close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل چگونه سئو کنیم

چگونه سئو کنیم

شنبه 11 ارديبهشت 1395
7:10

چگونه سئو کنیم

چگونه سئو کنیم

برای رایگان،چگونه سئو کنیم  وبینار زندگی می کنند پوشش استراتژی رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش به ما بپیوندید. لحن در 5/17 در PT 09:00. ثبت نام در حال حاضر »

او در کتاب خود راهنمای نهایی برای بهینه سازی وب سایت شما ، جستجوگرها و کارشناس بازاریابی آنلاین جان Rognerud شما نشان می دهد که چگونه به ساخت یک وب سایت با کارایی بالا و بالا رتبه بندی در تمام موتورهای جستجو. در این گزیده ویرایش، نویسنده یک استراتژی گسترده ای برای موفقیت بهینه سازی وب سایت خود را به تشریح.

سئو هدف از بهینه سازی موتور جستجو است که عنکبوت موتور جستجو نه تنها پیدا کردن سایت و صفحات خود را بلکه به طور خاص رتبه ربط به طوری که آن در بالای نتایج موتورهای جستجو به نظر می رسد. فرآیند بهینه سازی یک فرایند یک بار نیست اما نیاز به تعمیر و نگهداری، تنظیم، و تست مداوم و نظارت.

در زیر یک فرایند چهار مرحله گسترده ای برای یک استراتژی برای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. با استفاده از این به عنوان چک لیست های سطح بالا خود را.

مرحله 1: تجزیه و تحلیل بازار هدف کسب و کار

  • تجزیه و تحلیل وب سئو سایت. تجزیه و تحلیل مجموعه متا / کلمات کلیدی، متن قابل مشاهده و کد برای تعیین چگونه به خوبی شما برای موتورهای جستجو قرار گرفته است. به عنوان مثال، چقدر کد شما را در یک صفحه نسبت به متن؟ 
  • تجزیه و تحلیل رقابتی. بررسی کلمات کلیدی محتوا و رتبه بندی موتور در حال حاضر از وب سایت های رقابتی برای تعیین استراتژی موقعیت موتور موثر است. انتخاب پنج نتایج برتر در نتایج لیست گوگل برای آغاز این فرایند. باز در صورت لزوم. استفاده از ابزار مانند Semrush.com و Keywordspy.com. 
  • نامزدی اولیه کلمه کلیدی . توسعه لیست اولویتی عبارات جستجو را هدف قرار مربوط به پایه مشتری خود را و بخش بازار است. شروع با این:آموزش سئو به نظر شما به یک موتور جستجو برای پیدا کردن وب سایت کسب و کار و یا صفحه خود را؟ سپس، از مشتریان خود!

مرحله 2: کلید واژه تحقیقات و توسعه

  • تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی. از نامزدی، بیشتر یک لیست هدفمند از کلمات کلیدی و عبارات را تشخیص دهد. بررسی لیست رقابتی و دیگر منابع صنعت مربوط. استفاده از فهرست اولیه خود را برای تعیین تعداد نشان دهنده نمایش داده شد موتور جستجو های اخیر و چگونه بسیاری از وب سایت های در حال رقابت برای هر کلمه کلیدی. اولویت بندی کلمات کلیدی و عبارات، جمع، singulars و غلط املائی. (اگر کاربران جستجو معمولا املای غلط یک کلمه کلیدی، شما باید شناسایی و استفاده از آن). لطفا توجه داشته باشید که گوگل سعی خواهد کرد برای اصلاح مدت زمانی که جستجو، بنابراین استفاده از این با مراقبت. 
  • در شروع مطالعه رتبه بندی ارزیابی. شما نیاز به درک که در آن شما در حال حاضر به منظور ارزیابی دقیق رتبه بندی آینده خود را. یک ورق ساده اکسل برای شروع روند نگه دارید.بررسی هفته آغاز خواهد شد. همانطور که شما راحت تر، بررسی هر 30 تا 45 روز است. شما باید بهبود در ترافیک وب سایت، یک شاخص کلیدی برای پیشرفت کلمات کلیدی خود را ببینید.برخی بهینه خواهد گفت که رتبه بندی مرده اند. بله، ترافیک و تبدیل مهم تر هستند، اما ما با استفاده از رتبه بندی به عنوان یک شاخص.
  • اهداف و مقاصد. به وضوح اهداف خود را در پیشبرد تعریف بنابراین شما واقعا می تواند اندازه گیری ROI خود را از هر برنامه شما را اجرا کند. شروع ساده، اما از این مرحله صرف نیست.مثال: شما ممکن است تصمیم به افزایش ترافیک وب سایت از پایه در حال حاضر 100 بازدید کننده در روز به 200 بازدید کننده در طول 30 روز آینده. و یا شما ممکن است بخواهید به بهبود نرخ تبدیل فعلی خود را از یک درصد به دو در یک دوره مشخص شده است. شما ممکن است با سطح بالا، تعداد کل آغاز خواهد شد، اما شما باید به پایین به صفحات خاص که می توانید محصولات، خدمات، و فروش کسب و کار بهبود تمرین.

مرحله 3: بهینه سازی محتوا و ارسال مقاله

  • درست عنوان صفحه. عناوین مبتنی بر کلید واژه کمک به ایجاد تم صفحه و جهت برای کلمات کلیدی خود را. 
  • درست متا تگ ها. برچسب ها توضیحات متا می توانید کلیک کنید از پیش تحت تاثیر قرار اما به طور مستقیم برای رتبه بندی استفاده نمی شود. (گوگل از تگ کلمات کلیدی استفاده نمی کنیم.) 
  • محل عبارات جستجو استراتژیک در صفحات. ادغام کلمات کلیدی انتخاب شده را به کد منبع وب سایت شما و محتوای موجود بر روی صفحات تعیین شده است. اطمینان حاصل کنید که به درخواست یک راهنما پیشنهاد از یک تا سه کلمات کلیدی / عبارات در هر صفحه محتوا و اضافه کردن صفحات برای تکمیل این لیست. اطمینان حاصل شود که کلمات مرتبط به عنوان یک گنجاندن طبیعی از کلمات کلیدی استفاده می شود. این کمک می کند که موتورهای جستجو به سرعت تعیین صفحه است. یک روش طبیعی را به این کار می کند. در گذشته، 100 تا 300 کلمات در یک صفحه توصیه شده است. بسیاری از آزمایشات نشان می دهد که صفحات با 800 تا 2000 کلمه می تواند آنهایی که کوتاه تر بهتر است. در پایان، کاربران، بازار، مطالب و لینک های محبوبیت و شماره رتبه بندی تعیین می کند. 
  • توسعه نقشه جدید برای گوگل و بینگ. آن را برای موتورهای جستجو به صفحه اول وب سایت خود آسان تر است. ایجاد هر دو XML و نسخه HTML. نسخه HTML گام اول است.نقشه سایت XML به راحتی می توانید از طریق گوگل و بینگ ابزار وب مستر ارسال شود. 
  • ثبت سایت یا وبلاگ را به دایرکتوری ها (استفاده محدود). بازاریابان جستجو حرفه ای انجام URL به موتورهای جستجوی بزرگ ارائه نشده است، اما این امکان وجود دارد به انجام این کار. یک راه بهتر و سریع تر است برای دریافت لینک به سایت شما به طور طبیعی. لینک سایت خود نمایه شده توسط موتورهای جستجو. با این حال، شما باید URL خود را به دایرکتوری مانند یاهو (پرداخت)، Business.com (پرداخت) و DMOZ (رایگان) ارسال کنید. برخی ممکن است انتخاب کنید که شامل حستبلیغ (google.com/adsense) اسکریپت بر روی یک سایت جدید برای دریافت ربات گوگل رسانه خود را ببینید. این به احتمال زیاد از صفحات خود را به سرعت نمایه میشود.

گام 4: تست مداوم و اندازه گیری

  • تست و اندازه گیری. تجزیه و تحلیل رتبه بندی موتور جستجو و ترافیک وب به منظور تعیین اثربخشی از برنامه های شما اجرا کرده ام، از جمله ارزیابی عملکرد کلید واژه های فردی است.آزمون نتایج تغییرات، و نگه داشتن تغییرات ردیابی در صفحه گسترده اکسل و یا هر آنچه که شما با آن راحت هستید. 
  • تعمیر و نگهداری. علاوه بر این در حال اجرا و اصلاح از کلمات کلیدی و محتوای وب سایت لازم به طور مستمر بهبود رتبه بندی موتور جستجو هستند تا رشد کند متوقف و یا کاهش از بی توجهی. یک وبلاگ می تواند به شما ساختار لازم را فراهم کند و سهولت علاوه بر محتوایی که شما نیاز دارید. شرکت میزبانی وب خود به طور معمول شما می توانید با راه اندازی / نصب و راه اندازی یک وبلاگ کمک کند.منبع:centerall

مطالب مرتبط