان یک یادآوری نشانه. به اشتراک گذاشتن آن را با تیم خود را.

 

مطمئن شوید که این روز شما راه شما در مورد بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت فکر می کنم تغییر است. مطمئن شوید، آن اغلب لطمه می زند به دانستن حقیقت. اما این نیز بیدارباش خود را به مرحله از سایه ها و به نور است.centerall


مطالب مرتبط