close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل پنالتی گوگل چیست

پنالتی گوگل چیست

چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395
10:10

پنالتی گوگل  چیست؟

پنالتی گوگل چست

پنالتی گوگل ترافیک وب سایت خود را به طور ناگهانی قطره و شما کاهش مربوطه در رتبه بندی است،از آموزش سئو سایت امکان خوبی است که شما را در پایان دریافت از یک ضربه ی پنالتی گوگل وجود دارد. گوگل گزارش در سال 2014 که بیش از 400،000 اقدامات دستی در برابر وب سایت های هر ماه توسط تیم وب اسپم خود را (1) گرفته شده است، و این واقعا تنها کسری از تعداد کل. بسیاری از وب سایت های دیگر به جریمه زمانی که گوگل رول به روز رسانی جدید الگوریتمی به پنگوئن یا پاندا.ناگهان، قطره های غیر قابل توضیح در رتبه بندی می تواند فاجعه آمیز برای خرده فروشان، به عنوان آن می توانید بازدید کنندگان از پیدا کردن و خرید محصولات خود را جلوگیری از، اما شما می توانید از روی نقطه پنالتی گوگل بهبود می یابند. اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است دریابید که چه چیزی علت است.

 

اقدامات دستی در مقابل مجازات الگوریتم

 

گوگل به طور معمول چک کردن پنالتی سایت جریمه وب سایت ها در یکی از دو راه. تیم هرزنامه تواند یک مشکل با وب سایت خود را شناسایی و صدور اقدام دستی و یا شما می توانید از قطره خودکار در رتبه بندی با توجه به به روز رسانی به الگوریتم جستجوی Google رنج می برند. در هر دو مورد شما نیاز به پیدا کردن علت ریشه ای کاهش (2).

 

مجازات دستی

 

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است ورود به Google Webmaster Tools و پیدا کردن اگر شما هر گونه اطلاعیه از گوگل. اگر شما یک ضربه ی پنالتی دستی صادر شده است، شما یک "اطلاع از لینک های غیر طبیعی تشخیص داده شد" و یا پیام های مشابه که توضیح می دهد که گوگل لینک های با کیفیت پایین ورودی اشاره به سایت خود کشف کرده است پیدا کنید. نمونه هایی از لینک های غیر طبیعی با کیفیت پایین و یا ممکن است شامل آنهایی که خریداری شده اند به تصویب رتبه و یا مانند بخشی از یک طرح پیوند دارند. صرف نظر از آنچه آنها پیدا کرده اند، کار خود را برای رفع این مشکل و ارائه وب سایت خود برای تجدید نظر برای نتایج جستجوی گوگل است.

 

اگر شما پیدا کردن هیچ پیام در Google Webmaster Tools، مشکل یک بررسی دقیق تر از تغییرات گوگل به تازگی ساخته شده نیاز به و چگونه آن را تحت تاثیر سایت خود را.

 

تغییرات الگوریتم

 

برای کشف نوع مجازات شما رو به، شما نیاز به پیگیری کردن دوره زمانی که رتبه بندی خود را کاهش یافته و مطابقت آن را با یک تاریخ است که گوگل نورد از یک به روز رسانی جدید به قابلیت جستجو آن است.

 

دو مجازات اولیه الگوریتم گوگل به پاندا و پنگوئن مربوط وجود دارد. پاندا بر کیفیت محتوای متمرکز شده است. این وب سایت با محتوای تکراری و یا بسیار نازک نگه می دارد از رتبه بالا در نتایج جستجو. پنگوئن با لینک دهنده مربوط می شود، با هدف شناسایی وب سایت هایی که در حال تلاش برای دستکاری رتبه بندی با استفاده از لینک های ورودی کم کیفیت را به سایت نگاه معتبر بیش از آن واقعا است. ترین به روز رسانی به پنگوئن و پاندا نسبتا جزئی است، اما صرفنظر از اینکه چگونه بزرگ تغییر است، هر وب آسیب پذیر به قوانین گوگل میسازد پایین در جهت منافع ارائه یک تجربه کاربری بهتر است.

 

جستجوی سریع در سایت های مانند موتور جستجو زمین (3) و مجله موتور جستجو (4) اغلب به نوبه خود تا اخبار به روز رسانی الگوریتم های اخیر. moz به نگه می دارد یک رکورد در حال اجرا از به روز رسانی سازماندهی شده توسط سال، از جمله مقالات که تغییرات برجسته (5). شما همچنین باید مت کاتز، رئیس گوگل هرزنامه وب و گوگل وب مستر ها به دنبال در رسانه های اجتماعی. اگر تا یک تغییر جدید در گوگل است که بر وب سایت ها مانند شما بوده است وجود دارد، یک کسی فرصت خوب در تجارت جستجوگرها در حال نوشتن در مورد آن وجود دارد.

 

مشکلات پنگوئن

 

علت ریشه ای ترین مجازات لینک دهنده،چک کردن پنالتی سایت همچنین به عنوان لینک های ورودی شناخته شده است. این باقی می ماند یک عامل مهم که رتبه بندی را تحت تاثیر قرار، و به عنوان SEO تبدیل شده است به طور فزاینده رقابتی، برخی از بازاریابان سعی کنید برای به دست آوردن لینک از طریق ابزارهای غیر طبیعی که متحمل مجازات.

 

نمونه هایی از وب سایت های کم کیفیت برای جلوگیری از:

 

گوگل جریمه است یا ممنوع - اگر شما لینک های ورودی از وب سایت هایی که گوگل در حال اقدام علیه برای نقض دستورالعمل ها، شما باید از شر آنها را دریافت کنید.

 

وب سایت هایی که محتوای تکراری - اگر یک وب سایت است بخش از محتوا در یک دامنه یا در حوزه ها که دارای محتوای این است که تکراری و یا بسیار مشابه، گوگل احتمالا تعیین خواهد کرد وب سایت با کیفیت پایین است.

 

وب سایت هایی که هیچ ربطی به با صنعت شما - بسیاری از وب سایت به ناچار دریافت لینک از منابع است که هیچ ربطی کم و یا برای انجام با تمرکز خود را. اگر لینک به نظر می رسد به طور کامل تصادفی، با هیچ زمینه در همه، ممکن است نگاه نامطلوب به گوگل.

 

نظرات اسپم و انجمن لینک - این لینک ها تقریبا به طور قطع وب سایت خود را جریمه خواهد شد. افرادی که رها کردن لینک در بخش نظر وبلاگ و پروفایل انجمن تنها آزار دهنده نیست. آنها به طور جدی نقض دستورالعملهای گوگل و احتمال پرداخت قیمت خواهد شد.

 

"لینک های ورودی از دایرکتوری ها و نشانه های اجتماعی سایت های کم کیفیت."

 

وب سایت های با محتوای بسیار کمی - در سال قبل از آن، لینک دهنده از دایرکتوری های آنلاین بزرگ بود زیرا آنها نسبتا آسان برای دریافت و آنها خود را در جستجوگرها داد افزایش. نیست. لینک های ورودی از دایرکتوری ها و نشانه های اجتماعی سایت های کم کیفیت و اگر شما آنها را، شما باید یک تگ nofollow به مطمئن شوید که آنها با کیفیت سایت شما صدمه دیده است استفاده کنید.

 

لینک وب سایت جهانی - اگر شما لینک از ستون های فرعی، پاورقی و ویدجت، به نظر می رسد مشکوک. شما باید از این اجتناب کنند.

 

لینک های تبلیغاتی - هر لینک که می آید از محتوای حمایت شده باید رتبه عبور نمی کند. اگر شما تبلیغات لینک دادن به مطالب خود را، مطمئن شوید که به استفاده از یک تگ nofollow به مطمئن شوید که رتبه بندی شما خواهد شد نمی شود.

 

تاکتیک طراحی شده برای فریب موتورهای جستجو - وب سایت که مخفی کردن لینک های و یا متن در اسکریپت خود، و یا تغییر مسیر استفاده، صفحات راهرو و محتوای تولید شده خودکار باید اجتناب شود.

 

مجازات گوگل می تواند پر هزینه باشد. بهترین راه برای نگه داشتن وب سایت خود را رتبه بندی خوب است که بدانید و دستورالعمل های وب مستر گوگل (6) دنبال کنید. تمرکز در ساخت مطمئن شوید مطالب خود را و شناسه های backlink با کیفیت بالا است و شما ادامه خواهد داد برای لذت بردن از یک رابطه سالم با کاربران و موتورهای جستجو به طور یکسان.

مطالب تکراری

محتوای تکراری به طور کلی به بلوک های اساسی از محتوا را در داخل و یا در سراسر دامنه است که یا به طور کامل مطابقت مطالب دیگر و یا خیلی مشابه اشاره دارد.بیشتر، این است فریبنده در اصل. نمونه هایی از محتوای تکراری غیر مخرب می تواند شامل:

  • بحث و تبادل نظر است که می تواند هر دو صفحه به طور منظم و تکمیل نشده به پایین را هدف قرار دستگاه های تلفن همراه تولید
  • ذخیره کردن وسایل نشان داده شده است و یا مرتبط طریق نشانی اینترنتی متمایز متعدد
  • نسخه مناسب چاپ تنها از صفحات وب

اگر سایت شما شامل صفحات متعدد با محتوای عمدتا یکسان، تعدادی از روش شما می توانید URL مورد نظر خود را به گوگل نشان می دهد وجود دارد. (این است که به نام "canonicalization".) اطلاعات بیشتر در مورد canonicalization.

با این حال، در برخی موارد، محتوای عمدا در حوزه ها در تلاش برای دستکاری رتبه بندی موتور جستجو و یا برنده شدن ترافیک بیشتر تکرار شده است. اقدامات فریبنده مانند این می تواند در یک تجربه کاربری ضعیف نتیجه، زمانی که یک بازدید کننده قابل توجهی می بیند همان محتوا تکرار در مجموعه ای از نتایج جستجو.

گوگل سخت تلاش می کند به صفحه اول و نمایش صفحات با اطلاعات مجزا می باشد. این فیلتر به معنی، برای مثال، اگر سایت شما دارای یک "عادی" و "چاپگر" نسخه ای از هر مقاله و هیچ یک از این است که با یک مسدود متا تگ NOINDEX ، ما را انتخاب کنید یکی از آنها را به لیست. در موارد نادر که در آن گوگل را درک که محتوای تکراری ممکن است به قصد دستکاری رتبه بندی ما و فریب کاربران ما نشان داده شده، ما همچنین می خواهیم تنظیمات مناسب در نمایه سازی و رتبه بندی از سایت های درگیر است. در نتیجه، رتبه بندی از سایت ممکن است رنج می برند، و یا به سایت ممکن است به طور کامل از صفحه اول گوگل، که در آن صورت دیگر در نتایج جستجو ظاهر می شود حذف شده است.

برخی از مراحل شما می توانید برای فعالانه مسائل محتوای تکراری، و اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان را ببینید محتوای شما می خواهید آنها را به وجود دارد.

    • استفاده از 301s: اگر شما سایت خود را بازسازی، استفاده از 301 تغییرمسیر ( "RedirectPermanent") را در فایل htaccess به هوشمندانه کاربران، گوگل، و عنکبوت دیگر تغییر مسیر. (در Apache، شما می توانید این کار را با یک فایل htaccess را انجام دهد؛ در IIS، شما می توانید این را از طریق کنسول های اداری را انجام دهید.)

    • سازگار باشید: سعی کنید برای حفظ ارتباط داخلی خود را سازگار. به عنوان مثال، لینک نمی to http://www.example.com/page/ andhttp://www.example.com/page and http://www.example.com/page/index.htm .

    • استفاده از دامنه های سطح بالا: برای کمک به ما نسخه مناسب ترین از یک سند خدمت می کنند، استفاده از دامنه های سطح بالا در هر زمان ممکن که مسئولیت رسیدگی به محتوای خاص کشور. ما به احتمال زیاد به مطمئن شوید که هستید http://www.example.de حاوی محتوای آلمان-متمرکز شده است، به عنوان مثال، از http://www.example.com/de یا http://de.example.com .

    • سندیکای دقت: اگر شما همزمانی محتوا خود را در سایت های دیگر، گوگل همیشه نسخه ما فکر می کنیم مناسب ترین برای کاربران در هر جستجو داده می شود، که ممکن است یا ممکن است نسخه شما ترجیح می دهم است نشان می دهد. با این حال، بهتر است اطمینان حاصل شود که هر سایت که در آن مطالب خود را همزمان است شامل یک لینک به مقاله اصلی خود را. شما همچنین می توانید کسانی که استفاده از مواد همزمان خود را بپرسید به استفاده از متا تگ NOINDEX برای جلوگیری از موتورهای جستجو از نمایه سازی نسخه خود را از محتوا است.

    • استفاده از کنسول جستجو به ما بگویید که چگونه شما ترجیح می دهید سایت خود را به نمایه می شود: شما می توانید گوگل خود را بگویید دامنه مورد نظر (به عنوان مثال، http://www.example.com یا http://example.com ).

    • به حداقل رساندن تکرار تکیهکلامهای: به عنوان مثال، به جای جمله متن کپی رایت طولانی در پایین هر صفحه، شامل خلاصه ای بسیار کوتاه و سپس لینک به یک صفحه با جزئیات بیشتر. علاوه بر این، شما می توانید با استفاده از ابزار های انتقال مواد پارامتر مشخص کنید که چگونه شما می گوگل به مانند درمان پارامترهای URL.

    • اجتناب از انتشار مقالههای خرد: کاربران دوست ندارند دیدن صفحات "خالی"، بنابراین اجتناب از متغیرهایی که در آن امکان پذیر است. برای مثال، آیا صفحات برای که شما هنوز محتوای واقعی نیست منتشر نمی کند. اگر شما ایجاد صفحات حفره یا سوراخ، استفاده از متا تگ NOINDEX برای جلوگیری از این صفحات را از فهرست شدن.

    • درک سیستم مدیریت محتوا شما: اطمینان حاصل کنید که شما با توجه به محتوا در وب سایت خود نمایش داده آشنا هستید. وبلاگ ها، انجمن ها، و سیستم های مرتبط اغلب همان محتوا در فرمت های مختلف را نشان می دهد. برای مثال، یک وبلاگ ممکن است در صفحه اصلی از یک وبلاگ به نظر می رسد، در یک صفحه بایگانی، و در یک صفحه از نوشته های دیگر با همان برچسب.

  • به حداقل رساندن محتوای مشابه: اگر شما صفحات زیادی که مشابه هستند، نظر گسترش هر صفحه و یا تحکیم صفحات را به یکی. برای مثال، اگر شما یک سایت سفر با صفحات جداگانه برای دو شهرستانها، اما اطلاعات در هر دو صفحات، شما هم می تواند صفحات را به یک صفحه در مورد هر دو شهرستانها ادغام و یا شما می توانید از هر صفحه به گسترش حاوی محتوای منحصر به فرد در مورد هر شهرستان.

گوگل را توصیه نمی کند مسدود کردن دسترسی خزنده به محتوای تکراری در وب سایت خود، چه با یک فایل robots.txt و یا روش های دیگر. اگر موتورهای جستجو می توانید صفحات با مطالب تکراری خزیدن نیست، آنها نمی توانند به طور خودکار تشخیص که این URL ها را به همان محتوا اشاره و بنابراین به طور موثر باید برای درمان آنها، جدا، صفحات منحصر به فرد. راه حل بهتر این است که اجازه موتورهای جستجو به خزیدن این آدرس، اما علامت آنها را به عنوان تکراری با استفاده ازrel="canonical" عنصر لینک، ابزار دست زدن به پارامتر URL، یا 301 تغییر مسیر. در مواردی که محتوای تکراری منجر به ما خزنده بیش از حد از وب سایت خود را، شما همچنین می توانید تنظیم نرخ خزیدن تنظیم کنسول جستجو.

مطالب تکراری در سایت است زمینه را برای اقدام در آن سایت نمی کند مگر اینکه به نظر می رسد که هدف از محتوای تکراری است که فریبنده و دستکاری در نتایج موتورهای جستجو. اگر سایت شما از مسائل محتوای تکراری رنج می برد و شما را دنبال نمی مشاوره ذکر شده در بالا، ما یک کار خوب از انتخاب یک نسخه از محتوای برای نمایش در نتایج جستجو است.

با این حال، اگر بررسی ما نشان داد که شما را در شیوه های فریبکارانه دست و سایت شما را از نتایج جستجو حذف شده است، به دقت بررسی سایت خود را. اگر سایت شما از نتایج جستجو حذف شده است، مورد بررسی ما Webmaster Guidelines را برای اطلاعات بیشتر. هنگامی که تغییرات خود را انجام دادید و با اعتماد به نفس است که سایت شما را نقض دیگر دستورالعمل های ما، سایت خود را به برای تجدید .

در موارد نادر، ممکن است الگوریتم ما یک URL از یک سایت خارجی است که میزبانی مطالب خود را بدون اجازه شما را انتخاب کنید. اگر فکر می کنید که یکی دیگر از سایت تکثیر مطالب خود را در نقض قانون کپی رایت، شما ممکن است میزبان سایت به حذف درخواست تماس بگیرید. علاوه بر این، شما می توانید درخواست کنید که گوگل صفحه متخلف از نتایج جستجو حذف شده توسط پر کردن یک درخواست تحت قانون کپی رایت هزاره دیجیتال .

گوگل پاندا

مجازات رایج ترین، موثر بر تقریبا هر سایت مجازات پاندا است. یک پنالتی و به جای ترجیح می دهند به مراجعه به آن به عنوان یک "گوگل را متوقف کرده است الگوریتم کیفیت " که درارزیابی کیفیت کل وب سایت خود را. 

اگر الگوریتم تشخیص دهد که وب سایت شما ارائه محتوای با کیفیت پایین ، پس از آن گوگل کل وب سایت خود نمره کیفیت پایین تر است که آن را به طور فزاینده دشوار را برای شما به رتبه در موتور جستجو اختصاص دهید. اصلاح رتبه می تواند به شدت تحت تاثیر رتبه بندی و می تواند به از دست رفتن ترافیک عظیم منجر شود. 

این است که چرا گوگل پاندا است مجازات سایت گسترده که رتبه بندی برای تمام کلمات کلیدی آلی خود را تحت تاثیر قرار. اگر شما توسط پاندا جریمه، متوجه خواهید شد که:
  • شما در حال تجربه تیز، کاهش ترافیک و در عین حال تدریجی است که در نهایت تثبیت کنند.
  • صفحات شما داشته رتبه بندی مهم نیست که چگونه بسیاری از لینک های تماس شما مشکل.
  • شما هنوز هم می توانید برای کلمات کلیدی خاص رتبه، البته نه به عنوان قبل از. سایت شما ممکن است در صفحه 2 یا 3 برای بسیاری از شرایط در بر داشت.
  • از لحاظ تاریخی، پس از به روز رسانی های خاص گوگل، رتبه بندی خود را رها نکنید. (گوگل به طور مداوم افزایش آن استانداردهای کیفیت این معنی که اگر الگوریتم خود دوست نداشتن سایت خود، این احتمال وجود دارد برای تبدیل شدن به مرور زمان بدتر)
  • گوگل پاندا نشان خواهد داد تا تحت اقدامات دستی در Webmaster Tools است.

آخرین رول کردن در سال 2016 در الگوریتم رتبه بندی هسته گوگل شامل پاندا. هر سایت در اینترنت نمره کیفیت که رتبه بندی سایت گسترده را تحت تاثیر قرار می شود. 

نمره کیفیت بر تجربه کاربر، ده ها تن از عناصر ثابت و کنترل کیفیت خاص بر اساس، همانطور که در مشخص دستیابی به موفقیت پاندا . 

نمونه هایی پاندا:

پاندا ترافیک قطره به عنوان مثال
کاهش پاندا مرتبط با آن در ترافیک 

پاندا ترافیک قطره مثال 2
کاهش پاندا ترافیک تثبیت 

عنصر اصلی به یاد داشته باشید برای پاندا است از یک الگوریتم با کیفیت سایت گسترده که تمام کلمات کلیدی و تمام ترافیک شما تاثیر می گذارد. این به این معنی است که اگر تمام کلمات کلیدی خود را با درصد معینی کاهش یافته است (این بررسی با نگاه خود را تحلیلی گوگل ترافیک)، سپس شما ممکن است توسط الگوریتم پاندا است. 

در حال حاضر، روش بازیابی موثر ترین پاندا دستیابی به موفقیت که طول می کشد همان اطلاعات و ارائه آن در راه های مختلف به هر دو کاربران و موتورهای جستجو به طوری که آنها آن را بدانند ارزش بالاتر است. هنگامی که اطلاعات در یک راه بهینه ارائه شده است، موتورهای جستجو اختصاص نمرات کیفیت بالاتر به صفحات که در نهایت به بهبود منجر می شود.نمره کیفیت بالاتر است تا حدی به تجربه کاربری بهبود یافته که مستلزم معیارهای کاربری بهتر توسط بازدید کنندگان به علت. این می تواند به بار ساکن دیگر در سایت که معیارهای جستجو مطلوب گرداند منجر شود. 

Other reasons for site-wide traffic losses include link removal, link devaluation, algorithm updates and more.

گوگل پنگوئن

دوم مجازات رایج ترین الگوریتم گوگل پنگوئن که در درجه اول از صاحبان وب سایت که در مبارزات لینک ساختمان تهاجمی درگیر مبتلا کرده است. معرفی شده در آوریل 2012 ، الگوریتم برای الگوهای لینک تهاجمی و غیر طبیعی به مجازات وب سایت هایی که در حال تلاش برای دستکاری رتبه بندی موتور جستجو با ساخت لینک های مصنوعی.
موضع گوگل در ساخت لینک این است که هر لینک های خارجی به سایت شما باید با توجه به کیفیت محتوای خود را طبیعی و داده باشد. بنابراین، هر گونه لینک ایجاد شده با هدف افزایش رتبه شما در نظر گرفته می شود نقض دستورالعمل مدیر وبسایت . این شامل لینک پرداخت ، درخواست برای یک لینک، مذاکره تبادل لینک، خودکار ایجاد لینک از طریق ابزار جستجوگرها و پیوند جرم با هدف دستکاری رتبه بندی جستجو.
هنگامی که الگوریتم پنگوئن گوگل تشخیص دهد که شما در حال تلاش برای دستکاری در رتبه بندی از طریق ایجاد لینک غیر طبیعی، آن را جریمه سایت خود را برای کلمات کلیدی و / یا گروهی از کلمات کلیدی که شما را هدف قرار.
اگر شما توسط پنگوئن جریمه، متوجه خواهید شد که:
  • یک کلمه کلیدی خاص یا گروهی از کلمات کلیدی دچار یک افت شدید در رتبه بندی کرده است. (به عنوان مثال: صفحه شما می رود از موقعیت # 2 به موقعیت # 364 در رتبه بندی.)
  • صفحه حاوی کلمه کلیدی ممکن است د نمایه در حالی که بقیه سایت نمایه شده است.
  • شما ممکن است یا ممکن است یک پیام در مورد ارتباط غیر طبیعی در داخل خود را ندارد ابزار وب مستر ، در زیر "جستجو نمایش داده شد" و "عملیات دستی"
  • در برخی موارد، صفحات سایت شما که قرار نیست به رتبه بندی می شد، اکنون نشان برای شرایط را تنبیه کنید. (به عنوان مثال: صفحه تماس با شما در حال حاضر به جای صفحه اصلی خود را هنگامی که شما برای کلمه کلیدی اصلی خود را جستجو قرار دارد.) 

نمونه هایی پنگوئن: 

پنگوئن مجازات مثال 1
افت شدید در نزدیکی 0 ترافیک برای یک کلمه کلیدی خاص نشان می دهد، یک ضربه پنالتی بالقوه پنگوئن 

گوگل پنگوئن مجازات مثال 2
قطره خاص کلمه کلیدی در طول 48 ساعت نشان می دهد، یک ضربه پنالتی بالقوه پنگوئن 

یک تفاوت مهم در مورد مجازات پنگوئن است که آن صفحه خاص (اغلب موثر بر صفحه اصلی، اما همچنین می تواند زیر صفحه تاثیر می گذارد) به این معنی که یک صفحه می توانید از دست دادن آن را رتبه بندی حالی که یکی دیگر در همان سایت خوبی انجام می دهد.
 
The severity of the penguin penalty can range from dropping a few positions to be being completely de-indexed with a manual action associated with it.
 
فرآیند بازیابی پنگوئن توضیح داده شده است و ساده شده در داخل برنامه دستیابی به موفقیت پاندا اما در اینجا اصول اولیه هستند. وب مستر باید لیست لینک مرتبط با وب سایت خود را از طریق ابزار وب مستر "شدن لینک" استخراج و حذف لینک های که به یک الگوی غیر طبیعی قرار می گیرند. از بین بردن لینک، به دنبال درخواست تجدیدنظر و مبارزه لینک ساختمان های جدید خواهد به بهبود ترافیک منجر شود. 

پنگوئن 4.0 زمان واقعی به روز رسانی هنوز در انتظار اما انتظار می رود گاهی اوقات در طول بهار / تابستان 2016 منتشر خواهد شد. 

1. این به روز رسانی ممکن است در بسیاری از مجازات های جدید منجر شود. بررسی:

الف) برو به ابزار وب مستر https://www.google.com/webmasters/ حرکت به جستجو نمایش داده شد، مجازات دستی. 
B) نگارش دوباره ترافیک خود را از طریق گوگل آنالیز https://www.google.com/analytics/ و نظارت بر برای هر قطره. 
ج) استفاده از یک ابزار ردیابی کلمات کلیدی برای نظارت بر موقعیت کلمات کلیدی و اصلی خود را.

2. این به روز رسانی می توانید از نوسانات طبیعی است که تولید می کنند. (رتبه شما می توانید پرش به بالا و پایین برای چند روز. این به این معنا نیست که شما جریمه).

3. پنگوئن یک الگوریتم است که کیفیت از لینک های ارزیابی است. به طور خاص، الگوهای غیر طبیعی از لینک ها و کیفیت لینک. برای محافظت از خود، جلوگیری از استفاده از ابزار ترین خودکار برای ساخت لینک. (این خدمات شامل خدمات که جرم ارسال محتوای خود)

4. "زمان واقعی" بخشی به روز رسانی از این به روز رسانی بدان معنی است که شما می توانید هر دو جریمه و بازیابی در هر زمان. (همانطور که به قبل، مخالف زمانی که شما نیاز به یک تجدید پنگوئن صبر کنید). این خبر خوبی برای کسانی که در گذشته ضربه شده است و در حال رفع وب سایت خود است.

5. اکثر، اگر نه همه، "وسایل پنگوئن لینک" هستند تلخه کامل. آنها شما را نوده در، در تلاش برای گرفتن پول خود را و ارائه "لینک بد" است که گوگل در حال جریمه کردن نیست. اگر شما یک متخصص SEO پیشرفته هستید و می خواهید از طریق لینک خود را بروید، دانلود گزارش رسمی لینک های ورودی از ابزار وب مستر. (ترافیک جست و جو -> لینک به سایت شما)

تاریخ و زمان آخرین، به یاد داشته باشید که شما می توانید هر سایت بهبود می یابند. این فقط یک الگوریتم است و آن است که همیشه ممکن است. آیا نمی شود ترس های به روز رسانی، و به جای آن، آن را در آغوش به عنوان یک فرصت برای افزایش ترافیک خود را در یک دوره کوتاه از زمان.

همیشه برنده در به روز رسانی وجود دارد و در حال حاضر بهترین زمان برای این فرصت و امکان استفاده از رتبه بندی آشفته است. من می دانم که آنچه من انجام منبع:https://www.facebook.com/ericlancheresseo/ 

د-ایندکس صفحات و سایت

مجازات دیگر بدون نام رسمی وجود دارد و می توانید در صفحات و / یا سایت های د نمایه شود. این نسبتا آسان به شناسایی و حول لینک های اسپم، محتوای کم کیفیت های اسپم و / یا تکنیک های کلاه سیاه و سفید.
برای شناسایی اگر سایت شما شده است د نمایه، نوع: "www.yoursitename.com" در گوگل و ببینید که اگر هر چیزی نشان می دهد تا در نتایج جستجو.
برای صفحات، شما همچنین می توانید جستجو برای یک قطعه خاص از متن (7 کلمه) با استفاده از علامت نقل قول تلاش برای مثال: "این یک خط اول متن در پاراگراف اول من است" باید سایت خود را بازگشت.
(بدون نقل قول) برای تعیین اینکه آیا زیر صفحه به درستی نمایه: شما همچنین ممکن است از دستور "www.yoursitename.com کلمه کلیدی سایت" استفاده کنید. 

د-نمایه به عنوان مثال وب سایت
تاریخ و زمان آخرین، شما همچنین می ممکن است گوگل استفاده کنید ابزار وب مستر به شناسایی بیشتر مسائل شاخص بندی.
هر سایت می تواند در بهبود، حتی اگر از آن شده است د نمایه شده و در حال حاضر در نتایج جستجوی گوگل فهرست نیست. گوگل هنوز خزد سایت ها و صفحات د نمایه، آن را فقطانتخاب را به آنها را لیست در موتور جستجو تا زمانی که شما مسائل مربوط به حل و فصل آنها نیست.
De-indexed pages CAN be a result of Penguin and Panda penalty but having a de-indexed page does not automatically mean you have a Panda or Penguin penalty.

ترافیک فهرست دانلود:

اقدام دستی

اقدامات دستی در برابر سایت شما همچنین می توانید در نظر گرفته شود و در نتیجه مجازات های مختلف (اغلب قطره شدید در رتبه بندی و یا به طور کامل د شاخص) اگر شما یک پیام در ابزار وب مستر در زیر "جستجو نمایش داده شد" و "عملیات دستی" را دریافت کرده اند، پس شما باید یک ضربه پنالتی دستی مرتبط با سایت خود را.
مجازات کتابچه راهنمای کاربر می باشد برای هر نقض دستورالعمل وب مستر اما معمولا در پاسخ به دیده می شود:
  • لینک فروش، لینک خرید
  • با استفاده از صفحات راهرو
  • پنهان کردن (خدمت محتوای متفاوت به گوگل و کاربران)
  • لینک های غیر طبیعی (اگر شما این را ببینید، مراجعه به بخش پنگوئن به عنوان نشان می دهد این یک ضربه ی پنالتی پنگوئن)
  • محتوای نازک (اگر شما این را ببینید، این یکی از موارد نادر که گوگل در حال آگاه ساختن شما از یک ضربه ی پنالتی پاندا است. اگر شما این را ببینید، به این دلیل است که شما یک مسئله کیفیت شدید.)

به عنوان مثال مجازات دستی:

مجازات دستی

هر ضربه ی پنالتی دستی تخصیص داده شده است یک مدت زمان خاص، اما شما باید به سرعت عمل برای حل آن و درخواست تجدیدنظر . اقدام دستی به وسیعی از 3 ماه از انقضای نام دامنه شناخته شده است.
 
Being penalized by Penguin and having a manual action (Unnatural Links) against your site is currently the most common type of penalty.

نزولی ترافیک تدریجی

اگر شما متوجه شده اند که ترافیک خود را در حال کاهش است بیش از مدت زمان طولانی تر، آن است که اغلب ناشی از الگوریتم پاندا و به روز رسانی جزئی که گوگل به طور مداوم به موتور جستجوی خود را ساخت به افزایش کیفیت جستجو.
گوگل به نظر می رسد در بیش از 200 سیگنال و مگر اینکه شما با نگه داشتن آنها در تمام اوقات، آن ممکن است مشکل به پین نقطه علت دقیق برای کاهش ترافیک. این تغییرات الگوریتم می تواند در اثرات مخرب در طول زمان منجر شود. یک الگوریتم که می تواند به عنوان کوچک به عنوان قرار دادن اهمیت کمی بیشتر در مورد زیر سرفصل (و اهمیت کمتری بر روی تیتر اصلی) و یا جرم تغییر چگونه گوگل ارزیابی لینک ها
نمونه هایی از قطره ترافیک تدریجی:
  • وب سایت خود را به طور متوسط ​​شد 900 بازدید کنندگان منحصر به فرد در روز در سال 2012 که در 2013-650 بازدید کننده در روز کاهش یافته است ... و پایین به 430 بازدید کننده در روز در سال 2014.
  • هیچ پیامی در ابزار وب مستر

تدریجی به عنوان مثال کاهش ترافیک:

کاهش ترافیک Grudual
کاهش آهسته در ترافیک در طول زمان 
اگر شما تجربه یک کاهش تدریجی، استفاده از مفاهیم برای حل و فصل یک ضربه ی پنالتی پاندا اغلب در افزایش عمده ترافیک خواهد شد. بهترین راه حل این است که اغلب برای پیدا کردن یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات SEO در مورد گوگل و اعمال آنها را برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی. 

عیب یابی 

اگر شما هنوز هم مطمئن نیستید از نوع مجازات در ارتباط با سایت شما می باشد، پس از آن شما ممکن است تلاش برای ارتباط تاریخ کاهش ترافیک با تاریخ به روز رسانی گوگل.Google به صورت دورهای اعلام کرد زمانی که آنها به روز رسانی عمده الگوریتمی را آزاد کند.
منابع برای به روز رسانی شامل وبلاگ وب مستر گوگل رسمی و توییتر مت برش بتن و آسفالت رو صفحه.
اگر شما متوجه یک نوسان ترافیک در همان روز به عنوان یک به روز رسانی الگوریتم، شما به احتمال زیاد که به روز رسانی متاثر شده است. متاسفانه گاهی اوقات Google را منتشر روز رسانی های متعدد (به عنوان مثال: پاندا، پنگوئن و EMD [ دقیق دامنه به روز رسانی ]) در طول 48 ساعت، و آن را بسیار دشوار است برای پین نقطه مجازات دقیق.
در اینجا تاریخ پنالتی معروف ترین هستند، اما ده ها تن از به روز رسانی جزئی که بین آنها رخ داده است وجود دارد:
  • 2011 فوریه 14 پاندا
  • 2012 آوریل 24 پنگوئن
  • 2012 سپتامبر 30 پاندا، پنگوئن 2.0، EMD
  • سپتامبر 2013 مرغ مگس خوار
  • ژانویه 2014 پاندا تازه کردن
  • 2014 مه 20 پاندا 4.0
  • 2014 ژوئن 12 شرایط رقابتی به روز رسانی
  • 2014 سپتامبر 25 پاندا 4.1
  • 2014 اکتبر 19 پنگوئن 3.0
  • ژوئیه 2015 پاندا 4.2
  • اکتبر 2015 Rankbrain انتشار
  • ژان-آوریل 2016 صغیر هسته به روز رسانی الگوریتم 

روش بازیابی مجازات 

هنگامی که شما به درستی نوع مجازات مرتبط با سایت خود را شناسایی، شما ممکن است شروع حل و فصل مسئله. در اینجا مروری بر مراحل دخیل در دوره نقاهت بعد از هر ضربه ی پنالتی است. 

بررسی اجمالی از بازیابی پاندا

پاندا یک الگوریتم با کیفیت سایت گسترده که به نظر می رسد برای محتوای با کیفیت پایین است. با این حال، در سال های اخیر آن را از تنها به دنبال مطالب با کیفیت پایین ... به جستجو برای محتوای با کیفیت بالا به رتبه تبدیل شده است. بنابراین، آن را در حال حاضر ضروری است که شما باید محتوای با کیفیت بالا که پرس و جو جستجوگر پاسخ به منظور رتبه بندی است. 

در چگونگی بازیابی اطلاعات از بخش پاندا، شما را کشف گوگل چگونه مطالب خود را ارزیابی و چگونه شما می توانید مطالب موجود خود را برای برآوردن الگوریتم گوگل تغییر دهید. 

ترافیک فهرست دانلود:

در اینجا مروری گسترده از فرآیند پاندا است: 

 

  1. شناسایی مسائل مربوط به کیفیت شایع ترین با سایت با شروع با یک صفحه و درخواست: "آیا این بهترین صفحه بر روی اینترنت برای این موضوع؟" 

    گوگل در تلاش برای بازگشت از بهترین صفحات را بر روی اینترنت ... و الگوریتم پاندا به ارزیابی این انجام شده است. برای مثال، اگر شما در حال تلاش برای ایجاد یک صفحه در بهترین هواپیماهای بدون سرنشین ، می خواهید چیزی بالا و فراتر از چه هر کس دیگری در حال ایجاد ایجاد کنید. اگر بخش عمده ای از سایت شما شامل محتوای با کیفیت بالا، پاندا در نظر آن را به یک سایت با کیفیت بالا. Contrastingly، اگر تنها یک یا دو صفحه را در سایت خود با کیفیت بالا در حالی که بقیه با کیفیت پایین در نظر گرفته، پس از آن گوگل را تعیین خواهد کرد که سایت شما با کیفیت پایین است. 

    عوامل کیفیت مورد بحث قرار گرفته، در جزئیات، در چگونگی بازیابی اطلاعات از بخش پاندا . 

  2. هنگامی که مسائل اصلی با کیفیت خود را شما تعیین کرده اند، آغاز اصلاح آنها سایت گسترده. مسائل را از طول محتوا (مطالب نازک)، متفاوت است کپی محتوا، به اطلاعات از دست رفته مهم سایت گسترده مانند یک صفحه تماس. توجه داشته باشید که نه تنها عنصر مسئول یک ضربه ی پنالتی پاندا است ... اما به جای آن ترکیبی از تمام عناصر است که نمره کیفیت خود را دیکته، و در نهایت، مجازات خود را است. 

    در بسیاری از موارد، پاندا تغییرات شدید به سربرگ، پاورقی، ناوبری و محتوای سایت خود را نیاز دارد. برخی از طراحان سایت مورد نیاز خواهد بود برای به روز رسانی صدها صفحه، برخی دیگر تنها چند. کشف دقیقا آنچه شما باید برای به روز رسانی (و شما می توانید به تنهایی ترک) به سرعت بهبود خود را. 

  3. پس از تثبیت اندازی سایت خود را، اجازه می دهد زمان کافی گوگل به دوباره خزیدن سایت شما و ارزیابی مجدد نمره کیفیت خود را. در کمتر از 48 ساعت پس از دریافت نمره جدید، شما افزایش ترافیک شما ببینید که اگر شما با موفقیت حذف یک ضربه ی پنالتی پاندا از سایت شما. 

نمونه ای از یک بازیابی پاندا

بازیابی پاندا
افزایش ترافیک سریع پس از بهبود پاندا 

بررسی اجمالی از بازیابی پنگوئن

پنگوئن خاص، مجازات خاص کلمه کلیدی صفحه ای که به نظر می رسد در تلاش برای دستکاری رتبه بندی موتور جستجو است. پنگوئن کار می کند در درجه اول با تشخیص لینک های غیر طبیعی اشاره به سایت خود به این معنی که بهبود شامل حذف لینک آسیب رساندن به صفحه خود را. 

در بخش چگونگی بازیابی اطلاعات از پنگوئن، شما در مورد آنچه که گوگل یک لینک بد در نظر یادگیری، روش برای پیدا کردن لینک متخلف و چه به یک بار به شما لینک واقع است.

در اینجا مروری گسترده از فرآیند پنگوئن است:

  1. صفحه و کلمات کلیدی که در حال حاضر جریمه بیابید. این مهم است زیرا شما برای لینک با استفاده از آن لنگر متن و با اشاره به آن صفحه به دنبال. 

  2. دانلود لیست کامل لینک خود را و شناسایی لینک های که گوگل در نظر می شود بد است. 

  3. حذف و نفی لینک مسئول مجازات. 

  4. صبر کنید تا گوگل مجدد خزد تغییرات. این می تواند بین 3 ساعت و 3 ماه بسته به فرکانس خزیدن و چگونه بسیاری از لینک ها برای شما مجبور به حذف است. 

  5. (مشروط) در برخی موارد، درخواست تجدیدنظر مورد نیاز است اگر شما نیز اقدام دستی متصل به سایت شما داشته باشد.

نمونه ای از یک بازیابی پنگوئن

پنگوئن به عنوان مثال بازیابی
افزایش ترافیک عمده برای اصلی سایت کلمه کلیدی 

بررسی اجمالی از بهبود اقدام دستی

گروه Google می تواند مجازات کتابچه راهنمای کاربر برای سایت ها و صفحات آن را بداند به نقض دستورالعمل وب مستر گوگل را صادر کند. مجازات متفاوت است اما آنها معمولا نسبتا آسان به شناسایی به دلیل مجازات دستی همیشه پیام مرتبط واقع در داخل ابزار وب مستر داشته باشد.

این غیر معمول نیست برای وب مستر ها به ارائه 7+ درخواست تجدید در طول دوره از یک سال قبل از نهایت موفق می شود. خوشبختانه، ممکن است به آن را دریافت حق اولین بار و یک اقدام دستی در عرض چند روز. 

برای قرار مجازات کتابچه راهنمای شما: 

  1. ورود به خود ابزار وب مستر
  2. بر روی "جستجو نمایش داده شد" کلیک کنید
  3. در "عملیات دستی" را کلیک کنید

اگر چه روش های خاص برای سرعت بخشیدن به بهبود یک ضربه ی پنالتی دستی وجود دارد، در اینجا مروری گسترده ای از این فرایند است: 

  1. شناسایی مجازات مرتبط با سایت خود را. 

  2. به شدت اصلاح این موضوع، رفتن بیشتر از شما به طور معمول به حل و فصل نقض دستورالعمل مدیر وبسایت. 

  3. ارسال درخواست تجدید موفق که ارضا از عناصر است که داوران دستی باید به منظور بلند یک ضربه ی پنالتی را ببینید. 

  4. منتظر پاسخ (به طور معمول 3 روز - 3 هفته) 

  5. (مشروط) تکرار اگر این موضوع حل نشود و یا درخواست تجدیدنظر رد شد.

ابزار و منابع 

  • Xenu لینک کاراگاه - این ابزار اجازه می دهد تا کاربران را به خزیدن یک وب سایت برای قرار مشکلات چنین لینک های شکسته، صفحات شکسته و مسائل مختلف دیگر که می تواند ترافیک باعث قطره. اگر به درستی استفاده می شود، همچنین می توانید کشف محتوای تکراری و مسائل مربوط به محتوا نازک که طاعون کاربران پاندا کمک کند. 

  • ابزار وب مستر گوگل - داشبورد وب سایت ارائه شده توسط گوگل تمام اطلاعات حیاتی در ارتباط با سایت شما، از جمله اعلامیه از مجازات را نشان می دهد، سایت جستجوهای قطره، آمار خزیدن، خطاها و لینک های ورودی. این باید یک نقطه شروع برای حل و فصل هر گونه مجازات باشد. 

  • Ahrefs - یک خزنده لینک متناوب همراه با اطلاعات اضافی درباره لنگر متن خود را، تراکم لینک، سرعت لینک و بسیاری دیگر فراهم می کند لیست لینک کامل برای وب سایت شما. این می تواند یک ابزار مفید برای هر برخورد با یک ضربه ی پنالتی گوگل پنگوئن. 

  • MajesticSEO - یکی دیگر از خزنده لینک جایگزین است که یک لیست کامل از لینک با اشاره به وب سایت خود را فراهم می کند. این بسیار مفید است که برخورد با مسائل پنگوئن. 

  • پاندا دستیابی به موفقیت - یک گام ساده البته گام ویدیو بر روی همه چیز شما نیاز به در مورد دوره نقاهت بعد از مسائل پاندا و پنگوئن مطمئن شوید. از جمله تمام عناصر است که پاندا به نظر می رسد در وب سایت های برای کیفیت بالا و چگونه به سرعت از مجازات پنگوئن بهبود می یابند. این نیز پوشش می دهد مجازات کتابچه راهنمای کاربر، رتبه بالاترفراهم می کند و به روز رسانی SEO ثابت برای کمک به مدیران سایت برای افزایش ترافیک خود را.
  • محتوای نازک با کمی و یا بدون ارزش افزوده

    مت کاتز "محتوا نازک با کمی و یا بدون ارزش افزوده" اقدام دستی توضیح می دهد.

    اگر این پیام در می بینید عملیات دستی صفحه، به این معنی است که گوگل شناسایی کرده است صفحات با کیفیت پایین و یا صفحات کم عمق در سایت خود.

    در اینجا چند نمونه رایج از صفحاتی که اغلب محتوای نازک با کمی و یا بدون ارزش افزوده عبارتند از:

    • محتوای تولید شده به صورت خودکار
    • صفحاتی که وابستگی کم
    • محتوای از منابع دیگر. به عنوان مثال: محتوای خراشیده و یا کیفیت پایین پست های وبلاگ مهمان
    • صفحات راهرو

    این تکنیک به کاربران با محتوای قابل ملاحظه منحصر به فرد و با ارزش فراهم نیست، و ما را نقض می Webmaster Guidelines را .

    به عنوان یک نتیجه، گوگل اقدام هرزنامه دستی به بخش آسیب دیده از سایت شما استفاده کرده است. اقداماتی که کل سایت شما تاثیر می گذارد تحت مسابقات سایت گستردهشده است. اقداماتی که تنها بخشی از سایت شما و / یا برخی از لینک های ورودی به سایت شما تاثیر می گذارد تحت مسابقات جزئی ذکر شده است.

    وقتی مطمئن هستید که سایت خود را دیگر در نقض دستورالعملهای ما هستند، درخواست رسیدگی دوباره سایت شما . پس از شما درخواست تجدیدنظر ارسال کنید، صبور باشید و برای تماشای یک پیام در جستجو به حساب کنسول خود را - ما به شما اجازه می دانم زمانی که ما سایت شما را بررسی کردیم. اگر ما تعیین سایت شما است که دیگر در نقض دستورالعمل های ما، ما، اقدام دستی لغو کند.

  • عمل پیشنهاد شده

    اول، بررسی بخش های زیر از دستورالعملهای مدیر وب سایت ما:

    • محتوای تولید شده به صورت خودکار
    • برنامه های وابسته
    • محتوای خراشیده
    • صفحات راهرو

    در مرحله بعد، مراحل زیر را برای شناسایی و تصحیح نقض (بازدید کنندگان) در سایت خود قرار دهید:

     

    1. برای محتوا را در سایت خود را که تکراری محتوای موجود در جای دیگر بررسی کنید.
    2. برای صفحات محتوا نازک با لینک های وابسته را در سایت خود را بررسی کنید.
    3. برای صفحات راهرو یا محتوای تولید شده خودکار در سایت خود را چک کنید.
    4. اگر سایت شما شامل هر یک از این انواع محتوا، در مورد اینکه آیا سایت شما فراهم می کند ارزش افزوده قابل توجهی را برای کاربران خود است. فکر می کنم این مقاله در مورد ساخت سایت های با کیفیت بالا می تواند به شما راهنمایی بیشتر ارائه دهد. 
      نکته: در نظر درخواست دوستان و یا خانواده - مردم واقعی با سایت شما وابسته نیست - به استفاده از و یا نقد سایت خود را برای دریافت ایده هایی برای بهبود آن.
    5. بهبود وب سایت خود را به طوری که آن را فراهم ارزش قابل توجهی برای کاربران خود است.
    6. متن یا لینک های مخفی

      پنهان کردن متن و یا لینک در محتوای خود را به دستکاری رتبه بندی جستجوی گوگل دیده می شود به عنوان فریبنده و نقض گوگل است Webmaster Guidelines را. متن (مانند کلمات کلیدی بیش از حد) را می توان در راه های مختلفی، از جمله پنهان:

      • با استفاده از متن سفید روی پس زمینه سفید
      • محل متن در پشت یک تصویر
      • با استفاده از CSS به موقعیت متن خارج از صفحه نمایش
      • تنظیم اندازه فونت 0
      • پنهان کردن یک لینک از طریق تنها ارتباط یکی کوچک به عنوان مثال شخصیت، برای، یک خط تیره در وسط یک پاراگراف

      هنگام ارزیابی سایت خود را به دیدن اگر آن را شامل متن پنهان و یا لینک، برای هر چیزی است که به راحتی توسط بازدید کنندگان از سایت شما قابل مشاهده نیست نگاه کنید. آیا متن و یا لینک وجود دارد تنها برای موتورهای جستجو به جای بازدید کننده؟

      با این حال، متن همه چیز پنهان است در نظر گرفته فریبنده. برای مثال، اگر سایت شما شامل فن آوری است که موتورهای جستجو مشکل دسترسی، مانند جاوا اسکریپت، تصاویر، و یا فایل های فلش، با استفاده از متن توصیفی برای این آیتم می توانید دسترسی به سایت خود را بهبود بخشد. به یاد داشته باشید که بسیاری از بازدید کنندگان انسان با استفاده از خوانندگان صفحه نمایش، مرورگر موبایل، مرورگر بدون پلاگین، و اتصالات آهسته قادر نخواهد بود برای مشاهده این محتوا هم و از متن توصیفی و همچنین بهره مند شوند. شما می توانید دسترسی به سایت شما با خاموش کردن جاوا اسکریپت، فلش، و تصاویر را در مرورگر خود، و یا با استفاده از یک مرورگر فقط متن مانند آزمون سیاهگوش . برخی از راهنمایی در ساخت سایت خود را در دسترس عبارتند از:

      • تصاویر: استفاده از صفت alt به ارائه متن توصیفی. علاوه بر این، توصیه می کنیم با استفاده از یک عنوان انسان قابل خواندن و متن توصیفی در اطراف تصویر.مشاهده این مقاله برای مشاوره بیشتر در مورد تصاویر چاپ و نشر.
      • جاوا اسکریپت: محل همان محتوا از جاوا اسکریپت در یک <noscript> برچسب. اگر شما از این روش استفاده کنید، اطمینان از محتویات هستند دقیقا همان چیزی است که در جاوا اسکریپت موجود است، و این که این محتوا به بازدید کنندگان که لازم نیست جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نشان داده شده است.
      • فیلم ها: شامل متن توصیفی در مورد این ویدئو در HTML. شما همچنین ممکن است ارائه متن در نظر بگیرند. مشاهده این مقاله برای مشاوره بیشتر در مورد فیلم ها چاپ و نشر.
      • پنهان کردن

        Cloaking و به عمل ارائه مطالب و یا URL های مختلف به کاربران انسانی و موتورهای جستجو اشاره دارد. Cloaking و در نظر گرفته شده نقض گوگلWebmaster Guidelines را دلیل آن را فراهم کاربران ما با نتایج مختلف از آنها انتظار می رود.

        برخی از نمونه های پنهان عبارتند از:

        • خدمت یک صفحه از متن HTML را به موتورهای جستجو، در حالی که نشان دادن یک صفحه از تصاویر و یا فلش را به کاربران
        • قرار دادن متن یا کلمات کلیدی را به یک صفحه تنها زمانی که کاربر عامل درخواست صفحه از یک موتور جستجو است، نه یک کاربر انسانی

        اگر سایت شما با استفاده از فن آوری است که موتورهای جستجو مشکل دسترسی، مانند جاوا اسکریپت، تصاویر، و یا فلش، مشاهده توصیه های ما برای ساخت که محتوا را به موتور و کاربران جستجو بدون پنهان در دسترس است.

        اگر یک سایت هک شود، این غیر معمول نیست برای هکر به استفاده از پنهان به هک سخت تر برای صاحب سایت تشخیص دهد. اطلاعات بیشتر در مورد سایت های هک شده .منبع:آموزش سئو


مطالب مرتبط