close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو

سئو

جمعه 10 ارديبهشت 1395
10:31

سئو

سئو

سئو این آسان برای فراموش گاهی اوقات، هنگامی که شما در اطراف وبلاگ SEO سرد آویزان، که کسانی از ما که تنها با شروع کردن وجود دارد - یادگیری برای اولین بار راه کد وب سایت و لینک های ورودی اثر موتورهای جستجو سئو سایت گوگل سایت خود را این احتمال که صفحات خود را رتبه بندی خواهد شد.

مانند بسیاری از ما، من را به SEO تصادفا. من در یک شرکت توسعه وب مشغول به کار بود، و رئيس جمهور از من خواست به این "چیزهای SEO" نگاه کنید.

این یک (هر چند گاهی اوقات دردناک) تجربه یادگیری طولانی و هیجان انگیز از آن به بعد بوده است.

یکی از مهم ترین چیزهایی که من آموخته: آیا همه چیز شما به عنوان خوانده شده باور نمی کند.

اما چند منابع من در طول سال پیدا کرده ام به چاه های عمیق از دانش عملی وجود دارد.

12 منابع زیر، احساس می کنم، بهترین مکان برای در مورد SEO یاد بگیرند.

1. ها Moz (قبلا SEOMOZ)

این یکی از وب سایت های اول من آباد زمانی که من شروع SEO یادگیری بود. روح باز از جامعه همراه با انتشار مداوم از محتوای آموزشی کامل باعث می شود این یکی از اولین جاهایی که کسانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO ارسال.

برای به دست آوردن گوشت و سیب زمینی واقعی شما نیاز به یک عضویت در نرم افزار، اما از طریق وبلاگ و رایگان SEM هدایت است یک تن از اطلاعات رایگان برای ترین جستجوگرها، مبتدی یا در غیر این صورت وجود دارد.

2. جهانی وب مستر

اکثر وبلاگ نویسان SEO به جرم نوشتن نظریه بیش از حد و خیلی کم در راه نمونه های بتن می باشد. در نتیجه ما اغلب تفکر چپ، "خیلی خوب است، اما چگونه من می دانم این واقعا کار می کند؟"

جهانی وب مستر یکی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین انجمن در مورد موضوعات مربوط به طراحی وب سایت و بازاریابی آنلاین به عنوان یک کل است. این مدیران سایت واقعی به اشتراک گذاری افکار و مسائل خود را در یک محیط مساعد برای باز کردن بحث است. در نتیجه اغلب شامل موضوعات مسائل خاص، انواع صداها و مهمتر از همه، هیچ دارای منع بحث از این موضوع در دست است.

البته، شما باید برای عضویت در های Webmaster جهان برای شرکت - اما رایگان نیست.

دو انجمن دیگر ارزش چک کردن:

  • Cre8asite
  • رتبه بندی عالی

3. بهینه سازی سایت توسط دریای

وبلاگ بیل Slawski است # 1 محل به مورد اختراع ثبت شده برای موتور جستجو یادگیری است. دوره زمانی.

تجلیل به بیل برای دیوانه تعیین اندازه کافی از طریق هر موتور جستجو ثبت اختراع به عنوان خوانده شده او می تواند دست خود را بر دریافت و پس از ترجمه آنها را برای بقیه از ما.

با نگه داشتن تکنولوژی جستجو ثبت شما کمک می کند پهلو به پهلو از چه موتورهای جستجو حفظ قادر به - و جایی که آنها ممکن است در آینده ای نزدیک است.

4. کتاب SEO

هارون دیوار به طور گسترده ای یکی از PAPAS واقعی جستجو در نظر گرفته. او در آن مدت طولانی بوده است.

هارون یکی از معدود وبلاگ نویسان آنلاین است که پست من هرگز از دست است. او نه تنها به اشتراک گذاری بینش عملی در جستجوگرها، اما نوشتن هارون اغلب مسائل متعالی است که جستجوگرها به جنبه های دیگری از جهان آنلاین پیوند برجسته - و درک تصویر بزرگ به زنده ماندن رقابت آنلاین بسیار مهم است.

5. آناتومی یک مقیاس بزرگ فرامتن موتور جستجو

این مقاله افسانه ای توسط بنیانگذاران گوگل لری پیج و سرگئی برین در طول کار D دکتری خود را در دانشگاه استنفورد کنید.این طرح از انواع مدل کار اصلی برای گوگل است.

در حالی که در شکل فعلی آن گوگل در بسیاری از کوتوله مفهوم اصلی، مفهوم اصلی گوگل واقعا یک کار مهندسی هنر - و خواندن مقاله بالا به شما یک راه طولانی در درک فرآیندهای که در هسته از موتورهای جستجو هستند را ما امروز می شناسیم.

6. موتور جستجو زمین

جستجو زمین موتور توسط دنی سالیوان که شاید چهره شناخته شده ترین و نام در جستجوگرها تاسیس شد. دنی است اغلب در آستانه آخرین تحولات در جست و جو - با مخاطبین بی سابقه ای در موتور های جستجو و یک شبکه بزرگ از تجربه و توسعه دهندگان SEO.

است یک جریان ثابت از پست مربوطه و خوب نوشته شده در SearchEngineLand.com از برخی از بهترین جستجوگرها در کسب و کار وجود دارد. اشتراک به این بدون brainer است.

7. دستورالعمل های SEO گوگل

در حالی که من می خواهم بگویم هر کسی را به انجام "هر آنچه که گوگل می گوید:" به انجام به وب سایت خود را به رتبه، این مهم است که مطمئن شوید که چه موقعیت های عمومی گوگل است بر روی انواع تاکتیک / تکنیک های شما ممکن است به کار گیرند.

8. راهنمای موتور جستجو

این خود در صورتحساب یا لیست "راهنمای کسب و کار کوچک به جستجو بازاریابی" فقط برای کسب و کارهای کوچک نیست - پست اینجا توسط یک جامعه جستجوگرها با تجربه که تجربه گرفتن وب سایت برای رتبه بندی زمانی که ثروت از منابع در اختیار شما وجود ندارد، نوشته شوند.

9. جستجو مجله موتور

وبلاگ شما در حال خواندن در حال حاضر حدود برای برخی از زمان بوده است. لورن بیکر، که آن آغاز شده، یکی از کسانی که PAPAS دیگر از جستجوگرها است.

شاید من لازم نیست که به شما در مورد این یکی از شما در حال حاضر آن را می خوانید بگویم - اما در مورد شما فکر شما نیاز به نگاه دیگر، ما باید سال به ارزش پست های وبلاگ فوق العاده مفید در اینجا ببینید.

10. SEO کلاه سیاه

قدرت در سمت تاریک وجود دارد.

QuadsZilla کند کلمات گوشت چرخ کرده که آن را به جایی که او در "کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه" مسئله مخفف می آید. و افتخار - او کلاه سیاه و سفید، تمام راه را.

من لزوما چشم پوشی نمی کند برخی از تاکتیک های کلاه سیاه و سفید به کار SEO برای بالا بردن رتبه خود است، اما مقدار زیادی در مورد اتوماسیون و چگونه الگوریتم های رتبه بندی می تواند باعث یادگیری وجود دارد. حتی اگر شما برنامه را به یک فرشته آن را به ارزش دانستن اینکه چه چیزی در سمت تاریک است تا.

11. زمین بازاریابی (که قبلا Sphinn)

آغاز شده توسط دنی سالیوان، زمین بازاریابی بزرگ برای نگه داشتن تا با تمام اخبار بازاریابی آنلاین است. آنها همچنین پیشنهاد تن از مقالات روزانه و چگونگی هدایت در طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی اینترنتی. این واقعا جای خیلی خوبی برای به دست آوردن تمام اخبار خود را، به عنوان آنها شما همه این داستان بالا از روز است.

12. SEO شروع سریع

این کتاب از Dan تهیس، جانباز از جستجوگرها، در حدود چند سال در حال حاضر بوده است. این بدان معنی نیست که آن را منسوخ - دن روز رسانی در هر نسخه با آخرین به روز رسانی در موتور جستجو و تاکتیک. سبک نوشتن دن ساده و آسان است، و او ارائه می دهد مقدار زیادی از مشاوره SEO عالی برای مبتدیان و همچنین برخی از راهنمایی چاشنی مردمی ممکن است فکر ندارد (یا فقط نیاز به یادآوری).

لطفا توجه داشته باشید، در حال حاضر نسخه به روز شده این راهنما وجود دارد. بازدید: 2016 راهنمای دوره های آموزشی SEO رایگان.

خوراک توییتر من است که روزانه با کسی یا یکی دیگر از قرار دادن کلمه ای که پر "در حال استخدام!" به نظر می رسد این است که یک شکاف عظیم در مهارت های SEO در مقابل شغل SEO دسترس وجود دارد. شاید مربوط به نامگذاری SEO / SEM به عنوان پنجمین "بود داغترین مهارت " سال 2014.

اگر شما در شهرستان های بزرگ هستید، رقابت شدید است. اگر شما در یک شهر کوچک، استخر استعداد اجرا می شود کم عمق است. پس چه جواب است؟ ساده - استخدام افراد هوشمند و به آنها آموزش مناسب را.

یک زمان در امریکا که آموزش کارکنان یک جزء اصلی از هر صنعت بود و نه فقط تولید و نیروی کار ماهر وجود دارد. هر صندوقدار، کارمند سهام، و فروشنده از طریق یک دوره گسترده ای از آموزش رفت و قبل از آنها تا به حال یک کار خود به خود انجام می شود.

که همه زمانی که مدیران مانند GE تغییر نوترون جک ولش شروع یک روند مناسب اندازه کوچک سازی سطح نیروی انسانی به نقطه ای که دیگر کسی نمانده بود برای آموزش استخدام های جدید وجود دارد. چیزی که من پیشنهاد می کنم بازگشت به روز آموزش کارکنان است. نه به خاطر نوستالژی، اما از ضرورت.

در اینجا خبر خوب است. اکثریت قریب به اتفاق مهارت های SEO غیر فنی یا نیمه فنی در طبیعت هستند. آنها قابل تعلیم در یک دوره نسبتا کوتاه از زمان. خبر بهتر این است که منابع زیادی از تازه ضرب شده، فارغ التحصیلان علوم انسانی در حال حاضر به دنبال کار. در میان آنها بسیاری از هوشمند، سخت کوش، نامزد است که می تواند علاوه بر بزرگ به تیم خود را.

البته، وجود دارد هزینه درگیر در آموزش، اما در اینجا بهترین اخبار از همه است - مواد آموزشی است که شما نیاز به صورت رایگان و به راحتی بر روی وب در دسترس هستند. نه فقط پست و یا آموزش (که خوب است برای برخی از چیزهایی که)، اما تمام عیار وبلاگ دورههای MOOC (دورههای آموزشی عمومی اینترنتی).

پس از یک برنامه درسی پیشنهاد برای توسعه یک متخصص جستجو آلی است. این می تواند به سازمان های به دنبال آموزش کارکنان مفید باشد، فارغ التحصیلان اخیر به دنبال لبه در پیدا کردن کار بازاریابی دیجیتال و سئو تازه کار هنوز در حال یادگیری این رشته است.

مقدمه ای بر SEO

بهترین مکان برای شروع آغاز است و منبع بهتر از گوگل وجود دارد. اولین کلاس است به خواندن و درک 32 صفحه گوگل SEO راهنمای شروع . این راهنمای به تنهایی به اندازه کافی به استخدام جدید با SEO و صلاحیت کافی آشنا به انجام وظایف اساسی جستجوگرها است.

عملکرد وب سایت

این MOOC نیز توسط گوگل ساخته شده است. در این دوره کوتاه شما خواهید آموخت که چگونه برای بهینه سازی هر وب سایت برای سرعت. افزایش تقاضا برای سرعت و تجربه کاربر سریعتر وجود دارد. سرعت یک عامل رتبه بندی، که من انتظار را انتخاب کنید تا وزن بیشتری در طول زمان است.

تجربه ی کاربر

این MOOC به بررسی چگونگی تعامل کاربران با یک صفحه وب و وب سایت. البته یک مرور کلی از اصول کلی UX فراهم می کند. شما در مورد تکنیک ها و ابزار مورد استفاده برای ایجاد یک تجربه کاربری بزرگ یاد بگیرند. همچنین شما می خواهد در مورد روند طراحی و چگونه طراحی کاربر محور می تواند به چرخه توسعه نرم افزار سنتی متناسب یاد بگیرند.

حسابرسی SEO

با توجه به اینکه نامزدهای ما به احتمال زیاد به انواع غیر فنی، من در یک دوره تمام عیار توصیه نمی شود. در عوض، ممیزی SEO چند ساله ، ایجاد شده توسط پورنا Virji را پوشش می دهد اصول اولیه و حتی چارچوبی را برای بررسی به طور منظم فراهم می کند برای اطمینان از عملکرد اوج.

 

پژوهش کلید واژه

مواد احتمالا بیشتر نوشته شده در مورد این موضوع از هر موضوع SEO دیگر وجود دارد. از نظر یک روش ساده، ساده و موثر، آن را سخت به ضرب و شتم این گام به گام راهنمای جستجوگرها کلید واژه تحقیقات .

همچنین یک وجود دارد MOOC برای شناسایی فرصت کلمات کلیدی:

در صفحه بهینه سازی

اصول اولیه به خوبی در راهنمای گوگل شروع کننده پوشیده شده است. تعدادی از ابزار رایگان در دسترس برای کمک به شما می باشد. یکی از روش های بهینه سازی "پیشرفته"، مارک کردن محتوا با طرحواره، است که توسط گوگل در جزئیات ابزار وب مستر> راهنما . هنگامی که بهینه سازی سایت شما شما به پایان رسید، آن را با استفاده از برنامه Microsoft Toolkit SEO رایگان تجزیه و تحلیل. دانلود آن را در اینجا ، به نوبه خود در IIS خدمات ، و نصب کنید.

نوشتن برای وب

نوشتن برای وب متفاوت از نوشتن چاپ است. درک تفاوت فوق العاده مهم است به منظور موثر باشد. به دلیل ماهیت تعاملی از وب، آن را با رفتار درک کاربران آغاز می شود. این MOOC شما را چگونه طراحی وب سایت، نوشتن به سبک، ساختار و بهینه سازی موتور جستجو می توانید تمام را تحت تاثیر قرار است که رفتار.

استراتژی محتوا

پزشکان استراتژی محتوا می دانم که چگونه به استفاده از کلمات، تصاویر، ویدئو، اجتماعی و رسانه های تلفن همراه به تعامل با کاربران.محتوای استراتژی MOOC ، توسعه یافته توسط دانشگاه نورث وسترن، شما می آموزد که چگونه به درک بهتر مخاطبان خود را. آن را نیز در راه هایی برای توسعه محتوای استراتژیک برای انتقال و دستیابی به اهداف مهم تمرکز دارد.

 

جستجوگرها برای جستجوی محلی

 

پل اشمیت این ایجاد راهنمای برای HubSpot را، معرفی افراد به اصول و مبانی SEO محلی است. راهنمای به سه چیز اصلی در صفحه سیگنال، صفحات مشخصات محلی، و لینک های ورودی و استناد، تمرکز دارد. به گفته نویسنده، "این راهنما در نظر گرفته می شود انداختن SEO محلی ..." است که توضیحات بسیار دقیق است.

پیوند سازی

 

پیوند ساختمان راه راست توضیح می دهد که تفاوت بین طرح ریزی لینک و امن پیوند سازی. takeaways کلیدی:

تمرکز تلاش لینک سازی خارجی در کسب لینک سرمقاله داده شده است. این لینک ها نیاز به دخالت انسان و تصویب می باشد.

  • ساخت لینک که مربوط - در صفحات که در آن خوانندگان را یک علاقه واقعی در وب سایت شما داشته باشد.
  • کیفیت پیشی میگیرد کمیت. چند لینک از وب سایت های اعتماد بالا / قدرت تاثیر بیش از صدها نفر از پیوندها از "ساخته شده برای ارسال های میهمان" وبلاگ است.

برای کسب تاکتیک های خاص پیوند سازی، در اینجا یک جای خوب برای شروع است:

لینک سازی با Ahrefs: یک چگونه به راهنمای

راهنمای ضروری برای توسعه موثر پیوند سازی

ابزار وب مستر

ابزار وب مستر، یک سرویس رایگان ارائه شده توسط گوگل، به شما کمک میکند حضور وب سایت شما در نتایج جستجوی Google نظارت داشته باشند. با استفاده از GWT می تواند کمک به شما را در درک که چگونه گوگل نمایش سایت شما و کمک به شما برای بهینه سازی برای عملکرد اوج در نتایج جستجو. بدانید همه چیز در مورد ابزار وب مستر با مرور به ابزار وب مستر> راهنما .

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

بهبود مهارت های تجزیه و تحلیل خود را با رایگان دوره های آنلاین از گوگل آکادمی تجزیه و تحلیل ترافیک . تعدادی از برنامه های خود مطالعه، از جمله وجود دارد:

  • Mobile App Analytics به اصول
  • تجارت الکترونیک تجزیه و تحلیل ترافیک
  • گوگل آنالیز بستر های نرم افزاری اصول
  • اصول تحلیل دیجیتال

این دوره طراحی شده برای آموزش اصول اساسی تجزیه و تحلیل دیجیتال، از جمله چگونگی ساخت یک برنامه اندازه گیری مفید و چگونه به کار با Google Analytics آغاز شده است.

اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال

هنگامی که شما تمام این دانش بزرگ، از آن زمان برای اجرای یک کمپین است. این MOOC شما نشان می دهد چگونه به هماهنگی های متعدد کانال های بازاریابی آنلاین را به یک، کمپین بازاریابی پول سازی منسجم. همه پایگاه های تحت پوشش، از جمله چگونه به ایجاد یک طراحی بر اساس راه است که مشتریان تصمیم گیری، نحوه محاسبه بازگشت سرمایه گذاری، و چگونه برای اتصال کانال های بازاریابی متفاوت است.

بردن

میزان منابع بازاریابی دیجیتال موجود در وب بسیار چشمگیر است. مقدار زیادی از آن منسوخ شده، و یا حتی بدتر است در عین حال، تا به امروز، اما تخت از اشتباه است. هر کسی که تا پایان به دنبال این طرح، از آغاز، یک درک بهتر از جستجوگرها از بسیاری دارند. و در صورتی که شما تعجب، بله، من استخدام.

جایزه

 

الهام گرفته برای ایجاد MOOC خود را؟ گوگل ارائه می دهد یک کیت دوره های آنلاین برای کمک به هر کسی که به برنامه ریزی و طراحی یک دوره.



مطالب مرتبط