close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل سئو در 30 روز

سئو در 30 روز

شنبه 25 ارديبهشت 1395
17:4

سئو در 30 روز

سئو در 30 روز

بهینه سازی موتور های جستجو پیچیده است برای بسیاری، آن را یک هنر تاریک، فلفلی با ناشناختهها و عدم قطعیت در نظر گرفته. و در حالی که برخی از بازاریابان این یک چالش هیجان انگیز، دیگران تماس دور از آن در ترس در نظر بگیرید که آنها را به سادگی هرگز آن را سمت راست دریافت کنید.با این حال، حقیقت این است که، اگر شما در حال انجام هر نوع بازاریابی آنلاین، داشتن حتی یک درک پایه ای از جستجوگرها می تواند به شما کمک کند استراتژی ها و کمپین های موفق تر ارائه کرده است.بنابراین برای کمک به شما در تنظیم برای موفقیت، ما با هم قرار داده یک برنامه 30 روزه طراحی شده به شما حس بهتری از چگونگی آموزش سئو SEO کار می کند، چگونه آن را به استراتژی خود را متناسب و چه ابزار شما می توانید به اندازه گیری و گزارش استفاده را خود را تلاش ها. در حالی که این پست شما را به یک شبه طرفدار SEO را روشن نکنید، ما قول می دهم آن را پر از منابع است که زندگی خود را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال فقط یک کمی آسان تر است.

 

دانلود رایگان بر روی صفحه الگو SEO ما در اینجا به شما کمک کند برنامه ریزی و مدیریت استراتژی خود را در جستجوگرها.

 

بیا شروع کنیم.

 

بخش 1: SEO سایت مفاهیم

پس از اتمام روز 1-4 شما یک درک اولیه از چگونه کار موتورهای جستجو، یک درک روشن از تفاوت بین SEO و خارج از صفحه، و همچنین به عنوان یک درک فراگیر از چگونه به روز رسانی الگوریتم گوگل را شکل داده اند که چگونه مردم نزدیک امروز SEO.

 

روز 1: اطلاعات در مورد چگونه کار موتورهای جستجو.

 

قبل از اینکه شما شروع به حفر به مفاهیم SEO، شما نیاز به توسعه درک خود را از چگونه کار موتورهای جستجو.

 

برای سهولت خود را به 30 روز خود را، نشستن و تماشای این فیلم توسط رئیس سابق هرزنامه وب در Google مت کاتز. در پایان آن، شما باید درک بهتری از چگونه کار موتورهای جستجو داشته باشد.

 

 

روز 2: ساخت SEO لیست خواندن خود را.

 

SEO یک پدیده دائما در حال تحول است. به همین دلیل، بخش عظیمی از بودن "AU عمل" با SEO خواندن است. خوشبختانه، تعدادی از وبلاگ ها SEO واقعا بزرگ وجود دارد که می تواند کمک به شما در بالای همیشه در حال تغییر چشم انداز SEO نگه دارید وجود دارد.

 

در اینجا برخی از وبلاگ ها شما باید در حال حاضر نشانه گذاری کنید. ما شما را تشویق به ایجاد برخی از زمان در هر روز به بازدید حداقل تعداد کمی از آنها:

 

moz به

HubSpot را بازاریابی وبلاگ

موتور جستجو زمین

موتور جستجو ساعت

Backlinko

نقطه SEO خالی وبلاگ

MatthewBarby.com

SEOnick

وبلاگ DejanSEO

Builtvisible

روز 3: اطلاعات در مورد نقش SEO در بازاریابی داخلی.

 

SEO و بازاریابی بین المللی به درون بخشی از اکوسیستم هستند. رابطه بین آنها همزیستی است - SEO کمک موفقیت از بازاریابی بین المللی به درون با تضمین محتوای پیدا شده است، و بازاریابی بین المللی به درون را قادر می سازد SEO از طریق ایجاد محتوای با کیفیت مرتبط است که مردم می خواهند به لینک به.

 

واقعا درک که چگونه برای ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی داخلی، بازاریابان بین المللی به درون باید درک که در آن SEO متناسب با بازاریابی داخلی.

 

بین المللی به درون بازاریابی صدور گواهینامه HubSpot را آزاد راه و جامع برای یادگیری اصول اولیه SEO و چگونه آن را در ورودی بازاریابی متناسب است.

 

ورودی گواهینامه-1

 

در اینجا دو منابع عالی دیگری برای کمک به شما در این رابطه مهم درک هستند:

 

رابطه جستجوگرها و بازاریابی بین المللی به درون

آینده SEO و چه آن را برای ورودی بازاریابی به معنای [اسلایدشیر]

روز 4: یادگیری اصول اولیه در صفحه خدمات سئو SEO.

 

برای بسیاری، در صفحه SEO ساده ترین بخشی از جستجوگرها به درک زیرا شما در واقع می توانید ببینید و کنترل آن. در صفحه SEO اشاره به آنچه جستجو خزنده موتور می توانید از محتوا و ساختار سایت شما را تشخیص دهیم. این عناصر عبارتند از:

 

محتوا (هر دو طراحی و کلمات)

عنوان برچسب ها

آدرس ها

کلید Alt تصویر برچسب ها

ارتباط داخلی

طرحواره نشانه گذاری

سایت معماری

نقشه سایت XML

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد در صفحه SEO، لطفا این راهنمای جامع از مردمی در ها Moz.

 

روز 5: یادگیری اصول اولیه خارج از صفحه در جستجوگرها.

 

این طرف SEO که مردم می شکند آن عرق سرد است. که باید نیست.

 

خارج از صفحه عوامل SEO تا حد زیادی در اطراف لینک میچرخد. آنها هر چیزی را که موتور جستجوی خود را دید در خارج از این اطلاعات است که می تواند در وب سایت خود به عنوان خوانده شده تاثیر می گذارد را شامل شود.

 

در این مرحله، شما فقط نیاز به توسعه درک فراگیر از آنچه که در خارج از صفحه SEO درگیر شده است. (شما بیشتر در مورد لینک سازی بعد یاد بگیرند.)

 

این منبع مفید از موتور جستجو زمین لیست تمام عوامل مربوط به خارج از صفحه در جستجوگرها.

 

روز 6: آشنایی با باغ وحش گوگل آشنا.

 

به روز رسانی الگوریتم گوگل یک سردرد برای خوش موتور جستجو. در واقع، آنها یک سردرد برای همه بازاریابان دیجیتال می باشد.

 

گفت که، آن را مفید برای تبدیل شدن به با به روز رسانی عمده آشنا: گوگل پنگوئن، پاندا، مرغ مگس خوار، و دزدان دریایی. باز هم، ها Moz دارای یک منبع بزرگ که اسناد و جزئیات تمام به روز رسانی الگوریتم از سال 2000 شناخته شده است.

 

برای درک بهتر صورت و چگونه این به روز رسانی وب سایت خود را تحت تاثیر قرار، بررسی کنید سایت خود را با استفاده از ابزار Panguin Baracuda دیجیتال است.

 

panguin ابزار

بخش 2: ابزار جستجوگرها

قبل از اینکه شما دست خود را کثیف با SEO دریافت کنید، شما نیاز به ابزار تجزیه و تحلیل خود را همه راه اندازی و آماده برای رفتن. در پایان این بخش، شما که انجام داده اند.

 

روز 7: تنظیم تجزیه و تحلیل خود را.

 

نگاهی هم به راه اندازی بسته تجزیه و تحلیل خود را از انتخاب. گوگل آنالیز گرایش به انتخاب محبوب ترین از نظر بسته تجزیه و تحلیل. (اگر شما یک مشتری HubSpot را، شما می توانید از گوگل آنالیز با پورتال خود را در اختیار دارد.)

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پیکربندی Google Analytics خود را برای SEO، دنبال این راهنمای.

 

روز 8: تنظیم کنسول جستجوی Google (که قبلا به ابزار وب مستر) برای سایت شما.

 

اگر شما در مورد تمایل وب سایت خود را به رتبه در گوگل جدی هستید، کنسول جستجو ضروری است. اساسا، این ابزار به شما کمک میکند وب سایت خود را به عنوان گوگل آن را با دادن به شما بینش به صفحاتی که ایندکس شده اند، لینک های که اشاره به سایت خود، کلمات کلیدی محبوب، موقعیت رتبه را می بیند، از طریق نرخ کلیک کنید، و غیره

 

جستجو کنسول

نگاهی به برخی از زمان به راه اندازی کنسول جستجوی خود را و حفاری به داده ها. هنگامی که شما با آن آشنا شوند، شما همچنین می توانید پیش بروید یک نصب ابزار وب مستر بینگ برای بینش بیشتر است.

 

راهنمای این مبتدی به کنسول جستجوی Google از Moz همه چیز شما نیاز به شروع کنید.

 

بخش 3: رقیب تجزیه و تحلیل و پژوهش کلید واژه

رقیب و تحقیق کلمه کلیدی یک عنصر ضروری برای اجرای استراتژی جستجوگرها موفق، و همچنین محتوای کلی و یا وبلاگ نویسی استراتژی است. به همین دلیل، شما باید زمان کافی صرف توسعه مهارت های خود را در این منطقه است. این را برخی از زمان، پس صبر داشته باشند. هدف در اینجا به کپی یا تکثیر چه رقبای انجام می دهند نیست، بلکه، آن را به مطمئن شوید که شما در حال انجام بیشتر، انجام آن را به طور موثر تر، و ارائه یک راه حل بهتر برای بازدید کنندگان خود را.

 

مراحل زیر را دنبال کنید و شما مهارت های اولیه مورد نیاز برای اجرای موفقیت داشته باشد.

 

روز 9-15: روشن کردن خودتان به یک حرفه ای تحقیق کلمه کلیدی.

 

هیچ چیز مانند یادگیری چگونه به انجام تحقیقات کلمه کلیدی در پرواز وجود دارد. با این حال، یک منبع بسیار خوبی برای کمک به شما در انجام این کار نیک ایوبنکس 'البته یک هفته تسلط بر مهارت است.

 

بعد از ثبت نام به این دوره، شما یک ایمیل در روز به مدت هفت روز توضیح میدهد که چگونه برای پیاده سازی مراحل مختلف تحقیق کلمه کلیدی دریافت خواهید کرد. این بسیار عملی - به طوری که در پایان هفت روز، شما باید پروژه تحقیق کلمه کلیدی اول خود را برای کسب و کار خود را به پایان رساند.

 

البته می کند 127 $ (شما می توانید یک نسخه استارتر برای 67 $ دریافت) هزینه، اما اگر شما بودجه، آن را یک سرمایه گذاری که کاملا به ارزش آن است.

 

اگر شما پول را به صرف در این دوره ندارد، از این 50 دقیقه واقعا بزرگ آموزش تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی از متی باربی. آن را به شما به ارمغان می آورد از طریق یک فرایند کامل برای انجام تحقیق کلمه کلیدی گسترده برای وبلاگ ها، همراه با تمام ابزار مختلف است که شما می توانید استفاده کنید - هر دو رایگان و پرداخت می شود.

 

 

روز 16-19: اجرای یک تجزیه و تحلیل رقیب.

 

در حال اجرا یک تجزیه و تحلیل رقیب یک بخش ضروری از تعریف یک استراتژی SEO است. رقیب و تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی دست در دست، و در بسیاری جهات، آنها پایه و اساس یک استراتژی SEO جامد فراهم می کند.

 

در طول تجزیه و تحلیل خود را در جستجوگرها، شما نیاز به کشف پاسخ به شرح زیر است:

 

رقبای اصلی شما چه کسانی هستند؟

چه سطح ترافیک خود را شبیه؟

چه کلمات کلیدی و عبارات آنها برای رتبه بندی می شوند؟

چه مشخصات نگاه های backlink خود را مانند؟

چه نوع از حضور رسانه های اجتماعی آنها کردم؟

چه استراتژی محتوای آنها نگاه می کنید؟

در اینجا برخی از منابع که کمک خواهد کرد که شما را به آغاز شده است:

 

چگونه به رفتار حسابرسی SEO رقابتی به برتر بودن رقبا صنعت

5 گام برای جستجوگرها رقابتی تجزیه و تحلیل و پژوهش

بخش 4: لینک ساختمانی

ساختمان پیوند در قلب SEO باقی مانده است. در پایان این بخش، شما باید ساخته شده اند شروع در حال توسعه خود استراتژی لینک سازی خود را.

 

روز 20: توسعه درک درستی از ساخت لینک.

 

پیوند ساختمان - یک اصطلاح مترادف با خارج از صفحه SEO - اشاره به عمل به دست آوردن لینک از وب سایت های دیگر به خود شما.

 

تعداد لینک با کیفیت بالا لینک دادن به وب سایت خود یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی در جستجوگرها است. تکنیک های بسیاری برای ساخت و ساز لینک وجود دارد، اما به هیچ وجه کار آسان. این هر دو به چالش کشیدن و وقت گیر است. با این حال، با ایجاد محتوای بزرگ شما به احتمال زیاد به جذب بسیاری از لینک های ارگانیک، واقع بدون نیاز به صرف زمان به دنبال آنها هستید.

 

این کتاب توسط پدی Moogan از AIRA اهمیت و هنر ساختمان لینک توضیح می دهد.

 

روز 21-23: شروع در حال توسعه یک استراتژی لینک ساختمان.

 

این بدان معنی نیست پیدا کردن که در آن شما می توانید از یک میلیون ظاهرا لینک با کیفیت بالا را به وبلاگ خود را خریداری کنید.

 

پس از خواندن کتاب برنج، شما باید درک کاملی از اهمیت ساخت لینک، و همچنین به عنوان یک ایده خوب از چگونگی انجام این کار را داشته باشد. حالا وقت که به سطح بعدی.

 

جان کوپر از نقطه نظر جستجوگرها خالی، با هم قرار داده است یک لیست جامع از تاکتیک لینک ساختمان. شما باید زمان خود را آشنا با آنها (تعداد زیادی از آنها وجود دارد)، و کشف کردن که چگونه شما می توانید در مورد اجرای برخی از آنها را به استراتژی خود را به

 

بخش 5: SEO محلی

روز 24-26: آموزش خود را در جستجوگرها محلی است.

 

SEO محلی چیزی است که بیشتر و بیشتر مردم شروع به صحبت در مورد و تخصص در طول چند سال گذشته است. این متفاوت است از آلی، SEO سنتی، به عنوان آن را در ارائه نتایج که مربوط به یک جستجوگر بر اساس مکان فعلی خود متمرکز شده است.

 

برای مثال، اگر من برای بهترین بارها، بر روی دسکتاپ من جستجو در حال حاضر، گوگل با نتایج که نزدیکترین به من ارائه می کنند.

 

بهترین بارها

 

بهترین مکان برای شروع با SEO محلی گوگل کسب و کار من، که در آن شما می توانید با این ادعا صفحه خود را آغاز خواهد شد.

 

هنگامی که شما انجام داده ام که، راهنمای مقدماتی ما به بهبود SEO محلی شما.

 

دیگر منابع بزرگ شامل این راهنمای از eConsultancy و همه این SlideShares توسط کارشناس جستجوگرها محلی، گرگ گیفورد. در اینجا یکی از مورد علاقه که در BrightonSEO در اوایل سال جاری ارائه شده است:

 

 

 

بخش 6: اندازه گیری SEO

اندازه گیری برای اجرای استراتژی های موفق SEO، ضروری است. شما نیاز به ردیابی اطلاعات در اطراف چیزهایی مانند رتبه بندی، ارجاع، و لینک به منظور تجزیه و تحلیل استراتژی خود را در جستجوگرها و بهینه سازی آن برای رسیدن به موفقیت.

 

روز 27-29: بدانید آنچه شما نیاز دارید برای اندازه گیری.

 

اولین گام به سوی اندازه گیری موفق به پیدا کردن دقیقا آنچه شما نیاز به اندازه گیری. اینجا چیزی است که ما توصیه می کنیم شما را با شروع:

 

به اشتراک موتور جستجو از بازدیدکننده داشته است اشاره

معارفه موتور جستجو

بازدیدکننده داشته است اشاره شرایط موتور جستجوی خاص و عبارات

نرخ تبدیل شده توسط پرس و جو جستجو مدت / عبارت

تعداد صفحات دریافت حداقل یک از موتورهای جستجو سایت بازدید

رتبه بندی

چیزی که واقعا مهم دیگر توجه داشته باشید این است که شما باید سعی کنید به چین معیارهای SEO خود را در برابر اهداف کسب و کار. اگر هدف شما این است که برای تولید ثبت نام ایمیل بیشتر از مطالب وبلاگ، سپس دید جستجو از کلمات کلیدی طولانی دم آینده را از طریق به محتوای وبلاگ خود باشند، باید در لیست باشد. داشتن چنین اهداف روشن خواهد آن را بسیار آسان برای تشخیص موفقیت یا شکست استراتژی خود را در جستجوگرها.منبع:hubspot


مطالب مرتبط