close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل محتوا پادشاه است

محتوا پادشاه است

سه شنبه 07 ارديبهشت 1395
22:56

محتوا پادشاه است

بازاریابی ترول

سئو سایت عبارت تبدیل به یک سرود مذهبی تکرار دوباره و دوباره توسط جستجوگرها و بازاریابان اینترنتی. متاسفانه گاهی اوقات به نقطه ای که از آن شده است تمام معنا از دست داد.در ژانویه سال 1996، بیل گیتس مقاله ای به عنوان "محتوا پادشاه است"، که در وب سایت مایکروسافت منتشر شد. او با گفتن آغاز می شود:"محتوا جایی است که من انتظار زیادی از پول واقعی خواهد شد و در اینترنت ساخته شده است، فقط به عنوان آن را در رادیو و تلویزیون بود."نیازی به گفتن نیست، گیتس در پیش بینی های او بود.محتوای چیزی است که درایوهای اینترنت همانطور که می دانیم. برنامه های کاربردی آنلاین محبوب ترین در جهان از آنهایی که در آن ما جمعیت اینترنت با محتوای بیشتر است.شبکه های اجتماعی، وبلاگ، وب سایت های به اشتراک گذاری ویدیو ... و پس از آن البته، شما باید موتورهای جستجو مانند گوگل که تحکم اینترنت، ما را به سوخت این حرص و طمع برای محتوا و حتی بیشتر با ارائه ما با یک پلت فرم به کاوش و کشف مطالب جدید.

در مقاله بیل گیتس، او در ادامه می گوید که:

"یکی از چیزهایی هیجان انگیز در مورد اینترنت این است که هر کسی با یک کامپیوتر و یک مودم می توانید انتشار هر محتوایی که آنها می توانید ایجاد کنید."

محتوای بازاریابی آنلاین است هرگز آسان تر است. هر کس آن را انجام! و درست است، که ممکن است این معنی است که آن را گرفتن رقابتی تر اما شما نیاز به یک رقابت غیر مستقیم برای کمک به محتوا بازار این بازی از قرض گرفتن مخاطبان و شبکه است، و این که نه تنها ممکن است زمانی که شما خودتان را بستن از جهان در ترس است که یک رقیب است که به سرقت ایده های خود را. ایده های خود را هیچ مرحله به انجام بر، چه رسد به مخاطب، اگر شما آنها را نگه دارید به خودتان.

پس چه بازاریابی محتوا است؟

برای توضیح آن مثل شما پنج هستید، بازاریابی محتوا ایجاد محتوای با هدف توزیع آن، به تعامل با مخاطبان بسیار هدفمند، و جذب مشتریان جدید در این فرآیند است (و لینک دهنده!). اساسا، محتوای عملکرد در بسیاری از راه های:

  • افزایش دید.
  • لینک دهنده تشویق برای SEO، و سهام اجتماعی.
  • بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی دم بلند که سخت تر به هدف قرار دادن از طریق صفحات استاتیک وب سایت است.
  • تولید مشتریان جدید، و یا مشتریان، و یا هر هدف نهایی شما است (امیدوارم).

شما باید برای درمان محتوای به عنوان یک اضافی، محصول کمتر آشکار است. ما باید اول آن را به زمین به مخاطبان اولیه آن (از طریق رسانه های اجتماعی مستقیم و یا وبلاگ نویسان تماس با)، سپس انگشتان عبور کالا به تودهها خواهند به فروش برساند. و توده بزرگترین بازاریابان از همه آنها را! همانطور که ما به عنوان خوانده شده در " توسل به خودشیفتگی از کاربر" . بزرگترین فروشندگان هر محصول خوشحال مشتریان / خوانندگان / پیروان ترویج محصول خود را در محافل خود، باعث اثر موج دار شدن برای دوستان دوستان خود را و پس از آن دوستان خود را قبل از آن در نهایت می میرد و هیچ کس اهمیت دیگر. تا دو سال از هم اکنون، آن را به طور ناگهانی مربوطه به نحوی می شود دوباره و می شود تماس حفر کردن از قبر. که مگر اینکه شما در حال ایجاد محتوای همیشه سبز، و مقصود از این عبارت محتوای که رفتن به تازه و مربوط ماندن برای نسل های آینده!

بنابراین ... چه بیل گیتس منظور "محتوا پادشاه است"؟

محتوا سامنر رد استون پادشاه است

که سامنر رد استون است. زن و شوهر سال قبل از بیل گیتس "محتوا پادشاه است" مقاله خود نوشت: این مرد که در اصل، اصطلاح در زمینه مدرن آن دوره است. او معمولی 91 سال میلیاردر های قدیمی خود را واقعا. صاحب اکثریت و رئیس هیئت مدیره تفریحی ملی، که از طریق آن او و خانواده اش نیز صاحبان اکثریت CBS، ویاکام، MTV، پارامونت پیکچرز، و غیره هستند

تعریف سامنر رد استون از محتوای و نه گسترده بود - اعم از فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی فیلم ها ... هر شکلی از سرگرمی واقعا. اما، البته، آن را هنوز هم مربوطه. سامنر است انگشت کوچک ادا و اصول خود را در بیش از چند کیک و نه خوش طعم، به حداقل می گویند. (ادا و اصول انگشت کوچک تصویر بالا. پای برای یک شات روشن تر از حذف گفت انگشت.) مطالب بیشتر به شما باید برای ارائه، بیشتر از یک مخاطب شما در حال رفتن به قرعه کشی در.

نقطه تمام بازاریابی محتوا است که برای ایجاد عنوان بسیاری از نقاط از ورود به وب سایت خود را، و در نتیجه کسب و کار شما، که ممکن است. متاسفانه این بدان معنی است که "صفحه اصلی" دوران است در راه خود را.

در سال 1995، یک سال قبل از بیل گیتس "محتوا پادشاه است"، گیتس یک یادداشت با عنوان "اینترنت موج جزر و مدی" خطاب به همه کارکنان اجرایی مایکروسافت نوشت.جالب توجه است، یادداشت مورخ سه ماه قبل از انتشار MSN. در این یادداشت، گیتس می گوید که:

"مشتریان به صفحه اصلی" ما در تعداد باور نکردنی می آیند و پیدا کردن همه چیز ما می خواهیم آنها را به می دانم. "

و آنها انجام داد. در گله است.

90s به صفحه مایکروسافت

اما در این نسل فعلی اینترنت، مردم باید بسیار متعهد به یک وب سایت برای بازدید از آن به طور مستقیم توسط پیام خصوصی به. رفته اند روز از بسیار نشستند تا صفحه اصلی ما و اولویت بندی آن را به عنوان ویژگی های اصلی وب سایت ما. دکمه های هدر / منو نوار کناری و به اشتراک گذاری اجتماعی تبدیل شده اند بسیار مهم تر! بسیاری از محتوای که ما به صورت روزانه مصرف، ما در مورد آن از طریق وسایل مختلف آمده است. جستجو آلی، رسانه های اجتماعی، با اشاره لینک ...

اما آیا این معنی است که در صفحه اصلی چیزی بیش از یک صفحه غرور تبدیل شده است؟ توپی از گزینه های منو که به راحتی می تواند به هدر / نوار کناری / هر منوی خود را جا، آن را به عنوان در هر صفحه دیگر می کند؟ آیا یک پیام خصوصی به تبدیل شدن به منسوخ با توجه به رشد در کشف محتوا؟ البته که نه! صفحه اصلی فقط بیشتر از یک هدف برای خدمت به نیازهای. این نیاز به با نوعی از محتوای پویا به مرتبط با عادات مرور آنلاین امروز نگه داشتن آن جمعیت. تغییر به طور منظم از محتوای وب سایت نیز کمک می کند برای حفظ تازه یک پیام خصوصی به!

این کار نیاز نیست چیزی باشد مسحور و یا بیش از حد با اطلاعات، شما فقط نیاز به از خود بپرسید: هنگامی که یک بازدید کننده دیده می شود یک پیام خصوصی به است، وجود دارد نیاز به آنها را برای رفتن به آن بعد؟

اینفوگرافیک صفحه خانگی

در وب سایت های مانند دیلی میل، ق، Buzzfeed به نگاه.این نوع از وب سایت هایی که مردم در حال بازدید به طور مستقیم، مستقیما به صفحه اصلی، وقت و زمان خود را دوباره. سایت های که جمع محتوا. از آنجا که مردم مطمئن شوید که هر بار که آنها مراجعه کنید، یه چیزی جدید در انتظار آنها وجود دارد. آنها پس از آن توسعه وفاداری به وب سایت. وب سایت خود را نه فقط در نتیجه فراموش در پایان یک جستجو در گوگل است. اما احتمال در این مقایسه این است که شما یک سایت خبری نیست، شما. در غیر این صورت شما می دانیم این همه. اما صبر کنید، آیا شماآخرین پست های وبلاگ، توییت، پست های فیس بوک، و عکس نمایش مشخصات عمومی نیست.

تعریف اخبار

پس چگونه بیل گیتس محتوا پادشاه است تعریف؟

او در "محتوا پادشاه است" مقاله خود را که می گوید:

"هنگامی که آن را به یک شبکه تعاملی می آید، مانند اینترنت، تعریف« مضمون »بسیار گسترده ای می شود. به عنوان مثال، نرم افزار کامپیوتر یک شکل از محتوای یک بسیار مهم است، و یکی که برای مایکروسافت خواهد مهم ترین دور باقی می ماند. "

"اما فرصت های گسترده ای را برای اکثر شرکت شامل ارائه اطلاعات و یا سرگرمی. هیچ شرکت بیش از حد کوچک شرکت است. "

هیچ شرکت بیش از حد کوچک به شرکت است. این ثابت شده است. شما باید شرکت بیسکویت، شرکت های چاپ و شرکت های بیمه تمام ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا محبوب است که بسیار فراتر از آنچه شما برای اولین بار می خواهم تصور کنید با توجه کسب و کار خود ویروسی شده است. هیچ شرکت بیش از حد کوچک است، و هیچ کسب و کار بیش از حد "کسل کننده" است. و اگر شما می توانید اطلاعات عرضه و سرگرم، و سپس شما برنده تمام پولها رسیدهاید.

"من انتظار دارم جوامع رقابت و کافی شکست شدید و همچنین موفقیت در همه دسته از محبوب محتوای نه فقط نرم افزار و اخبار را ببینید، بلکه بازی، سرگرمی، برنامه های ورزشی، دایرکتوری ها، تبلیغات طبقه بندی شده، و در خط جوامع اختصاص داده به منافع بزرگ است ".

بیل گیتس ق AMA

نیز صادق است. با نگاهی به وب سایت های اجتماعی مانند Reddit، که در آن کل جامعه می تواند در اطراف حتی عجیب و غریب ترین منافع ایجاد شده، هیچ کس نمی تواند انکار کند که اینترنت پویا منحصر به فرد اجتماعی را تشویق کرده است. حتی بیل گیتس خود شده است به Reddit مکرر شناخته شده از زمان به زمان (عکس بالا مشاهده می کنید!).

"مجلات چاپ شده اند خوانندگان که منافع مشترک به اشتراک بگذارید. این آسان است به تصور این جوامع که توسط نسخه های آنلاین الکترونیکی خدمت کرده است. "

"اما برای موفق آنلاین، یک مجله نه تنها می تواند آنچه را که در چاپ است و حرکت آن را به قلمرو های الکترونیکی. وجود ندارد عمق به اندازه کافی و یا تعامل در محتوای چاپی برای غلبه بر مشکلات از رسانه آنلاین ".

"اگر مردم به انتظار می رود قرار داده تا با روشن کردن یک کامپیوتر به خواندن یک صفحه نمایش، آنها باید با عمیق و بسیار تا اطلاعات به روز که آنها می توانند در اراده کشف پاداش. آنها نیاز به صوتی، و احتمالا تصویری. آنها فرصتی برای درگیری های شخصی است که فراتر از آن ارائه شده از طریق صفحات حروف-به-سردبیر مجلات چاپ می رود نیاز دارید. "

بیل گیتس از آن همه پیش بینی! 18 سال بعد، و در اینجا ما می باشد. تعامل با دیگر خوانندگان یک مقاله در زمان واقعی، از طریق سیستم اظهار نظر در صفحه یا یک برچسب و یا در سایت های اجتماعی نشانه که مقاله ارائه شد. ما باید شخصا با محتوای درگیر، و در عوض دریافت "بسیار تا اطلاعات به روز" از طریق منابع مختلف، در قالب های دیگر publishings، صوتی و حتی ویدیو!

عارف بیل گیتس - گوی بخت

در نهایت، بیل گیتس علائم خاموش کرد و گفت:

"کسانی که موفق خواهد شد اینترنت به جلو به عنوان یک بازار از ایده ها، تجارب، و محصولات بازار از محتوای رهنمون می شود."

یک بازار از محتوا

مانند هر بازار، شما فقط می خواهید به خرید محصولات از منابع معتبر و معتبر. شما می خواهید محتوای با کیفیت، نه knockoff ارزان برخی نپرداخته در یک کت سنگر بد بو در تلاش است تا شما فروش در گوشه خیابان.

کلاه سیاه هرزنامه وبلاگ

شاید شما چیزی از کیفیت شگفت انگیز با نام تجاری غیر قابل تشخیص که در این صورت شما در پیدا کردن را به دوستان خود مباهات از انحصار خود نمایی پیدا کردن و چگونه می توانید آن را پیدا است.و این جایی است که درک ما از محتوا و ارزش خود را، به عنوان جستجوگرها و بازاریابان اینترنتی، به طور چشمگیری با معرفی گوگل تالیف منتقل شده است. گوگل در حال حاضر می خواهد از نویسندگان به ادعای مالکیت از محتوای آنها به طوری که الگوریتم خود و همسالان ما می تواند ما را با محتوایی که ما تولید قضاوت خواهند کرد. آن را سخت به چشم پوشی از زمزمههای پارانوئید جامعه سئو، بحث در مورد رتبه نویسنده گریزان و آنچه که به معنی برای روشی که در آن ما در بازار باشید. بهترین راه برای ساخت تا قدرت یک نویسنده در یک موضوع چیست؟ آیا ما می خواهیم شروع نیاز سفیر نام تجاری به نمایندگی از نام تجاری، به طوری که ما می توانیم آنها را به عنوان اقتدار موضوع ساخت؟ اگر ما در حال حاضر، ما باید به کارگیری ghostwriters به ​​ارسال به نام ما؟

محتوا بیل گیتس پادشاه است

در پاراگراف یکی مانده به آخر بیل گیتس "اینترنت موج جزر و مدی":

"چند سال بعد در حال رفتن به بسیار هیجان انگیز به عنوان ما این چالش ها و فرصت های مقابله با. اینترنت یک موج جزر و مدی است. آن را تغییر قوانین. این یک فرصت باور نکردنی و همچنین به عنوان یک چالش باور نکردنی است. "

بیل گیتس اصلی "محتوا پادشاه است" مقاله می تواند در تمامیت خود را از طریق پایگاه Wayback Machine به عنوان خوانده شده، اما هیچ نسخه از این مقاله در آرشیو از وب سایت فعلی مایکروسافت یافت شده است.شما می توانید یک نسخه PDF از اصلی "اینترنت موج جزر و مدی" پیدا.منبع:آموزش سئو


مطالب مرتبط