close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل گوگل در سئو چه چیزهای را به رسمیت نمیشناسد

گوگل در سئو چه چیزهای را به رسمیت نمیشناسد

شنبه 25 ارديبهشت 1395
0:2

گوگل در سئو چه چیزهای را به رسمیت نمیشناسد

گوگل به چه چیزی اهمیت نمیدهید در سئو

در آموزش سئو به عنوان بازاریابان، ما رو بدست بسیار خوب در حال تحول Playbooks در ما که آن را به جستجوگرها می آید. اما این تغییرات ما به این نقطه دیده می شود هیچ چیز نسبت به آنچه در آینده آینده.

 

دوران نزدیک به الگوهای پیچیده تر مانند تلفن همراه، اجتماعی، و جستجوی صوتی، در میان چیزهای دیگر گره خورده است - ما در مراحل اولیه یک دوره جدید از جستجو می باشد. و برای اولین بار این است تنها یک ماده از اضافه کردن یک فصل جدید به استراتژی سئو سایت SEO ما نیست، آن یک ماده در ایجاد کل Playbooks در جدید است.

به این نقطه، SEO عمدتا در اطراف موتورهای جستجو مبتنی بر مرورگر می چرخند. دقیق تر، آن را به طور مستقیم به گوگل در ارتباط است. این جایی است که تمام فعالیت های جستجو شده است. این که در آن مصرف محتوا به لحاظ تاریخی آغاز شده است. نیست.

 

جهان جدید از جستجو در حال شکل گیری در خارج از پنجره مرورگر. در بسیاری از آنها قوانین برای بهینه سازی هنوز به تعریف شود.

 

3 در حال ظهور الگوهای جستجو که در حال تغییر چهره سئو چیست SEO

1) موبایل جستجو

 

در اینجا یک چیز عالی کمی جذاب است که همه چیز را تغییر است. همه ما می دانیم سهم شیر از استفاده از وب از دسکتاپ به دستگاه های تلفن همراه منتقل شده است. در آخرین شمارش، 60 درصد از استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه جای گرفت. این یک شکل، به نحوی به همان اندازه حیرت انگیز و واضح است، که منجر کارشناسان مانند بندیکت اوانز با ارنج زدن است: «ما باید صحبت کردن در مورد اینترنت 'تلفن همراه' و" دسکتاپ "اینترنت جلوگیری از آن را مانند صحبت کردن در مورد تلویزیون" رنگ "، به عنوان به سیاه و سفید مخالف است تلویزیون."

 

"تلفن همراه اینترنت است." او اعلام کرد.

 

در حال حاضر، که به اندازه کافی تغییر کند، اما چیز عالی کمی جذاب من صحبت کردن در مورد؟ که هنوز در راه اند. با توجه به فورستر، معلوم است که 85 درصد از زمان که ما در گوشی های صرف شده است در برنامه های صرف - واقعا آن را در تنها تعداد انگشت شماری از برنامه های به سر برد. بنابراین، اگر فعالیت های اینترنتی در حال رشد است در تلفن همراه، و فعالیت های تلفن همراه است که عمدتا در برنامه های صرف شده، به چه معنا است برای موتورهای جستجو؟

 

84-apps.png

 

این کار به عنوان هر چند استفاده از مرورگر دسکتاپ در حال کاهش است تا هنوز نظر نمی آید، اما آن را به تخت اندود. و مصرف محتوا را در داخل برنامه ها و دستگاه های تا در راه بزرگ باز کرده است. متاسفانه، محتوای برنامه است که به راحتی از طریق موتورهای جستجو مبتنی بر مرورگر سنتی صرف و نه از طریق بهینه سازی بهینه سازی موتور جستجو های سنتی است. فروشگاه برنامه، توسط هر دو گوگل و اپل، هنوز مکانیسم اصلی برای پیدا کردن برنامه ها و محتوای جدید است.

 

در اینجا ایوانز قاب وضعیت خوب دوباره، "امروز، فروشگاه های نرم افزار بسیار شبیه یاهو از 20 سال پیش، و آنها را به همان دلایلی کار نمی کند - شما می توانید برنامه های 20000 فهرست اما نه از یک میلیون دایرکتوری سلسله مراتبی نیست. مقیاس است. "

 

که به معنی، جستجو برنامه بهتر در راه است. بهتر جستجو برنامه اجتناب ناپذیر است. در این میان، جستجوی Spotlight بر روی آی فون ارزش جدی گرفتن است. اغلب به عنوان یک ابزار جستجوی سریع برای محتویات آی فون خود را، ویژه در واقع می تواند در برنامه ها و حتی دور زدن گوگل جستجو کنید به شما برخی از نتایج وب را فکر می کردم. ویژه کند با همان قوانین گوگل، بینگ و یا DuckDuckGo به بازی نمی کند. این مکانیسم جستجوی خود را است و به عنوان مثل، قوانین بهینه سازی خود را نیاز دارند.

 

بنابراین، ما در روزهای اولیه در اینجا. "یاهو در اواخر 90s" نوع روزهای اولیه. بهینه سازی موتور جستجو برای برنامه ها و محتوای درون آنها هنوز به رفتار کاربر گرفتار، و هنگامی که آن را از آن می تواند بسیار متفاوت از راهکار مبتنی بر مرورگر است که ما امروز استفاده کنید.

 

2) اجتماعی جستجو

 

چیزی شده است در کانال های اجتماعی مورد علاقه ما اتفاق می افتد. در طول سال گذشته فیس بوک، توییتر، و Snapchat اند هر آزاد مجموعه ای از ویژگی های جدید، که خود به خود می شود کمی قابل توجه، اما در مجموع نشان دهنده یک تغییر عظیم در اولویت های کانال های اجتماعی.

 

آیا می دانید فیس بوک هم اکنون می توانید به جستجوی محتوای به راحتی به عنوان مردم؟ معلوم است، آن دسته از 1.5 میلیارد جستجو در روز، به دست آوردن در گوگل 3.5 میلیارد. بیشتر و بیشتر این جستجوها را هدف قرار محتوای نه فقط مردم است. این جالب برای یک زن و شوهر از دلایل، بزرگترین که ممکن است چگونه بزرگ از اتصالات نقش و تاثیرگذاران در نتایج جستجو بازی می باشد. پس از همه، این یک کانال اجتماعی است. به این ترتیب، بهینه سازی برای فیس بوک و دیگر کانال های اجتماعی ممکن است یک بازی کاملا متفاوت از بهینه سازی برای گوگل است.

 

فیس بوک محتوا مشتری 1.png

 

فکر می کنم این یک تغییر کوچک است؟ بلیک راس، از مؤسسین موزیلا، توصیه در غیر این صورت: "قاضی اولویت یک شرکت پیکسل آن این اعلام این خبر که در بالا بسیار از ویژگی های که در بالا بسیار از فیس بوک نشسته نشسته است این زیر یک سال از شدید، هوشمند،. و آزمایش خلاق در این منطقه است. این یک شوخی نیست. اگر شما شده است توجه، شما بوده ام متوجه ویژگی های بیشتر و بیشتر عمومی محتوا / جستجو / روند ظاهر می در سراسر فیس بوک این سال است. "

 

تغییر مربوط به جستجو دوم در اجتماعی است که با این که چگونه این کانال شروع به درمان محتوا. یک راه برای ترویج محتوا و بینندگان به وب سایت خود را - ما آنها را اجتماعی "کانال" چرا که این سایت به لحاظ تاریخی یک پاس از طریق برای کسب و کار و نشریات بوده است پاسخ.

 

با این حال، در سال گذشته، فیس بوک، توییتر، و Snapchat همه ویژگی های طراحی شده برای حفظ بینندگان در سایت های خود و در برنامه های خود را با هیچ عبور از طریق منتشر شد،. فیس بوک مقاله های فوری، که شامل: مقاله کامل در داخل نرم افزار فیس بوک به جای نیاز به یک کلیک را معرفی کرد. منابع می گویند که توییتر، که در حال حاضر دارای باغ دیواره «لحظهها» در حال بررسی یک پروژه را قادر می سازد محتوا فرم دیگر در کانال.

 

خواهد Oremus، سردبیر ارشد فناوری در تخته سنگ را توضیح می دهد، "چه واقعا در حال تغییر است، پس از آن است، طول از صدای جیر جیر نمی کند. این که در آن است که لینک در پایین شما را در زمانی که شما با کلیک بر روی آن، یا، نه، که در آن آن را نمی کند شما را به جای اختصاص ترافیک به وبلاگ ها، سایت های خبری، و سایت های دیگر در سراسر وب، "ادامه مطلب" را فشار دهید شما را حفظ خواهد بازی در باغ خود توییتر است. "

 

رسانه های اجتماعی از مدت ها در نظر گرفته شده یک کانال قدرتمند که از طریق آن بازدید کنندگان پیدا کردن مطالب در وب سایت خود را. این تغییرات نامحسوس با این حال با اشاره به آینده ای که به نظر می رسد کاملا متفاوت است. و اگر محتوای غیر متمرکز تر می شود به دور از وب سایت، بهینه سازی که محتوا به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد، TOO.

 

3) جستجوی صوتی و شخصی دستیاران

 

در چند سال گذشته، ما شده ایم به سیری، گوگل در حال حاضر، کورتانا، و چک معرفی - دستیاران شخصی صوتی فعال ایجاد شده توسط اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون و، به ترتیب. ظهور دستیاران شخصی صوتی فعال در کنار توسعه سریع از دستگاه های متصل فراتر از کامپیوتر رومیزی یا تلفن های هوشمند را اجرا کنید. همه چیز از ساعت به مقیاس، سخنرانان اصلی به چراغ در حال حاضر به اینترنت و دریا بی پایان خود را از اطلاعات متصل شده است. دسترسی ما به اینترنت متنوع است، بنابراین رفتار ما جستجو. چگونه است؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

 

زبان طبیعی: هر صبح من، تلو تلو خوردن به گلدان قهوه و مطلق عبارت: "؟ چک، چه چیزی جدید" چک آمازون - است که در یک بلندگو در آشپزخانه من بر اساس - وحی پاسخ: "در اینجا فلش جلسه توجیهی مگان است." او پس از آن نقش اخبار و آب و هوا مربوط به من و محل من است. من پرس و جو جستجو ساختار است. من کلمات کلیدی استفاده کنید. چک به اندازه کافی هوشمند به معاشرت زبان طبیعی با یک درخواست است.

گسترش پنجره جست و جو: از آنجا که از شیوع دستگاه های متصل ما دیگر تنها جستجو زمانی که در میز ما و یا در یک محل مناسب برای تایپ کردن در تلفن های ما نشسته است. جستجو می توانید هر نقطه در هر زمان اتفاق می افتد. چیزی که هر دو حجم جستجوها ما در حال انجام و ترکیب آنها تاثیر می گذارد.

متن و تاریخ: برخلاف موتورهای جستجو مرورگر که هنوز به شدت به عبارات جستجو ابراز، جستجو دستیار شخصی بر تاریخ و زمینه جستجوگر بکشید. اگر من غذای سگ دستور قبل، چک می کشد در نام تجاری دقیق از سفارشات گذشته و من می پرسد اگر من می خواهم به سفارش مجدد. اگر من می روم دفتر در 06:00، Google Now به من بگوید دقیقا چه مدت آن را من را به خانه. این جستجوها حذف یک قدم، و یا چند، از تحقیق و من برای رسیدن به نقطه عمل سریع تر.

 

 

تصویر های اعتباری: آمازون اکو

 

وقتی اینترنت به طور ناگهانی همه در اطراف شما، آن را بیشتر و بیشتر رایج به دور انداختن صفحه کلید خود را و به طور مستقیم از جهان درخواست آنچه شما می خواهید می شود. این ساختار این نمایش داده شد تغییر می دهد. آنچه شما می خواهید ممکن است کمتر خاص و ساختار از پرس و جو جستجو های سنتی است. تصور کنید بهینه سازی برای نمایش داده شد، مانند "چه باید بکنم امشب؟" به جستجو ساختاری همچون مخالف "بهترین سیدنی رستورانهای منطقه."

 

آماده سازی برای یک عصر جدید

تغییر در رفتار همیشه تغییر در استراتژی مقدم. نقطه در جلب توجه به این الگوهای جستجو جدید است به منظور بالا بردن آلارم؛ آن را به بالا بردن ابرو. در حالی که آینده نامشخص است، یک چیز روشن است: جهان از جستجو به پایان است نه، آن را گسترش است. و جهان در حال گسترش از تماس برای اکتشاف.

 

آیا شما متوجه هر گونه روند جستجو در حال ظهور است؟ افکار خود را در آن جستجو است به رهبری چیست؟ به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های خود را در زیر.منبع:centerall


مطالب مرتبط