close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو سایت های پیشرفته چگونه است

سئو سایت های پیشرفته چگونه است

چهارشنبه 09 تير 1395
9:5

سئو سایت های پیشرفته چگونه است

سئو پیشرفته

 

پوشش "بپرسید سئو" جلسه در SMX پیشرفته است مانند پوشش یک نسخه گیک از اواخر شب نشان می دهد بحث با میزبان خود، دنی سالیوان. من سعی کنید به نگه دارید تا.

 

در پانل داریم:

 

گرگ Boser، بنیاد دیجیتال

تاد فریزن، مدیر استراتژی دیجیتال و SEO، Salesforce در

لورا Lippay، جستجو آلی و سرب بهینه سازی فنی، Netflix بکشد

Adria از Kyne، SEO مدیر شمال امریکا و AU / NZ، Vistaprint

به عنوان سالیوان آن را، "این جلسه که در آن ما پاسخ به تمام سوالات که گوگل را جواب ندهید دیروز [در AMA با وارد نمایید جستجو گوگل] است."

 

من قصد دارم به ارائه این در Q & A سبک به ماشه برخی از گوگل جعبه از طریق مسنجر پاسخ:

 

Q: بهترین توصیه برای تحکیم صفحات غیر ضروری؟

فریزن: ما بسیاری از نقشه برداری برای پیدا کردن مکان بهتر برای محتوا و انجام بسیاری از 301s. اگر محتوای غیر ضروری است و نه گرفتن هر گونه ترافیک، ما آنها را به پایین می برد. این صفحات واقعا غیر ضروری و اتلاف منابع خزیدن است. اغلب محتوای به دلایل شرکت های بزرگ (خارج از نام تجاری پیام و غیره) کشته شدند.

 

Q: بهترین سیستم مدیریت محتوا؟

Kyne: هر CMS ادعا می شود centerall SEO پسند. ما توصیه می کنیم مجموعه از ویژگی های محدود برای جلوگیری از افراد حلق آویز خود را با گزینه های بسیاری.

 

فریزن: این همه بستگی دارد که شما با آن انجام دهد. شما می توانید پیچ ​​کردن وردپرس اگر شما نمی دانید که چه کار می کنید.

 

Boser: اگر از آن بازدید همه چیز ScreamingFrog آهنگ، که یک لیست خوب است.

 

Lippay: من دوست دارم Pixelsilk.

 

س: دیروز، گوگل مدیر سایت موضوعات داغ تحلیلگر گری Illyes (methode) گفت به HTTPS آسان است. اندیشه ها؟

فریزن: اگر شما در حال اجرا یک سایت تجارت الکترونیک بزرگ با بالانسر بار و ذخیره Akamai را، و غیره، من به شما جرات به توسعه دهندگان شبکه خود را به این درخواست، به آنها می گوید که "گوگل گفت ما فقط به حال برای به روز رسانی یک گواهی یا چیزی" و ببینید که چگونه آنها پاسخ دهند.

 

Boser: بدانید که یک بار شما را، شما هرگز نمی توانید به عقب برگردید. اگر شما درخواست یک پیوند امن و تغییرمسیر به HTTP، مرورگر پیام "ناامن" است، که خوب نیست.

 

Kyne: من هنوز هم فکر می کنم مردم باید آن را انجام. ما در حال به ناچار در این مسیر حرکت. آن را فقط به عنوان آسان نیست گوگل می گوید آن است.

 

Boser: و همه چیز نیاز به رفتن امن، مانند اسکریپت های شخص ثالث. این نه SEO چیزی دست انداز همه انتظار.

 

Lippay: ما این کار را. رتبه بندی ما در نوسان بوده، اما هیچ چیز مهم، و ما کمی بدتر یک سال بعد است.

 

س: چگونه گوگل درمان می کند تغییر لینک در صفحه خود را.

Boser: این سایت شما. آیا بیش از حد در مورد تغییر لینک تاکید کرد. اگر شما به نگرانی درباره آن در این سطح، می توان آن را پوچ. اگر شما به استفاده از اطلاعات در مقیاس بزرگ مانند eBay، شما می توانید تغییر دهید را لینک کنید و ببینید مزایای بزرگ. هرست در حال انجام چیزی مشابه در حال حاضر.

 

س: در هنگام استفاده از برنامه های وابسته مانند SkimLinks، لینک دریافت هدایت می شوید. گوگل می گوید که درست انجام شود، این لینک ها برای SEO کار نمی کند. آیا این درست است؟

(بسیاری از خنده.)

 

Boser: اگر شما به انجام بازاریابی وابسته، شما می خواهید به انجام همه چیز شما می توانید مطمئن شوید گوگل هیچ ایده چه چیزی شما انجام می دهند.

 

Kyne: اگر صفحات وابسته به خود را در حال ارائه ارزش واقعی به مشتریان خود، و سپس شما احتمالا لازم نیست که در مورد آنها چگونه به شما پیوند نگران باشید. اگر آنها ناقص است، پس از آن شما باید احتمالا دوباره ارزیابی آنها.

 

Boser: من یک دایرکتوری فرعی که من در /robots.txt حذف به طوری که گوگل حتی نمی تواند لینک های وابسته من پیدا ایجاد کنید.

 

پرسش: در مورد محتوای پنهان؟

Lippay: اگر شما محتوای پنهان کرده اند، شاخص گوگل آن است، اما آنها ادعا می کنند آن را نمی خواهد به رتبه بندی مفید است. (توجه داشته باشید نویسنده: من شواهد کمی از این دیده می شود.)

 

س: اگر شما از یک نقشه سایت XML، آیا شما نیاز به یک نقشه سایت HTML؟

Boser: معماری خوب باید نقشه سایت HTML شما باشد. اگر شما نیاز به یک نقشه سایت HTML، شما ساخته شده است سایت خود را اشتباه است.

 

Lippay: صفحه اصلی Netflix.com می کند یک کار خوب از لینک دادن به ما نشان می دهد نیست، بنابراین نقشه سایت HTML هستند مجدد خوب تا زمانی که من به مردم در مورد crosslinks را متقاعد کنم. اما این نقشه HTML بزرگترین صفحات نیست، و گوگل به احتمال زیاد آنها را بی ارزش چرا که آنها بسیاری از مطالب ندارد. اما گاهی اوقات آن را به بهترین شما می توانید انجام دهید.

 

Boser: مشکل با نقشه HTML غیر فعال است آنها شروع به تبدیل شدن به یک چوب زیر بغل از آنجا که راه صفحات جدید در معماری به جای راه بهتر در UI اصلی مرتبط است.

 

س: آیا فنی SEO فقط آرایش؟

سالیوان: ما یک پست در فنی SEO هفته گذشته که باعث بسیاری از توییت بود.

 

Boser: من یک تقسیم کمی در آن مقاله هستم، در واقع. مارک های بزرگ بزرگ با وجود قابلیت های SEO خود و یا عدم آن رتبه. ما که تمام زمان را ببینید. بنابراین من می توانید ببینید که برخی ممکن است بگویند هیچ تکنولوژی بزرگ SEO برنده وجود دارد. گوگل دوست "Brands.com." اما کمتر شما را در زنجیره غذایی، مهم تر آن است که به چیز با تکنولوژی سمت راست، از آنجا که Google در مورد گرفتن حق سایت شما مهم نیست.

 

Lippay: هنگامی که شما با سایت های مختلف کار می کنند در همه زمان ها، شما را به مطمئن شوید که چه برای موقعیت های مختلف کار می کند. و شما می توانید ببینید که همان چیزی که همیشه در سایت های مختلف کار نمی کند.

 

فریزن: شما ممکن است یک نام تجاری بزرگ است که به خوبی انجام داشته باشد، اما پس از آن یک VP در می آید و می گوید: "ما در حال رفتن به replatform"، و به طور ناگهانی، شما نیاز به یک SEO فنی پیشرفته برای جلوگیری از از بین بردن سازمان است.

 

Boser: آیا شما رد دنیس به عنوان خوانده شده؟ او در مورد استفاده از اطلاعات به ساخت ابزار است که به صورت خودکار بسیاری از جستجوگرها برای دریافت برنده بزرگ سخن می گوید. این چیزی است که من SEO فنی تماس بگیرید. روز از ساخت هر چیزی یک H1 بیش از. یک چیز نابغه دنیس بود وقتی است که بی یک مورد بزرگ مانند عیسی بر روی نان تست، که تعداد زیادی از لینک دریافت کنید، پس از این رویداد بود، او را یک مرور کلی تاریخی از محتوا که ایجاد ارزش جستجوگرها تر ایجاد کنید. که SEO فنی است - تفکر خلاقانه.

 

س: ما در حال رفتن به سقوط ناوبری ما برای سایت تلفن همراه ما. که رتبه بندی تاثیر می گذارد؟

فریزن: این همه در مورد اجرای است.

 

Kyne: لطفا این کار را انجام می کنید اگر شما فکر نمی کنم آن را یک پیروزی بزرگ برای کاربران خود است.

 

Boser: این مورد که آیا یا نه شما می توانید آن خزیدن نیست. مردم اشتباه را است که با داشتن لینک بیش از حد بسیاری در صفحه اصلی. گوگل هنوز یک سلسله مراتب از لینک دوست دارد. چرا عبور حقوق صاحبان سهام به تمام کسانی که صفحات طولانی دم که بهتر مربوط به کاهش به پایین مسیر؟

 

فریزن: منوی همبرگر می توانید افزایش نرخ گزاف گویی شود. چرا شما می خواهید که؟

 

Lippay: Netflix بکشد واقعا به تست. اگر ما می رویم برای قرار دادن لینک در پایین صفحه، ما آن را تست کنید چگونگی تاثیر آن بر نرخ تبدیل. تجربه کاربر همیشه اول است.

 

Boser: چیزی همبرگر همیشه با برخی از طراح فکر آن را سرد شروع می شود، و یا آنها آن را در سایت یک رقیب را ببینید و به جای تست آن را با کاربران، آنها آن را از حافظه جمع کردن.

 

س: افکار در RankBrain؟

فریزن: RankBrain می تواند جایگزین "آیا منظور شما" نتایج شما را بدون دانستن. در واقع، آنها به فکر آنها بهتر از شما چه شما به دنبال برای مطمئن شوید.

 

Boser: در پایان روز، آن را فقط دوباره مرتب سازی مسائل، و شما باید به در نظر گرفتن مجموعه به مرتب دریافت کنید. که لینک ها و محتوا است. بنابراین متوقف کردن نگرانی در مورد RankBrain.

 

Kyne: نود درصد از زمان، هنگامی که کسی به من در مورد آنچه که می توانید انجام دهید به تحت تاثیر قرار RankBrain می پرسد، سایت خود را نشان می دهد انجام می دهند اصول اولیه است.

 

Boser: معدن [گوگل] پیشنهاد یک راه بسیار بهتر به صرف وقت خود است.

 

سالیوان: من در تلاش بود برای به دست آوردن گری [Illyes] که آیا این یک چیز پالایش جستجو یا یک چیز سیگنال رتبه بندی بود. گری پیشنهاد آن چیزی که سیگنال رتبه بندی بود، اما هر Google در دیگر گفته است که یک چیز پالایش جستجوهای بود، بنابراین من فکر می کنم آن چیزی که پالایش است. تئوری من این است RankBrain نمایش داده شد نقشه برداری به نمایش داده شد محبوب تر است، به عنوان مثال، "سوپر مترادف." این به این معنا نیست که شما باید برای قرار دادن هر مترادف در هر صفحه، به عنوان گوگل باید درک کنند که صفحه در مورد "کفش" باید برای "کفش رتبه "نمایش داده شد.

 

فریزن: هیچ کس دیده است هر گونه تغییر از RankBrain ظاهرا نورد. آن را دوست ندارم Thesaurus.com آغاز شده رتبه بندی برای همه چیز. (خط از روز!)

 

س: چگونه شما نزدیک می جستجوی صوتی؟

Boser: بیشتر محاوره مبتنی بر پست و به دنبال در "چگونه به" پژوهش بر اساس ایده های محتوا بهترین ما می توانیم انجام دهیم این است؟

 

س: آیا AMPageddon پیشبینی میکنید؟

(ناله بزرگ از مخاطبان.)

 

Boser: آنها ساخت بسیاری از تهدیدات آشکاری به هل دادن مارک های رسانه برای دریافت بر روی AMP.

 

فریزن: شما در حال رفتن به آن را ببینید بیشتر برای اطلاعات در زمان واقعی. سایت های مانند Salesforce که نوع محتوای نداشته باشند، و AMP مناسب نوع نمایش داده شد ما را هدف قرار نمی.

 

Boser: مشتریان ما فقط میلیون ها نفر در رفتن پاسخگو چون گوگل آن را تحت فشار قرار دادند به سر برد، و در حال حاضر آنها می گویند شما باید برای رفتن AMP، که همیشه جلوتر از سایت پاسخگو خود رتبه خواهد شد، بنابراین در برخی از نقطه شما باید فقط پرتاب دست خود را چون ناشران نمی تواند نگه داشتن.

 

Lippay: من فکر می کنم این ایده از بالا بردن سرعت وب یکی خوب به طور کلی است.

 

Q: جستجوی امن. باید به مردم این کار را در آینده ای نزدیک؟ باید آنها را انجام AMP؟

Boser: آره، امن به خصوص در چیزهای جدید. AMP، احتمالا، اما ما باید صبر کنید تا ببینید نتایج.

 

فریزن: ما قصد داریم به آن نگاه کنید تا ما مجبور به.

 

س: آیا گوگل قصد به صورت روشن است که اگر شما AMP را انجام دهد، شما با عرض پوزش می شود؟

Boser: اگر شما در فضای خبری می باشد، شما در حال حاضر وجود دارد. من نفرت به آن می گویند، اما این یک تجربه بزرگ است. من دوست ندارم که چگونه آنها را مجبور بر ما، هر چند.

 

Kyne: اگر شما یک وب سایت سریع، شما باید توسط AMP تنبیه نیست چرا که شما در حال ارائه در چه AMP میخواهد انجام دهد.

 

Boser: گوگل قصد دارد به نتایج چرخ فلک سبک به دسکتاپ.

 

سالیوان: تمام نتایج در حال رفتن به مانند آتش زنه است.

 

س: آیا سیگنال های اجتماعی مهم است؟

Kyne: بله، اما آن را غیر مستقیم.

 

فریزن: این یک سیگنال همخوانی است.

 

Lippay: به یاد داشته باشید استفاده می شود عمودی اجتماعی وجود دارد؟ بنابراین وجود دارد الگوریتم خارج وجود دارد، و آن را هنوز هم می تواند در اطراف.

 

فریزن و گوگل و توییتر دوستان در حال حاضر می باشد.

 

Kyne: روشی که شما در حال تعامل با رسانه های اجتماعی است همیشه بهترین راه برای تعیین ارتباط است.

 

فریزن: روز از بازی های اجتماعی تقریبا انجام می شود ... و یا آن را حداقل راه سخت تر است.

 

س: زیر دامنه در مقابل دایرکتوری فرعی؟

فریزن و Kyne: دایرکتوری فرعی.

 

Boser: بستگی دارد. زیر دامنه می تواند برای شرایط سر، بسیار برای دم است.

 

Lippay: یاهو و مایکروسافت تمام سایت ها در دامنه های فرعی قرار داده است. اگر محتوای فوق العاده متفاوت است، زیر دامنه است.

 

فریزن: اگر می توان آن را در وب سایت خود، آن را می توانید بر روی یک زیر دامنه باشد. اگر آن را بخشی از «هرم محتوا،" آن را باید در یک دایرکتوری فرعی باشد.

 

Kyne: اگر شما یک سایت کوچک، شما لازم نیست برای قرار دادن مسائل در زیر دامنه.

 

س: چرا Boser تا خسته؟

Boser: من 20 سال در این کسب و کار را کردم و نیمی از آنچه گوگل می گوید یک مشت اراجیف است. ما می خواهیم همه چیز الگوریتم گوگل بود که آنها نمی دانستند که آن را خود انجام کشف کنید. ما در یک نقطه که در آن بسیاری از اطلاعات غلط از گوگل در آینده وجود دارد. نگاهی به همه چیز گوگل می گوید با یک دانه نمک است. این کسب و کار خود را. این سایت شما. شما می دانید چه چیزی درست برای کسب و کار خود را.

 

س: چه در جعبه ابزار خود را؟

Lippay: من حفر آمار و Ahrefs.

 

فریزن: مسائل استاندارد. SEMRush و فریاد قورباغه. ما با استفاده از BrightEdge. ما با استفاده از هر چیزی سرد و روی حیله و تزویر.

 

سالیوان: من دوست دارم که اجازه می دهد تا شما را به نمایش چگونه یک صفحه به نظر می رسد در کروم با دستگاه های مختلف

 

فریزن: نوار ابزار توسعه وب است که هنوز هم بهترین

 

Lippay: من به ابزار دسترسی گرفتن به تجربه چه کسی [بیند] که دارای تجارب اختلال بینایی در سایت خود. دستگاه Chromebox یکی از سرگرم کننده است.

 

س: استراتژی SEO که شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن؟

Boser: اگر شما به میزبانی صفحات تکراری در دامنههای فرعی سایت شریک، پنهان سازی برای گوگل و 301 به سایت اصلی. که ممکن است هنوز هم کار می کنند. ؛-)

 

فریزن: یکی از بزرگترین کارهایی که کردیم آموزش کپی رایتر خود را به استفاده از کلمات ما می خواهیم برای رتبه بندی در کپی ما بود. در حال حرکت از وبلاگ ما یک زیر دامنه به یک دایرکتوری فرعی، ترافیک شبانه دو برابر شد.

 

Lippay: من لذت بردن از چیزهای شکستن به تازگی. آنها / خاموش صفحه کلیدی خود را در زمان بیشتر از همه محتوا و لورا سازمان برای یک تانک آماده است، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. TL؛ DR - آن را به خوبی به Netflix بکشد.

 

Kyne: من دوست دارم به دنبال در معماری اطلاعات و درخواست در صورتی که مهم ترین محصولات / دسته / صفحات، و غیره بالا در معماری در مقابل یک درخت بزرگ از مسائل این است که اهمیت کمتری دارند.


مطالب مرتبط