close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل بک لینک پایدار

بک لینک پایدار

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395
9:11

بک لینک پایدار

بک لینک

گذشته از معیارهای بک لینک  فنی مربوط به اقتدار صفحه وب، به چه عواملی باید استفاده شود به اطلاع تلاش ساختمان پیوندهای خود را؟ مقاله نویس اندرو دنیس سهام ایده های خود را و دیگر کارشناسان صنعت.

اندرو دنیس در تاریخ 10 مه 2016 11:00

بیش

هدایت متریک

بک لینک چیست من به تازگی یک کنفرانس جستجو گوگل حضور داشتند و این فرصت را به صحبت با شرکت کنندگان از طیف گسترده ای از زمینه ها، با تغییر پس زمینه SEO و تجارب بود. پس از صحبت های جالب و جذاب، یک غذای آماده مشترک ایستاده بود به من:

 

مردم تا در معیارهای SEO فنی را قطع کرد.

 

من به یاد داشته باشید سوالات متعدد مانند، "آستانه حداقل خود را برای اعتماد جریان چیست؟" و یا: "خیلی خب، شما می توانید لینک های مرتبط، اما آنچه به طور متوسط ​​اقتدار دامنه است؟"

 

من مشاهدات من با تیم فروش ما به اشتراک گذاشته وقتی برگشتم، و آنها را تایید این یک مضمون مشترک در میان مخاطبین خود بود. به نظر می رسد همسالان من در صنعت SEO این روند متوجه کرده اند.

 

در حالی که من معتقدم معیارهای SEO مانند اقتدار دامنه یا اعتماد جریان مهم و مفید هستند، من نیز بر این باورند که آنها نیاز به زمینه - و بیشتر به داستان وجود دارد که آن را به ارزیابی چشم انداز لینک می آید.

 

کسب لینک ظریف، عمل دشوار است، اما من می خواهم از طریق چشم انداز خود من در معیارهای لینک که منجر به تامین امنیت لینک های واقعی است که تفاوت پایدار را به راه رفتن.

 

ارتباط

شماره یک کلید دستیابی به لینک ارزشمند ارتباط است.

 

ارتباط هر دو یک نقطه شروع برای ارزیابی مبارزات انتخاباتی خود را و یک راهنمای ادامه فراهم می کند. مهمتر از همه عوامل دیگر، ارتباط باید ستاره شمال کمپین لینک شما باشد.

 

سئو تمایل به بلند شدن در معیارهای فنی (مقامات دامنه، رتبه، اعتماد جریان، لنگر متن، استنادی و غیره) و تنها فکر می کنم در مورد الگوریتم گوگل گرفتار شده است. اما اگر شما لینک را دنبال صرفا از دیدگاه جستجوگرها، شما در حال رفتن به اشتباه. اشتباهات جدی.

 

برای مثال، مقامات دامنه (DA) از Moz. مقامات دامنه متریک مفید است و یک فشار سنج مفید برای ارزیابی اقتدار درک شده از یک سایت فراهم می کند.

 

اما ها Moz است گوگل نیست. moz به یک شاخص بسیار کوچکتر از وب است. مقامات دامنه مستقیما به رتبه برابر نیست، بسیار کمتر صدها دیگر از عوامل گوگل با استفاده از ارزیابی یک سایت داده شده است. قضاوت سایت صرفا با اقتدار دامنه یک اشتباه است.

 

سئو می تواند بیش از اقتدار دامنه عقده روحی و تلفیق DA با کیفیت سایت، اما این است که به سادگی راه این متریک باید استفاده نمی شود. در عوض، به عنوان نیک ایوبنکس اشاره می کند، مقامات دامنه کار می کند بهترین به عنوان یک شاخص برای رتبه بندی بالقوه است.

 

moz به خود موافق با این ارزیابی که DA سطح بالا متریک برای اندازه گیری پتانسیل رتبه بندی است:

 

در حالی که معیارهای خاص مانند MozRank می توانید سوالات از محبوبیت لینک اولیه پاسخ - و تعداد لینک می توانید مقادیر اولیه از صفحات / سایت های لینک نشان می دهد - شماره اقتدار معیارهای سطح بالا است که تلاش برای پاسخ به این سوال، "لینک این صفحه در چگونه قوی هستند از نظر کمک به آنها برای نمایش داده شد در Google.com رتبه؟ "

مقامات دامنه متریک مفید است و با توجه به ارزش در کسب لینک خود را است، اما چشم انداز لینک بالقوه را دور بیندازید نه تنها به دلیل آنها را به یک DA پایین.

 

ارتباط باید برگ برنده تمام معیارهای دیگر، به ویژه با توجه به مخاطبان خود را. به عنوان همکار من، نیکلاس Chimonas، اظهار داشت: "من هرگز یک سایت است که تحت DA 25 اگر آن را بسیار مرتبط، با کیفیت بالا، و مخاطبان هدف من است وجود دارد اجتناب خواهد شد."

 

معیارهای فنی، مانند مقامات دامنه، صفحه خودگردان، با شکوه اعتماد جریان، SEMrush سطح ترافیک و غیره، ابزار مفید است که سیگنال ها و نشانه ای از اقتدار و اعتبار از یک سایت ارائه می باشد. اما در پایان روز، ارتباط باید در نهایت فرایند تصمیم گیری خود را در ساخت لینک را هدایت کند.

 

هدف، بعد از همه، است که به همراه ترافیک مربوطه را در سایت خود - افرادی که علاقه مند به شرکت شما می باشد و ممکن است در واقع تبدیل به یک سرویس گیرنده / مشتری. چه راهی بهتر به انجام رساندن آن از برای ایجاد روابط و ارتباط بین صنعت شما، که در آن زندگی مخاطبان خود را؟

 

ارزش انسانی

لینک باید در درجه اول برای مردم، نه ربات ها و خزنده جستجو می باشد.

 

به عنوان سئو، ما کور به جستجو نیست. البته، هدف از کسب لینک باید برای نفوذ در رتبه بندی و دید جستجو می باشد. اما کسانی که رتبه بندی باید از ساخت و ساز ارتباطات واقعی انسان جریان است. در غیر این صورت، شما در حال ایجاد رتبه بندی در یک خانه از کارت.

 

ساخت یک شبکه واقعی برای وب سایت شما. این چیزی است که لینک عبارتند از: شبکه های دیجیتال از اتصالات که کراوات سایت خود را به دیگران است.

 

ساخت لینک شما می خواهید، حتی اگر که رتبه بندی افزایش نمی دهد.

 

معیارهای اعتماد و اقتدار نباید نادیده گرفته شود - این معیارها می تواند بخش مهمی در ارزیابی سایت های بازی - اما شما باید حکومت نه از سایت هایی که یک مخاطب فعال و جامعه است.

 

هنگام قضاوت چشم انداز، در مورد اینکه آیا کسی تا به حال که در واقع بر روی لینک شما کلیک کنید فکر می کنم. برای تعیین ارزش انسان، تعامل کاربر سنج بر روی یک سایت داده شده است. در اینجا برخی از روش های اندازه گیری مشارکت کاربر در یک سایت می باشد:

 

پیدا کردن فرد واقعی / مردم پشت سر سایت ببینید که آیا آنها حضور فعال در سایت، در تو رفتگی در دیوار، و در رسانه های اجتماعی.

بررسی بخش نظرات در پست های وبلاگ.

بررسی رسانه های اجتماعی (یا دکمه های اجتماعی، صورتی که آنها را) برای فعالیت های اجتماعی در اطراف سایت (به عنوان مثال، سهام، پیروان، مکالمه).

تجزیه و تحلیل ترافیک از طریق SEMrush.

بررسی ارسال فرکانس و طراوت محتوا.

سایت های با سیگنال های قدرت کم، اما تعامل بالا هنوز هم می توانید به اهداف لینک عملی باشد.

 

ارزش بشر همچنین به بازی می آید زمانی که گوگل سایت ها و لینک ارزیابی می کند. گوگل همیشه برای تمرکز بر کاربران حمایت، و آنها این فلسفه رعایت هنگام ارزیابی لینک ها با یکی دیگر از به روز رسانی پنگوئن در افق، گرفتن یک صفحه از اصل هدایت گوگل در توسعه لینک خود را قطعا مانند یک ایده خوب به نظر می رسد.

 

لینک ها باید توسط انسان ساخته شده است، برای انسان است. هر لینک باید ارزش به وب اضافه کنید.

 

اهداف

هر مبارزه نیاز اهداف به وضوح تعریف شده است.

 

ایجاد اهداف و انتظارات در شروع یک کمپین یک راهنمای کلی برای تمام جنبه های پروژه خود را ارائه می کنند. هر لینک شما امن باید در یک راه یا دیگری، به اهداف بزرگتر از مبارزات انتخاباتی خود را کمک می کند.

 

شانس دستیابی به موفقیت بدون هدف به روشنی تعریف حداقل است. و حتی اگر شما برای رسیدن به موفقیت، شما احتمالا نمی دانید و یا درک آن - و به این ترتیب مشکل در برقراری ارتباط آن را به مشتری / رئیس شما داشته باشد. شما نیاز به تنظیم اهداف خاص با جدول زمانی خاص، و سپس شما می توانید پیشرفت اندازه گیری و گزارش مناسب.

 

آیا هدف شما این است که برای بهبود ترافیک، افزایش تبدیل، پشتیبانی از یک ابتکار جدید و یا رشد قرار گرفتن در معرض نام تجاری و میل، یک لینک امن باید با این هدف خاص را در ذهن به دست آورد.

 

این است که می گویند که هر لینک منحصر به فرد به طور مستقیم به تبدیل های بیشتر و یا افزایش رتبه بندی نمی شود. اما به جای ادغام تلاش های خود را باید مشخصات لینک متنوع است که، به عنوان یک کل، کمک می کند تا به شما در دستیابی به اهداف خود را توسعه دهد.

 

لینک های مختلف به اهداف مختلف، مانند خدمت:

 

لینک در سایت های پیشرو در صنعت می تواند قدرت ساخت و شیر را به مخاطبان جدید، در حال رشد قرار گرفتن در معرض نام تجاری. این سایت مکان اغلب بسیار خوبی برای ارتباط با مخاطبان خود را به طور مستقیم.

لینک در فروم ها و یا جوامع بیش از حد مربوطه ارزش جستجوگرها بسیار عبور نمی کند، اما ممکن است ترافیک واجد شرایط به طور مستقیم.

لینک در سایت های شریک تقویت روابط، ایجاد فرصت های بازاریابی و توسعه طرفداران نام تجاری.

لینک در دایرکتوری های محلی / طاقچه و سایت های بررسی اعتماد ساخت میل نام تجاری و پیشنهاد قرار گرفتن در معرض هدف قرار دادند.

هر لینک شما امن باید در جهت اهداف کسب و کار بیشتر خود را ساخت. و شما نیاز به یک ترکیب متنوعی از لینک برای رسیدن به اهداف خاص از مبارزات انتخاباتی خود را.

 

برای اطمینان از شما در حال استفاده از تاکتیک موثر ترین و ساخت انواع حق از لینک ها، این مهم است برای پیگیری پیشرفت. شما می توانید یک طیف گسترده ای از معیارهای، تجزیه و تحلیل و داده ها (بسته به اهداف پروژه خود را) اندازه گیری، اما در اینجا چند جنبه اصلی به ارزش ردیابی برای تقریبا هر مبارزه:

 

ترافیک آلی به سایت

ترافیک آلی به صفحات انتخاب

افزایش ترافیک، صفحات ویژه

رتبه بندی کلمات کلیدی موضوعی

شرایط سر کلیدی و رتبه بندی

نظارت بر این معیارهای اطلاع خواهد کرد یا نه پروژه خود را دستیابی به نتایج.

 

البته، شما می توانید (و باید) اضافه کردن دیگر KPI ها برای ارائه یک تصویر کامل تر. برای مثال، اگر یکی از اهداف اصلی شما این است برای بهبود تعامل را در سایت خود، شما ممکن است نرخ گزاف گویی، متوسط ​​زمان بر روی صفحه، صفحات در هر جلسه و بازدید کنندگان از بازگشت می نماید.

 

تعیین KPI ها مناسب برای مبارزات انتخاباتی خود را تضمین خواهد کرد که شما را در دوره اقامت برای رسیدن به اهداف خود را.

 

نظرات صنعت

در این ارسال نظرات من در چه معیارهای واقعا در یک کمپین لینک مهم را پوشش می دهد. با این حال، من تنها نیستم. بسیاری از نظرات همان توسط کارشناسان صنایع و مشاهیر به اشتراک گذاشته.

 

جولی جویس:

 

البته، داشتن ارتباط اقتدار بیشتر به وب سایت خود را به معنای رتبه بهتر و ترافیک. هیچ کس به اندازه کافی احمقانه به فکر می کنم که یک وب سایت با اقتدار دامنه از 65 است بسیار قدرتمند در بسیاری از است.

 

با این حال، رتبه بندی هستند که ماده نیست. ترافیک است که همه مسائل را ندارد، یا. آنچه مهم ترافیک مربوطه که دارای پتانسیل برای تبدیل است.

جان کوپر:

 

به طور کلی، هر چند، تمرکز بر ارتباط بالاتر از همه چیز. این وسوسه انگیز به فقط برای بزرگ، فرصت معتبر ساقه، اما با انجام این کار شما را به چند مسائل را اجرا کنید. اول این است که شما خودتان را محدود به یک استخر کوچکتر از چشم انداز، به طوری که شما به طور کلی تا پایان با لینک کمتر (در برخی از سوله-با کیفیت پایین، این شما می توانید با بعدی به هیچ ترک). دوم، ارتباط است که با داشتن تاثیر بسیار بزرگتری در الگوریتم حرکت رو به جلو. و سوم، با هدف قرار دادن فرصت های مرتبط بیشتر، شما شانس بیشتری برای داشتن وب مستر می گویند بله کردم.

نیک ایوبنکس:

 

اقتدار دامنه قدرتمند، اندازه گیری جهت اعتماد و اقتدار است - اما می تواند در خلاء استفاده شود. دیگر سیگنال های قدرت لینک و متنی که باید در نظر گرفته شود تا یک تصویر کامل از توانایی یک دامنه را به حرکت سوزن، رتبه خود را در آن و یا سرپا نگه داشتن صفحات دیگر برای رتبه بندی وجود دارد.

اریک بخش:

 

اینترنت همواره در مورد رفتن به اتصال مردم با افراد دیگر، و یا اتصال با محتوای نوشته شده توسط مردم (با عرض پوزش، روایت علم). و در حالی که من بسیاری از استراتژی های لینک سازی، تاکتیک ها و تکنیک های که نیاز به مرگی تدریجی و دردناک، روند به اشتراک گذاری یک شخص با شخص دیگری یک قطعه فوق العاده مفید از محتوا که با آن شخص طنین انداز خواهد شد و در نتیجه وجود دارد لینک هرگز از سبک خواهد رفت و هرگز منسوخ خواهد شد.

 

من انجام شده است این مدت 20 سال. من می توانم به شما اطمینان دهم که در حالی که روش های به حق مردم تبدیل شده اند بیشتر به چالش کشیدن، در پایان روز، بازی به پایان است هنوز هم همان: من نیاز به در تماس گرفتن با کسی که به احتمال زیاد در مورد مراقبت از آنچه که آن را است من به اشتراک گذاری و یا به دنبال لینک برای.منبع:searchengineland


مطالب مرتبط