close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو اجتماعی

سئو اجتماعی

دوشنبه 20 ارديبهشت 1395
8:20

سئو اجتماعی

سئو اجتماعی

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو با یک چشم انداز، بازاریابی و ارتباطات کانال های دیجیتال تازه یکپارچه و مداوم در حال تحول حال کار با هم نزدیک تر از همیشه قبل از. اعطا شده، شما تغییرات در چگونه به خوبی این است که در واقع بر اساس ساختار کسب و کار شما و کانال های خود را اجرا را مشاهده کنید، اما واقعیت این است: کانال می تواند در دستگاه آسانسور بذرها وجود داشته باشد.

 

یک همکاری آسان بین روابط عمومی و SEOsite، محتوای در حال حاضر که خوب و توسعه وجود دارد بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت در جستجوگرها است - و این دو چیز چیزی PR داند همه به خوبی. پس چگونه می تواند این دو تیم مختلف به یکدیگر کمک رسیدن به هدف کسب و کار همان؟

 

تحصیلات

بیایید با واضح ترین شروع: آموزش و پرورش.

 

سئو این آسان است به بلند شدن در حباب تخصص خود را پیچیده شده، تا زمانی که شما شروع به کار با مردمی در تیم های دیگر با سایر تخصص، آن را فقط به عنوان آسان فراموش کرد که آنها نمی دانند که چه می دانید.

 

متخصصان روابط عمومی در مورد تأثیری که رسانه های آنلاین به دست آورده می تواند بر روی SEO و رتبه بندی کلمات کلیدی آموزش داده نشده است، بنابراین قبل از اینکه شما با تعداد انگشت شماری خود را از درخواست های شیرجه رفتن در، آنها را آموزش در چگونه ها و چرایی. آیا این در جلسات کوتاه تر از چند هفته، به جای یک جلسه طولانی، و مهمتر از همه، آموزش آنها در مورد آنچه که آنها قادر خواهید بود به خارج از رابطه است.

 

آموزش سئو این فقط نباید یک طرفه، هر چند باشد. درست مثل روابط عمومی است SEO آموزش داده نمیشود SEO آموزش داده نمی PR، بنابراین رسیدن به همتایان خود را برای درک بهتر شغل خود و نقش خود را. به عنوان مثال، توسعه رسانه فقط یک بخش از کار از جستجوگرها و بازاریاب محتوا است، اما این یک تخصص همتایان روابط عمومی خود را می دانید و به خوبی درک است.

 

بهینه سازی لینک ها در پوشش به دست آورده

مرحله بعد: لینک ها تیم خود را در جستجوگرها باید کمک به تیم روابط عمومی خود را بهینه سازی لینک ها در تمام رسانه ها به دست آورده خود - مانند شرکت منتشر شده در مطبوعات و یا داستان های غیر پرداخت می شود. SEO می تواند کمک به لینک که کلمات کلیدی که نیاز به یک افزایش رتبه بندی را انتخاب کنید، و آنها نیز می توانید مطمئن شوید PR کشیدن URL راست به لینک به.

 

به عنوان مثال، در REI، اگر کسی یک لینک مورد نیاز برای "پیاده چادر،" آنها ممکن کشیدن URL تولید شده از پرس و جو جستجو داخلی (به عنوان مثال https://www.rei.com/search.html؟q=backpacking+tents&ir= Q٪ 3Abackpacking + چادر و صفحه = 1) به جای صفحه فرود در ناوبری اصلی (https://www.rei.com/c/backpacking-tents). صفحه جستجوی داخلی است نمایه، به طوری که لینک هر گونه آسانسور برای آن کلمه کلیدی ارائه نمی دهد. همان که برای هر تیم که تولید محتوا که شامل لینک های خواهد شد.

 

اما آن را نه فقط گرفتن لینک در پوشش روابط عمومی این مهم است. SEO نیز باید با روابط عمومی مشورت کنید تا مطمئن شوید هر لینک از حمایت مالی پرداخت می شود دنبال نشده نمیپردازد برای جلوگیری از هر گونه مجازات موتور جستجو.

 

توسعه رسانه مدیریت

توسعه تاثیر گذار یک جزء حیاتی در هر استراتژی بازاریابی است، و بسته به اندازه از شرکت خود را، به احتمال زیاد وجود دارد بیش از یک دست زدن به تیم گفت توسعه.

 

که باعث می شود همه چیز را کمی سختتر چون شما نمی خواهید چند نفر از همان شرکت رسیدن به یک تاثیر گذار. این امر باعث سردرگمی با وبلاگ نویس / نویسنده / مدیر رسانه / متخصص موضوع اگر آنها در حال گرفتن درخواست های مختلف از افراد مختلف در همان شرکت.

 

برای کمک به از بین بردن مقداری از آن متقاطع، دستورالعمل مجموعه برای انواع مختلف توسعه که تیم های مختلف خود را خواهد کرد. به عنوان مثال، تیم PR خود را باید در رابطه با رسانه های گروهی خود را، در حالی که تیم بازاریابی مطالب خود را صاحب روابط با وبلاگ نویسان و کارشناسان موضوع.

 

به اشتراک گذاشتن این لیست و ارسال اطلاعات تماس بالقوه به تیم های دیگر قبل از شما را به تماس مطمئن شوید یک رابطه کند در حال حاضر وجود ندارد. این هم می تواند جلوگیری از هر گونه اتلاف وقت در فرشهای یک منبع است که پاسخگو نیست اگر تیم های دیگر همچنان در تلاش است کمک کند. GroupHigh یک ابزار عالی است که می تواند به شما کمک کند این کمک رسانی مدیریت است.

 

سنگ فرش پیام و داستان

با تیم های متعدد مدیریت توسعه، شما ملزم به داستان های متعدد از آمدن در حدود همان زمان. از SEO و روابط عمومی تیم های خود را (و هر تیم دیگری که مسئول ایجاد محتوا) چین در پیام گسترده تر و زمان بندی برای اطمینان از نام تجاری خود را با قرار دادن موضوع از محتوا و نه اختلاط پیام ها و یا ارتقاء دو چیز متفاوت در همان زمان .

 

این نیازی به پایین به موضوع خاص باشد. آن را بیشتر از یک اصل راهنما در سطح بالا. یک تقویم محتوایی که با اولویت کسب و کار و فصلی راستا نگه دارید.

 

به اشتراک گذاری و تقویت محتوای

ایجاد محتوای کار سخت (به ذکر کار گران نیست) است، و آن چیزی است که هر دو بازاریابی محتوا و روابط عمومی بسیار خوب برای دو مخاطبان بسیار متفاوت است. را کلمه مطالب خود را سخت تر با به اشتراک گذاشتن آنچه در حال حاضر ایجاد شده است که تیم های دیگر می توانید از جلو و repurpose.

 

به عنوان مثال، تیم بازاریابی مطالب خود را یک دادهنمایی برای یک تاثیر گذار شخص ثالث که توافق می توان آن را تا زمانی که یک لینک به منبع اصلی وجود دارد منتشر ایجاد شده است. تیم PR شما می توانید همان زمین infographic و آن را به منابع رسانه ای خود را، ایجاد لینک های بیشتر برای تیم جستجو و یک قرار دادن محتوای آسان برای تیم PR.

 

این تلاشهای نیز اجازه می دهد هر دو تیم برای نفوذ KPI ها بیشتر به طوری که آنها بهتر می تواند گزارش چگونه فعالیت های آنان تأثیر بخش های مختلف کسب و کار. روابط عمومی به احتمال زیاد مشتاق برای اضافه کردن KPI ها ملموس به مبارزات خود است، و بهینه سازی سایت است فقط تیم و تاثیر آن را بدون نیاز به مبارزه برای منابع اضافی، که همه ما می دانیم یک جنگ دائمی است گسترش یافته است. روابط عمومی می تواند تغییرات رتبه کلمه کلیدی در صفحات آنها لینک امن به کمک استفاده کنید، و SEO می تواند نشان دهد که چگونه بسیاری از لینک های بیشتر و یا سهام یک قطعه از محتوای کردم با تلاش تقویت روابط عمومی است.

 

همه آن پایین می آید به ارتباطات در هنگام کار با تیم های دیگر که KPI ها متفاوت از شماست. دیدار هفتگی و یا هر دو هفته با همتایان خود را به مطمئن شوید که هر تیم است تا به روز در چه دیگر در حال کار بر حذف موارد تکراری از کار و همکاری در تلاش های مشابه.centerall


مطالب مرتبط