close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل آموزش سئو داخلی

آموزش سئو داخلی

سه شنبه 28 ارديبهشت 1395
9:34

سئو داخلی

آموزش سئو داخلی

جستجوگرها در بهینه سازی صفحه آموزش شما در مورد آن شنیده اید، شما در مورد آن خوانده ام، شما می دانید چقدر مهم جستجوگرها در صفحه بهینه سازی است، اما چگونه آن را انجام دهید؟ چرا چیزی دست نیافتنی ترین که هیچ کس می خواهد به شما بگویم این است که همیشه؟ از آنجا که آنها می خواهند برای حفظ اسرار برای وب سایت خود را؟ شاید. زیرا آنها می خواهند شما را به پرداخت آنها را به آن را برای شما؟ به احتمال زیاد. اما چرا وجود دارد یک راهنمای جامع برای on page seo در صفحه بهینه سازی در خارج وجود دارد، آماده برای شما استفاده کنید؟ وجود دارد، و شما آن را می خوانید. بیایید با یک رویکرد گام به گام در صفحه SEO آغاز شده است.

 

مرحله اول-راه اندازی مبانی جستجوگرها در بهینه سازی صفحه

برای شروع کردن با، یک سری از وظایف است که پایه و اساس مناسب برای وب سایت خود را از طریق بهینه سازی صفحه و بهترین شیوه های SEO مجموعه وجود دارد. اینجا چیزی است که شما نیاز به انجام به منظور در انطباق با بهترین در شیوه جستجوگرها صفحه باشد.

 

لینک وب سایت خود به گوگل آنالیز.

 

نه تنها گوگل آنالیز به شما کمک کند نظارت و تجزیه و تحلیل روند وب و بازدید کنندگان خود را (به عنوان مثال شما به جمعیتی خود را یا نه؟)، آن را نیز یک عامل بزرگ در الگوریتم موتور جستجوی گوگل است. اگر وب سایت شما به گوگل آنالیز در ارتباط نیست، تمام تلاش خود را در صفحه SEO نخواهد بود اندازه گیری است.

 

اضافه کردن وب سایت به گوگل آنالیز

 

لینک وب سایت خود را به گوگل و بینگ ابزار وب مستر.

 

بسیار شبیه به گوگل آنالیز، این است که فقط تخمگذار پایه اساسی برای خوب بر روی شیوه های صفحه SEO از شما قادر خواهید بود به قضاوت اثر تلاش های خود را در جستجوگرها.

 

اگر شما این کار را نداشته باشند، آن را نیز به شما در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP ها) صدمه دیده است، بیشتر ابطال تلاش های بهینه سازی در صفحه خود را.

 

استفاده از ابزار وب مستر به محتوای تکراری را بررسی کنید، عنوان از دست رفته، 404 و 500 تغییر مسیر اشتباهات، اخطارها و دیگر خطاهای فنی برای اطمینان از سایت خود را برای صفحه بر روی بهینه سازی در ابتدا.

 

اضافه کردن وب سایت به Google Webmaster Tools

 

اضافه کردن وب سایت به Google Webmaster Tools

استفاده از پلاگین نمایش مرورگر شما به عنوان یک موتور جستجو.

 

در مرحله بعد، استفاده از فایرفاکس برای نصب دو افزودنیها، "توسعه دهنده وب" و "تغییر عامل کاربر." این اجازه خواهد داد که شما را به نمایش وب سایت خود را به عنوان یک موتور جستجو خواهد بود. برو به "تنظیمات" و "محتوا" و سپس غیر فعال کردن جاوا اسکریپت به طوری که گوگل می توانید منوهای، لینک ها، خزیدن و رها کردن منوها (اگر آنها به عنوان عکس های مخفی، گوگل نمی خواهد قادر به خواندن آنها). در حال حاضر به سایت خود بروید و مطمئن شوید که تمام فراز قطره و منوها و متن به طوری که آنها قابل مشاهده برای موتور و خواننده در صفحه جستجو می باشد. شما همچنین می توانید پلاگین در "یا لینک جستجوگر" گوگل کروم برای بررسی همه لینک های خود را استفاده کنید.

 

فایرفاکس سیستمهای عامل کاربر PluginFirefox سیستمهای عامل کاربر ToolbarStarting بهینه سازی مطالب خود را برای در صفحه SEO نتایج

 

پس از شما اصول اولیه خود را راه اندازی، آن هم به هر دو در ایجاد یا ازنو محتوایی که در وب سایت خود را با یک چشم به سمت در صفحه SEO داشته باشد. در اینجا برخی از مراحل ساده که هر استاد وب سایت باید به دنبال به منظور رسیدن به بهترین جستجوگرها در صفحه بهینه سازی عبارتند از:

 

شروع کردن با کلید واژه تحقیقات.

 

بهترین ابزار برای تحقیق کلمه کلیدی هنوز آزاد در ابزار پژوهش کلید واژه گوگل هستند، و با وجود چه کسی به شما می گوید در مورد SEO مرده بودن، کلمات کلیدی و عبارات نیز اهمیت دارد. توجه خاص به قصد جستجوگر، به این معنی جستجوی معنایی.

 

کلمات کلیدی که شما را از طریق ابزار پژوهش نیز باید با یک لیست از (شاخص معنایی نهفته) کلمات کلیدی ثانویه و یا LSI زوج.

 

این بستر به کلمات کلیدی خود را به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی خود را "سنگ" است، کلمات کلیدی LSI "کوارتز" و "الماس" یک موتور جستجو است که سایت بسیار متفاوت از یک سایت بهینه سازی شده در اطراف "سنگ" با کلمات کلیدی LSI "رولینگ استونز" و "درب است بگویید. "

 

چگالی کلید واژه (KWD) درصد ایده آل بین 0.5٪ و 2٪، و نه بیش و نه تحت است. برای پیدا کردن KWD٪، به سادگی تقسیم تعداد دفعاتی که شما با استفاده از کلمه کلیدی توسط تعداد کل کلمات در صفحه

 

برنامه ریز گوگل کلید واژه

 

بهینه سازی محتوا خود را در اطراف یک کلمه کلیدی در هر صفحه.

 

هنگامی که شما ارسال مطالب خود، یک کلمه کلیدی در هر صفحه از محتوا و LSI کلمات کلیدی را انتخاب کنید به آن را تقویت کند. آیا کلمات کلیدی مسائل نیست به محتوا، بلکه اجازه دهید آنها را جریان به طور طبیعی.

 

اگر شما یک کلمه کلیدی دشوار مانند "وکیل لس آنجلس،" شما می توانید نقطه گذاری (همانطور که در "زمانی که به دنبال یک وکیل، ساکنان لس آنجلس باید ...) و یا کلمات اتصال کوچک (به عنوان در" وکیل در لس آنجلس) بدون تاثیر خود را رتبه بندی برای کلمه کلیدی خود را به عنوان در نظر گرفته شده.

 

قرار دادن کلمه کلیدی در URL.

 

برای هر صفحه شما را بهینه سازی، مطمئن باشید که از کلمه کلیدی در URL است. برای مثال، اگر در صفحه اطراف بهینه سازی شده "پنیر بز،" نشانی اینترنتی خاص آن صفحه باید www.worldcheeses.com/best-goat-cheese باشد.

 

شما می توانید این را در داشبورد و یا کنترل پنل سایت خود را انجام دهید، اما به دلیل آن در صفحه، آن است که هنوز هم به عنوان بخشی از بهینه سازی صفحه.

 

SEO بهینه سازی URL به عنوان مثال

آدرس خود را نگه دارید به یک کلمه حداکثر سه و مطمئن شوید که به اضافه کردن برخی از شاخص های جغرافیایی در اینجا اگر شما در حال تلاش برای رتبه بندی محلی. آدرس ها هرگز نباید بیش از 100 کاراکتر باشد.

 

اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک، محصول و یا ردیابی تعداد باید به پایان هر URL مناسب اضافه شده است. اگر با توجه به گزینه، همیشه استفاده از URL های مطلق به جای آنهایی که نسبی.

 

ساخت لینک.

 

ساختمان پیوند یک روند طولانی و دشوار است که شبکه به نتایج بزرگ است. هنوز لینک خود را ساخت بیش از حد سریع و هرگز لینک های ضعیف ساخت. یک راه عالی برای بررسی که لینک شما باید ساخت است که از طریق وب سایت های رقیب خود را با رفتن به بالا کروم لینک افزودنی و یا با قرار دادن وب سایت های رقابت خود را به پیوند تشخیص، Ahrefs، با شکوه SEO و گسترش سایت اکسپلورر استفاده میکنید.

 

این به شما اجازه از طریق پروفایل لینک خود را فهرست و برخی از ایده های در مورد ارتباط قوی شما باید ساخت، و همچنین شما اطمینان بدهم که برخی از لینک ها شما در حال حاضر منحصر به فرد هستند. برای وارد کردن لینک، به ویرایشگر متن خود بروید و برجسته کردن متن مناسب (دور ماندن از "اینجا کلیک کنید" و انتخاب کردن برای متن مربوطه به جای).

 

قرار دادن لینک از طریق نماد پیوند را در نوار ابزار خود را انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را به در یک تب جدید (توصیه می شود) باز کردن و یا در همان تب (این به بیننده از صفحه تغییر مسیر بنابراین مطمئن شوید که آن را به یک صفحه فروش شما مصرف نمی شود آنها را از، اما در عوض، به). خاص برای ساخت هر دو خارجی (لینک به سایت های دیگر) و داخلی (لینک به صفحات در سایت خود را) لینک شود.

 

حفظ عنوان برچسب ها خود را در زیر 66 شخصیت.

 

تگ عنوان را در صفحه شما تنها مهمترین ضمیمه در وب سایت خود است، پس آن را نادیده بگیریم. 65 است که از حد برای تگ عنوان بنابراین مطمئن شوید که همه شما می باشد 65 و تحت.

 

شخصیت هر چیزی را که طول می کشد تا یک فضا، شامل نامه، نقطه گذاری و یا یک فضای واقعی بین کلمات است. استفاده از لوله های (به عنوان مثال فرد | FLINTSTONE | اتومبیل) به کلمات کلیدی جداگانه (اما انجام مسائل کلمه کلیدی) و سعی کنید به دور از دیگر نقطه گذاری ماندن مانند خط تیره و علامت تعجب.

 

مطمئن باشید که تگ عنوان خود را به خواننده دقیقا چه آنها در حال رفتن به از صفحه، نوعی مانند یک عنوان فصل در یک کتاب است. استفاده از کلمات کلیدی را از صفحه در تگ عنوان و همیشه آنها را ارسال برای انسان است، اما آنها را برای موتورهای جستجو را فرمت کنید.

 

اگر تگ عنوان شما بیش از 65 کاراکتر می رود، آن کوتاه خواهد شد. هرگز تکراری برچسب عنوان را در سایت خود، ایجاد یک منحصر به فرد برای هر صفحه.

 

عنوان SEO بهینه سازی وب سایت

 

نگه دارید شما برچسب ها متا زیر 166 کاراکتر.

 

به طور مشابه، متا تگ ها را مطمئن باشید که تگ های متا خود را به خواننده دقیقا چه آنها در حال رفتن به از صفحه، به طور خاص و در زبان اشاره است. استفاده از کلمه کلیدی از صفحه متا تگ توصیف حداقل یک بار و سعی کنید به برخی از کلمات کلیدی LSI در نیز وجود دارد. متا تگ خود را در SERP نشان خواهد داد تا پس از آن به عنوان تبلیغات کوتاه جذاب را به بازدیدکنندگان به صفحه خود را از طریق کلیک فکر می کنم.

 

جستجوگرها بهینه سازی متا تگ

مصرف در صفحه جستجوگرها به سطح بعدی از بهینه سازی

 

بعد از اینکه شما شروع به پوشش این وظایف، سایت شما باید انجام در SERPs بهتر می شود، اما از آن است به دور از آنچه کارشناسان در نظر بهینه شده است. در واقع، ما برخی از رایج ترین شیوه های در صفحه SEO برای این بخش فراموش شده را نجات داد، بنابراین اگر شما فکر می کنید شما انجام شد، شما تنها نیستید. اما در حال حاضر، شما یک قدم جلوتر از رقابت چون شما بدانید که:

 

استفاده از برچسب ها عنوان (H1، H2، H3) در تمام صفحات.

 

شماره برچسب ها کمک موتورهای جستجو و بینندگان یک نگاه سریع در چه صفحه خود را در مورد با اجازه دادن به آن به راحتی قابل اسکن. در حالی که متن پررنگ که به طور خودکار می گیرد زمانی که شما یک تگ هدر در اطراف محتوای بسته بندی خواهد شد برای بیننده کافی است، آن تگ هدر واقعی است که کلید موتورهای جستجو در یک آنچه به دنبال است.

 

با استفاده از H1 H2 H3 برچسب ها در جستجوگرها

با استفاده از H1 H2 H3 برچسب ها در جستجوگرها

 

 صفحات خود را همه باید یک تگ H1 و فقط یک برچسب در اطراف H1 عنوان صفحه. به عنوان مثال، اگر عنوان اصلی این است "مطلع سوشی رایگان در هنگام ثبت نام با فیس بوک،" شما می توانید به CMS خود بروید و جای های <h1> مطلع سوشی رایگان در هنگام ثبت نام با فیس بوک </ H1> برچسب ها در اطراف عنوان.

 

شکستن بقیه مطالب خود را به تکه های به راحتی قابل هضم اطلاعات از طریق پاراگراف ها، لیست های گلوله و از همه مهمتر برای در صفحه SEO، H2 و H3 هدر.

 

نگران نباشید، تگهای <h2> </ H2> قرار داده و <H3> </ H3> برچسب ها در اطراف زیرنویس خود را و صفوف خود را در جستجوگرها بالا خواهد رفت. مطمئن باشید که برای استفاده از متن پررنگ کج در کپی خود را به برجسته مفاهیم و کلمات کلیدی مهم است.

 

متن ALT در تصاویر خود را.

 

در حالی که اکثر مردم می دانند که تصاویر را برای بینندگان مهم هستند چرا که آنها به راحتی قابل هضم، بسیاری از فراموش کرد که موتورهای جستجو نمی توانید تصاویر را بخوانید. تنها راهی است که یک موتور جستجو می توانید بگویید چه یک تصویر است که در مورد (و در نتیجه رتبه ارتباط آن) است، اگر شما متن جایگزین در تصاویر از طریق سیستم مدیریت محتوا و یا داشبورد خود را.

 

در پایان تماس سایت خود، دسترسی به تصویر و در متن جایگزین (کلید Alt کلیپ برد چند منظوره) جعبه، نوع در برخی از کلمات کلیدی توصیفی از تصویر و صفحه آن را در است. اگر تصاویر را نمی توان با کلمه کلیدی از صفحه توصیف آنها در ظاهر می شود، پس شاید این است که بهترین تصویر را برای آن صفحه است.

 

SEO بهینه سازی تصویر در وردپرس

SEO بهینه سازی تصویر در وردپرس

 

همه در همه، اضافه کردن کلید Alt کلیپ برد چند منظوره برای ارتباط کمک خواهد کرد رتبه گوگل شما، بلکه به تصاویر خود را فرصتی برای در جستجوی تصویر گوگل یافت می شود، ایجاد یک راه دیگر به وب سایت شما. شما همچنین می توانید نام فایل را تغییر نام دهید تصویر به بیشتر در خط با کلمات کلیدی، اما برخی فکر می کنم که آیا در صفحه SEO کمک بیش از حد (بهتر از امن متاسفم، در نظر ما).

 

ویرایش مطالب خود را.

 

این یک معامله بزرگتر است از بسیاری از مردم متوجه همین دلیل است که ما آن را برای این بخش را نجات داد. اگر شما دستوری یا املایی اشتباهات یا هر گونه خطا که برای ماده در وب سایت خود را، شما از دست دادن اعتبار با مخاطبان خود را.

 

در مورد آن فکر می کنم این راه که شما به احتمال زیاد به کلیک بر روی و از دادن اطلاعات کارت اعتباری خود را به؟ "برای فروش در حال حاضر pleese اینجا کلیک کنید و یکی از چاپلوس!" یا "برای به دست آوردن پنیر بز خود را تحویل داده رایگان، به سادگی به ما امروز در اینجا تماس بگیرید!" کمتر که شما را بکشد خواننده خود را از محتوا با خطاهای فقیر، آسان تر از آن خواهد شد برای آنها به تمرکز بر روی خرید و فروش قیر و محصول یا خدمات.

 

بیشتر آنها متوقف به فکر می کنم، "هی نگاه کنید! آنها "مادر بزرگ،" زمان بیشتری آنها را به تجدید نظر انجام خرید با شما اشتباه. خوانده شده مطالب خود را با صدای بلند برای گرفتن هر گونه عبارات بی دست و پا است.

 

رسانه های اجتماعی اهمیت.

 

شما در حال حاضر باید تمام دکمه های رسانه های اجتماعی خود را به سایت خود اضافه کنید، به بینندگان یک راه آسان برای در تماس بودن با شما بر روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود را.

 

دکمه های رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن ArticleThis نه تنها کمک می کند تا مشتریان خود را و منجر اقامت در تماس-یا بهتر است، به شما می دهد یک راه برای گرفتن محتوای بازاریابی خود را به طور مستقیم به آنها، اما موتورهای جستجو را از رسانه های اجتماعی به حساب زمانی که رتبه بندی وب سایت شما.

 

دکمه های رسانه های اجتماعی بر روی وب سایت

 

 اگر دکمه های رسانه های اجتماعی خود را در صفحه است، خود را در جستجوگرها عامل بهینه سازی صفحه کار خود را انجام نمی شود. مطمئن باشید که برای نمایه + Google خود را نیز ضمیمه برای تالیف (هر چند گوگل به تازگی تالیف از عوامل رتبه بندی آن کاهش یافته است، آن را هنوز هم یک ایده عالی به آن متصل است).

 

کلمه کوتاه در مورد وبلاگ نویسی.

 

یکی از بهترین راه برای نگه داشتن وب سایت خود مربوطه را از طریق در صفحه ایجاد محتوا و بهینه سازی سایت است وبلاگ نویسی. وقتی وبلاگ نویسی، حفظ قوانین بهینه سازی در صفحه SEO عمومی که در بالا مورد بحث قرار گرفته در ذهن به عنوان همه آنها هنوز هم اعمال می شود.

 

تفاوت اصلی آن با وبلاگ نویسی است که شما می تواند یک کمی رسمی تر با محتوای خود کپی کنید و ساختار اگر شما تمایل. فقط به یاد داشته باشید که محتوا باید اصلی، آموزنده و مثل همیشه، بهینه سازی باشد.

 

اگر شما به وبلاگ نویسی در مورد استانداردهای صنعت یا مفاهیم مشترک که دیگران تحت پوشش، سعی در ارائه یک زاویه تازه در مورد این موضوع، یکی این است که در خط با تصویر نام تجاری خود را.

 

در صفحه موبایل SEO.

 

در حالی که شما می توانید یک وب سایت جداگانه همراه برای کسب و کار شما ساخته شده است، بهترین شیوه جستجوگرها نیاز شما را به سادگی طراحی وب سایت پاسخگو به طوری که همه از کار خود را در صفحه SEO در نقل و انتقالات سایت خود را بیش از به نرم افزار های تلفن همراه. جای نگرانی در مورد بهینه سازی در صفحه جستجوگرها برای تلفن همراه، به سادگی تغییر دهید به یک طراحی وب سایت پاسخگو.

 

وب سایت Moile SEO

 

 

روکش-صفحه وب ایده آل در صفحه SEO

در صفحه بهینه سازی سئو یک قدم زدن در پارک نیست، اما زمانی که شما با تمام سایت انجام می شود، شما مطمئن برای دیدن نتایج در هر دو ترافیک و اگر مطالب خود را تازه، اصلی و نرخ مفید تبدیل شده است. از آنجا که بسیاری از اطلاعات را در بود، در اینجا اهداف اصلی که شما می خواهید به خاطر داشته باشید که هر صفحه از وب سایت خود را بهینه سازی:تمامی مطالب در صفحه شما در حال بهینه سازی باید بیش از حد مربوط به یک موضوع بسیار خاص باشد، با تمرکز بر یک کلمه کلیدی، محصول، خدمات یا شیء است.هر صفحه وب باید خود تگ عنوان منحصر به فرد، URL آن و توضیحات متا، که هر کدام هدف را به بیننده بینش بهتر به آنچه صفحه است داشته باشد. مطمئن باشید که برای استفاده از کلمه کلیدی و احتمالا کلمات کلیدی LSI در تگ عنوان، URL و توضیحات متا، بدون چاشنی کلمه کلیدی.همه تصاویر باید به صورت مناسب از طریق فایل های به نام، اما مهمتر از آن، متن جایگزین (کلید Alt TXT) است که توصیفی و کلمه کلیدی مرتبط.کلید واژه چگالی باید بین 0.5٪ و 2٪ در تمام صفحات باشد، بدون اینکه کلمه کلیدی پر شده است.تمامی مطالب باید به رده خود و / یا صفحه حاوی زیررده لینک. لینک های خارجی نیز باید به وب سایت گنجانیده شود و تمام لینک باید بررسی می شود مطمئن شوید که آنها شکسته نشده.وب سایت باید از طریق گوگل آنالیز و گوگل مدیر سایت (و وب مستر بینگ و همچنین) تحت نظارت است.منبع:seomavi


مطالب مرتبط