close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل آموزش بهینه سازی موتور جستجو

آموزش بهینه سازی موتور جستجو

سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
13:51

آموزش بهینه سازی موتور جستجو

مبانی جستجوگرها

آموزش سئو گوگل بیش از 240 میلیون نتایج جستجو در هر روز به ما برمی گرداند. اگر شما در حال تلاش برای ارتباط با مخاطبان خود را، بهینه سازی رتبه بندی شما در نتایج جستجو یک جزء مهم از بازاریابی و ترویج طرح خود را است. تکنیک های SEO به شما کمک خواهد مطالب خود را ساختار به طوری که محتوای آسان است برای پیدا کردن زمانی که کسی جستجو برای آنچه که شما باید ارائه دهد.

بهینه سازی موتور جستجو روند محتوای ساختار است تا مخاطبان خود را به راحتی می توانید پیدا کردن و استفاده از اطلاعات منتشر شده خود را.

جستجوگرها موفق بستگی به توانایی شما برای هوشمندانه اعمال اصول طراحی اطلاعات ساختار خوب است. SEO چیزی است که شما را به موتورهای جستجو است. SEO چیزی است که شما به محتوای خود را انجام دهید به طوری که محتوای برای کاربران واقعی در دسترس و مفید است.

SEO سئو تضمینی سایت یک فرایند است که هرگز به پایان رسید است. شما عمدا باید به گردش کار چاپ و نشر خود را ترکیب SEO. SEO است چاره و یا چیزی است که شما می توانید "اضافه کردن" به یک سایت به عنوان یک گام گذشته است.

جستجوگرها خوب لحظه شما تصمیم می گیرید که شما می خواهید به انتشار آغاز می شود.

SEO یک سرویس به شما ارائه مخاطبان خود را و راه را برای شما برای اندازه گیری چگونه به خوبی شما خدمت مخاطبان خود را است.

قیمت سئو SEO تنها مفید است اگر شما مطالب خوب است. SEO کند رژ لب بر روی یک خوک قرار داده است. ارائه محتوای اصلی خوب از منابع قابل اعتماد است که کار از شرکت های موتور جستجو مانند گوگل و یاهو موتورهای جستجو مشتریان خود با ارائه محتوا در حد متوسط ​​یا گمراه کننده خدمت می کنند. اگر محتوای خوبی نداشته باشید، هیچ مقدار از کار SEO خواهد ارزش بلند مدت ساخت.

 

نتایج جستجو

دو راه اطلاعات می توانید بر روی نتیجه موتور جستجو صفحه (SERP) به نظر می رسد وجود دارد.

حمایت مالی (پرداخت) نتایج

نتایج جستجو پرداخت

توجه داشته باشید که این نتایج به وضوح برچسب "برگزار شده است." گوگل باعث می شود بخش عمده ای از درآمد خود را از طریق این نتایج جستجو پرداخت می شود. SEO آیا گرفتن مطالب خود را به نظر می رسد در حمایت (پرداخت) نتایج جستجو آدرس نیست.

دسته دیگر از نتایج جستجو نتیجه جستجو طبیعی یا آلی است.

نتیجه جستجوی طبیعی

چک کردن سئو SEO روند گرفتن مطالب خود را به نظر می رسد در نزدیکی بالای لیست نتایج جستجو طبیعی زمانی که کسی جستجو برای نوع اطلاعاتی را که شما منتشر کرده است.

80 درصد از کاربران در یکی از سه نتایج را اول کلیک کنید. بدیهی است، توانایی های خود را در ترافیک از جستجو بستگی گرفتن مطالب خود را در نزدیکی بالای SERP که مردم برای جستجوی اطلاعات است که شما باید در حال حاضر.

جستجو کار می کند. مردم عموما پیدا کردن مطالب مربوط به درخواست جستجو. از نقطه نظر گوگل از این دیدگاه، ارائه نتایج جستجو بسیار عالی گوهر تاج این شرکت است. گوگل یک منبع بزرگ برای افزایش محتوای خود را به طوری که مطالب خود را به درستی می تواند مناسب جستجو مطابقت است. مهندسان گوگل با استعداد و بسیار با انگیزه به نقطه و جلوگیری از هر گونه تلاش به بازی سیستم می باشد. گوگل کار می کند سخت برای محافظت از نام تجاری خود و جستجو همیشه بهتر . بهترین راه برای از جستجو بهره مند است که به پیروی از اصول SEO خوب است که در دسترس عموم و ترویج شده توسط گوگل است.

به عنوان طرح خود را در جستجوگرها گسترش می یابد، و بالغ شما ممکن است انتخاب کنید برای استفاده جستجو پرداخت برای کمک به رشد ترافیک شما. جستجو پرداخت بخشی منطقی از یک کمپین بازاریابی است اما هیچ تاثیر مستقیم بر موقعیت خود را در نتایج جستجو آلی.

درک رتبه صفحه

 

کلمات کلیدی، پیمایش و تهیه نمایه

کلید واژه ها

به منظور بهینه سازی اطلاعات خود را برای جستجو، شما نیاز به درک چگونه تعداد متوسط ​​افراد search.The از کلمات مردم را در قسمت جستجو تایپ 3.1 است. این سه کلمات کلیدی برای کاربران پیدا کردن مطالب خود را دارند. این کلمات کلیدی راه شما را با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

گوگل ورودی از این سه کلمه و بازده-اغلب هزاران، گاهی اوقات میلیون-از نتایج جستجو را می گیرد. تنها 10 از این نتایج در SERP اول ظاهر می شود. 80 درصد از کاربران یکی از سه نتایج را اول کلیک کنید.

از طریق مشاهده مستقیم از بسیاری از میلیارد جستجو و تحقیق مداوم و تست گوگل دارای یک فرمول بسیار تصفیه شده برای ارائه بهترین نتایج جستجو را بر اساس سه کلمه وارد شده توسط کاربر. فرمول گوگل برای ربط جستجو در بیش از 200 عوامل است. فرمول دقیق برای نمایش نتایج جستجو "سس مخفی" گوگل است و منتشر نشده است. گوگل ارائه راهنمایی گسترده است که کمک خواهد کرد که شما را از آن مطالب خود را "findable."

این آموزش در توصیههای گوگل تمرکز دارد. گوگل 64.9 درصد از بازار جستجو در سپتامبر 2009. حال تکنیک های ارائه شده در اینجا نیز "یافتپذیری" خود را در سایر موتور های جستجو را بهبود بخشد.

اگر شما به انتشار اطلاعات در وب و می خواهید برای رسیدن به مخاطب خواهد بود که علاقه مند در مطالب خود را، ابزار وب مستر گوگل یک منبع اولیه است. همه ابزار و منابع در سایت وب مستر گوگل رایگان می باشد.

خزنده

گوگل با استفاده از یک "مجموعه بزرگ" از کامپیوتر و رایانه به خزیدن میلیاردها صفحات وب است. این برنامه که آیا این خزنده است گوگل نامیده می شود. دیگر موتورهای جستجو نیز برنامههای مشابهی عام به نام رباتها، ربات و یا عنکبوت.

گوگل با استفاده از URL صفحه وب تولید شده از جستجوهای قبلی و لینک جدید موجود در خزیدن جاری است. یکی از ساده ترین و بهترین راه برای گرفتن سایت شما پیدا شده است و به طور کامل نمایه است که به ارائه نقشه سایت.

نقشه سایت به طور مستقیم جای خود را تحت تاثیر قرار نمی در نتایج جستجو. نقشه سایت اطلاعات در مورد نحوه جستجو در سایت خود را و آنچه را در سایت خود را در یک مکان تغییر کرده است قرار داده است. مایکروسافت و یاهو هر دو رسمی استاندارد باز کردن نقشهی سایت پشتیبانی می کند.

گوگل یک ابزار برای تولید نقشه سایت ارائه نمی دهد. یکی از رایگان (برای سایت های با کمتر از 500 صفحه) ابزار برای نقشه تولید است درxml-sitemaps.com .

نمایه سازی سئو

سئو سایت چیست گوگل می خواند و به طور کامل تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت خود را. تعداد و محل از کلمات کلیدی، رابطه بین کلمات، لینک ها، تصاویر و عناوین تصویر و نوشتن شرح تصاویر و همه تاثیر است. این شاخص از سایت شما و تجزیه و تحلیل لینک آینده را در سایت خود از عوامل مهم در آن سایت شما در نتایج جستجوی طبیعی در SERP به نظر می رسد.

 

جستجوگرها و اتاق خبر

روزنامه نگاران در مهلت کار. در یک اتاق خبر آنلاین 24/7 مهلت همیشه است. در این محیط از مهم ترین عناصر اخبار دقت و سرعت. هیچ زمانی برای پژوهش کلمات کلیدی و رفتن را از طریق روند دوباره ارسال برای جستجوگرها معنی ندارد وجود دارد.

با این حال، حتی تحت محدودیت های زمانی چیزهایی که حتی اخبار فوری می توانند برای بهبود SEO و باید بخشی از گردش طبیعی باشد وجود دارد. بسیاری از این توصیه ها به سادگی shapening نوشتن و ویرایش خوب مهارت های که خرید و فروش سهام در هر سازمان خبری.

برای خبرنگاران:

  1. شامل جزئیات در بند آغازین. شامل یک تاریخ گذاری. علاوه بر ساخت روشن چه اتفاقی افتاده ارائه روشن، اطلاعات در مورد جستجو در آن و زمانی.
  2. به وضوح و به طور کامل مردم را تشخیص دهد. عکس باید خطوط برش با نام و نام خانوادگی باشد. علاوه بر این جستجوگرها است که شامل این اطلاعات هویتی در تگ Alt را.
  3. ساختار داستان با عناوین فرعی. خوانندگان در اسکن وب. 500 کلمات بدون استراحت است قابل اسکن است. در دو یا سه عناوین فرعی قرار داده و به مقاله خود را. استفاده از عبارت غنی از اطلاعات روشن برای عناوین فرعی.

برای ویراستاران:

  1. ارسال نامه HED است که سئو SEO آگاه است. شامل جزئیات-نام و نام خانوادگی، که در آن، از جمله شهرستان ها، و قلاب خبری در آسان برای درک کلمات. هنوز HEDS هوشمندانه استفاده کنید ... اینترنت است یک پایه خبری نیست.
  2. هنگامی که شما ارسال عناصر <title> اطلاعات برچسب استفاده از این فرمول: HED + دسته + نام سازمان خبری.
  3. HED باید های <h1> تگ کرده اند. عناوین فرعی باید <h2> و <H3> برچسب ها استفاده کنید.
  4. هنوز مقالات صفحه بندی است. تقسیم قطعه طولانی را به دو یا چند مقاله. هر مقاله آن سر و اطلاعات ساختار را داشته باشد. کراوات مقالات مرتبط با لینک های داخلی با استفاده از کلمه کلیدی غنی لنگر متن.

برای سردبیران مرکز:

  1. شامل داستان و کلمات کلیدی HED در آدرس ها.
  2. آدرس ها باید منحصر به فرد برای هر مقاله و آنها باید همیشگی باشد.
  3. URL باید یک کد عددی غیر از تاریخ حداقل شامل سه رقم-گوگل (عجیب و غریب) مورد نیاز .
  4. قرار دادن CSS در فایل های خارجی است که می تواند ذخیره سازی. این تجربه کاربر را بهبود بخشد و کاهش مصرف پهنای باند.
  5. اگر می خواهید داستان برای گوگل اخبار در نظر گرفته شود، الزامات اضافی برای URL وجود دارد و شما را از استفاده از یک سودنقشه سایت اخبار خاص .

 

کلمات کلیدی برای ویژگی ها و پروژه ها

جستجو متوسط ​​3.1 کلمات است. این ورودی کوچک SERP است که با سایت های که در آن محتوا متمرکز و ساخته شده اند که تمرکز قابل مشاهده از طریق محتوای جستجوگرها بهترین شیوه و توسط تجزیه و تحلیل گوگل از آنها پیوند به سایتهای که محتوا تمرکز معتبر ترین تلقی پر می گرداند. انتخاب حق 3 کلمات کلیدی بدیهی است که برای اتصال سایت خود را به جستجوی کاربران برای مطالب خود را حیاتی است. اگر یک بازی وجود ندارد، شما بعید است برای دیدن ترافیک زیادی از جستجو می باشد.

مطالب خود را به احتمال زیاد به "در نظر گرفته" توسط سئو سایت الگوریتم های جستجو برای گنجاندن در SERP نیست مگر اینکه مطالب خود را شامل کلمات کلیدی که مطابقت با عبارت جستجو 3.1 کلمه وارد شده توسط کاربر معمولی. تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند محتوای مطالب خود تمرکز و کمک به تعریف ارائه اطلاعات خود را.

توسعه کلمه کلیدی یک فرایند است

پس چگونه شما تعیین آنچه که کلمات کلیدی استفاده کنید؟

در حال توسعه کلمات کلیدی یک فرایند است. به عنوان شما را از طریق تجزیه و تحلیل خود را شما به طور مداوم درک خود را از چگونه بازدید کنندگان برای جستجو و اطلاعات شما را منتشر کرده اند را پیدا خواهد کرد را بهبود بخشد. درست مثل تمامی مراحل SEO، در حال توسعه و استفاده از کلمات کلیدی را در طول زمان بهبود اگر شما همچنان به نظارت و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر.

اول، کلمات کلیدی خود را باید "واقعی است." آیا از کلمات کلیدی به سند خود که بخشی از مطالب خود را واقعا نیست اضافه کرد. شما نیاز به تجزیه و تحلیل مطالب خود را برای دیدن آنچه که کلمات کلیدی به طور طبیعی در محتوای خود را است.

از ویژگی های و پروژه شرکت روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان ضرب و شتم اغلب تبدیل کارشناسان موضوع و اصطلاحات فنی و واژگان موضوع خاص آگاه هستند. این صنعت یا تجارت شرایط خاص ممکن است نامزد کلمه کلیدی خوب برای گزارش فنی. عموم مردم به احتمال زیاد نیاز به یک مجموعه کلید واژه کلی تر. درک مخاطبان هدف در نظر گرفتن اصل برای جستجوگرها به طور کلی و برای کلمات کلیدی در خاص است. عضو عموم مردم ممکن است بخواهید به شیرجه رفتن به تجزیه و تحلیل ریاضی صفحه الگوریتم رتبه بندی گوگل، اما یک متخصص SEO در یک دره سیلیکون اندازی خواهد شد "جستن" اگر محتوای واضح است که برای یک کاربر معمولی نوشته شده است. نقش SEO است که لینک محتوای مناسب به کاربر حق؛ کلمات کلیدی پایه و اساس برای پوشش کف محتوا به کاربران می باشد.

باید به شما دوباره نوشتن مطالب خود را شامل کلمات کلیدی که کاربران خود را در واقع استفاده به جستجو برای این نوع از اطلاعات شما در حال انتشار؟ بله. مطالب خود را با اتصال به کاربران با ارزش ترین است.

ابزارهای گوگل کلید واژه

گوگل دارای دو ابزار رایگان برای توسعه کلمات کلیدی. Adwords گوگل دارای ابزار کلمه کلیدی خارجی به هر کس، هیچ حساب گوگل Adword مورد نیاز در دسترس است. این ابزار اجازه می دهد تا شما را به نوع در یک کلمه کلیدی در گوگل و بلافاصله کلمات کلیدی مربوط و آمار نشان می دهد که حجم جستجوها با استفاده از مدت را ببینید.

ابزار گوگل کلید واژه همچنین می توانید کلمات کلیدی در یک صفحه وب تجزیه و تحلیل. به عنوان مثال، اگر شما در حال ایجاد یک محتوای اطراف موضوع به طور کلی از مهاجرت شما ممکن است بخواهید به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مورد استفاده در سایت جامعه است که تحت پوشش موضوع مهاجرت است. این کمک خواهد کرد که زبان از این موضوع از POV از جامعه را درک کنید.

Google Zeitgeist در بررسی "الگوهای جستجو، روندها، و شگفتی" فراهم می کند بینش روند جستجو جهانی، منطقه ای، گذشته و حال.Google Zeitgeist در است که در واقع خانه را به چند ابزار.

  • موضوعات داغ گوگل - برای یک نگاه گسترده به داده عبارت جستجو وارد کنید تا پنج واژه های جستجو به محبوبیت نسبی در طول زمان.
  • موضوعات داغ برای وب سایت - Google Trends برای اطلاعات ترافیک وب سایت. نوع در آدرس وب سایت برای دیدن بازدیدکنندگان بر اساس منطقه و سایت های مرتبط با سفر کرده بود.
  • برای جستجو در بینش - فرو رفتن عمیق تر به داده ها پرس و جو جستجو برای بازاریابان و کاربران قدرت. ایجاد لیست خود را از "محبوب ترین" و "سریعترین رشد" نمایش داده شد برای مناطق جغرافیایی مختلف در طول زمان و موضوع.
  • موضوعات داغ داغ - بالا 100 با سریعترین رشد جستجو نمایش داده شد در حال حاضر (ایالات متحده). به روز رسانی در طول روز.

"مردم" ابزار کلمه کلیدی سایت

حق را از مفهوم و توسعه اولیه پروژه خود را، مردم چه کلمات کلیدی آنها را با مطالب خود را مرتبط بپرسید. همانطور که شما به پاسخ گوش دادن شما باید یاد بگیرند که چگونه به ساختار و ارائه مطالب خود را در شرایط که معنی دار (و قابل جستجو) توسط مخاطبان خود را می باشد.

 

عنوان جستجوگرها صفحه

عنوان صفحه هر دو خواننده و موتور جستجو چه صفحه است می گوید. عنوان صفحه در نتیجه موتور جستجو به نظر می رسد و باید به درستی اطلاع خواننده مورد محتوای. جستجوگرها خوب مستلزم آن است که هر صفحه عنوان صفحه منحصر به فرد است که با دقت برچسب محتوای صفحه. هرگز یک صفحه با یک عنوان صفحه "بدون عنوان"

عنوان صفحه نام است که توسط آن سایت Bookmark خواهد شد، نامی است که در نوار منو مرورگر کاربر ظاهر می شود، و از همه مهمتر، نامی است که در صفحات SERP ظاهر خواهد شد (تا ببینید که چگونه به انجام آن، گوگل برای رشته است "سند بدون عنوان" گاهی اوقات).

عنوان صفحه در صفحه وب <TITLE> تگ را که در قسمت <head> تگ موجود موجود است. شما لازم نیست که به یک جنگجوی HTML به مراقبت از اصول اولیه است. خواندن سریع برکلی پیشرفته رسانه موسسه HTML 101 آموزش شما را به همه چیز شما نیاز به درک چگونه به پیدا کردن و تغییر کد HTML شما را برای اهداف SEO نیاز را معرفی نماید.

عنوان صفحه باید چند کلمه و یا یک عبارت کوتاه باشد و باید از کلمات کلیدی که منعکس کننده محتوای اصلی صفحه باشد. محل مهم ترین کلمات کلیدی در نزدیکی جلوی عنوان. مشخصات W3C برای عنصر عنوان "کمتر از 64 کاراکتر باشد." در واقع گوگل با استفاده از 66 کاراکتر اول. یاهو با استفاده از 120 کاراکتر. یک استراتژی SEO خوب است که خود را "اصلی" عنوان صفحه مناسب در 66 و در ادامه با یک عنوان توسعه یافته است که کمتر از 120 کاراکتر در طول. فاصله و نقطهگذاری در تعداد کاراکتر گنجانده شده است.

یکی از مهم و اغلب نادیده گرفته نکته این است که عنوان صفحه است چه نشان می دهد تا در SERP و اولین معرفی کاربران است، نه تنها به محتوای خود است، اما به کل سازمان خود را. عنوان صفحه است اگر یک کاربر بوک مارک صفحه شما چه به نظر می رسد. جستجوگرها خوب مستلزم آن است که صفحه خانگی خود کنید <TITLE> در واقع شامل نام سازمان خود را.

ایجاد عنوان صفحه منحصر به فرد

در مثال بالا از راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو گوگل گرفته شده شما می توانید ببینید که کار با عنوان برچسب پیچیده نیست. تنها کد لازم باز <title> و بسته شدن </ TITLE> برچسب ها است.

عنوان صفحه خوب ارائه ترفند قوی برای پایان دادن به کاربران است. این جستجو را در نظر بگیرید ...

به عنوان مثال جستجو

... و در نتیجه ...

به عنوان مثال نتیجه جستجو

عنوان صفحه عناصر صفحه است که نتیجه جستجو به سایت شما متصل است. از جمله اطلاعات شفاف در مورد تمرکز از سایت، کاربر می داند چه انتظار می رود در سایت. شرایط تطبیق جستجو در جسورانه برای اتصال بیشتر نتیجه جستجو به محتوای خود را. این اتصال کامل است زمانی که کاربر کلیک لینک و می رسد در وب سایت خود را.

عنوان صفحه

عنوان صفحه آموزنده در بالای برگه مرورگر و یا پنجره ظاهر می شود.

اخبار مقالات با استفاده از HED برای <TITLE> برچسب. کوتاه شدن HED در صورت لزوم.

 

متا تگ Description

استفاده از "توضیحات" متا تگ

متا تگ توضیحات موتورهای جستجو خلاصه ای از محتویات صفحه است. در حالی که گوگل و دیگر موتورهای جستجو در حال حاضر حذف تگ های متا از الگوریتم نتیجه جستجو طبیعی، متا تگ ها هنوز هم در خدمت هدف مهم است.

در حالی که <TITLE> برچسب چند کلمه و یا یک عبارت کوتاه، توضیحات متا تگ ممکن است تا یک پاراگراف کوتاه باشد. گوگل ممکن است بخشی از توضیحات متن متا تگ به عنوان یک قطعه نتیجه جستجو استفاده اگر آن را یک کار خوب از رقابت با جستجوی کاربر. گوگل خواهد شد بخشی از متن که به بهترین مسابقات جستجو کاربران استخراج. قرار دادن بهترین توصیف محتوای صفحه در 166 کاراکتر اول.

A، متا تگ آموزنده خوب می تواند ترافیک اضافی رانندگی کنید. در این مثال از راهنمای شروع SEO گوگل قسمت "توضیحات" اطلاعات متا توضیحات ظاهر می شود در نتیجه جستجو نشان می دهد. این توضیحات آموزنده ترویج محتوا.

کاربر جستجو ...

توضیحات متا تگ جستجو example-

... نتایج نمایش عنوان صفحه آموزنده و یک قطعه از توضیحات متا تگ که به ترویج محتوای ...

توضیحات متا تگ نمایش داده

استفاده از توصیف های منحصر به فرد برای هر صفحه اگر در همه عملی است. آیا فقط کپی کنید و محتوای صفحه رب را به شرح متا تگ. آیا "چیزهای" توضیحات متا تگ شده با کلمات کلیدی، کلمات کلیدی در اینجا خواهد رتبه صفحه شما را بهبود نمی بخشد نیست.

در حالی که متا تگ "توضیحات" خواهد رتبه صفحه شما را بهبود نمی بخشد مهم است که اگر شما می خواهید تا کاربر برای انتخاب وب سایت خود را از 10 در صفحه بازگشت. شما می خواهید را به کاربر واجد شرایط هر دلیلی برای کلیک بر روی لینک به صفحه خود را.

 

آدرس ها SEO-هوشمند

استفاده از URL SEO-هوشمند

کاربران و موتورهای جستجو هم برای هوشمند، آدرس قابل خواندن پاداش دادن به شما. برای خوانندگان، URL هایی که کوتاه تر هستند یک میزان کلیک بالاتر است. موتورهای جستجو به شما پاداش به دلیل کلمات کلیدی در URL خود را به کمک موتور جستجو تعیین کنید که چگونه مربوطه مطالب خود را به پرس و جو. آدرس ها اغلب حاوی session ID ها، رشته ها مرتب سازی و دیگر کد ماشین تولید می شود. برخی از این ممکن است قابل اجتناب در عمل خود را، با این حال، اگر شما می توانید ایجاد "قابل خواندن توسط انسان" آدرس را به تلاش.

کوتاه، تمیز، آدرس قابل خواندن می توان از طریق تلفن و بدون اشتباه به عنوان خوانده شده، و نه خواهد شکست زمانی که در اطراف در ایمیل فرستاده. به خاطر داشته باشید که بسیاری از مردم "خواندن" URL ها به عنوان آنها گشت و گذار، به عنوان شکلی از سیستم ناوبری خرده نان.دیدن که یک قطعه از محتوا در http://domain.com/articles/sept_2009/mayor_quits/ می گوید کاربر زیادی در مورد جایی که آنها در ساختار کلی سایت می باشد.

درک URL ها اولین قدم در یادگیری چگونه به URL ها بخشی از گردش کار خود را در جستجوگرها است. کار واقعی از تغییر URL در وردپرس به طور کامل غیر فنی است.

در اینجا یک "تقلب ورق" بزرگ بر روی URL ها از است SEOmoz.com یک منبع عالی برای کسب اطلاعات SEO - یک نسخه بزرگتر در دسترس است پست اصلی .

آناتومی یک URL

اگر آدرس شما است http://kdmctutorial.com/article/2128.html/~~V خواننده نمی تواند تعیین چه صفحه است با نگاه کردن به URL. با این حال، از http: //kdmctutorial/seo-basics-tutorial.html/ انتقال محتوای صفحه. اگر کاربر جستجو برای "SEO آموزش" هر دو "آموزش" و "SEO" در جسورانه در SERP نشان می دهد. آیا استفاده از نقطه گذاری در آدرس خود را به منظور بهبود خوانایی برای هر دو خوانندگان و موتورهای جستجو. به عنوان مثال، از http: //kdmctutorial/seo-basics-tutorial.html/ بهتر از است: http: //kdmctutorial/seobasicstutorial.html/. استفاده از تمام حروف کوچک در خود آدرس ها-حروف کوچک آسان تر خواندن و به یاد است. از www و آدرس بدون www را در سایت خود ترکیب نمی شود. به طور کلی URL های بدون www ترجیح داده می شوند زیرا آنها کوتاه تر.

آدرس ها قابل خواندن قابل کلیک هستند

آدرس ها قابل خواندن کمک کند اگر اطلاعات خود را در یک پست وبلاگ گنجانده شده است. اگر URL خود را به عنوان لنگر متن استفاده کاربران دیگر به احتمال زیاد به دنبال لینک و شما یک امتیاز بالاتر ربط گوگل برای لینک با داشتن کلمات کلیدی در URL مطابقت محتوا را در سایت خود را دریافت کنید.

تغییر آدرس خود را خواهد ربط خود را در جستجو را بهبود بخشد و به شما کمک خواهد به نظر می رسد در نتایج جستجو بالاتر بنابراین این یک عنصر مهم به تغییر است. حتی مهم تر، "قابل خواندن" URL ها از طریق کلیک خود را ... واقعا هدف مهم تر برای کار خود را در جستجوگرها را بهبود بخشد.

 

ساختار سایت و کنترل

ساختار سایت و کنترل

یک "سطح بالا" (به معنای واقعی کلمه) تصمیم شما نیاز به ایجاد چیزی است که آدرس واقعی سایت شما خواهد شد. شما ثبت نام example.com و میزبانی سایت خود را به شما را قادر می سازد برای نصب وردپرس با استفاده از آن دامنه. یک مشکل نیست که تا کنون.آدرس سایت شما www.example.com است. بهترین عمل توصیه می شود به استفاده از "example.com" را به عنوان آدرس قطعی و کاربرانی را که وارد کنید "www.example.com". این گیج کننده به نظر می رسد اما اجرای یک راه حل برای SEO مهم است. گوگل هر دو آدرس به طور جداگانه پیگیری و این را رقیق گزارش ترافیک. واقعی گام به گام توسط به گام برای حل این بسته به میزبان وب سایت شما.دستورالعمل بسیار عالی و یک بحث کامل تر در بحث گوگل مدیر سایت مرکزی از دسترس هستند " دامنه ترجیحی (www یا بدون www) ." در حالی که این فنی بیش از دیگر جنبه های SEO، این جست و خیز نیست. شما فقط نیاز به انجام این کار زمان و گوگل جهت به خوبی نوشته شده است. میزبان وب شما نیز با این روند آشنا و قادر خواهد بود به شما کمک کنند.

سایت شما باید آسان به حرکت باشد یا کاربران را ترک خواهد کرد. شما خواهد شد در "نرخ گزاف گویی" شگفت زده هنگامی که شما شروع به نظارت بر رفتار کاربران در سایت خود. «نرخ گزاف گویی" تعداد کاربرانی که در یک صفحه را در سایت خود را وارد و بدون مشاهده هر گونه اطلاعات دیگر در سایت خود را ترک است. یکی از بهترین راه برای کمک به کاربران برای پیدا کردن مطالب مرتبط در علاوه بر این به محتوای در صفحه آنها در زمین است که به ارائه ناوبری روشن به محتوای دیگر در سایت خود را.

در اینجا توصیه سایت خاص عبارتند از:

    1. سایت خود را با تمرکز بر یک موضوع نگه دارید. هنوز اطلاعات باغبانی با درخواست مخالفت با جنگ آمریکا در حال حاضر (بازدید کنندگان) ترکیب نمی شود.
    2. تعداد صفحات مهم است. سایت با 1 صفحه بر روی یک موضوع کند رای نه به عنوان بالا به عنوان سایت با 10 صفحه در یک موضوع. مقدار از محتوای شما برای ارائه مسائل.
    3. مقدار از محتوای متن در یک صفحه باید حداقل 200 کلمه داشته باشد. توصیه های متفاوت است، اما 500 کلمه یک هدف خوب برای تعداد کلمه است.
    4. رشد صفحات اطلاع گوگل است که سایت شما با اضافه کردن محتوای با ارزش است. اگر آن را حس می، رشد سایت خود را با صفحات اضافی در طول زمان. ایده آل شما باید برخی از مطالب جدید به سایت خود را هر روز اضافه کنید.
    5. اجتناب از استفاده از زیرشاخه بر روی سرور خود برای صفحات مطالب خود را مگر اینکه سایت خود را فراتر از چند صفحه ده رشد می کند. موتورهای جستجو صفحات در زیرشاخه کمتر مهم در نظر بگیرند.
    6. هر صفحه تمرکز بر روی یک عبارت کلیدی. اضافه کردن کلمات کلیدی بیشتر رقیق ارزش SEO. تمرکز بر روی یک عبارت کلیدی نیز به شما ویرایش بهتر کمک خواهد کرد و هدف قرار دادن مطالب خود را.
    7. صرف تلاش اضافی shapening عبارت کلمه کلیدی خود را و همه عناصر SEO برای صفحه اصلی خود را. این به احتمال زیاد صفحه است که بالاترین در جستجوی شود و یک دروازه خوب به محتوای در عمق خود را است.
    8. استفاده از لینک های متن برای ناوبری سایت خود را. استفاده از کلمات کلیدی به عنوان کلمات لینک متن انتخاب کنید. این روشن ناوبری سایت به کاربران می دهد و اهمیت SEO اضافی به صفحه هدف از لینک. این نیز کمک می کند کاربران را به محتوای کلیدی است که علاقه خود را منطبق است.
    9. هنوز گرافیکی برای ناوبری استفاده کنید. گرافیک می توانید توسط رباتها موتور جستجو خوانده نمی شود.
    10. اضافه کردن یک نقشه سایت HTML برای کمک به کاربران حرکت سایت خود را. علاوه بر این، به فایل sitemap.xml که شما آپلود برای کمک به شاخص رباتها موتور جستجو سایت شما است. XML-Sitemaps.com هر دو XML و HTML نقشه سایت برای شما به صورت خودکار و به صورت رایگان اگر شما کمتر از 500 صفحه تولید کند. اینجا یک مثال از است یک نقشه HTMLتولید شده توسط ابزار تجاری نقشه سایت نرم افزار . در اینجا است نقشه سایت برای w3schools.com.
    11. اضافه کردن یک "404" صفحه سفارشی که منطبق بر نگاه و احساس از بقیه سایت خود را. اضافه کردن (رایگان) گوگل 404 ویجت به صفحه سفارشی 404 خود را به بازدید کننده با ارائه راه های مفید برای ادامه با سایت شما.
    12. اضافه کردن "ناوبری خرده نان" برای کمک به ناوبری سایت.

ناوبری استفاده خرده نان

 

استفاده از کلمات کلیدی در برچسب Anchor

استفاده از کلمات کلیدی در برچسب Anchor

یک جزء اساسی از وب hypertext یا هایپرلینک ارتباط از یک تکه از محتوای به دیگری است. عنصر HTML اساسی برای ایجاد یک لینک تگ است. فرمت HTML برای برچسب Anchor از <a href="URL"> لینک متنی است </a>. هر دو URL مقصد و برخی از عنصر لینک مورد نیاز است.

شما می توانید با استفاده از بهینه سازی سایت توسط مربوطه، کلمات کلیدی دقیق به عنوان لنگر متن را بهبود بخشد. با استفاده از کلمات کلیدی توصیفی به عنوان لنگر متن توصیف محتوای مقصد را برای کاربران نهایی و برای موتورهای جستجو. داشتن کسی مراجعه به محتوای سایت خود را با یک لینک "اینجا کلیک کنید" می کند کمی به بهبود خود را در جستجوگرها. اگر متن دیگر در سراسر لنگر متن نیز ربط از لینک افزایش مربوط.

ارسال تگ لنگر خوب

مثال بالا از راهنمای شروع SEO گوگل نشان می دهد که لنگرانکر تکست متن به طور مستقیم به مطالب در سایت مربوط. اگر متن را مورد بحث جمع آوری کارت های بیس بال نادر پس از این لینک می و حتی بیشتر به سایت مقصد SEO اضافه کنید. یک لیست از لینک با "اینجا را کلیک کنید" خواهد کمی به نمره SEO سایت مقصد را اضافه کنید.

لینک کردن از صفحه یا مقاله بازدید کننده به سایت شما در حال حاضر به محتوای دیگر مشاهده در سایت خود کمک می کند تا خواننده بیشتر از مطالب مرتبط خود را. این لینک های داخلی نیز جستجوگرها خود را بهبود بخشد. استفاده از این فکر همان در لینک های داخلی خود را به عنوان شما را با لینک های خارجی خود را انجام دهید.

ایجاد پیوند خود را آسان به نقطه. با استفاده از CSS آن را آسان به سبک لینک خود است و آن وسوسه انگیز است برای ایجاد پیوند خود را مخلوط یکنواخت با بقیه متن انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که لینک های خود را به ایستادگی کردن برای بازدید کنندگان. بازدید کنندگان به سایت خود را به اطلاعات شما هستند و لینک ابرمتن شما مهم است.

 

استفاده از HTML به ساختار مطالب خود را

استفاده از HTML به ساختار محتوا

مردم را به سایت شما می آیند برای پیدا کردن مطالب. اگر اطلاعات آسان نیست برای پیدا کردن و پیدا کردن سرعت-بازدید کننده شما سخت کار کرده به جذب را ترک خواهد کرد. استفاده از HTML اصلی به ارائه ساختار به محتوای خود را به طوری که از آن آسان است برای خواننده به اسکن و تمرکز بر محتوای مورد نظر.

استفاده از تگها مناسب در سند خود را. روزنامه نگاران درک ساختار داستان با HEDS، DEK، و subheds. ساختار در HTML از تگ های <h1> از طریق <h6>. استفاده واقعی به طور کلی های <h1> است که از طریق <H4>.

استفاده از عنوان تگ برای سازماندهی محتوای

این مثال استفاده از های <h1> و <H2> برچسب ها برای ایجاد سلسله مراتب محتوا نشان می دهد. تگها استفاده از HTML مثل شما که تگ عنوان در یک طرح کلی. H3 باید تابع به یک H2 باشد. فقط یک های <h1> تگ ها در صفحه استفاده کنید.

فقط شماره برچسب ها به ارائه نقاط ورود منطقی و مفید به یک بخش به طور واضح تعریف محتوا استفاده کنید. هنوز شماره برچسب ها را به متن بزرگتر یا برجسته استفاده کنید. استفاده مناسب از برچسب های معنایی HTML: <em> به برای کج و <strong> برای تیره می کند.

در صورت امکان استفاده از کلمات کلیدی خود را در عناوین خود را. این با SEO کمک خواهد کرد و بصری به کلمات که به بهترین مطابقت با جستجوی اصلی هدایت بازدید کننده.

 

بهینه سازی تصاویر برای جستجوگرها

بهینه سازی تصاویر برای جستجوگرها

تصاویر جلب توجه کاربر و ارائه اطلاعات مهم بصری. کاربران می توانید ببینید و درک مطالب از یک تصویر. ربات های موتور جستجو کنید.رباتها تنها می توانید متن را درک کنید. به منظور رباتها به "درک" تصاویر خود را به شما نیاز به استفاده از شیوه های SEO خوب است.

عمل مهم ترین را با تصاویر است که استفاده از برچسب <alt>. <alt> را تگ شرح متن کوتاه است که نمایش داده اگر تصویر می توانید به هر دلیلی نمی تواند نمایش داده است.

بهینه سازی تصاویر برای جستجوگرها با برچسب <alt>

این متن تگ ALT را نشان می دهد. ربات های موتور جستجو می تواند این خواندن و اضافه کردن این اطلاعات را به صفحه اول صفحه است.توجه داشته باشید که نام فایل، "2008-جهان-سری-baseball.jpg،" نیز کمک می کند ربات درک «معنا» از تصویر. جستجوگرها خوب استفاده از هر دو نام فایل و تگ ALT را به محتوای ربات تصویر قابل خواندن است.

در بسیاری از تم وردپرس است زمینه را برای نوشتن شرح تصاویر و تصویر وجود دارد. این یکی دیگر از فرصت استفاده اضافه کردن متن مفید است که خوانندگان و رباتها کمک خواهد کرد. به عنوان مثال یک عنوان است که شامل نام و نام خانوادگی از مردم در عکس، محل و تاریخ کمک خواهد کرد که تصویر نمایه و پیدا شده در طول یک جستجو کاربران.

گوگل دارای دو توصیه های فنی خوبی برای تصاویر خود را. اول، استفاده از فرمت های استاندارد برای تصاویر خود را. استیک با .JPG، فعلی، و با فرمت .gif تصاویر. سرعت یک عامل مهم در تجربه کاربر، بنابراین به بهینه سازی تصاویر خود را برای ظاهر و اندازه نمایش داده توجه. توصیه های فنی دوم از گوگل است که برای حفظ تمام تصاویر سایت خود را در یک پوشه جداگانه بر روی سرور خود را به ساده راه به تصاویر خود را. استفاده از یک کلمه کلیدی را در نام پوشه برای تصاویر خود را.

استفاده از نام فایل توصیفی برای عکس های شما. رباتها به عنوان خوانده شده نام فایل ها و این یک راه بیشتر برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو در مورد محتوای خود است.

اگر شما یک عکس بزرگ، شامل یک لینک به یک نسخه بزرگتر. مطمئن شوید که شما شامل کلمات کلیدی خوب به عنوان متن لینک خود را در برچسب Anchor.

 

لینک

ساخت اتصالات و ارتباطات با جامعه خود را

تمام عناصر قبلی در داخل سایت کنترل می شود. همه از این پایه و اساس لازم برای ساخت جستجوگرها خوب است. حتی اگر اعدام کاملا-سخت-فرض این عناصر قبل کافی نیست.

مقدار قابل توجهی از جستجوگرها است بر روی لینک به سایت شما است. وب سایت های دیگر به سایت خود پیوند دلیل این که شما خوب، محتوای با ارزش است. موتورهای جستجو استفاده از این اطلاعات لینک های ورودی برای رای دادن به اهمیت سایت شما و محتوای آن است.

دو عنصر است که تعیین جای خود را در SERP وجود دارد. اولین عنصر ربط محتوا است. این ربط در تحلیل محتوا، چگونه به خوبی مطالب خود را و چگونه به خوبی شما اطلاع ربات موتور جستجو از مطالب خود را به شما ساختار است. عنصر دوم تجزیه و تحلیل از لینک های ورودی به سایت شما برای تعیین ارزش مطالب خود را به جامعه بزرگتر است.

این شاخص لینک استناد و یا لینک محبوبیت در تعداد و کیفیت لینک های ورودی است. لینک از صفحه اصلی واشنگتن پست است به طور مستقیم قابل توجهی بیش از یک لینک از یک سایت فرامحلی است که در خدمت جامعه روستایی از 2000 نفر است. شاخص لینک استناد طول می کشد هر دو تعداد و اهمیت لینک های ورودی به حساب. هر موتور جستجو یک روش منحصر به فرد برای در واقع محاسبه شاخص استناد.

نوار ابزار گوگل (برای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر) را به پیج رنک عددی برای صفحات شما بازدید نمایش می دهد. در حالی که تعداد در واقع یک طیف است، عدد نمایش داده شده برای تعیین صفحات ارزش رتبه نسبی کافی است. مقیاس نمایش یک مقدار عدد از یک تا ده، بالاتر از تعداد بهتر است. مقیاس لگاریتمی است. هر افزایش عددی نشان می دهد سایت جهش 10 بار در اهمیت. با استفاده از نوار ابزار گوگل رتبه شما می توانید رتبه بندی نسبی از سایت های شما به عنوان سفر اینترنت را مشاهده کنید.

در حال توسعه لینک های ورودی هر دو آلی و یک فرایند برنامه ریزی شده است. به عنوان توسعه بزرگ مردم محتوای آن و لینک به آن را پیدا کنید. هر چه محتوا معارفه ها بیشتر و بیشتر سایت های خواهد به محتوای خود را لینک کنید بهتر است. این فرایند آلی است که به خوبی توسط توجه به جزئیات که باعث می شود سایت شما آسان به حرکت و باعث می شود آسان محتوای خوبی سازمان یافته خود را به استفاده بوده است.

با این حال، نشستن پشت و انتظار است که نمی حرکت سوزن بسیار و یا حرکت آن بسیار به سرعت. در اینجا ملاحظات برای توسعه طرح لینک ورودی شما:

  1. آیا یک سایت تجاری و هویت. علاوه بر داشتن محتوای بزرگ، داشتن یک صدای قوی. مجموعه سایت خود را جدا از سر و صدا با ارائه وضوح، تمرکز و یک چشم انداز منحصر به فرد.
  2. ساخت یک پایگاه جامد از محتوای خوب همیشه سبز است که می تواند همچنان به رشد و خواهد بود یک منبع در حال انجام برای مخاطبان و یک دلیل خود را به نشانه ها و سایت خود مراجعه کنید.
  3. سایت خود را در دایرکتوری عمومی از جمله dmoz.org (یک پروژه دایرکتوری منبع باز). فقط به سایت های که لینک سخت رمزی واقعی به سایت شما ارسال کنید. اسکریپت رانده آدرس ها انجام خود را در جستجوگرها کمک نمی کند. شما می توانید تعیین اگر یک سایت با استفاده از لینک سخت رمزی با مشاهده کد منبع و جستجو برای یکی از لینک های URL است.
  4. آیا سایت شما را به صورت رایگان برای همه سایت های ارائه نیست. سایتهایی را که به "هر کسی" بدون هیچ گونه غربالگری فقط کارخانه های اسپم و لینک از آنها هیچ ارزش SEO می باشد.
  5. تبادل لینک هستند که فقط. به طور کلی، تبادل لینک تنها برای جستجوگرها انجام می شود بخشی از یک طرح سازمان خبری SEO است.
  6. با تشکر از سایت ها و وبلاگ نویسان که با یک ایمیل شخصی خود را به شما را لینک کنید. تماس های شخصی شمارش در حوزه مجازی به همان اندازه که در دنیای بازاریابی سنتی است.
  7. شرکت در موضوع خود را با نقل، ارتباط، اضافه کردن نظرات به سایت های دیگر، و برجسته کار خوب دیگران است.
  8. اگر کسی لینک شما را با "اینجا کلیک کنید" لنگر متن، آنها را ترجیح داده، متن لینک معقول خود را ارسال و مودبانه درخواست تغییر.
  9. لینک به دیگران است. انتشارات اخبار جامعه می تواند یک سرویس با ارزش با لینک دادن به سازمان های اجتماعی فعال و به خدمات اجتماعی است.
  10. دعوت از دیگران برای نوشتن یک ستون برای سایت شما.
  11. ارائه به ارسال یک ستون برای سایت های دیگر که توضیح میدهد که چرا پروژه خود را دارای مزایای که مخاطبان.
  12. استفاده از توییتر. مصرف کنندگان اخبار به شدت در توییتر نشان داده است. خوراک پیروان خود را با اخبار و اطلاعات است که قابل توجه است. یک "صدا" برای خوراک توییتر خود را. خودکار توییتر خوردها-به جز داستان اخبار مهم و یا مشترک کار هشدار do not را به خوبی. درست برچسب هش برای رویدادهای خاص و داستان اخبار.
  13. آن را آسان برای خوانندگان خود را برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود را در digg.com، delicious.com، reddit.com، techmeme.com و دیگران است. آن را آسان برای خوانندگان به ایمیل و مجدد مطالب خود را.
  14. ایجاد ویدجت محتوا خوانندگان خود را می توانید به فیس بوک، مای اسپیس و وبلاگ ها. برکلی و جوی پیشرفته موسسه رسانه دارای آموزش: ایجاد یک انتشار ویجت .
  15. ایجاد یک صفحه فیس بوک فن و فعال نگه داشتن آن. کراوات خوراک توییتر خود را به فن خوراک خبری صفحه خود را. به طرفداران خود را "دسترسی پیشرفته" به ویژگی های خاص. آنها را دعوت به "تست بتا" مناطق محتوای جدید و یا ارائه بازخورد در طرح های جدید.
  16. ایجاد یک صفحه مای اسپیس و فعال نگه داشتن آن. تفاوت جمعیتی بین فیس بوک و مای اسپیس به معنای یک "سایت شبکه اجتماعی" خواهد تمام بخش های بازار خود را خود را از دسترس نیست.
  17. همکاری با جامعه / مخاطبان خود را. مخاطبین خود بخواهید برای راهنمایی، منجر می شود و بپرسید چه جامعه مهم میداند. برای محتوای شما می توانید از جمله عکس ها، فیلم ها، قطعات نظر و گزارش های خبری محلی استفاده کنید بپرسید. برای نظرات و پیشنهادات در مورد چگونه سایت شما می تواند مفید تر و مفید بپرسید. درست صندوق پیشنهادات مجازی و ارسال پیشنهادات و پاسخ خود را.
  18. لینک:: www.example.com به یک جستجوی گوگل چک کردن لینک به سایت شما آسان نوع است.

اگر همه به نظر می رسد بالا به مقدار زیادی از کار، شما باید جوهر از مقیاس و دامنه از کار ساخت و ساز جستجوگرها خوب است. این آموزش ارائه اساسی جستجوگرها است. جستجوی گوگل از "موضوعات SEO پیشرفته" و یا حضور در یک کنفرانس ملی در جستجوگرها خواهد سطوح عمیق تر از کار در جستجوگرها را نشان دهد.

خبر خوب این است این آموزش ارائه اولین گام ضروری و هنگامی که شما این اصول پیاده سازی شما یک بهبود قابل توجهی در ترافیک و مخاطبان تعامل خود را ببینید.

 

آموزش های اضافی

SEO هر دو یک هنر و یک علم است. درست مثل تقریبا همه چیز ما بهبود یادگیری همراه با تجربه و با آموزش مداوم.

بسیاری از دوره های آموزشی SEO در دسترس وجود دارد، برخی آنلاین هستند. برخی در حال سفر سمینارها؛ برخی در محیط های دانشگاهی می باشد. این دوره در قیمت از رایگان به چند هزار دلار است و با کیفیت و همچنین (لزوما به قیمت ارتباطی ندارد) متفاوت است.

قبل از اینکه شما تصمیم می گیرید برای آموزش های اضافی پرداخت من به شدت به شما توصیه را به دوره آنلاین در دانشگاه گوگل تبدیل . این برنامه آنلاین به شما یک پایه محکم در جستجوگرها و Google Analytics است. طراحی آموزشی عالی است و مواد به آسانی قابل درک است. این دوره رایگان است. شما ممکن است انتخاب را به آزمون 50 $ صدور گواهینامه برای اثبات خود و دیگران که شما تسلط و یا به حداقل درک-اصول SEO.

پس از اتمام دوره دانشگاه تبدیل به شما خواهد شد بهتر قادر به ارزیابی آنچه آموزش های دیگر شما نیاز دارید و شما نیز بهتر قادر به صدایی با کیفیت از برنامه شما با توجه به خواهد بود.

در این آموزش

جری مونتی یک مربی فن آوری در مرکز رسانه نایت دیجیتال دانشگاه برکلی است.منبع:centerall


مطالب مرتبط