close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل کلمات کلیدی هدف را پیدا کنید

کلمات کلیدی هدف را پیدا کنید

چهارشنبه 09 تير 1395
12:36

کلمات کلیدی هدف را پیدا کنید

کلمات کلیدی هدف

ترین استراتژی موثر SEO کلمه کلیدی است برای رقابت با شور و نشاط برای قرار دادن بالا در پیشنهادات کلمه کلیدی محبوب ترین توسط برنامه ریز گوگل کلید واژه برای یک عبارت کلیدی داده بازگشت.

 

اگر پاسخ شما "درست است،" شما در شرکت خوب است، اما شما ممکن است بخواهید به تجدید نظر.

 

تماشاگران آلی بازدید کنندگان استراتژی توسعه به وب سایت چاپ و نشر خود را در خیل و کارآمد تبدیل بازدید کننده به یک وفادار، مشتاق، مخاطب درگیر که آدرس های ایمیل به صورت چسبیده در پایگاه داده مخاطبان خود را واقع - همه بدون پرداخت یک پنی به گوگل.

 

 دانلود یک نسخه رایگان از تماشاگران آلی استراتژی توسعه کتاب ما است.

در سطح، هدف برای کلمات کلیدی مثل تابلو سفال نقش برجسته  و سفال و سرامیک و .... جستجوگرها محبوب ترین به نظر می رسد مانند یک استراتژی خوب. اما در واقعیت، آن را می توانید مانند تلاش برای پیروزی در جنگ با باشد. بچه ها بزرگ با بازوکا ممکن است شما را خلع سلاح می.

 

این واقعیت کمتر شناخته شده است، اگر استراتژی کلمه کلیدی خود را در جستجوگرها است که تنها شرایط بسیار محبوب و رقابتی هدف قرار دادن، شانس خود را برای موفقیت در جستجوگرها حداقل است. متناوبا، شما ممکن است بخواهید برای حل و فصل با هدف به اهداف کوچکتر ... و موفقیت.

 

در اینجا نحوه تصمیم گیری در بهترین جستجوگرها استراتژی کلمه کلیدی برای وب سایت شما.

 

یک استراتژی موثر در جستجوگرها با تحقیقات گسترده آغاز می شود. مطمئنا، شما باید بدانید که عبارت های کلیدی اغلب توسط مشتریان خود را در بازار جستجو. با این حال، که اطلاعات به تنهایی کافی برای هدایت تلاش های خود را در جستجوگرها و ایجاد محتوای سرمقاله کلمه کلیدی غنی درست نیست.

 

فراتر از به سادگی "جستجو اغلب،" شما نیاز به دانستن تعداد: چگونه بسیاری از جستجو در هر ماه در هر عبارت کلمه کلیدی منحصر به فرد در جهان کلمه کلیدی خود را انجام داده است.

 

در نهایت، شما همچنین نیاز به دانستن چه رقابت است برای کسانی که عبارات: چگونه بسیاری از صفحات در حال حاضر در خدمت آن دسته از عبارات.

 

حقیقت ساده اما اغلب نادیده گرفته این است: یک مسابقه محبوبیت در درون جهان کلمه کلیدی خود را وجود دارد، و برخی از عبارت های کلیدی بسیار بیش از دیگران استفاده می شود. که می تواند یک رقابت شدید ایجاد - و اغلب وب سایت خود را به جاذبه را به نفع خود ندارد.

 

دعوا کلمه کلیدی شما می توانید برنده

اگر شما در انجام محاسبات ریاضی، شما متوجه یک خطر کلید واژه رتبه بندی در داخل هر خوشه کلمه کلیدی را در جهان کلمه کلیدی خود را وجود دارد، و این اطلاعات می تواند کمک به اولویت بندی انتخاب های خود را. شما ممکن است کشف کنند که آن را غیر عاقلانه به هدف قرار دادن عبارت های کلیدی محبوب ترین، به خصوص اگر در بسیاری از رقابت برای آن عبارات وجود دارد.

 

بهترین استراتژی SEO کلمه کلیدی است برای هدف قرار دادن عبارت کلمه کلیدی که در محبوبیت کم اهمیت تر باشد، و برای که است که رقابت کمی وجود دارد.

 

برای استفاده از یک استعاره اقتصادی، شما به دنبال برای تقاضا نسبتا کم و عرضه کم است.

 

برنامه ریز گوگل کلید واژه می تواند به شما تقاضا است.

 

اگر شما یک حساب AdWords، گوگل به شما اجازه استفاده از برنامه ریز گوگل کلید واژه آن است.

 

پس از ورود، این گزینه را انتخاب "جستجو برای ایده های کلمه کلیدی و گروه آگهی جدید است."

 

سپس، وارد موضوع شما فکر می کنم شما می خواهید به ارسال. برای مثال، اگر شما می خواهید برای ارسال یک پست وبلاگ در مورد چگونه به طبخ تخم مرغ، صفحه نمایش شما ممکن است مانند تصویر زیر نگاه کنید. شما همچنین می توانید در کلمات شما می خواهم به حذف از جستجو کلمه کلیدی خود را، و یا انتخاب تنها به جستجو برای کلمات کلیدی محبوب ترین در یک کشور یا منطقه خاص اضافه کنید.

 

کلمه کلیدی پژوهش

 

با کلیک بر روی "دریافت ایده" را فشار دهید، و سپس بر روی "کلید واژه ایده" تب کلیک کنید برای دیدن کلمات کلیدی مختلف محبوب مربوط به عبارت جستجو وارد کرده اید.

 

صفحه نمایش در 11.02.20 AM 2014/05/07 شات

 

از اینجا، شما خواهید دید که چگونه بسیاری از مردم در حال جستجو برای هر یک از عبارت در هر ماه. برای عبارت اصلی خود را، "چگونه به طبخ تخم مرغ،" شما که 2400 نفر در هر ماه برای جستجو که عبارت را مشاهده کنید. همچنین 6600 نفر جستجو برای "چگونه به طبخ تخم مرغ" و 5400 برای وجود دارد "راه هایی برای طبخ تخم مرغ است." به همین ترتیب، 2400 جستجو برای وجود دارد "که چگونه به طبخ تخم مرغ آب پز."

 

انتخاب برخی از کلمات کلیدی شما می خواهم مبتنی بر رقابت، و سپس به مرحله بعدی پیدا کردن رقابت خود ادامه دهند. (توجه: بر خلاف گذشته، ما شاهد شواهد به تازگی که گوگل singulars و جمع مانند "تخم مرغ" و "تخم مرغ" در نظر به همان کپی رایتر در همه جا تورم آه امداد..)

 

برای این کار، به سایت گوگل بروید و جستجو برای عبارت کلمه کلیدی خود را در نقل قول. چرا به نقل از؟ نه لزوما با هم - در حالی که بسیاری از کاربران از آنها استفاده نمی، شما را به دلیل غیر این صورت نتایج جستجوی شما هر صفحه ای که تا به "چگونه به طبخ" و "تخم مرغ" در جایی بر روی صفحه شامل است. که از به شما استفاده نمی کند، بنابراین همیشه به یاد داشته باشید کسانی که به نقل.

 

متاسفانه، عبارت اصلی خود را، "چگونه به طبخ تخم مرغ" بیش از 2 میلیون صفحه رقابت در گوگل، که به معنی آن خواهد شد بسیار سخت برای بسیاری از ناشران به رتبه بسیار در گوگل در این مدت است. بسیاری از عبارت های کلیدی دیگر انتخاب بالا رقابت و حتی بیشتر.

 

صفحه نمایش در 11.05.22 AM 2014/05/07 شات

 

برای پیدا کردن عبارت های کلیدی شما یک شانس بهتر از رتبه بندی در، پایین خود را از لیست نتایج برای پیدا کردن چیزی با رقابت جستجو معقول تر است.

 

"چگونه به طبخ تخم مرغ آب پز" تنها 155،000 صفحات رقابت.

 

و عبارت کلمه کلیدی "چه مدت به جوش تخم مرغ" است 74،000 جستجوی افراد برای که عین عبارت هر ماه، و تنها 38،000 صفحات رقابت وجود دارد.

 

صفحه نمایش در 11.10.43 AM 2014/05/07 شات

 

این چیزی است که ما می خواهم یک کلمه کلیدی فیلمهای پاسخ به دلیل احتمال بودن تونست یک صفحه یک وضعیت برای این کلمه کلیدی بالا تنها با 38،000 صفحات رقابت است. و اگر شما می توانید برای این کلمه کلیدی در رتبه بالا، شما در حال رفتن به درصد بالایی از کسانی که 74،000 جستجوگران، برابری به 888،000 جستجو در هر سال است.

 

تماشاگران آلی بازدید کنندگان استراتژی توسعه HandbookDrive به وب سایت چاپ و نشر خود را در خیل و کارآمد تبدیل بازدید کننده به یک وفادار، مشتاق، مخاطب درگیر که آدرس های ایمیل به صورت چسبیده در پایگاه داده مخاطبان خود را واقع - همه بدون پرداخت یک پنی به گوگل.

 

 دانلود یک نسخه رایگان از تماشاگران آلی استراتژی توسعه کتاب ما است.

با استفاده از شاخص رقابت کلید واژه (KCI)

این رابطه تقاضا به مسابقه توسط شاخص رقابت کلید واژه (KCI) اندازه گیری شد.

 

KCI برداشت برآورد سالانه جستجو (جستجو به صورت ماهیانه جهانی گرفته شده از برنامه ریز کلید واژه، ضرب 12 ماه) توسط تعدادی از نتایج موتورهای جستجو مطابقت دقیق (رقابت) در یک نقطه در زمان تقسیم شده است. در مثال بالا، شما باید 888،000 برداشت برآورد سالانه تقسیم بر 38000، برابری KCI از 23.

 

همه این داده ها، از جمله تعدادی از صفحات وب سایت های موجود، جستجو، و KCI، آن را بخشی از آنچه که ما گزارش دید گوگل (GVR)، که ما استفاده برای پیگیری خود ما و عملکرد SEO مشتریان ما تماس بگیرید.

 

"نقطه شیرین" برای تلاش های خود را در جستجوگرها است که اغلب یک عبارت کلمه کلیدی با KCI بالا. در Mequoda روزانه، ما به طور کلی هر عبارت کلمه کلیدی با KCI از 0.5 و یا بهتر به نظر یک مقدار بالا، هدف کم خطر است. یک عبارت کلیدی با KCI از 0.1-0.49 یک هدف B درجه است. هر چیزی با یک KCI پایین تر است به طور کلی یک هدف معقول و منطقی برای Mequoda روزانه و بسیاری از مشتریان ما است.

 

همانطور که شما ممکن است قادر به بگویید، "چه مدت به جوش تخم مرغ" یک KCI بسیار چشمگیر است، اما این تنها دقیقه زمان برای پیدا کردن آن. اگر شما یک مقاله در مورد نوشته بود "چگونه به طبخ تخم مرغ"، مقاله خود را به شبکه جهانی وب برای همیشه، هرگز دوباره دیده می شود غرق.

 

قدرت ظریف از "چگونه به"

قدرت ظریف از "چگونه به"

 

در اینجا یک نکته که هر ویرایشگر آنلاین و تبلیغات باید بدانید.

 

بسیاری از مردم با تایپ کردن کلمات شروع جستجوی خود را "چگونه به" و فعل را در کادر پرس و جو. اضافه کردن "چگونه به" و افعال به عبارت های کلیدی شما می توانید در رتبه بندی بهینه شود. تست آن با GKP و خودتان ببینید.

 

نتیجه: اگر شما حجم و رقابت در نظر نیست، موفقیت خود را در جستجوگرها تصادفی خواهد بود.

 

دید گزارش گوگل شما را قادر به هدف قرار دادن، ردیابی و مدیریت تلاش جستجوگرها و نتایج خود را. با گذشت زمان، آن را نشان دهد که آیا شما به درستی خطر SEO خاص کلیدواژه هدف ارزیابی شده است.

 

شاید مهم ترین، GVR شما و تیم چاپ و نشر آنلاین شما را قادر خواهد برای کشف بهترین عبارات SEO کلید واژه به هدف قرار دادن برای جذب ترافیک آلی با کیفیت بالا به وب سایت شما.

هنگامی که آن را به کار می آید - SEO یک هیولا منحصر به فرد است، چرا که بر خلاف بسیاری از بازارهای عمودی، شما محصولات، روابط فروشنده، کانال های توزیع نیاز ندارد، و یا حتی راه اندازی سرمایه است.

 

SEO بدون استراتژی کسب و کار است مانند گرفتن رعد و برق در یک بطری

 

اما بدون استراتژی مناسب، اعمال نفوذ جستجو برای کسب و کار می تواند بسیاری مانند تلاش برای گرفتن رعد و برق در یک بطری احساس می کنم.

 

در این پست من می خواهم به طریق ایجاد یک مدل فرصت کلمه کلیدی به پروژه برآورد درآمد از جستجوگرها به گام. شما همچنین می توانید از پست قبلی من با تحقیقات بازار جستجوگرها شروع قبل از سوخت گیری تا موتورهای کسب و کار خود را.

 

من می خواهم به انجام این 2 برابر:

 

با یک مدل ساده شده برای کمک به توسعه مفهوم اولیه، و سپس

با یک مدل مبتنی بر فرض دقیق به عنوان مثال

این رویکرد به معنای به شما کمک کند وزن فرصت کلید واژه های مختلف و کشف که در آن اولویت های خود را در جستجوگرها باید متمرکز شود. مطمئن شوید که شما با استفاده از این در رابطه با تجزیه و تحلیل رقابتی SEO و در حال اعمال نفوذ در صفحه بهینه سازی برای URL هدف شما است.

 

فهرست مطالب [پنهان کردن]

1 مدل کلید واژه فرصت ساده

2 تنظیم برای رقابت

3 در مورد کسانی که وزن رقابتی

4 اجازه ساخت یک مورد آزمون

5 برآورد هزینه های توسعه شما

6 برآورد درآمد خود را

7 مدل پیشرفته کلید واژه فرصت

8 فرضیات در شروع مطالعه

9 اندازه گیری احتمال بازگشت - ارزیابی بر اساس MER

10 تنظیم بر اساس عملکرد واقعی

11 در نتیجه گیری

مدل کلید واژه فرصت ساده

مدل ساده است که به منظور به شما در مورد پیامدهای هزینه در مقابل درآمد در نظر بازگشت SEO فکر.

 

برای درآمد من خواهد شد با استفاده از فرمول زیر، که در آن حجم جستجوی ماهانه نماینده [دقیق] جستجو از ابزار کلمه کلیدی گوگل است.

 

 

 

ارزش تبدیل بسته به هدف از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها خود را، به عنوان مثال، متغیر خواهد بود. سایت های تجارت الکترونیک می تواند به طور متوسط ​​ارزش سفارش که در آن سایت های نسل سرب ممکن است به طور متوسط ​​ارزش سرب خود را در هر مورد استفاده کنید، مطمئن شوید که شما با استفاده از یک مقدار دلار واقعی استفاده کنید.

 

ارزش یک کلمه کلیدی بسیار ذهنی است بر اساس تبدیل خود را، و در نتیجه شما نیاز به استفاده از نرخ تبدیل-هدف خاص برای سفارشی کردن این فرمول را به تناسب کسب و کار خود را.

 

برای متوسط ​​SERP کلیک کنید از طریق من ترجیح می دهم به استفاده از یک اندازه کلی به پروژه بازده از سناریوهای بزرگتر، برای مثال اگر من یک مدل به هدف قرار دادن صفحه 1 از گوگل من یک نرخ کلیک 6.1٪ استفاده طراحی شده است، اما اگر مدل به طور خاص بود با تمرکز بر 5 رتبه های بالا من 12.1٪ استفاده کنید. این تنها با شروع من چهره نقطه.

 

اگر شما می خواهید به استفاده از اقدامات تقریبی بیشتر از متوسط ​​کلیک کنید از طریق برای رتبه بندی دقیق، یک مطالعه موردی بسیار مفید از تیرکمان بچه گانه SEO در SERP CTR تولید این نمودار دوست داشتنی (برای بزرگنمایی کلیک کنید).

 

 

 

تیرکمان بچه گانه غواصی به جزئیات مطالعه خود را در اینجا در سئوموز، و بسیار به تازگی جف کنیون افکار خود را در SERP کلیک از طریق نرخ نوشته شده، بنابراین شما باید برخی از داده ها استارت.

 

18٪ خطوط به داده های عملکرد SERP تاریخی من از قبلا نزدیک تر داده ها از Optify است، که به پتانسیل یک CTR 36.5٪ برای موقعیت 1 # فرض گزارش شده است.

 

دانلود مدل کلید واژه فرصت

 

در صفحهگسترده شما خواهید دید 2 ورق وجود دارد؛ ساده و پیشرفته، و تمام ارزش هایی که درایو مدل به رنگ زرد برجسته.

 

با استفاده از مدل ساده برای رسیدن به معنایی اساسی چگونه همه چیز کار؛ چگونه مقادیر مختلف برای معیارهای متفاوت خواهد درآمد ماهانه خود را در کل تاثیر، و نترس به ایجاد تنظیمات و خلاق.

 

سعی کنید وارد ارزش طول عمر مشتری برای پیش بینی را در آینده دور یا پخت در اندازه گیری زمان در سایت و چگونه آستانه خاص ممکن است به نرخ تبدیل متغیر بالاتر منجر شود. اگر هدف شما این است که درایو خبرنامه، آن را اندازه گیری؛ در خارج از جعبه فکر می کنم! سپس به اشتراک گذاشتن آنچه شما انجام داد.

 

برای فرضیات هزینه من قصد دارم به استفاده از هزینه های متوسط ​​در ارتباط با توسعه یک URL هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی اصلی. در این سناریو من فرض وب سایت در حال حاضر دارای یک پایه از ترافیک ثابت، اما نه، می گویند 5000 بازدیدکننده داشته است در هر ماه یا بیشتر. این مهم است که توجه داشته باشید به دلیل آن را کاهش می دهد نیاز به ساخت لینک های اضافی و یا ارتقاء تبلیغات پرداخت برای پست برای به دست آوردن سیگنال رتبه به اندازه کافی به آن را به یک صفحه.

 

برای این مدل، هزینه های مرتبط با توسعه محتوا عبارتند از:

 

پژوهش

این نشان دهنده به طور متوسط ​​هزینه به انجام پس از سطح کلمه کلیدی پژوهش و تدوین یک ماتریس برای URL.

 

نوشته

این نشان دهنده افکار واقعی و نوشتن از همه از محتوا برای URL.

 

تولید

این نماینده ویرایش و تولید واقعی از محتوا است. غلط گیری نهایی، قالب بندی تصاویر، و بارگذاری به سیستم مدیریت محتوا برای انتشار.

 

نصب و راه اندازی برای رقابت

بخش مهمی از هر مدل کسب و کار خوب است برای رقابت نسبی تنظیم.

 

من با استفاده از اندازه گیری نسبی از دشواری کلمه کلیدی برای انجام این کار، هم به طور متوسط ​​اقتدار دامنه و یا رقابت شاخص، اما شما به راحتی می تواند با استفاده از نمره مشکل کلمه کلیدی.

 

در مدل ساده من آن را "میانگین CI SERP، اما آن را ندارد به، احساس رایگان به پرتاب متوسط ​​DA SERP در آن وجود دارد و همه چیز هنوز هم کار می کنند، فقط مطمئن شوید که شما را حفظ معیارهای خود را سازگار بین ستون G و وزن رقابتی در H2 و H3 (برای بزرگنمایی کلیک کنید).

 

 

 

در مورد کسانی که وزن رقابتی

H2 همراه: ضرب هزینه - چند برابر هزینه بسیار دقیقا آنچه در آن برای تلفن های موبایل مانند است. آن ضرب هزینه های خود را بر اساس آستانه رقابت شما در تنظیم.

 

این نشان دهنده بسیار گران است برای شما برای ایجاد محتوایی که می توانید برای یک رتبه بندی برای اولین بار از صفحه بر اساس قدرت نسبی وب سایت خود را به رقابت بپردازند. اگر وب سایت شما دارای یک DA 60، آن است که برای رفتن به آسان تر برای شما به رقابت در را SERP که در آن به طور متوسط ​​تنها 50 در مقابل 70 است.

 

H3 همراه: CI آستانه - این مقام و یا رقابت آستانه است که در آن گران تر می شود را برای شما به رقابت بپردازند.

 

این آستانه باید نسبتا به نمره اقتدار وب سایت خود را نزدیک می شود، بنابراین اگر شما یک DA 40، شما ممکن است بخواهید این مجموعه در 50.

 

لطفا توجه داشته باشید: همانطور که در مورد این مدل به طور کلی، هر دو از این اقدامات است که درایو طرف هزینه این ارزیابی بسیار ذهنی است. شما نیاز به آنها را شماره گیری در طول زمان، بنابراین شروع به محافظه کارانه و سعی کنید به جمع داده ها را از وب سایت خود را به طوری که این عنوان دقیق که ممکن است.

 

بیایید ساخت یک مورد آزمون

برای این مثال من می خواهم به استفاده از یک بازار جستجوگرها عمودی و تمرکز بر روی مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط و نزدیک هم از نظر ارتباط معنایی و قصد کاربر مرتبط است.

 

فقط برای تفریح ​​من از جمله ابزار، خدمات، و نمایش داده شد مشاور (برای بزرگنمایی کلیک کنید).

 

کلمات کلیدی جستجوگرها صنعت

 

شما خواهید دید که همه از کلمه کلیدی بالا را در مدل لود اند و وصل در برخی از داده ها تبدیل آزمون.

 

من یک ستون با عنوان (اختیاری) که در آن شما می توانید در یک رتبه SERP خاص بین 1 تا 5 را وارد کنید و آن را به بازدید کنندگان بالقوه بر اساس ارزش CTR در F2 از طریق F6 وارد تنظیم ایجاد، در حال حاضر آن را با داده های CTR از تیرکمان بچه گانه SEO پیکربندی مطالعه موردی.

 

برای اینکه این قابل اجرا به وب سایت شما:

 

جایگزین کلمات کلیدی جستجوگرها با کلمات کلیدی خود را و [دقیق] حجم جستجوی ماهانه برآورد خود

هزینه های متوسط ​​خود را (یا کل هزینه به D6) را وارد کنید برای ایجاد یک URL جدید

در صورتی که شما مطمئن نیستید که چه هزینه های خود را، در اینجا یک رویکرد آنها را برآورد هستید:

 

برآورد هزینه های توسعه شما

هزینه هر کس متفاوت است و برخی از آنها ساده نیست.

 

بهترین کار خود را به طور متوسط ​​کردن آنچه در آن هزینه های تولید یک قطعه از محتوای از آغاز تا پایان، و سعی کنید به ترک کردن هر قطعه ای از توسعه چرخه زندگی.

 

به عنوان مثال، فرایند توسعه محتوای یک شرکت ممکن است شبیه به این:

 

 

 

سعی کنید به جوش پایین تمام هزینه های خود را به یک نرخ ساعتی و سپس آنها را به طور متوسط ​​در هر بخش عملکردی، بنابراین شما تا پایان با یک هزینه نماینده برای هر قطعه از روند خود را.

 

با این حال روند خود را کار می کند، سعی کنید برای گرفتن تمام هزینه. اگر تمام منابع خود را حقوق و دستمزد، کشف کردن آنچه نرخ ساعتی خود است و برآورد متوسط ​​زمان تولید خود را برای همه وظایف خود بر روی یک قطعه از محتوا است.

 

هنگامی که شما یک دسته در هزینه ها، ورودی آنها را به مدل در D3 از طریق D5، و یا قرار کل هزینه های خود را به D6.

 

برآورد درآمد خود را

درآمد است برای رفتن به یک کمی آسان تر برآورد، به خصوص اگر شما در حال حاضر تجزیه و تحلیل ترافیک و یا ردیابی در محل و شما دقیقا می دانند که چقدر شما در هر بازدید کننده و یا هر تبدیل را.

 

مدل راه اندازی به مراقبت از برآورد چگونه بسیاری از بازدید کنندگان شما می توانید در هر ماه و درآمد خود را در هر تبدیل دست آوردن است، همه شما نیاز به ارائه خود را است:

 

میانگین نرخ تبدیل، و

میانگین ارزش تبدیل

ورودی این به سلول B4 و B5، به ترتیب.

 

آیا می خواهید بدانید که چقدر SEO درآمد برای وب سایت خود ایجاد کند؟ تماس با ما در حال حاضر!

 

مدل پیشرفته کلید واژه فرصت

پیشرفته کلید واژه فرصت ها در DetailsHopefully در حال حاضر شما برخی از زمان برای تست کردن مدل ساده در صفحهگسترده گرفته ام. در حال حاضر زمان برای تمرین کردن به هزینه های خاص، تنظیم برای طیف وسیعی از متغیرها بر اساس اکتشافی مشخص تر از آن است.

 

در مدل ساده ما با استفاده از هزینه پایه و چند برابر، برای مدل پیشرفته ما هنوز هم فرض کنیم یک هزینه پایه، اضافه کردن در یک هزینه متوسط ​​در هر لینک و میزان تخفیف بر اساس برخی از عوامل رقابتی اضافی.

 

عوامل رقابتی ما استفاده خواهد کرد برای تقویت هزینه در مدل های پیشرفته می باشد:

 

مقامات دامنه (DA)، و

صفحه خودگردان (PA)

را به حساب هر دو ماهیت لگاریتمی از DA و PA من خواهد بود با استفاده از نرخ تخفیف برای هر یک از این معیارها، به محاسبه ارزش فعلی خالص برآورد به عنوان چند برابر ما استفاده می شود.

 

فرضیات در شروع مطالعه

اول مهم است که به درک کمی در مورد نرخ تنزیل.

 

هدف این است که اجازه می دهد برای مدل برای نوسانات و تفاوت های ظریف خاص از وب سایت خود را (بازدید کنندگان) تنظیم می شود.

 

لگاریتمی CurveThe بهترین راه برای شروع این است که مجموعه چند برابر هزینه محافظه کار (بالاتر در مقابل پایین تر) برای هر دو DA و PA و سپس شماره گیری در نرخ تنزیل برای کمک به نشان عوامل متغیر مانند عوامل رتبه بندی زمانی، پرس و جو سزاوار طراوت، و یا حتی تمایل نام تجاری .

 

پیام جدیدتر، وب سایت کمتر ایجاد می مسن تر، رقبای مقامات بالاتر خود برتر بودن - در SERP در تقریبا به صورت موردی متفاوت است.

 

به عنوان مقام وب سایت خود رشد می کند، لینک دستاوردهای پروفیل سرعت خود را، و ایجاد اعتماد - شما باید قادر به تنظیم میزان تخفیف رو به پایین به منعکس کننده هزینه کمتر برای رسیدن به صفحه 1 باشد.

 

من صفحات با DA / PA 50٪ کمتر از حد متوسط ​​SERP با تنها چند لینک ها و در عرض چند روز یا چند هفته کوتاه رتبه، گاهی اوقات. این نوع از نوسانات قابل پیش بینی نیست، اما این نمی هدف نهایی را در اینجا.

 

دلیل شما در حال ساخت فرضیات و شماره گیری در متغیرهای رتبه بندی این است که توسعه یک اقدام در یک منظور از قدر، بنابراین شما می توانید شروع به پروژه هزینه و عملکرد از بازگشت از جستجوگرها.

 

نصب و راه اندازی متریک به ضبط هزینه

 

حالا که شما به طور متوسط ​​هزینه خود را در هر URL، شما نیاز به کشف کردن تنظیمات برای مدل بر اساس عوامل خارجی اضافی و کار این به نرخ تنزیل خود را.

 

متوسط ​​هزینه هر لینک یک دشوار است، بنابراین توصیه من برای اهداف این مدل این است به استفاده از یک آستانه حداقل DA 30، به عنوان مثال هزینه لینک نماینده یک لینک از یک وب سایت با DA 30+ است.

 

نرخ تنزیل در حال رفتن به شما را در بیشتر زمان به منظور توسعه، که در آن به عنوان آستانه و خود را چند برابر شما باید قادر به کشف کردن در چند هفته باشد.

 

اگر شما می خواهم کمک به شروع کار، من خواهد شد ارسال برخی از نرخ تخفیف به عنوان مثال به مشترکان من - بنابراین اگر شما در حال حاضر، یک لحظه و ثبت نام برای به روز رسانی »

 

اندازه گیری احتمال بازگشت - ارزیابی بر اساس MER

MER مخفف نسبت بازده متوسط، و متریک استفاده برای ارزیابی فرصت های کلمه کلیدی است.

 

این یک محاسبه ساده انجام می شود با تقسیم درآمد کل توسط کل هزینه، شما یک فراهم می کند که در یک نگاه متریک برای اندازه گیری سودآوری است. MER از 1.0 بدان معنی است که شما حتی شکست و 100٪ ساخته شده از سرمایه گذاری اولیه خود را به عقب - بنابراین هر چیزی بیشتر از 1.0 سود نا مشروع است.

 

اگر شما در حال ردیابی تمام هزینه ها و درآمد خود را در سطح کلمه کلیدی، این متریک بزرگ ساده برای اندازه گیری ROI است. من تعیین کرده اند تا برخی از قالب بندی شرطی ساده در صفحهگسترده سلول MER بسیار مثبت ارائه سبز.

 

تنظیم بر اساس عملکرد واقعی

مدل کسب و کار خود را در جستجوگرها است به خوبی به عنوان داده های آن را بر روی ساخته شده است، بنابراین اگر شما می خواهید آن را قابل استفاده باشد، آن را باید دقیق است. جدا از زمان به روز رسانی و اصلاح مدل خود را به عنوان دقیق و نماینده کسب و کار شما به عنوان امکان پذیر است.

 

درمان آن را صادقانه و با احترام؛ اگر هزینه های خود را بالا برود، آنها را تغییر دهید. اگر شما دریابید که هزینه های حمل خود را برای گرفتن به صفحه 1 بالاتر، افزایش نرخ تخفیف شما.


مطالب مرتبط