close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو محلی

سئو محلی

یکشنبه 19 ارديبهشت 1395
20:49

سئو محلی

سئو محلی

SEO سئو محلی: چگونه رتبه کسب و کار محلی شما

مقاله نویس متی باربی سهام این پرایمر دستی در بهینه سازی موتورهای جستجو است.

متی باربی در 22 آوریل، 2015 در 09:15

بیش

محلی شهرستان-با-پین-SS-1920

اگر شما خود را (و یا انجام بازاریابی اینترنتی برای) یک کسب و کار محلی، شما چالش هایی که با این نوع مبارزه در مقابل که از یک نام تجاری غیر جغرافیایی خاص آمده را درک کنید.

 

SEO سئو محلی بسیار متفاوت از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها خود را به طور متوسط ​​است، و نتایج جستجوی محلی در حال تغییر سریع تر از هر نوع دیگر.

 

عوامل رتبه بندی محلی

منبع تصویر: ها Moz

جدول بالا شکست از وزن عوامل مختلف رتبه بندی در مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها محلی را نشان می دهد. یکی از چیزهایی که به یاد داشته باشید این است که در حالی که چند عامل کمی متفاوت نسبت به مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها معمول وجود دارد (به عنوان مثال خارجی ها Loc. سیگنالها و من سیگنال کسب و کار)، لینک ها و در صفحه عوامل SEO سئو هنوز هم بخش بزرگ بازی کند. تنها تفاوت این است که نوع لینک شما می خواهید به تمرکز بر روی خواهد شد بسیاری متفاوت است.

 

من قصد دارم با شما صحبت از طریق برخی از تکنیک های سئو تضمینی که شما می توانید پیاده سازی برای دریافت نتایج از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها محلی خود را.

 

اول چیزهای مهم

قبل از اینکه شما به جلو و شروع به تعقیب لینک ها، در بسیاری از تا جلو کار مورد نیاز در وب سایت خود را به اطمینان حاصل شود که شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن، به ویژه اگر شما می خواهید به درون لیست بسته های محلی رتبه وجود دارد (پایین را ببینید) :

 

بسته نقشه های محلی

برای رتبه بندی در انواع بالا از لیست، شما کمتر در سمت ساختمان پیوند از همه چیز، و بیشتر تکیه بر استناد NAP محلی ، بررسی سئو محلی و سیگنال های کسب و کار من .

 

کسب و کار من در Google

 

اگر شما در حال حاضر، شما نیاز به ادعای خود را کسب و کار من صفحه.

 

من قصد ندارم برای رفتن به تمام جزئیات از تنظیم آن به دلیل تن از مقالات که این فرایند را توضیح دهد وجود دارد، مانند این یکی و یا این .

 

همه شما نیاز به دانستن است که هنگامی که شما آن را راه اندازی، شما باید شامل موارد زیر است:

 

اضافه کردن یک مدت طولانی، توضیحات منحصر به فرد است که به درستی فرمت شده و شامل پیوندهایی.

دسته بندی های درست برای کسب و کار شما را انتخاب کنید.

آپلود عکس به عنوان بسیاری از که ممکن است.

اضافه کردن یک شماره تلفن محلی به لیست خود اضافه کنید.

اضافه کردن آدرس کسب و کار شما که سازگار با که در وب سایت خود و دایرکتوری محلی است.

بارگذاری تصویر نمایه با وضوح بالا و عکس روی جلد.

اضافه کردن زمان باز کردن / روز خود را (در صورت مرتبط).

بررسی واقعی از مشتریان (من بر روی این آمده است).

NAP (نام، آدرس، شماره تلفن)

 

سازگاری کلیدی است. شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شما NAP کامل خود را در سراسر کل وب سایت خود را (به عنوان مثال هر صفحه). علاوه بر این، شما باید جزئیات دقیق همان / فرمت زمانی که شما آدرس خود را بر روی وب سایت های دیگر (یعنی استناد محلی) ذکر استفاده کنید.

 

شما همچنین می خواهید به استفاده از Schema.org نشانه گذاری در چرت زدن خود را به موتورهای جستجو همه آنها نیاز به نمایش اطلاعات شرکت خود را به درستی.

 

قرار دادی درس موسیقی لندن

منبع تصویر: قرار دادی شهریه موسیقی

در تصویر بالا نشان می دهد که چگونه یک کسب و کار محلی در لندن NAP خود را در بالا و پایین صفحه از وب سایت خود قرار داده، مارک آن را با Schema.org نشانه گذاری داده ها.

 

در اینجا کد که شما می توانید به وب سایت خود را وفق دهند است:

 

 <DIV itemscope itemtype را = "http://schema.org/LocalBusiness"> <P itemprop = "NAME"> نام شرکت </ P> <P itemprop = "آدرس" itemscope itemtype را = "http://schema.org/ PostalAddress "> <P itemprop =" streetAddress "> خط آدرس 1 </ P> <P itemprop =" addressLocality "> شهرستان </ P>، <P itemprop =" addressRegion "> REGION </ P> <P itemprop =" کد پستی "> کد پستی / کد </ ص  <P itemprop = "تلفن"> شماره تلفن </ P> <META itemprop = "عرض جغرافیایی" محتوای = "LATITUDE" /> <META itemprop = "طول جغرافیایی" محتوای = "طول جغرافیایی" /> </ DIV> 

همه شما باید انجام دهید این است که تغییر متن به صورت ضخیم جزئیات خود را - ساده است.

 

برای یک نگاه دقیق تر در چرت زدن، چک کردن این مقاله از Jayson دمرز .

 

بررسی محلی

 

بررسی های محلی تاثیر مستقیم بر رتبه بندی جستجوی محلی ، به طوری که شما می خواهید به صرف برخی از زمان دستیابی به آنها.

 

این به ذکر است که این فقط به این معنی بررسی گوگل نیست. شما همچنین می خواهید به تمرکز بر روی گرفتن بررسی بر روی صفحه Yelp از خود را ( آنها توسط نقشه های اپل استفاده )، همراه با دایرکتوری های دیگر محلی است. اولویت اول شما باید بررسی گوگل هر چند باشد.

 

لندن جستجو رستوران ها

برای شروع، شما می خواهید برای گرفتن هر میوه کم حلق آویز شده توسط گرفتن در تماس با پایگاه مشتری موجود خود را و ببینید که اگر آنها می خواهم که علاقه مند به ترک شما یک بررسی شود. شما می توانید آنها را برای زمان خود (شاید تخفیف، و غیره) تشویق.

 

یکی دیگر از نوک بزرگ است که من از برداشت گرگ گیفورد را بحث اخیر در BrightonSEO برای ایجاد یک صفحه در وب سایت خود است که به دستورالعمل ها را به مشتریان خود را در دقیقا چگونه آنها می توانید کسب و کار خود را بررسی (یعنی yourwebsite.com/review-us/) بود. شما نمی خواهد باور چگونه موثر این است که آن را به تماس گرفتن با مشتریان، به خصوص آنهایی که غیر فنی می آید!

 

شما ممکن است بخواهید برای بررسی از مقاله زیر برای بیشتر در عمق استراتژی برای کسب بررسی، و همچنین به عنوان یکی از وبلاگ های Shopify.

 

محلی در صفحه عوامل SEO

در صفحه سئو برای کسب و کارهای محلی مطابق با برخی از تاکتیک های بسیار قدیمی SEO مدرسه. کاملا وزن بزرگ نسبت به مطالب در صفحه ای در لیست جستجوی محلی وجود دارد، بنابراین این مهم است که، که در آن ممکن است، شما بیشترین ارزش را فشار از مطالب خود را.

 

باز هم، من قصد ندارم برای رفتن به تن از جزئیات در این است، زیرا شما می توانید فقط این به عنوان خوانده شده ، اما من آن را به چند نکته مهم گلوله شکستن:

 

سعی کنید به اضافه کردن شهر / منطقه خود، به علاوه یک کلمه کلیدی مرتبط، در فرود تگ عنوان صفحه خود را.

سعی کنید به اضافه کردن شهر / منطقه خود، به علاوه یک کلمه کلیدی مرتبط، در فرود برچسب صفحه H1 خود را.

سعی کنید به اضافه کردن شهر / منطقه خود، به علاوه یک کلمه کلیدی مرتبط، در URL صفحه فرود خود را.

سعی کنید به اضافه کردن شهر / منطقه خود، به علاوه یک کلمه کلیدی مرتبط، در محتوای صفحه فرود خود را.

سعی کنید به اضافه کردن شهر / منطقه خود، به علاوه یک کلمه کلیدی مرتبط، در صفحه فرود ویژگی تصویر ALT خود را.

جاسازی یک نقشه گوگل با مارکر کسب و کار شما را به صفحه فرود خود را.

ژاکت آران مستقیم

منبع تصویر: آران ژاکت مستقیم

 

در کنار این، شما رو به اطمینان حاصل شود که وب سایت خود را همراه پسند. این در حال تبدیل شدن حتی با به روز رسانی جستجوی تلفن همراه گوگل (مهم تر اطلاعات بیشتر اینجا ).

 

آمار جستجوی تلفن همراه

منبع تصویر: eCO2 سلام کارت تبریک

 

پیوند محلی ساختمان و نقلقولهای

ساختمان پیوند در مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها محلی فوق العاده مهم است و آن را نیز چیزی که اغلب نادیده گرفته.

 

در مقایسه با مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها استاندارد، SEO محلی متکی بسیار بیشتر بر روی لینک از دیگر وب سایت محلی که واقعا به کسب و کار شما مربوط می شود. آن را کمتر در مورد گرفتن لینک از وب سایت مرجع بالا (هر چند که به وضوح کمک می کند) و بیشتر در مورد گرفتن لینک از وب سایت محلی به شما که در حال صحبت کردن در مورد چیزهایی شبیه به آنچه شما انجام دهد.

 

این به این معنی است که دایرکتوری محلی یک منبع مفید برای ساخت لینک، به ویژه هنگامی که آن را به استناد ساختمان می شود.

 

( "A استناد یک مرجع آنلاین به نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما (NAP) است." منبع )

این نقل قول حتی نمی نیاز به مرتبط است، تا زمانی که آنها در حال ارجاع NAP کسب و کار شما به طور مداوم در به همان شیوه.

 

خدمات سئو شما می توانید یک ابزار مانند استفاده از روشن محلی برای چک کردن هر گونه استناد موجود شما و سپس به روز رسانی آنها به طوری که آنها همه سازگار است. شما همچنین می توانید ابزار برای پیگیری استناد رقبای شما و اضافه خود را به وب سایت های مشابه استفاده کنید.

 

تعدادی از راه های دریافت استناد محلی وجود دارد، اما در اینجا چند که من استفاده کنید:

 

استفاده از یک سرویس مانند WhiteSpark و آنها را برای پیدا کردن و آپلود استناد محلی را برای شما.

برو از طریق فهرست گسترده ای از نقل قول های بر روی وب سایت ها Moz و دستی ارائه نقل قول های خود.

استفاده از یک ابزار مانند Ahrefs ، شکوه و یا گسترش سایت اکسپلورر به اجرا تحقیقات لینک رقابتی و پیدا کردن نقل قول های که رقبای خود را به دست آورده اند.

تنظیم هشدار از طریق ذکر و یا هشدارهای Google برای پیگیری جدید اشاره از رقبای خود «فهرست NAP.

استراتژی پیوند ساختمان محلی

 

هستند بسیاری از راه به در مورد درآمد لینک / به ساختمان وجود دارد، و اگر شما می خواهید یک بار از آنها، بررسی از من لینک استراتژی های ساختمان راهنمای. برای هدف از این مقاله من قصد دارم به تمرکز بر روی کسب لینک که واقعا در مبارزات لینک ساختمان های محلی موثر است.

 

در اینجا چند به شما آغاز شده است:

 

برو به Meetup.com و جستجو برای یک لیست از رویدادهای محلی مربوط به صنعت خود را. یافتن کسانی که وب سایت و تماس با آنها در مورد حمایت (بیشتر از زمان شما فقط نیاز به قرار دادن در یک ناهار برای آنها). اگر آنها را قبول کنند، به شما یک لینک از وب سایت خود (محلی به شما) و صفحه Meetup.com خود (بسیار معتبر، لینک های محلی) است. در اینجا یک مثال .

ایجاد یک منبع محلی از داده های عمومی ( در اینجا 30 منابع داده مختلف ) و رسیدن به مطبوعات محلی برای بدست آوردن پوشش. این دقیقا همان چیزی است که کریستیان Szastok بود و او برخی از نتایج شگفت انگیز کردم (شما واقعا باید این مطالعه مورد خوانده شده).

اجرا و ناهار محلی خود و یا رویداد و از طریق لینک از صفحه رویداد محلی به ارمغان بیاورد.

ثبت نام برای فشار دهید خدمات درخواست به (پتانسیل عظیمی برای اقتدار بالا، لینک های محلی) به نقل از نشریات محلی.

اجرای یک AMA در ق (در یک زیرگروه رددیت مربوط به صنعت خود را) و در دیگر جوامع محلی است.

خط تا مصاحبه ها و ستون در نشریات آنلاین مربوطه.

تخفیف بده به سازمانهای محلی برای محصولات / خدمات خود را در ازای ذکر مرتبط در وب سایت خود.

جایزه محلی را وارد کنید (یا شروع خود را اگر وجود دارد نیست!).

صرف زمان اختصاص داده شده به توسعه روابط عمومی محلی برای آنلاین و آفلاین پوشش در اخبار محلی.

اجرا به طور منظم تحقیقات لینک رقابتی و سرمایه گذاری بر روی هر فرصت های جدید که رقبای خود را به دست آورده اند.

بورس های تحصیلی پیشنهاد و یا شغل به دانش آموزان (شما می توانید لینک از صفحات حرفه خود را دریافت کنید) (شما لینک از دانشگاه های محلی دریافت کنید).

که باید به اندازه کافی به شما آغاز شده باشد!

 

SERP از طریق نرخ کلیک کنید

یکی دیگر از سیگنال رتبه بندی که در مورد خیلی بیشتر صحبت CTR از SERPs است.

 

جای تعجب نیست که این چنین یک سیگنال قوی است چرا که آن را به عنوان یکی از اقدامات هسته با کیفیت امتیاز گوگل در پلت فرم AdWords خود استفاده می شود. آن را حس می کردند که تجربه کاربر است که جستجوگران با این متریک گرفتن اندازه گیری کند.

 

moz به "رند Fishkin انجام یک آزمایش جالب با پیروان توییتر خود را به دیدن تاثیر افزایش زیادی در SERP CTR در رتبه بندی جستجو. نتایج بسیار بزرگ بودند - او در کمتر از یک ساعت چند افزایش رتبه بندی موقعیت را دیدم!

 

من شده است در حال اجرا برخی آزمایش های مشابه در طول چند ماه گذشته و پیدا شده که آن را برخی از کسب پیروزی های کوتاه مدت، اما CTR را به طور مداوم بالا به اطمینان حاصل شود که رتبه بندی تثبیت خواهد شد. شما همچنین نیاز به کاهش پرش از جستجو، به عنوان این یک سیگنال منفی به گوگل است.

 

برای به حداکثر رساندن CTR SERP خود، سعی کنید موارد زیر است:

 

سئو حرفه ای اطمینان حاصل کنید که Schema.org نشانه گذاری راه اندازی، با بررسی (در صورت مرتبط).

را تگ عنوان خود را به عنوان قابل خواندن و مرتبط که ممکن است.

یک توضیحات متا مفصل، مربوط به چه کاربران خواهد شد برای جستجو.

استفاده از توییتر / فیس بوک / گوگل + / ق به تقسیم عنوان آزمون برای اندازه گیری CTR از اجتماعی و پس از آن را یافته برای انطباق قطعه SERP خود را.

در اینجا یک منبع واقعا خوب است که به نظر می رسد در این افزایش CTR SERP .

 

TL؛ DR

مطلع صفحه گوگل کسب و کار من خود را راه اندازی.

بهینه سازی همه صفحات فرود خود را با کلمه کلیدی محلی است.

اطمینان از لیست چرت زدن خود را به طور مداوم در سراسر وب باقی می ماند.

تولید بررسی واقعی از مشتریان خود را در گوگل و Yelp.

بهینه سازی قطعه موتور جستجوی خود را

تمرکز بر روی ساخت لینک ترجمه شده است.منبع:centerall


مطالب مرتبط