close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل قیمت سئو

قیمت سئو

جمعه 10 ارديبهشت 1395
13:8

قیمت سئو

قیمت سئو

بهینه سازی سایت قیمت سئو موتور جستجو گوگل تقریبا هر کسب و کار امروز باید تصمیم بگیرید که چقدر به صرف در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) . این یک اگر سوال نیست. مقاوم بازاریابی آنلاین ضروری برای بقا در جهان وب محور است.

در پایان ماه دسامبر سال 2011، ما یک بررسی فرار در این وبلاگ مشاوران و سازمان های تمام اندازه ها و مناطق جغرافیایی درخواست برای کمک مدل های قیمت گذاری و ساختار هزینه. من با خوشحالی به اشتراک گذاشتن نتایج آن بررسی در امید هستم که از آن هر کس در صنعت جستجو یک ایده بهتر از طیف وسیعی از هزینه ها و خدمات ارائه می دهد.بدیهی است، این داده ها ناقص است - سئوموز است یک شرکت بازرسی داده حرفه ای نیست و تنها ابزار ما یک لیست اولیه از پرسش بود SurveyMonkey . که گفت، من شگفت زده می شود اگر یک نقشه بردار حرفه ای پیدا شده است داده به طور چشمگیری متفاوت - بود مشارکت به اندازه کافی برای دریافت حجم نمونه قابل اعتماد وجود دارد و شرکت اطلاعات شخصی / تماس خود را (که بسیاری از آنها به رسمیت شناخته شده در حالی که من از طریق حفر پاسخ های ارائه شده، اما به وضوح نمی شد به اشتراک گذاری هویت عمومی)، که به معنی ما به احتمال زیاد عمدا دستکاری / اطلاعات گمراه کننده دریافت نمی کنند. برای اولین بار، برخی، takeaways در سطح بالا شخصی از این نظرسنجی، بعدی یک دادهنمایی از مردمی بزرگ در - داده ها زیر در سه فرمت ارائه AYTM تحقیقات بازار و در نهایت، یک روگرفت از پاسخ در فرمت CSV و اکسل (بدون هیچ گونه شناسایی شخصی اطلاعات).

 

نرخ ساعتی

(از طریق اینفوگرافیک AYTM است)

 

توجه داشته باشید که در حالی که 600+ پاسخ دریافت شد، ما انتخاب برای به اشتراک گذاشتن داده ها تنها از این مناطق با 10+ پاسخ (490 مجموع)، که عبارتند از:

 

ایالات متحده - 287 پاسخ دهندگان

پادشاهی متحده - 76 پاسخ دهندگان

کانادا - 34 پاسخ دهندگان

استرالیا / نیوزیلند - 28 پاسخ دهندگان

آلمان / فرانسه / ایتالیا / هلند - 34 پاسخ دهندگان

هند - 31 پاسخ

بسیاری از کشورها 1-3 پاسخ دهندگان بود و در حالی که ما قطعا درک آن کمک، آن احساس ما که به اشتراک گذاری این داده ها در واقع می تواند گمراه کننده / غیر مولد به عنوان یک شرکت تک / مشاور تواند به طور چشمگیری منحرف نتایج است. تمام اطلاعات در این پست وبلاگ، اینفوگرافیک و روگرفت داده اکسل به آن 6 منطقه تقسیم می شود.

 

بالا 9 تحویل در محل

 

این takeaways در شخصی من از داده ها:

 

هزینه SEO ساعتی متفاوت در سراسر کشور، اما 76- $ $ 200 / ساعت شایع ترین است 

به غیر از هند (تنها منطقه در حال توسعه که به خوبی نشان داده در نظر سنجی ما شد)، هزینه های ساعتی 76- $ $ 200 (به نمایندگی از سه پاسخ) تحت پوشش 50٪ + از همه شرکت های. این بالاترین در استرالیا / نیوزیلند در 62 درصد بود، و پس از 58.1 درصد در ایالات متحده و 56٪ در کانادا است. اعطا شده، این طیف گسترده ای است، اما این پاسخ به یک سوال متداول از کسانی که به دنبال خدمات جستجوگرها برای اولین بار ارائه می کند. 

_

توسط از حد پروژه قیمت گذاری محبوب است و 7500 شایع ترین 1،000- $ $ 

70.1 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند ارائه مبتنی بر پروژه قیمت گذاری (سیستم قیمت گذاری شایع ترین در این نظرسنجی انتخاب شده). 43 درصد از مشاوره توسط چهار محدوده قیمت ارائه شد: $ 1،001- 1500 $، $ 1،501- $ 2500، 2501- $ $ 5،000 تا 5،001- $ 7500 $. بدیهی است، وجود دارد طیف گسترده ای از قیمت های اینجا، تعجب آور نیست با توجه به اینکه انواع پروژه های ارائه شده ممکن است بسیار متنوع است. 

_

قیمت گذاری نگهدارنده ماهانه دارای وسیع ترین توزیع 

در حالی که هر دو ساعتی و از حد پروژه نرخ انجام طیف گسترده ای از قیمت گذاری، نگهدارنده ماهانه قطعا بسیاری از سوالات از قیمت خواسته در نظر سنجی ما توزیع شده است. دو شایعترین 251- $ $ 500 / ماه (13.8٪) و 2،501- $ 5000 $ / ماه (11.3٪). 

_

مرگ دست ها را در جستجوگرها است تا حد زیادی اغراق آمیز 

مقدار زیادی از دست wringing بیش از چند سال گذشته از هر دو وبلاگ نویسان و مشتریان SEO شکایت که شرکت های مشاوره انجام "دست" به اندازه کافی را فراهم نمی کند کمک شده است. با این حال، در این نظرسنجی، 88.5 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند ارائه "دست در تغییرات SEO به سایت های" و 79.1٪ ارائه "دست در ساختمان لینک کنید." واضح است، دست در کمک است که هنوز هم بسیار محبوب است. 

_

ورودی / آلی> خالص SEO 

خالص "SEO" مشاوران / سازمان ممکن است به عنوان گسترده تر شرکت های خدمات "بازاریابی داخلی" (ارائه جستجوگرها، اجتماعی، محتوا، تبدیل، تجزیه و تحلیل، و غیره) افزایش محو شدن است. داده 150 پاسخ دهندگان (25 درصد) گفت: آنها در درجه اول در جستجوگرها در حالی که متمرکز شده بودند تعداد اندکی بیشتر، 160 (26.7٪)، ارائه طیف وسیع تری را نشان داد. 

_

طراحی وب سایت / سازمان های توسعه انجام بسیاری از جستجوگرها 

سوم محبوب ترین نوع از پاسخ دهنده یک طراحی وب سایت آژانس / توسعه ارائه خدمات SEO بود. در انگلستان، این نوع از شرکت ها بهتر از هر دو ارائه دهندگان SEO متمرکز و یا شرکت گسترده تر ورودی / آلی نشان داده شد. 

_

کارمندان مشتریان / نسبت ماه است بین 1/2 

تصویر زیر طول می کشد استفاده از ویژگی های crosstab SurveyMonkey، که مرا قادر به تعدادی از مشتریان فعال ماهانه توسط تعداد کارکنان شکسته نگاه یک شرکت مشاوره است (شما می توانید تنها 5 پاسخ در یک بار انتخاب کنید، اما اطلاعات هنوز آشکار). 

کارمندان مشتریان / نسبت ماه

_

کسب و کار گسترده اکثریت مشاوران خدمات کوچک و متوسط 

این ممکن است به نظر می رسد ریاضی آشکار است، اما آن را همیشه بالا از ذهن در بسیاری از کنفرانس های بازاریابی آنجا تحصیل کرده ام، و نه وبلاگستان به طور کلی. مقدار قابل توجهی از توجه است که اغلب در مارک های بالا متمرکز شده است، اما در جهان از مشاوره، بیشتر شرکت های خدمات کسب و کار نسبتا کوچک است. حتی کسانی که در خدمت کسب و کارهای بزرگتر (شاید aspirationally) اغلب خدمات به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​ارائه دهد. 41 درصد از پاسخ دهندگان ارائه مشاوره به کوچک، کسب و کار فرامحلی، به عنوان مثال رستوران در اطراف گوشه. 

_

قیمت گذاری آن پروژه مبتنی بر محبوب ترین است، اکثریت مشاوره نیز ارائه نگهدارنده ماهانه و نرخ ساعتی 

در اوایل کار SEO من، قیمت گذاری مبتنی بر پروژه نسبتا نادر به نظر می رسید (هر چند کمی این از هیچ نظر سنجی رسمی من از جمع آوری این اطلاعات آگاه هستم سخت است). امروز، آن را پاسخ بالا، ارائه شده توسط 70٪ از شرکت های شرکت کننده بود. قیمت گذاری نگهدارنده ماهانه بعدی بود، ارائه شده توسط 60٪، از نزدیک با نرخ ساعتی (55٪ موارد).

من مطمئن دیگر بررسی دقیق داده خواهد دیگر takeaways در جالب پیدا کنید (امیدوارم که به خواندن برخی از کسانی که در نظرات) هستم.

 

اینفوگرافیک از AYTM

 

با تشکر فراوان از این تیم در AYTM برای کنار هم قرار دادن در بر داشت زیر گرافیکی به نمایندگی از داده ها در این نظرسنجی در سراسر 6 منطقه با بیش از 10 پاسخ دهندگان. تصویر زیر یک نمونه از کار خود نشان می دهد و لینک به یک نسخه بزرگتر در اینجا در ها Moz:

 

نسخه کوچک از جستجوگرها قیمت گذاری دادهنمایی

 

با استفاده از کد زیر برای به اشتراک گذاشتن این در سایت خود قرار دهید:

احساس رایگان برای استفاده / جاسازی بزرگتر، به آنها پیوند شده نسخه ، اما لطفا ارائه اعتبار به AYTM و این پست (nofollows هستند خوب - فقط می خواهم به مطمئن شوید که مردمی در حال گرفتن منبع داده سمت راست) :-)

 

اطلاعات کمپرسی فایل

 

من دو فایل در دسترس است از داده های نظر سنجی برای کسانی که علاقه مند به دنبال در ارقام خام در عمق بیشتر ساخته شده است:

 

فایل اکسل با پاسخ توسط 6 منطقه شکسته - دانلود

خلاصه فیلتر نشده پاسخ به تمام سوالات - دانلود

نتایج فردی حاوی اطلاعات شناسایی شخصی، و حتی بدون نام ایمیل / شرکت، جزئیات محل، خدمات، قیمت گذاری، و غیره می تواند برای تعیین هویت یک شرکت مشاور فرد استفاده می شود. با توجه به اینکه ما وعده داده نامش فاش نشود، در هنگام راه اندازی این نظرسنجی، من احساس کردم که ارائه این داده ها، در حالی که ارزش، مناسب نبود. اگر شما فیلتر خاص شما می خواهم برای دیدن کاربردی، لطفا با ما در نظرات اطلاع دهید و ما سعی خواهیم کرد که اتفاق می افتد.

 

با تشکر فراوان از همه کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند. در چند ماه آینده، سئوموز خواهد شد راه اندازی یک REDUX از بررسی صنعت 2010 ما ، که امیدوارم این اطلاعات را حتی دقیق تر در سراسر بخش های جستجو، زمینه بازاریابی اجتماعی و بین المللی به درون فراهم خواهد کرد. به گوش باشید!

سوال هر حرفه ای کسب و کار باید بپرسید، "چقدر ما در جستجوگرها صرف؟" برای نگه داشتن خواندن تمام اطلاعات شما نیاز به تصمیم گیری، به علاوه برخی از راهنمایی مفید در مورد چگونگی سازمان های SEO کار می کند بنابراین شما می توانید موفق به شما به عنوان یک مشارکت مهم با یک شرکت بازاریابی آنلاین.

 

SEO مدل پرداخت

 

برای درک دلار و سنت مورد بحث قرار گرفته در زیر، باید مدل پرداخت استفاده شده توسط سازمان را درک کنید. سازمان های SEO به طور معمول ارائه چهار شکل از خدمات و پرداخت:

 

نگهدارنده ماهانه: در این مدل، مشتریان پرداخت هزینه مجموعه در هر ماه در ازای یک آرایه توافق از خدمات است. نگهدارنده ماهانه رایج ترین مدل پرداخت است، دلیل آن را فراهم بزرگترین ROI. ترتیبات نگهدارنده ماهانه معمولا شامل گزارش تجزیه و تحلیل به طور منظم، بهبود محتوای بر روی سایت، منتشر شده در مطبوعات، ساخت لینک ، کلمه کلیدی پژوهش ، و بهینه سازی.

خدمات قرارداد با قیمت های ثابت: تقریبا تمام سازمان های خدمات جستجوگرها قرارداد فروش. اغلب، قبل یک مشتری آماده تعامل نگهدارنده ماهانه است، آنها را خدمات قرارداد که آنها می خواهند را تکمیل کرده اند را انتخاب کنید. خدماتی که یک آژانس SEO پیشنهادات اغلب در سایت خود آگهی، همراه با یک قیمت می باشد. به عنوان مثالی از این است سایت های حسابرسی SEO که می تواند کمک به تعیین نقاط قوت موجود و نقاط ضعف در حضور آنلاین مشتری، تجزیه و تحلیل رقابتی، و همچنین به عنوان کلمات کلیدی که بیشترین پتانسیل برای بازگشت به ROI مثبت است.

قیمت گذاری بر اساس طرح: هزینه های پروژه مشابه به قرارداد خدمات با این تفاوت که آنها پروژه های سفارشی به طور خاص برای یک مشتری ایجاد می کند. قیمت گذاری با توجه به پروژه متفاوت است. برای مثال، یک فروشگاه نوعی کیک کوچک محلی ممکن است یک آژانس SEO بخواهید به آنها کمک کند با خود بازاریابی آنلاین محلی . مشتری تصمیم می گیرد که آنها می خواهند آژانس به ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی خود را. کسب و کار نوعی کیک کوچک و آژانس جستجوگرها در دامنه و هزینه این پروژه تصمیم خواهد گرفت.

مشاوره ساعتی: این مدل مشاوره آشنا با پرداخت هزینه ساعتی در ازای خدمات و یا اطلاعات است.

بسیاری از آژانس های SEO همه این مدل پرداخت استفاده کنید. به همین ترتیب، مشتریان ممکن است با آژانس با استفاده از بیش از یک مدل کار می کنند. به عنوان مثال، یک مشتری ممکن است انتخاب کنید برای ورود به یک نگهدارنده ماهانه، خرید سرویس قرارداد، و شرکت در یک پروژه خاص با آژانس، در نتیجه به سه مدل پرداخت ورود.

 

هزینه SEO معمولی

 

بنابراین، آنچه باید انتظار به پرداخت؟ در اینجا یک نظرسنجی از طیف وسیعی از هزینه با توجه به مدل پرداخت که در بالا شرح است.

 

نگهدارنده ماهانه: 750-5،000 $ در هر ماه در این محدوده، مقدار که مشتری می پردازد بستگی به اندازه کسب و کار خود و میزان خدمات ارائه شده توسط آژانس. در پایان پایین تر از این طیف سازمان های SEO کوچک است که ارائه طیف محدودی از خدمات است. در محدوده بالای کسب و کار با نیاز بیشتر همکاری با سازمان های SEO سرویس کامل هستند. بیشتر کسب و کار بین $ 2،500 و 5،000 $ برای یک نگهدارنده صورت ماهیانه پرداخت.

خدمات قرارداد با قیمت های ثابت: قیمت متغیر کسب و کار هستند که فقط تست آب در جستجوگرها معمولا یک سرویس قرارداد به عنوان یک نقطه ورود را انتخاب نمایید. خدمات قرارداد نمونه شامل چیزهایی مانند copywriting است SEO (0.15- $ $ 0.50 / کلمه)، ممیزی محتوای سایت ($ 500- $ 7،500)، ممیزی مشخصات لینک ($ 500- 7500 $)، و رسانه های اجتماعی سایت راه اندازی (3000 500- $ $).

پروژه محور قیمت گذاری: قیمت متغیر از آنجا که انواع پروژه وجود دارد، یک طیف گسترده ای از قیمت ها وجود دارد. اکثر پروژه هزینه از $ 1،000 به 30،000 $.

نرخ مشاوره ساعتی: $ 100-300 / ساعت مشاوران جستجوگرها، اعم از افراد یا سازمان، معمولا بین 100 $ و 300 $ در هر ساعت شارژ کنید.

(برخی از این ارقام از یک گرفته سئوموز بررسی 2011 500 مشاوران و سازمان.)

 

چیزهایی که شما باید مشکوک می شود

 

هر گونه بحث در سازمان های SEO و قیمت گذاری است کامل بدون اخطارهایی نیست. برای کمک به شما را در مقابل سازمان های SEO بی رویه با شیوه های کسب و کار غیر اخلاقی محافظت، خواندن و توجه. مشکوک از وعده های زیر است:

 

تضمین می کند. شرکت های جستجوگرها به طور کلی می تواند تضمین ارائه نمی با توجه به ماهیت همواره در حال تغییر از صنعت.

نتایج از طریق مسنجر. درست است، برخی از تاکتیک های SEO می توانید "نتایج فوری" توسط بازی سیستم را دریافت کنید.هشدار داده می شود که این می تواند به شما در دراز مدت صدمه دیده است. نتایج از طریق مسنجر اغلب شیوه های SEO که در برابر دستورالعملهای مدیر وب سایت توسط موتورهای جستجو قرار داده است باشد. همواره، گوگل به دنبال کردن این تکنیک ها و جریمه آنها، در رتبه بندی از دست داده است که می تواند ماه ها طول بکشد برای بازیابی شود.

# 1 نقطه در گوگل. اگر یک آژانس به شما وعده شماره یک نقطه در گوگل، آن را برای تلفن های موبایل بزرگ است. امیدوارم، شما قادر خواهید بود به آن را دریافت. با این حال، آن چیزی است که یک شرکت می تواند وعده به دست را به شما نیست.

هزینه های پایین تر از 750 $ / ماه هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید، شما برای پایین ترین قیمت خرید نیست. شما به دنبال بهترین سطح خدمات. با احتیاط از قیمت پایین سنگ و یا " تخفیف باور نکردنی ."

سایه ساختمان لینک خدمات ساختمان لینک، بخش مهمی از جستجوگرها است. شما نمی توانید یک سایت بسیار رتبه بدون لینک های ورودی است. اما یک وجود دارد سمت تاریک از لینک ساختمان. اعتماد لینک است به دست آوردن اهمیت به نظر می رسد بالا در رتبه بندی. قبل از اینکه شما به یک آرایش با یک آژانس جستجوگرها برای خدمات ساختمان پیوند را وارد کنید، اطمینان حاصل شود که خدمات ساختمان پیوند خود را اخلاقی، خدمات برچسب سفید هستند. شما حتی ممکن است بخواهید به آنها را بپرسید که در آن آنها ممکن است قادر به دست آوردن لینک برای یک کسب و کار در صنعت خود را.

همه چیز را به خاطر داشته باشید در

 

همانطور که شما شروع به خرید برای سازمان های SEO و تصمیم گیری خود را، و آگاه از نکات زیر باشد:

 

SEO زمان می برد. نگهدارنده ماهانه بهترین است. فکر می کنم از جستجوگرها به عنوان بلند مدت سرمایه گذاری . مبارزات تهاجمی و هل بزرگ ممکن است جای خود را داشته باشد، اما نتایج جستجوگرها ماندگارترین از یک رابطه طولانی مدت است. در مارک جکسون SEW را نوشت ، "ارزش واقعی از تلاش جستجوگرها، به طور کلی، در ماه اول (بازدید کنندگان) از تلاش متوجه نمی شود." این درست است. سئو یک چوب جادو موج نیست و دریافت نتایج فوری. در عوض، آنها عملیات گسترده است که نتایج ماه پایین جاده تولید را انجام دهد.

تغییرات SEO، و رتبه بندی خود را تغییر دهید، TOO. از میدان پر از رقبا، و رتبه بندی و پایین با تغییر الگوریتم و ورود رقبای جدید است. یک و انجام بهینه سازی کلاهبرداری به سادگی کار نمی کند. طول می کشد تا نظارت مستمر نگه داشتن وب سایت خود را رتبه بندی به خوبی و انجام در سطح درجه یک.

همه خدمات جستجوگرها برابرند. باز هم، جستجوگرها است در مورد خرید در اطراف برای پایین ترین قیمت است. در مورد پیدا کردن بهترین آژانس شما می توانید. برای یک آژانس جستجوگرها است که دامنه خود را از خدمات تعریف می کند، و زمان برای آموزش شما را نگاه کنید.

SEO مهم است. آیا آن را. نقطه از وب سایت خود است که به افزایش و / یا بهبود کسب و کار خود را. مگر در مواردی که مردم برای پیدا کردن وب سایت خود، آن را حتی ارزش داشتن یکی نیست. نکته های هوشمند است به پرداخت آنچه را که لازم را به سایت خود findable توسط افرادی که به دنبال.

استخدام یک آژانس SEO بهترین است. شما ممکن است فکر، "آیا من می توانم فقط انجام این کار چیزی SEO در خود من؟" یک درصد کوچکی از صاحبان کسب و کار و یا حرفه ای دارای مهارت و زرنگ و دانا به انجام SEO خود را دارند. با این حال، SEO جامع راه طول می کشد زمان بیشتری نسبت به بسیاری از صاحبان کسب و کار می تواند استطاعت. حتی یک کارمند که "می داند که بسیاری در مورد SEO،" خواهد بود سخت تحت فشار برای ارائه سطح خدمات و تعالی پیدا شده است در یک آژانس SEO. شما به ندرت خواهید در بالا آمده است اگر شما سعی می کنید آن را به تنهایی، و شما هرگز به همان سطح از ROI که شما را با یک آژانس جستجوگرها صالح.

تو تصمیم بگیر

 

برای بسیاری از کسب و کار امروز، SEO بالاترین تلاش های بازاریابی ROI است. مزایای آن را فراهم بیش از ارزش های دیگر روش های بازاریابی - پستی مستقیم، تبلیغات پخش، تبلیغات آنلاین، و غیره

 

نباید دیگر کسب و کار تصمیم بگیرند که آیا نیاز به خدمات جستجوگرها. در عوض، آنها تصمیم بگیرید که چقدر آنها در حال رفتن به صرف.تا زمانی که آنها یک سازمان SEO کیفیت را انتخاب کنید، تصمیم خود را خواهد کرد که به مقدار باور نکردنی از درآمد منجر شود.

 

شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر که ارزش به شما.

 

یادداشت سردبیر: این ستون در اصل در تاریخ 13 مه سال 2013 منتشر شد، می آید و در رتبه شماره 5 شمارش معکوس ما از 10 خواندنی ترین ستون موتور جستجو سازمان دیده بان 2013. همانطور ساعت به 2014 ساس، ما در حال جشن بهترین سال 2013 با بازدید ستون محبوب ترین ما، به عنوان توسط خوانندگان ما تعیین می شود. لذت ببرید و نگه داشتن چک کردن!منبع:آموزش سئو


مطالب مرتبط