close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل استراتژی کلمات کلیدی در سئو

استراتژی کلمات کلیدی در سئو

سه شنبه 07 ارديبهشت 1395
18:56

استراتژی کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی ذره پژوهش-SS-1920


پژوهش کلید کلیدی واژه می تواند در آموزش سئو خسته برای مشتریان. در ابتدایی ترین شکل آن، کلمه کلیدی پژوهش تقریبا همیشه از یک صفحه گسترده صدها تشکیل شده است، هزاران نفر از کلمات و عبارات، و یا اگر نه "عبارات کلیدی است."

در تلاش برای ایجاد این نوع از تحویل بیشتر برای مشتریان، KoMarketing (کارفرمای من) اغلب این عبارات برای موتورهای جستجو کلمات کلیدی در گوگل گرفته بهترین رتبه در گوگل در اطراف تم اصلی سازماندهی، مانند مجموعه راه حل یا دسته بندی محصولات.

از آنجا، ما سعی می کنیم به اولویت بندی توصیه کلیدی بر اساس معیارهای موجود از قبیل برآوردهای جستجو ماهیانه و کاربرد به مشتری.

متاسفانه، آن را غیر معمول نیست برای هر یک از موارد زیر اتفاق می افتد با تحقیقات کلمه کلیدی:

  • مشتری می شود با حجم اطلاعات در دست غرق شده است.
  • در یک برنامه مداوم، ما دست دادن بینایی از تحویل به عنوان یک نقطه مرجع برای توصیه های تاکتیکی حال انجام است.
  • تحویل منسوخ شود و یا می شود در طول زمان استفاده کنه.

ما بررسی کلمه کلیدی سایت پژوهش در روش های متعدد نونما است. در حالی که ما قطعا گام های ساخته شده ام، همیشه فرصت برای بهبود وجود دارد.

یکی از تاکتیک مانند ما به تازگی به کار برده ام در نقشه برداری توصیه کلمه کلیدی به سطوح مختلف در است چرخه خرید B2B . این تاکتیک در به دست آوردن موثر تبدیل شده است مشتری از خرید، در، چرا که آنها بهتر می تواند مربوط فرصت کلمه کلیدی را به رفتارهای فروش بیشتر آشنا و نقاط عطف.

صفحه از B2B خریدار سفر نقشه برداری مبانی فورستر تحلیلگر لری Wizdo است

در این ستون، مراحل ما در این روند را رئوس مطالب.

کلمات کلیدی نقشه برداری به رفتار خریدار B2B

همیشه وجود دارد مجموعه ای از کلمات کلیدی که مشتری می خواهد محصولات، راه حل و سازمان به سمت تراز وسط قرار دارد خواهد بود. این تمرین به معنی این نیست به کنار این هدف، اما به ارائه مجموعه مکمل از اهداف کلیدی که می توان در کمپین های بازاریابی محتوا در حال انجام قوی تر.

کلمات کلیدی نقشه برداری به گام در سفر خریدار می سازد در جستجوگرها در حال انجام طرح های بازاریابی مهم تر و همچنین نشان می دهد رهبری که مراحل در روند برای دستیابی به نتایج در فرصت های کلمه کلیدی حساس ترین وجود دارد.

شروع با تعریف مجموعه هسته فرصت کلمات کلیدی، بعدی دو فاز از اولویت بندی کلمه کلیدی عبارتند از:

  1. بررسی اهداف در قصد جستجو بر اساس هر کلمه کلیدی.
  2. تایید کاربرد بر اساس اهداف و روش فروش مشتری خاص.

اهداف جستجو مربوط به کلمه کلیدی باید تعریف شوند به درک نوع از دارایی های بازاریابی محتوا که طنین انداز برای کاربران و از طریق جستجوی گوگل.

هنگامی که بازاریابی بررسی کرده و بر جهت توافق، این اطلاعات نیاز به بازگشت به خرید و فروش برای چشم انداز و بررسی بیشتر و شرایط را به ارمغان آورد.

تجزیه و تحلیل نتایج جستجو کلمه کلیدی خاص

سال گذشته، من نوشت در مورد نیاز به بازاریابان آنلاین به نقشه اولویت کلمه کلیدی را با اهداف بازاریابی محتوای صفحات وب موجود در جستجو آلی.

هنگام بررسی لیست آلی به تعریف اولویت بازاریابی محتوا، در نظر گرفتن نوع و هدف از محتوای موجود در نتایج جستجو در صفحه اول (اما حتی دوم یا سوم) به طور خاص.

در اینجا یک مثال نتیجه جستجو های اخیر برای یک عبارت کلیدی بسیار رقابتی ( "مقاطعه فاکتور") است:

به عنوان مثال SERP گوگل

در زیر انواع محتوای موجود در نتایج جستجو برای این کلمه کلیدی:

  • هشت ماده اطلاعاتی در مورد این موضوع، بیشتر اصول و مسائل در سطح 101، از جمله دو مدخل ویکیپدیا.
  • دو نتیجه راه حل گرا برای شرکت های تجاری. و
  • گوگل قطعه و جعبه پاسخ در سراسر صفحه نتایج جستجو برجسته شده است.

ما در بر داشت که نتایج آلی با درصد زیادی از مقالات آنها برای پی بردن به بیشتر بالا از قیف رفتار خرید - اطلاعات در مورد پناهجویان و خریداران آغاز روند فروش.

به عنوان نتایج جستجو به دارایی است که منجر به تجربه تبدیل گرا تر، مانند صفحات فرود، Webinar ها، فایلهای PDF، و حتی وثیقه فروش نقطه، توصیه نیاز به تغییر درآمده است.

در مورد بالا، تقریبا همه از نتایج مقاله غیر ویکیپدیا در بیش از 1000 کلمات و استفاده از روش های طراحی به تلاش برای ایجاد مواد بیشتر خواننده پسند. نتایج غیر ویکیپدیا به طور کلی شامل نوعی از عمل تبدیل، و همچنین.

این نوع از اطلاعات راهنمای محتوای تلاش های بازاریابی کمک می کند و تعیین تا چه حد پایین قیف فروش کسی از طریق کلیک کردن به این مواد ممکن است.

ارزیابی معیارهای دشواری کلمه کلیدی

moz به را حرفه ای کلمه کلیدی مشکل کمک می کند تا تیم ما در سنجش قدرت صفحات وب، دامنه و صفحات خانگی موجود در نتایج جستجو آلی در مقایسه با کلی مشتری ما "اقتدار" این یکی از راه های است که ما می توانید از انواع تاکتیک ها و فرصت ما ممکن است ارزیابی به اولویت بندی برای یک کلمه کلیدی خاص است.

صفحه از Moz کلید واژه سختی گریدر

اگر نمرات سازمان شما در مقایسه با نتایج موجود رنگ پریده، آن را نمی ممکن است عاقلانه به اولویت بندی که کلمه کلیدی خاص، حداقل در کوتاه مدت است.

صفحه اصلی هستند به چالش کشیدن، به ویژه برای عبارات کلیدی پیچیده تر، از تجزیه و تحلیل بیشتر نیاز به تعیین درصد زنده ماندن برنامه تاکتیکی انجام شود.

برای صفحات اصلی رقابتی رتبه خوبی برای یک کلمه کلیدی هدف، در نظر قدرت دامنه و حجم و کیفیت لینک های ورودی به آن دامنه که اولویت تاکتیک.

ارزیابی کلمات کلیدی مرتبط

هنگام تعریف اولویت کلمه کلیدی و ارزیابی نتایج جستجو آلی، توجه داشته باشید از کلمات کلیدی مرتبط با گوگل فراهم می کند، و همچنین است. بازاریابان این در هر دو گوگل پیدا تکمیل خودکار تابع و در "جستجوهای مرتبط با ..." بخش معمولا در پایین صفحه نتایج جستجو یافت نشد.

گوگل همچنین آغاز کرده است با اضافه کردن عنصر "مردم نیز بپرسید" در نتایج جستجو آلی.

از Google مرتبط به عنوان مثال

تمام این اطلاعات می توانید بینش به محتوای جهت دارایی بازاریابی نیاز به و یا مواد مورد نیاز برای عبارت کلمه کلیدی رقابتی تر حمایت فراهم می کند.

کار با تیم فروش

گام دوم در روند آوردن کلمه کلیدی، همراه با تاکتیک های بازاریابی محتوا، به تیم فروش برای بررسی. ما به دنبال تأیید انواع زیر از توصیه های تاکتیکی و سوالات:

  • تا چه حد مفید ممکن خاص دارایی بازاریابی محتوا در جلب رضایت اعتراض چشم انداز و چالش های است؟
  • دوست اطلاعات در مورد دارایی های دانلود ایجاد یک تصویر بهتر از نیازهای یک چشم انداز و وضعیت؟
  • چگونه نوع دارایی محتوای تعریف پشته در مقابل ارائه رقابتی و تجارب؟

بدیهی است، امید است برای به دست آوردن بازخورد مثبت است. در صورتی که بازخورد به عنوان انتظار نمی رود، بحث و گفتگو در تجزیه و تحلیل و پنجه در مرحله اول می تواند عاقلانه برای کشف فرصت ها و سهل انگاری از دست رفته.

نقد و بررسی پرداخت در مقابل داده های آلی

در صورت موجود بودن، آن است که همیشه توصیه می شود به بررسی داده های جستجو پرداخت هنگام تراز اهداف کلمه کلیدی برای SEO. حجم تبدیل، نرخ و کیفیت همه نقشی در حمایت از این سازمان کلید واژه هدف قرار دادن برای جستجوگرها.

برخی از ایده های به طور کلی به نظر و تجربه دیده ایم:

  • تبدیل بالا، هزینه به ازای هر تبدیل کلمات کلیدی کم و مبارزات (در مقایسه با دیگران) تمایل برای پی بردن به بالا از قیف فعالیت های بیشتر خریدار از جمله پژوهش، کشف و اقدامات بهره دنبال.
  • اولویت بندی پژوهش کلمه کلیدی بر اساس هر دو نرخ حجم و تبدیل بخوره.
  • کلمات کلیدی که فروش آماده منجر تولید قطعا باید به طور خاص مورد ارزیابی قرار گیرد.

سازمان هایی که می توانید ترکیب پرداخت می شود و کلمه کلیدی آلی به چین بازاریابی محتوا با رفتار خرید B2B به قدرت بیشتری به دست آوردن خرید از تیم های فروش.

افکار نهایی

نقشه برداری استراتژی کلمه کلیدی به سفر B2B خریدار یک فرصت برای حرفه ای جستجوگرها به ماندن بیشتر مربوط با اولویت های بازاریابی در حال انجام ایجاد می کند.

از همه مهمتر، در صورت اجرا و اندازه گیری موفقیت، این عمل می تواند به طور موثر تر کراوات تاکتیک های SEO و نزدیک به طرح های فروش گرا، ایجاد یک برد-برد برای همه طرف های درگیر.منبع:آموزش سئو


مطالب مرتبط