close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل وب برندینگ

وب برندینگ

پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395
6:56

وب برندیگ

وب برندینگ

وب برندینگ چیست اول از همه، چه یک نام تجاری است. یک نام تجاری یک نماد است. علامت طرح که نشان دهنده چیز دیگری از سئو سایت هستند، و یک نام تجاری است که به منظور بسته بندی تمام انجمن ها، تجارب و ویژگی های را به یک ساختار مجرد است.این ساختار می توان با استفاده از تصاویر ثابت، برای تلفن های موبایل، عبارات و آرم که با آن مردم در تماس برانگیخته.برند سازی مارک های بسیار مهم است زیرا کمک به شما برنده مشتریان و آنها نیز به شما کمک می کند تا آنها را نگه دارید.برند سازی چیست آنها این کار را با بیداری انجمن ها و تجارب شما قبلا با نام تجاری بود، و یا از طریق تبلیغات دیده می شود، هنگامی که شما در تماس با نام تجاری برندینگ چیست در مراحل کلیدی آمده است. به عنوان مثال، زمانی که تصمیم گیری چه محصول برای خرید از یک انتخاب از موارد مشابه.در اینجا 9 راهنمایی برای کمک به شما برای ساخت یک نام تجاری با طراحی وب می باشد.مارک های مجموعه ای از انتظارات، و هنگامی که با مردم عدم قطعیت مواجه تمایل به انتخاب گزینه امن تر است. مردم می دانند چه چیزی را از یک نام تجاری می دانند که انتظار می رود.وب برندینگ چیست نام تجاری یک فرایند پیچیده است که در تمام انواع رسانه ها به دکوراسیون فروشگاه طراحی داخلی و علامت متمایز انجام، از بسته بندی محصول، آگهی های بازرگانی تلویزیون و تبلیغات مجله است. البته نام تجاری نیز به طراحی وب سایت اعمال می شود.مهم نیست که اگر شما در حال ساخت یک وب سایت برای یک نام تجاری دلار چند میلیون و یا یک وبلاگ شخصی، تجاری هنوز هم به دلایل مشخص شده در بالا مهم است. در مورد یک وبلاگ شخصی، تجاری مجموعه شما از هم جدا کمک خواهد کرد و سایت خود را به یاد ماندنی.

 

1. رنگ


انتخاب یک پالت رنگ خوب در نام تجاری بسیار مهم است. رنگ است و نه فقط زیبایی شناسی - آن را تحریک احساسات مختلف و حمل با آن ارتباط ناخودآگاه به همه چیز و ویژگی های مختلف.به عنوان مثال، رنگ قرمز ممکن است در واقع افزایش فشار خون، نبض و تنفس. این رنگ سمبل شور و هیجان، انرژی، قدرت و هیجان است. به این دلیل، آن را معمولا انتخاب رنگ خوب برای علامت های تجاری در صنعت سرگرمی است.رنگ های دیگر حمل انجمن ها و اثرات متفاوت است. سبز نماد طبیعت، محیط زیست، سود، پول و سلامت. این یک رنگ آرام بخش، همین دلیل است که بیمارستان ها معمولا رنگ دیوار خود را سبز رنگ پریده را نیز.هنگامی که انتخاب یک رنگ برای نام تجاری شما، پژوهش در زمینه تاثیرات و ارتباط آن برای دیدن اگر آن را مناسب مناسب برای نوع از همه چیز نام تجاری خود را نشان دهنده است. همچنین توجه داشته باشید که فرهنگ های مختلف ممکن است از رنگ های مشابه با چیزهای مختلف مرتبط، پس از آن ایده خوبی است به بررسی کنید که رنگ خود را به معنای چیزی است که شما فکر می کنم آنها در بازارهای در عمل را انجام دهد.لاجیتک استفاده ای آبی سیر به عنوان رنگ اصلی با نام تجاری. سایه های مختلف از مرغابی جره در اطراف وب سایت خود استفاده می شود، از رنگ پس زمینه به عناوین و لینک:

 

2. شخصیت


آیا نام تجاری خود را به شخصیت؟ تزریق نام تجاری خود را با یک شخصیت کوچک می تواند کمک به تعریف شما چه آن می ایستد.آیا نام تجاری همه چیز در مورد ثبات و امنیت به طوری که مشتریان خود را می توانید مطمئن شوید که به تکیه بر شما؟ آیا سرگرم کننده با نام تجاری و به زمین؟

بسیاری از مردم در جوامع تجاری استفاده از محصولات و مارک های خود را تعریف، به طوری که شکل دادن به شخصیت نام تجاری خود را نسبت به چیزی که مخاطبان خود را دوست دارند خود را با مرتبط.

انسان انگاری انتساب کیفیت انسان و ویژگی های به چیزهای دیگر، مانند حیوانات و یا اشیاء است. تزریق نام تجاری خود را با عناصر انسان یک راه خوب برای آن شخصیت را است.

در مورد آیکون برای "یاب" نرم افزار بر روی سیستم عامل Mac OS X. این یک مربع آبی با چهره ای خندان متمایز کشیده شده با چند خط سیاه فکر می کنم.این برنامه آن را نشان دهنده یک مرورگر فایل است، اما با دادن آن ویژگی های انسانی طراحان آن را به یک روح است.یکی دیگر از نمونه های بزرگ است یاغی طراحی وبلاگ که میله به یک موضوع قوی غرب وحشی در طول طراحی با ترکیبی منحصر به فرد از بافت های چوبی و تصاویر مسطح، نام تجاری خود را بسیار موثر:توییتر را کمی طلسم پرنده آبی بسیار مؤثر واقع شده است. همه از رسانه های سفارشی و وب سایت های که طرفداران توییتر ایجاد معمولا از ویژگی های تنوع خود را از آن. همه آنها ممکن است نگاه کمی متفاوت است، اما هنوز هم فورا قابل تشخیص هستند:

 

3. احساس


احساسات یکی دیگر از عوامل به نظر زمانی که ساخت و ساز نام تجاری خود را است. چه احساسات و عواطف آیا شما می خواهید مردم را به تجربه زمانی که آنها سایت شما بازدید می کنید؟ چه نوع از همه چیز شما می خواهید آنها به معاشرت با نام تجاری خود را؟گر چه هنر زیبایی شناسی از سایت شما باید در مورد پس از آخرین روند طراحی می شود، باید آن را در مورد تصمیم گیری در مورد احساسات و ایده هایی که شما می خواهید نام تجاری خود را به پروژه، و سپس کار بر روی یک طراحی است که درست است که انجام خواهد شد.استودیو 7 طرح با استفاده از رنگ پر جنب و جوش و تصاویر زیبا برای ایجاد یک نام تجاری غنی و هیجان انگیز، که برای یک آژانس طراحی بسیار مهم است:

 

4. سازگاری


برای ساختن یک نام تجاری موفق شما نیاز به آن را به یاد ماندنی. چه چیزی شما را به مردم به یاد داشته باشید همه چیز؟ شما آنها را تکرار کنید.ثبات در سراسر طراحی وب خود را بر روی انتخاب شما قبلا در مورد انتخاب شخصیت سمت راست برای نام تجاری و فراخوانی احساسات مناسب ساخته شده ساخت. نگه داشتن رنگ سازگار باشد، تصاویری و تایپوگرافی در سراسر برایاطمینان از پروژه های وب سایت خود یک تصویر یکنواخت.اسکایپ گنجاندن چند عنصر نام تجاری در سراسر تمام رسانه های بازاریابی خود را، که شامل پالت رنگ با غالب آبی، ابرها 2D سفید با تصاویر نشسته در بالای آنها و رنگین کمان رنگارنگ:

5. کد استفاده مجدد و تصاویری


تصاویری سازگار و طرح شما اجازه می دهد برای استفاده مجدد از محتوای بیشتری از شما، می شود آن سبکنامه و یا تصاویر. این به این معنی است که سایت شما سریع تر به عنوان مرورگر کاربر نیازی به دانلود به عنوان بسیاری از چیزهایبارگذاری خواهد شد - تصاویر قدیمی و CSS در حال حاضر در کش خود را ذخیره می شود.Apple.com ادغام آرم خود را با نوار ناوبری، تزریق نام تجاری خود را به طراحی صفحه:

 

6. اندازه و موقعیت آرم

 

هنجار پذیرفته وقتی که موقعیت آرم سایت شما است که آن را در منطقه بالا سمت چپ صفحه استفاده کنید.که این منطقه که در آن بسیاری از مردم در نگاه کنید تا ببینید چه سایت آنها در هستیم. علاوه بر این، آن را بهترین شیوه برایلینک تصویر لوگو به صفحه اصلی سایت است. اما موقعیت تنها یک عنصر است - اندازه نیز مهم است. اطمینان از آرم خود را به اندازه کافی بزرگ است چیزی که دوم یا سوم که مردم متوجه خواهید شد هنگامی که آنها را در سایت خود می رسند.UX غرفه کرده است خوب، آرم بزرگ در منطقه بالا سمت چپ صفحه، که یکی از اولین چیزهایی که شما متوجه هنگامی که شما در سایت وارد:

 

گزاره 7. ارزش

 

هنگامی که یک بازدید کننده می رسد در وب سایت خود را برای اولین بار آنها را در چند ثانیه اول به شرق خود را. آیا این وب سایت چیست؟ آیا این نگاه جالب است؟ این همه چیز در مورد؟ برای پاسخ به این سوال شما باید یک گزاره ارزش روشن و مختصر به بازدید کننده خود را ارائه.این گزاره ارزش باید یک عبارت کوتاه در یک محل برجسته در صفحه خود را. این ترجیحا باید در کنار آرم سایت واقع شود به طوری که هنگامی که یک بازدید کننده جدید می خواند عنوان سایت و یا کسب و کار آنها را به گزاره ارزش را دنبال کنید.در چند کلمه توضیح دهید که دقیقا چه سود سایت شما فراهم می کند به بازدید کننده، به طوری که آنها می دانم نه تنها آنچه به سایت خود است، اما چرا آنها باید با استفاده از آن را نگه دارید.راب سارتین را نخست کات طراحی یک گزاره ارزش بزرگ در هدر سایت خود را. این بسیار قابل مشاهده است، موجز، و ابر؛ و آن هر دو را پوشش می دهد، که 'چه' و "چرا":ReportBox وب سایت ویژگی های یک گزاره ارزش روشن در زیر آرم و ناوبری. اندازه فونت بزرگ تضمین می کند که آن را یکی از اولین چیزهایی که شما به عنوان خوانده شده:

8. تن صدا


 

زبان شما در وب سایت خود استفاده کنید نیاز به تقویت شخصیت نام تجاری خود را و شخصیت. اگر نام تجاری خود را دوستانه و به زمین است و مخاطبان خود را جوان هستند، مردم درک تکنولوژی، پس از آن تن رسمی و سرگرم کننده صدا ممکن است به خوبی برای شما کار می کنند.از سوی دیگر، اگر شما در حال ساخت یک وب سایت برای یک بانک سرمایه گذاری، لحن صدا باید با اینکه بسیار رسمی تر منعکس کننده که.این فقط در مورد آنچه شما می گویید نیست - آن را در مورد چگونه شما آن را می گویند. شما می توانید همان چیزی که در صداهای مختلف می گویند و همان معنا را در سراسر، اما شخصیت است که این صدا ناشی متفاوت خواهد بود؛ به طوری کهیک تن صدا که مناسب شخصیت نام تجاری شما و مخاطبان را انتخاب نمایید.مت ، یک برنامه وب ساده است که کمک می کند تا شما با استفاده از چندین حساب توییتر، ویژگی های دست تصاویر کشیده شده و لحن دوستانه از صدا، ایده آل برای جوانان، مخاطبان تکنولوژی زرنگ و دانا:37signal را های Basecamp وب سایت طول می کشد یک تن رسمی تر، در عین حال ساده و مختصر، با تمرکز بر مخاطبان کسب و کار خود:

 

9. منحصر به فرد

گرفتن تمام عناصر بالا تنها شما تا کنون هر چند، چرا که یکی دیگر از چیزی که بسیار مهم به نظر زمانی که ساخت و ساز نام تجاری خود را وجود دارد: منحصر به فرد.اگر وب سایت شما به نظر می رسد درست مثل رقابت، سپس آن را واقعا به یاد ماندنی؟ چگونه مشتریان بالقوه افتراق بین این دو؟ با قرار دادن در تلاش اضافی که برای ایجاد یک تصویر منحصر به فرد شما نه تنها شما ایستادگی کردن از رقبای خود،شما به یاد ماندنی تر، و این بدان معناست که شانس بهتری که بازدید کنندگان شما را برای بیشتر آمده است.Carbonica است وب سایت ویژگی های بسیاری از بافت کاغذ بازیافت شده، فونت دست کشیده و قطع کردن تصاویر به سبک. این تصاویر خاکی کمک می کند تا ترویج تصویر پایدار که Carbonica تلاش برای و به اندازه کافی متفاوت به یاد ماندنی است:

 

نتیجه گیری

ساخت یک نام تجاری قوی مهم نه تنها برای شرکت های بزرگ، بلکه برای شرکت های کوچک و حتی وب سایت های شخصی و وبلاگ است. نام تجاری کمک می کند تا مردم بین رقابت و به سرعت با کیفیت قاضی افتراق.وب پلت فرم بسیار عالی برای ساختن نام تجاری خود را، بنابراین مهم است به چشم پوشی از نام تجاری است در هنگام کار در وب سایت خود را. اطمینان حاصل کنید که برای استفاده از تمام تکنیک های مختلف به آن را قوی و موثر است.منحصرا نوشته شده برای دیمیتری Fadeyev WDD. او یک وبلاگ در قابلیت استفاده به نام اجرا می شود قابلیت استفاده ارسال .

کدام یک از تکنیک بیشتر برای وب برندینگ ساختمان با نام تجاری موثر هستند؟ لطفا نظرات خود را به اشتراک بگذارید با ما ... 

بیایید می گویند شما در تحقق دشوار است که کاملا رک و پوست کنده نام تجاری خود را آمده ام - اگر شما حتی می توانید آن را که - است در همه جا. یا شاید بدتر، شما باید یک نام تجاری تعریف شده است، اما شما در حال توجه به این که آن را فقط به نظر نمی رسد مش با که شما واقعا هستند و آنچه شما واقعا.وحشت نکنید.قبل از اینکه شما از تمام تا در مورد آنچه سایه ای از سبز برای استفاده از آرم خود و یا چه لحن شما در حال رفتن به هنگام استفاده از درگیر شدن با مردم در توییتر آویزان، شما نیاز به قدم به عقب و نگاهی به تصویر بزرگ است.دانلود راهنمای رایگان ما در اینجا برای حتی بیشتر راهنمایی استراتژی نام تجاری.

استراتژی نام تجاری چیست؟

با این تعریف، استراتژی نام تجاری یک برنامه بلند مدت برای توسعه یک نام تجاری موفق به منظور دستیابی به اهداف خاص است. اول، روشن کردن بزرگترین تصور غلط L و همکاران در مورد استراتژی نام تجاری: نام تجاری خود را از محصول خود، لوگوی خود را، وب سایت خود را، و یا نام خود را نمی در واقع، نام تجاری خود را خیلی بیشتر از آن - آن چیزهایی که احساس می کند نامشهود است. اما که سخت به پین ​​به پایین احساس که نیروگاه ها و مارک های متوسط ​​از یکدیگر جدا است.بنابراین برای کمک به شما را در آنچه بسیاری از بازاریابان، بیشتر یک هنر و کمتر از یک علم در نظر مهار، ما هفت اجزای ضروری یک استراتژی نام تجاری جامع است که کمک خواهد کرد که شرکت خود را در اطراف برای سنین شکسته ام.7 قطعات به یک استراتژی جامع تجاری

1) هدف

"هر نام تجاری باعث می شود یک وعده. اما در یک بازار که در آن ضریب اطمینان مصرف کننده کم است و هوشیاری بودجه بالا است، آن را فقط یک وعده که یک نام تجاری از دیگری جدا نیست، اما داشتن یک هدف تعریف،" توضیح می دهد آلن آدامسون ، رئیس شمال امریکا منطقه مشاوره تجاری و شرکت طراحی لندور همکاران.در حالی که درک آنچه وعده کسب و کار شما لازم است در هنگام تعریف موقعیت تجاری خود را، دانستن اینکه چرا شما از خواب بیدار روزمره و رفتن به محل کار حمل وزن بیشتر است. به عبارت دیگر، هدف خود را مشخص تر است، که در آن به عنوان یک تفاوت بین شما و رقبای خود را عمل می کند.چگونه می توانید کسب و کار هدف خود را که شما تعریف؟ با توجه به استراتژی کسب و کار خودی ، هدف را می توان در دو روش مشاهده:کاربردی: این مفهوم در ارزیابی موفقیت تمرکز از نظر دلایل فوری و تجاری - یعنی هدف از کسب و کار است به پول.عمدی: این مفهوم در موفقیت تمرکز آن را به عنوان توانایی را به پول و انجام خوب در جهان مربوط است.در حالی که پول را به تقریبا در هر کسب و کار مهم است، ما را تحسین علامت های تجاری که تمایل خود را برای رسیدن به بیش از فقط سود دهی، مانند IKEA بر:چشم انداز IKEA در این است که فقط به فروش مبلمان، بلکه، به "ایجاد یک زندگی بهتر روزمره است." این رویکرد توسل به مشتریان بالقوه، آن را به عنوان نشان دهنده تعهد خود را به ارائه ارزش فراتر از نقطه فروش.هنگام تعریف کسب و کار هدف خود را، نگه داشتن این مثال در ذهن است. در حالی که ساخت پول یک اولویت است که تحت این مفهوم به تنهایی کمی به مجموعه ای نام تجاری خود را جدا از دیگران در صنعت خود را.توصیه ما؟ حفاری کمی عمیق تر. اگر شما نیاز به الهام، لطفا این پست در الهام بخش ماموریت و چشم انداز .

2) سازگاری

کلید را به ثبات است برای جلوگیری از صحبت کردن در مورد چیزهایی که به مربوط نیست و یا افزایش نام تجاری خود را. اضافه شدن یک عکس جدید به کسب و کار خود را در صفحه فیس بوک ؟ برای شرکت شما به چه معنی است؟ آیا آن را با پیام خود را چین، یا آن را فقط چیزی خنده دار است که، به صراحت بگویم، اشتباه مخاطبان شما چه بود؟در تلاش برای به نام تجاری خود را یک پلت فرم به ایستادگی در، شما نیاز به مطمئن شوید که تمام پیام های خود را منسجم است. در نهایت، سازگاری منجر به رسمیت شناختن نام تجاری، که وفاداری سوخت مشتری می باشد. (بدون فشار، درست است؟)برای دیدن یک مثال عالی از سازگاری، اجازه دهید در نگاه کوکا کولا . به عنوان یک نتیجه از تعهد خود را به قوام، هر عنصر از بازاریابی خود کار می کند هماهنگ با هم. این کمک کرده است آنها یکی از مهمترین و تبدیل مارک های تشخیص در جهان .حتی در سطح حساب های رسانه های اجتماعی خود را، به عنوان مثال، seamlessness از نام تجاری خود را بسیار آشکار است:برای جلوگیری از ترک مشتریان بالقوه تلاش برای قرار دادن قطعات قطع از کسب و کار خود را با هم، در نظر گرفتن مزایای ایجاد یک راهنمای سبک. راهنمای سبک می توانید همه چیز را شامل از لحن صدا شما را به رنگ شما را به راه شما محصولات و یا خدمات خاصی را موقعیت استخدام استفاده کنید.با در نظر گرفتن زمان به تعریف و توافق بر این ملاحظات، نام تجاری خود را به عنوان یک کل بهره مند شوند. آیا می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنماهای سبک؟ اتمام این مقاله همکار من آستین شوالیه در راهنماهای سبک طراحی وب سایت از شرکت های بزرگ مانند اپل، گوگل، و استارباکس منتشر شده است.

3) احساس

مشتریان همیشه منطقی نیست.چگونه چیز دیگری شما را از کسی که هزاران دلار برای یک هارلی به جای خرید دیگر ارزان تر، دوچرخه سواری به همان اندازه به خوبی ساخته شده پرداخت می شود را توضیح دهید؟ بود صدای عاطفی در جایی، زمزمه: "خرید یک هارلی"اما چرا؟هارلی دیویدسون با استفاده از نام تجاری عاطفی با ایجاد یک جامعه در اطراف نام تجاری خود را. آنها شروع HOG - هارلی صاحبان گروه - برای اتصال به مشتریان خود را با نام تجاری خود را (و هر دیگر).توسط مشتریان خود را با یک فرصت برای احساس می کنند بخشی از یک گروه بزرگتر که تنگ گره از فقط یک دسته از موتور سیکلت سواران تر است ارائه شده، هارلی دیویدسون قادر به موقعیت خود را به عنوان یک انتخاب قطعی و بدیهی برای کسی که به دنبال به خرید یک دوچرخه است.چرا؟ مردم به میل ذاتی ایجاد روابط. تحقیقات از روانشناسان   روی بامستر و مارک لیری بهترین این نیاز را در "خود توصیف فرضیه تعلق " مردم یک نیاز اساسی روانی به احساس نزدیک به دیگران و که مراقبت، اوراق قرضه محبت از روابط نزدیک هستند بخش عمده ای از رفتار انسان: "، که می گوید. "نه به ذکر است، تعلق - نیاز به عشق، محبت، و بخشی از گروه - در وسط افتد به طور مستقیم سلسله مراتب نیازهای مازلو ، که هدف آن دسته بندی نیازهای مختلف انسان است.درسی که به دست می شود؟ پیدا کردن یک راه برای اتصال به مشتریان خود را در یک سطح بیشتر احساسی عمیق تر است. آیا شما آنها را آرامش خاطر می دهد؟ آنها را مانند بخشی از خانواده احساس می کنید؟ آیا شما زندگی را ساده تر؟ استفاده از محرک های احساسی مانند این به تقویت روابط خود را و وفاداری پرورش.

4) انعطاف پذیری

در این جهان سرعت در حال تغییر، بازاریابان باید انعطاف پذیر باقی می ماند به مرتبط باشد. از طرف دیگر، این آزاد شما را به خلاق با مبارزات خود را داشته باشد.شما ممکن است فکر، "یک دقیقه صبر کنید، من چطور قراره باقی می ماند سازگار در حالی که همچنین انعطاف پذیر بودن؟"سوال خوبی بود. در حالی که هدف ثبات به تعیین استاندارد برای نام تجاری شما، انعطاف پذیری شما را قادر به ایجاد تنظیمات که ایجاد علاقه و تشخیص رویکرد خود را از آن رقابت خود را.به عبارت دیگر، "برنامه های هویت الکترونیکی ffective نیاز قوام به اندازه کافی به شناسایی، اما تنوع به اندازه کافی برای نگه داشتن چیزهای تازه و انسان،" توضیح می دهد رئيس جمهور از Peopledesign ، کوین Budelmann.به عنوان مثال بزرگ از این نوع توازن استراتژیک می آید از ادویه قدیمی این روزها، ادویه قدیمی یکی از بهترین نمونه هایی از بازاریابی موفق در سراسر هیئت مدیره است. با این حال، تا این اواخر، پوشیدن ادویه قدیمی بسیار نیاز ناگفته برای پدران همه جا بود. امروز، آنها یکی از مارک های محبوب ترین برای مردان در تمام سنین است.راز خود را؟ انعطاف پذیری.آگاه باشید که آنها نیاز به انجام کاری برای تامین امنیت محل خود را در بازار، ادویه قدیمی با همکاری Wieden + کندی به موقعیت نام تجاری خود را برای یک پایگاه مشتری جدید است.تصویر های اعتباری: کار طراحی در گروهبین آگهی های بازرگانی جدید، یک وب سایت جدید، بسته بندی های جدید، و نام محصول جدید، ادویه قدیمی موفق به جلب توجه، جدید، نسل جوان با ساخت پیشرفت استراتژیک برای نام تجاری در حال حاضر قوی است.بنابراین اگر تاکتیک قدیمی خود را کار نمی کنه، نمی شود ترس را تغییر دهید. فقط به خاطر آن در گذشته کار کرده به این معنا نیست آن را به کار در حال حاضر.ین فرصت را به تعامل با پیروان خود را در تازه، راه های جدید. برخی از مشارکت خارج از جعبه نام تجاری خود را می توانید وجود دارد؟ آیا ویژگی های مورد محصول خود را وجود دارد شما هرگز برجسته؟ استفاده از آن برای ارتباط با مشتریان جدید و قدیمی خود را به یاد آنهایی که چرا آنها را دوست دارم.

5) کارمند

همانطور که قبلا گفتیم، دستیابی به حس انسجام مهم است اگر شما مایل به ایجاد شناخت نام تجاری. و در حالی که یک راهنمای سبک می تواند کمک به شما در دستیابی به یک تجربه دیجیتال منسجم، آن را به همان اندازه مهم برای کارکنان خود را به خوبی در متبحر چگونه آنها باید برقراری ارتباط با مشتریان و نمایندگی نام تجاری.اگر نام تجاری شما شوخ و شامپانی است از طریق درگیری های توییتر، سپس آن را حس نمی اگر یک مشتری به نام در و با بد خلق، نماینده یکنواخت متصل شد، درست است؟برای جلوگیری از این نوع تجربه عدم تطابق، توجه داشته باشید از رویکرد دیگر سایت ها 'است.اگر شما تا کنون در خط با یک نماینده خدمات مشتری از دیگر سایت ها شده است، شما می دانید آنچه من صحبت کردن در مورد. اگر شما را نداشته باشند، لطفا این اسلایدشیر که جزئیات برخی از داستان های الهام بخش پشتیبانی از مشتری ترین آنها.دیگر سایت ها به تضمین این که نه تنها نام تجاری خود را، اما همه علامت های تجاری، در سراسر تعاملات دیجیتال و انسانی که آنها در تمام بخش به علت به نام اختصاص داده ام سازگار باقی می ماند متعهد است دیگر سایت بینش.با نگه داشتن همه کارکنان دیگر سایت ها به ارزش های اصلی خود و کمک به شرکت های دیگر پیاده سازی از همان روش، دیگر سایت ها ساخته شده است یک شهرت قوی برای جامد، مفید، و انسان خدمات به مشتریان. 

6) وفاداری

اگر شما در حال حاضر افرادی که شما را دوست دارم را داشته باشد، شرکت شما و نام تجاری خود را، نه تنها نشستن وجود دارد. پاداش آنها را برای که عشق.این مشتریان راه خود را به نوشتن در مورد شما، به دوستان خود بگویید در مورد شما، و به عنوان سفیر نام تجاری خود را عمل می رفته اند. پرورش وفاداری را از این افراد در اوایل مشتریان بیشتر بازگشت عملکرد - و سود بیشتر برای کسب و کار خود را.گاهی اوقات، فقط یک تشکر از شما تمام است که مورد نیاز است. بار دیگر، آن را بهتر به بالا و فراتر از. ارسال آنها نامه های شخصی. برخی از آنها را از کوله پشتی ویژه ارسال می شود. از آنها بخواهید برای نوشتن یک بررسی، و ویژگی های آنها را برجسته در وب سایت خود را. (یا همه از بالا!)هنگامی که ما رسیده 15،000 مشتریان در اینجا در HubSpot را ، ما می خواستیم از شما تشکر کنم در راه بزرگ، در حالی که باقی مانده درست به نام تجاری ما ... بنابراین ما 15،000 نارنجی توپ پینگ پنگ از بالکن طبقه چهارم ما کاهش یافته و املای شما سپاسگزارم در فلزی بزرگ بالن:و در حالی که آن را ممکن است کمی از عادی به برخی از مردمی، برای کسانی که می دانند با نام تجاری ما به نظر می رسید، ژست کاملا منطقی بود.وفاداری یک بخش مهم از هر استراتژی نام تجاری است، به خصوص اگر شما به دنبال برای حمایت از سازمان فروش خود را. در پایان روز، برجسته رابطه مثبت بین شما و مشتریان موجود خود را مجموعه موسیقی را برای آنچه که مشتریان بالقوه می تواند انتظار در صورتی که انتخاب می کنید به انجام کسب و کار با شما.

7) آگاهی رقابتی

نگاهی به رقابت به عنوان یک چالش برای بهبود استراتژی خود را و ایجاد ارزش بیشتر در نام تجاری کلی خود را. شما در کسب و کار همان رفتن پس از مشتریان همان، راست هستند و؟ بنابراین تماشای آنچه انجام می.آیا برخی از تاکتیک های خود موفق شوند؟ آیا برخی شکست؟ خیاط موقعیت تجاری خود را بر اساس تجربه خود را برای بهتر شرکت شما.به عنوان مثال بزرگ چگونه به بهبود با نام تجاری خود را با یادگیری از رقبای خود می آید از پیتزا هات :هنگامی که یک عاشق پیتزا این سوال به توییتر خود مطرح زیر، کلبه پیتزا ضرب و شتم از دست ندهید. آنها به شوخی در دقیقه پاسخ داد، قبل از دومینو فرصتی برای صحبت کردن بود.اگر دومینو است نگه داشتن چشم در رقبا، آنها می دانم به عمل سریع را در کنار هم وضعیت مثل این ناشی می شود.برای مشتریان HubSpot را، نگه داشتن زبانه ها در اجتماعی رقیب خود را ذکر می کند آسان با استفاده از نظارت اجتماعی برنامه . اتمام این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی راه اندازی جریان های سفارشی اجتماعی است.و در حالی که ماندن در هماهنگی با استراتژی های رقیب خود را مهم است اگر شما می خواهید برای افزایش نام تجاری شما، اجازه ندهید که آنها دیکته هر حرکت شما را. مطمئنا، شما احتمالا فروش محصول مشابه و یا خدمات به عنوان بسیاری از شرکت های دیگر، اما شما در کسب و کار به دلیل نام تجاری خود را منحصر به فرد است. توسط harping در هر حرکت رقیب خود را می سازد، شما که تمایز از دست بدهند. چه اجزای دیگر شما را در هنگام ساخت یک استراتژی نام تجاری تمرکز؟ اجازه دهید ما را در بخش نظرات زیر می دانیم  یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا مارس 2012 منتشر شد و برای طراوت، دقت، و جامعیت به است منبع:آموزش سئو


مطالب مرتبط