close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل 7 نوع از کلمات کلیدی برای افزایش استراتژی در سئو

7 نوع از کلمات کلیدی برای افزایش استراتژی در سئو

چهارشنبه 09 تير 1395
9:2

7 نوع از کلمات کلیدی برای افزایش استراتژی

بدانم چه نوع از کلمات کلیدی شما باید هدف قرار دادن؟ مقاله نویس رایان شلی نشان می دهد چگونه به دسته بندی کلمات کلیدی با استفاده از یک روش شخصی و صنعت متمرکز شده است.

رایان شلی در 28 ژوئن 2016 11:58

بیش

کلمات کلیدی پژوهش-SS-1920

کلمات کلیدی برای هر جنبه ای از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها شما ضروری هستند، از روی سایت قرار دادن و استفاده به اکتشاف لینک و کسب. دانستن که شرایط به هدف قرار دادن و چگونه به هدف قرار دادن آنها را می توانید یا تولید نتایج بزرگ و یا در نهایت در یک فلاپ بزرگ.

 

تعریف و طبقه بندی کلمات کلیدی خود را در کمک رسانی لینک خود را و جامعه سازی آنلاین کمک خواهد کرد، که هر دو به منظور درایو ترافیک مربوط به سایت شما ضروری هستند. در حالی که تعدادی از مکاتب فکری وجود دارد که آن را به نوع کلمات کلیدی باید استفاده کنید می آید، من می خواهم شما را با هفت نوع ما در شرکت من و ما چگونه از آنها استفاده کنید در تمام زمینه های استراتژی SEO ما استفاده کنید.

 

1. کلمات کلیدی بازار تعریف

کلمات کلیدی بازار تعریف اصطلاحات و عبارات هستند مخاطبان خود را با استفاده از زمانی که صحبت کردن در مورد کسب و کار و یا صنعت خود را. این عبارات معمولا بسیار گسترده و عمومی، به طوری که آنها اغلب بسیار سخت تر برای رتبه بندی از دیگران، با این وجود، آنها هنوز هم بسیار مهم است.

 

این شرایط در خود بهینه سازی در صفحه بسیار مهم هستند. زیر SEO بهترین شیوه، اضافه کردن این شرایط در سراسر صفحات سایت خود را. کلمات کلیدی بازار تعریف نیز در پرش شروع ایجاد محتوا خود هستند. فریم این کلمات کلیدی در داخل پرسش گسترده تر می توانید به شما کمک کند برخی از مطالب بزرگ برای سایت یا وبلاگ خود را توسعه دهد.

 

وقتی که می آید به لینک اکتساب، استفاده از این شرایط به چشم انداز برای LINK- یا جامعه سازی فرصت ها. من می دانم که دستی پیوند ساختمان است که چیزی پر زرق و برق ترین این روزها، اما آن را بهتر از هر روش دیگر کار می کند. این شرایط ممکن است برخی از سایت های بزرگ دیگر در این زمینه خود را که شما می توانید با شریک کشف.

 

2. کلمات کلیدی و ضوابط تعریف

کلمات کلیدی و ضوابط تعریف شرایط هستند و عبارات مشتریان خود استفاده کنید تا خود را تعریف کنیم. چه مشتریان خود را خود پاسخ؟ چگونه می توانم آنها را به دیگران در گروه خود مراجعه کنید؟ این دو سوال شما را به کشف این کلمات کلیدی قدرتمند راهنمایی می کنند.

 

این نوع از کلمه کلیدی مهم است زیرا کمک خواهد کرد که شما کشف دیگران که به مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. برخی ممکن است به طور مستقیم به پایه مشتری خود را مرتبط و دیگران ممکن است در یک طاقچه مشابه باشد. در هر صورت، با استفاده از این شرایط، شما می توانید برخی از بینش بزرگ را به چگونه مخاطبان خود را صحبت می کند کشف و چگونه شما می توانید سایت خود را در راه است که آنان را اغوا به تعامل قاب.

 

SEO خیلی بیشتر از فقط جستجو است. آن در مورد ایجاد یک اتصال است. کلمات کلیدی و ضوابط تعریف شما کمک خواهد کرد با کسانی که می خواهند یا نیاز به محصول یا خدمات شما ارتباط برقرار کنند. با درک مخاطبان خود را خود تعریف می کند، شما می توانید مطالب بهتر، ایجاد ساخت محتوا بیشتر لینکهای مناسب و ساخت بهتر، اتصالات معتبر آنلاین.

 

3. کلمات کلیدی محصول

کلمات کلیدی محصول توصیف آنچه شما به فروش برساند. هنگامی که فهرست کردن و تحقیق در این شرایط، خاص باشد. به عنوان مثال، اگر شما فروش کامپیوتر، استفاده از نام های تجاری و همچنین: لپ تاپ دل، مک بوک پرو، سطح حرفه ای و غیره. این کمک خواهد کرد که شما کشف برخی از فرصت های بزرگ و چشم انداز که ملاقات سوله بسیار خاص در درون بخش مشتری هدف خود را.

 

در اغلب فضاهای، شما می توانید بخش های کوچکتر است که بسیار به یک نام تجاری خاص، سبک و یا نوع محصول اختصاص داده شده است. در این بخش، شما علاقه مندان به کالا که به طور معمول به احتمال زیاد به اقدامات زمانی که برای ارتباط و ایجاد نام تجاری نزدیک پیدا کلمات کلیدی محصول برای استفاده در سایت خود و نقطه آغاز بسیار خوبی برای ایجاد محتوا را برای وبلاگ خود می باشد.

 

4. رهبران فکری صنعت

رهبران فکری صنعت افراد یا گروه ها در بخش بازار خود را که شناخته شده هستند، احترام و مجموعه ای از تن می باشد. این ها هر کس دیگری می داند مردم، و اگر آنها را انجام دهد، آنها باید. در حالی که این کلمات کلیدی را نمی خواهد در تگ عنوان صفحه اصلی شما باشد، آنها را برای تلاش های امداد رسانی خود را بسیار مفید است. صنعت در نظر نظر رهبر کمک خواهد کرد که شما کشف روابط عمومی و مصاحبه فرصت است که می تواند ترافیک هدفمند به سایت خود جذب کند.

 

برخی از مکان های بزرگ برای کارشناسان نگاه کنید، اگر شما مطمئن نیستید که آنها چه کسانی هستند، عبارتند از آمازون، گوگل، فیس بوک و توییتر. اتصال با آنها در اجتماعی راه بسیار خوبی برای پیوستن به مکالمه، افزودن ارزش و حتی کسب اطلاعات بیشتر به خودتان است. در ادامه شما را به دانستن کارشناسان، بهتر است شما قادر خواهد بود به موقعیت ارائه خود را داشته باشد.

 

5. رقابت نام شرکت

رقابت نام شرکت در کشف چگونه دیگران در گزارش و درمان شرکت های مشابه به شما مفید هستند. این شرایط فکر رهبران در که شما نمی خواهد با استفاده از آنها برای بر روی بهینه سازی سایت مشابه صنعت می باشد. با استفاده از رقابت نام شرکت، شما قادر خواهید بود برای دیدن است که رقابت خود را در پوشش خبری و رسانه، در انجمن ها و وبلاگ ها - و شما می توانید به بررسی آنها حفاری به دست آوردن یک ایده بهتر از آنچه شما در برابر.

 

6. کلمات کلیدی عمودی مرتبط

کلمات کلیدی عمودی عبارتهای مرتبط در اکوسیستم بخش هدف خود را است. این شرایط می تواند از تامین کننده به صنایع مشتری محدوده، اما آنها نیاز به یک اتصال روشن به مخاطبان اصلی خود را. این شرایط در کشف فرصت های اکتشاف جدید، و همچنین به عنوان کمک به شما یک جامعه قوی از افراد همفکر ساخت مفید است.

 

کلمات کلیدی عمودی مرتبط تواند به شما کمک "متقابل گرده افشانی" لینک های توسعه و جامعه سازی تلاش های خود را. با ضربه زدن به سوله نزدیک مرتبط است، شما می توانید پیام خود را به دیگران که ممکن است علاقه مند اما فقط زیاد در مورد شما نمی دانم گسترش دهد. با این اطلاعات جدید، شما می توانید مطالب مفید و فضای ایجاد برای گرد هم آوردن این دو جامعه.

 

7. کلمات کلیدی Geotargeted

کلمات کلیدی Geotargeted کلیدی برای رتبه بندی های محلی خود را. به گفته گوگل، "50٪ از مصرف کنندگان که یک جستجوی محلی در گوشی های هوشمند خود انجام یک فروشگاه در یک روز بازدید، و 34٪ که بر روی یک کامپیوتر / تبلت جستجو نیز چنین کردند." تعریف کلمات کلیدی geotargeted شما کمک خواهد کرد چشم انداز محلی را هدف قرار گروه ها و وقایع شرکت شما می تواند با و / یا ضامن کنند.

 

SEO محلی یک راه قدرتمند برای رشد دسترس و نفوذ خود را در حیاط خلوت خود را است. اگر شما یک کسب و کار آجر و ملات، SEO محلی هارد هدفمند ترافیک نه فقط به سایت شما، اما به فروشگاه شما است.

 

هنگام انجام پژوهش در شرایط geotargeted، نه تنها به شهر و یا شهرستان خود را می چسبد. گسترش قلمرو خود را که شامل مناطق همجوار. اگر شما در شهرستان بزرگتر زندگی می کنند، شکستن شرایط جغرافیایی خود را به محله برای گرفتن یک بخش حتی بیشتر هدف قرار دادند.

 

افکار نهایی

هنگامی که آن را پیدا کردن، سازماندهی و استفاده از کلمات کلیدی می آید، بزرگترین قطعه از توصیه های من می توانم شما را است به بیمار و حفظ حفر. در ادامه شما را جستجو و بررسی، بیشتر به شما کشف. بعد از اینکه لیست خود را، سازماندهی کلمات کلیدی با عمل، و توسعه طرح خود را. بهینه سازی سایت خود را، و سپس تمرکز بر کمک رسانی خود را. با استفاده از این کلمات کلیدی، شما قادر خواهید بود برای ایجاد یک جامعه که درایو سایت خود را در مسیر درست کمک می کند.


مطالب مرتبط