close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل 5 قطعنامه جستجو آگهی کپی

5 قطعنامه جستجو آگهی کپی

شنبه 25 ارديبهشت 1395
17:12

5 قطعنامه جستجو آگهی کپی

5 جستجو کپی آگهی

این اغلب به نفع چیز جدید بعدی نادیده گرفته، اما کمک مونا Elesseily استدلال می کند که تعمیرات اساسی آگهی خلاق می تواند تاثیر فوق العاده قابل توجهی در عملیات جستجو شما داشته باشد.

آموزش سئو این که زمان از سال است دوباره! زمان برای تنظیم قطعنامه برخی PPC سال نو! و آنچه مورد بهتر است برای شروع با از کپی آگهی؟

انجام حق، دوباره نوشتن نسخه آگهی خود را یکی از تغییرات موثر ترین شما می توانید در یک حساب کاربری و یک راه مطمئن آتش به منظور بهبود عملکرد PPC می باشد.

متاسفانه، کپی آگهی است که متاسفانه نادیده گرفته است. حتی من - به عنوان شما می توانید با موضوعات من را انتخاب کنید ارسال در را ببینید! آن را معمول "ترک های قدیمی به نفع جدید" تاکتیک ها و استراتژی های PPC. امیدوارم که این مقاله به شما می دهد یک دیدگاه تازه روی آگهی خلاق و کمک می کند تا به شما در تنظیم برخی افزایش قطعنامه آگهی کپی.

راه های بسیاری برای بهبود کپی آگهی وجود دارد. طول می کشد زمان به سادگی تبلیغات عالی است، اما آن را به خوبی به ارزش تلاش.در زیر برخی نکات:

1. متعهد به آگهی خود کپی

تمرکز بر روی کپی آگهی. هنوز پریشان توسط سایر اشیاء PPC براق (اهرم) در حساب های تبلیغات را دریافت کنید. این کار برای ایجاد تبلیغات قانع کننده است اما شما خواهید دید آن را به ارزش آن را برای افزایش در تبدیل، نرخ تبدیل و بیشتر.

از کپی آگهی تنهایی تغییرات، من دیده ام 30-50٪ افزایش می دهد در تبدیل و کاهش جدی در CPA - مانند 50 درصد به علاوه.

این افزایش شگفت انگیز برای کپی آگهی که در حال حاضر بسیار دور بوده اند. شما به وضوح می دید را افزایش می دهد بیشتر اگر شما از ابتدا از صورت کپی آگهی بسیار پیش فرض برای شروع بود شروع شد (3X افزایش غیر معمول نیست).

تعمیرات اساسی کپی آگهی خود را یکی از ripest و نادیده گرفته میوه کم حلق آویز در اطراف است. و بدیهی است که مقدار زیادی از فرصت در حساب را به ریز لحن و تغییر کپی آگهی وجود دارد.

2. پرتاب تمام اسپاگتی در دیوار

وقتی که من استفاده از این تاکتیک، من فکر بکر وناگهانی قطعات خاص آگهی کپی مانند USPS، گزاره ارزش، تماس به عمل، کپی توصیفی / عناصر، و غیره ایده این است که پرت کردن چیزهایی وجود دارد بدون فکر - پرتاب تمام اسپاگتی در دیوار. شما می توانید انتخاب کنید و عناصر خاص شما می خواهید به حرکت رو به جلو با بعد را انتخاب نمایید.

خدمات سئو موتورهای جستجو برای این کار، برنامه ریزی یک جلسه طوفان مغزی و یا همکاری در یک صفحه گسترده. هدف در اینجا به ایده های کمپرسی مغز برای به عنوان بسیاری از بخش های که شما می توانید. تنظیم یک هدف (مانند 100) و را متوقف کند تا شما وجود دارد.

مطلع در ایجاد ایده های خلاقانه. به عنوان مثال، صحبت به مشتریان در بازار هدف خود، گروه های تمرکز اجرا، و غیره و فراموش نکنید که برای چت کردن با تکرار فروش و تماس با مرکز مردمی. تماس خود را با مشتریان به آنها این فرصت را به شنیدن اعتراض می دهد.تصورات غلط، و می دانند که چه مشتریان به دنبال.

دانستن اعتراض مشترک قدرتمند است که شما می توانید کار را به آنها (فروش 101 استراتژی) غلبه بر در آگهی خود را و یا در صفحات فرود خود را. در اینجا یک گزینه آگهی کپی (برای شرایط نام تجاری) است:

  • XYZ فروشگاه
  • ما نه تنها ابزار فروش!
  • بیا برای خیلی بیشتر ما مراجعه کنید!

3. فکر می کنم به طور خاص درباره USPS شما

حتی اگر شما هیچ کدام از فروش منحصر به فرد گزاره ندارد، این یک تمرین مهم را به انجام به طوری که شما ممکن است برخی از تولید است. USPS کمک خواهد کرد آگهی خود را به ایستادگی کردن از کسانی که از رقبای خود. و PPC یک راه عالی برای تجربی پیدا کردن که یکی از USP و / یا ارزش گزاره خود را طنین انداز ترین با مخاطبان خود است. در اینجا یک لیست نمونه است:

  • حمل و نقل در همان روز
  • بزرگترین انتخاب در سراسر
  • 24/7 پشتیبانی از مشتری
  • خدمات 24/7 و ضوابط

اگر شما می خواهید برای دریافت فوق العاده سکسی، سعی کنید ترکیب USPS به تماس های به عمل است. در اینجا یک مثال است:

  • دانلود در مقابل کاغذ سفید
  • دانلود Our نکات بازاریابی رایگان

سئو تضمینی ایجاد یک لیست و متعهد به روز رسانی و اصلاح لیست خود را - می گویند هر دوشنبه. آن را به یک روال و شما به احتمال زیاد به چسبیدن به آن.

توجه: شما نمی قادر خواهد بود که سعی کنید همه عناصر در یک آگهی پس از اجرای آزمون های مختلف برای دیدن که عناصر بهترین کار برای شما. استفاده از تست چند متغیره اگر شما ترافیک به اندازه کافی برای دیدن آنچه که دسته کوچک موسیقی جاز از USPS شما می دهد بهترین خط پایین. اگر نه، اجرای آزمون در بالاترین کمپین حجم و / یا گروه آگهی. ابزار های بسیاری موجود برای این وجود دارد.

4. در حال حاضر انجام کاری متفاوت!

من همیشه نظرات شنیدن مانند و یا "آگهی های من هیچ تفاوتی ندارد از کسانی که از رقبای من هستند" "تبلیغات من واقعا که منحصر به فرد، و نه" و یا بدترین بهانه تا کنون: "این غیر ممکن است برای من به آگهی های من ایستادگی کردن"

همیشه یک راه به سادگی کپی منحصر به فرد و تبلیغات خود ایستادگی کردن وجود دارد. بدیهی است که هزاران راه برای تغییر تبلیغات خود را وجود دارد. در اینجا چند ایده به شما آغاز شده است:

می تواند شما را تغییر جمله بندی خود را کمی؟

البته شما می توانید، و در زیر چند نمونه هستند.

مثال شماره 1: حمل و نقل همان روز

  • کشتی در همان روز
  • کشتی در حال حاضر
  • کشتی در 2 ساعت
  • کشتی بلافاصله

مثال: 2: فروش تشویقی

  • فروش به مدت 2 روز بیشتر
  • فروش 2 روز
  • فروش 24 ساعته

برای این یکی، به طول فروش معمول خود را نمی چسبد. سعی کنید تست آنهایی که متفاوت است. اگر شما می خواهید برای دریافت فوق العاده با این مثال آخرین سکسی، شما می توانید از ویژگی های گوگل AdWords آگهی سفارشی شمارش معکوس جدید که مشتریان بالقوه خود را می گوید که دقیقا چه مدت فروش خود را آخرین استفاده کنید.

می توانید تن خود را تغییر دهید؟

ما رقابت در تبلیغات کپی در محل کار داشته ام (این واضح است که راه دیگری برای تولید ایده برای PPC کپی آگهی). کسانی که زیر توسط همکار من اسکات که موفق به کسب نوشته شده بود:

  • پاپ کورن مغز به موسیقی پاپ
  • برای بزرگ و پشمالو کامل پاپ کورن!
  • 9 رقم خوشمزه با قیمت عالی.
  • PopcornStore.com/

این نور و سرگرم کننده است، درست است؟ قطعا آن را خارج از غرفه در میان تمام دیگر خرده فروشان ذرت بو داده.

5. فکر می کنم در مورد اجزای آگهی خاص

فلسفه به طور کلی من این است که آزمون عناصر بزرگتر و سپس به حرکت بر روی تست عناصر کوچکتر است. در اینجا از اجزای آگهی خاص مانند سرخط فکر می کنم. نمایش آدرس ها و توضیحات خط 1 و 2. در اینجا چند مثال:

تغییرات تیتر

تغییرات در سرفصل قدرتمند آن را به عنوان نخستین مکانی است که مردم نگاه زمانی که آنها به دنبال در یک آگهی است. در اینجا برخی از ایده ها:

  • استفاده از در مقابل درصد یک عدد است. به عنوان مثال، 30٪ تخفیف در مقابل 50 $ است.
  • یک سوال در آگهی بپرسید. به عنوان مثال، در حال جستجو برای XYZ؟
  • در مقابل صورت جمع منحصر به فرد فرم در تبلیغات است. به عنوان مثال، به دنبال برای ماشین لباسشویی؟ در مقابل به دنبال یک ماشین لباسشویی؟ توجه: شما می توانید هر تعداد از استراتژی ترکیب به آمده تا با سرفصل های منحصر به فرد

تغییر صفحه نمایش URL

تغییرات برای نمایش آدرس ها می توانید تاثیر داشته باشد. این مقام دوم که مردم در زمانی که به دنبال کپی آگهی نگاه است.

آگهی کپی شرح خطوط

چیزی که من می خواهم به انجام است که تلنگر خط 1 شرح و خط 2 شرح است. گاهی اوقات، شما نتایج کاملا فوق العاده با این. دلیل: خط 2 شرح است قبل از خط شرح 1. به عنوان خوانده شده من اغلب شامل پاسخ به عمل در خط توضیحات یک به این دلیل.

من هم دوست دارم به بازی با مفهوم. در اینجا یک مثال: "سازمان دیده بان چگونه به ویدئو امروز" در مقابل مثال دوم معنی است که شما بیش از یک ویدئو در کاتالوگ ویدئو های خود را "سازمان دیده بان چگونه به ما فیلم امروز است.". چیزی که در مورد یک شرکت است که می تواند فیلم ها را تولید توان گفت وجود دارد. در میان چیزهای دیگر، آن رنگ یک تصویر ذهنی از یک شرکت موفق با یک استراتژی قوی محتوای آنلاین.

پایان سخن

تغییرات بدیهی است که بسیاری از شما می توانید در اینجا وجود دارد. فقط مطمئن شوید که تغییرات شما در حال ساخت به ارزش تست هستند. وجود خواهد داشت آسانسور بسیار کمی از این نوع آزمون. اصل زباله از زباله در اینجا کار می کند.

فرصت های بی شماری هستند اگر شما وقت و انرژی اختصاص به این تلاش است.

اضافه شده پاداش: تمام تغییرات موفقیت آمیز جمله بندی را می توان به کپی وب سایت، مبارزات اجتماعی و بیشتر گنجانیده شده است.منبع:searchengineland


مطالب مرتبط