close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل کتاب های سئو

کسب و کار اینترنتی چطوری آغاز کنیم در سئو

پنجشنبه 25 شهريور 1395
19:52

کسب و کار اینترنتی چطوری آغاز کنیم در سئو

هر هفته من با کارآفرینان صحبت کنید. ما در مورد آنچه که کار و چه چیزی نیست صحبت کنید. ما در مورد موفقیت ها و شکست صحبت کنید. من هم با هر دو تازه کامل و جانبازان چاشنی، و همه چیز را در بین صرف.

 

من یک کار خیلی فوق العاده است.

 

یک موضوع که می آید تا دوباره و دوباره با هر دو گروه اشتباهات در شروع کسب و کار است.

 

تازه دارم به دانستن است که از اشتباهات رایج هستند به طوری که آنها می توانید آنها اجتناب کنند. جانبازان دوست دارم در مورد همه چیز که مایل آنها شناخته شده بود و یا متفاوت انجام داده بود صحبت کنید.

 

این آخر هفته من در اجلاس سلطه جهانی در پرتلند با 3000 افراد جاه طلب بود، و این موضوع پیش آمد ده ها بار. "چه می خواهید شما متفاوت انجام داده بود؟" "چه مردم اشتباهات کار را شروع می شود؟" "ای کاش من بود ..."

 

بنابراین من هم یک خلاصه ای از اشتباهات مردم مشترک با من، همراه با اشتباهات ما می بینیم که هر هفته از طریق کار ما با کارآفرینان جدید در محو و جاهای دیگر ساخته شده است.

 

در اینجا صفحه 10 بزرگترین اشتباهات در هنگام شروع کسب و کار آنلاین عبارتند از:

 

 

دانلود به روز رسانی راهنمای:

صفحه 10 از اشتباه در کسب و کار آنلاین

 

 

ایمیل خود را وارد کنید

ارسال آن به من!

 

چند صفحه از شکست بالا 10 اشتباه در راهنمای کسب و کار آنلاین

   همه 10 اشتباه توضیح داد

   منابع و لینک به آدرس هر اشتباه

   برخی از نقل قول های مورد علاقه ما از کارآفرینان شگفت انگیز

   بیش از 35 صفحه راهنمای تمام رنگی

   رایگان برای دانلود

1. انتظار بیش از حد طولانی برای راه اندازی یک محصول / خدمات

هنگامی که شما شروع وبلاگ نویسی و یا پادکست برای ساختن مخاطب، آن را آسان برای دریافت بر روی محتوای "چرخ همستر" برای ماه ها یا سال گیر تا کنون که بدون ارائه چیزی برای فروش.

 

چند دلیل این اتفاق می افتد وجود دارد.

 

برخی از افراد هستند انتظار برای برخی از سحر و جادو مخاطبان اندازه "1000 مشترکین" یا شاید "از 10،000 بازدید کننده" یا هر شماره خود را ممکن است.

 

برخی از افراد فقط می توانید زمان را به وبلاگ و یا پادکست و یا فیلم ها و برای ساخت یک محصول در همان زمان پیدا کنید. آن را سخت.

 

برخی از افراد به سادگی خود صحبت از ایجاد یک محصول زیرا آنها ترس هیچ کس آن را خرید. آنها نمی خواهند پس از قرار دادن در زمان ایجاد بسیار محتوای به شکست است.

 

به هر دلیل، این یک تله کشنده است. اگر شما در حال ایجاد یک کسب و کار، شما نیاز به رسیدگی به بزرگترین خطر سر. بزرگترین خطر شما به عنوان یک کسب و کار چهره در ایجاد چیزی هیچ کس برای پرداخت است.

 

به علاوه، شما نیاز به تمرین در ساخت و راه اندازی محصولات. یکی از اولین شما ممکن است که خوب نیست. هر چه زودتر شما قرار دادن چیزی در خارج وجود دارد، نزدیک به شما به درآمد پایدار است.

 

اشتباه # 1: انتظار بیش از حد طولانی برای راه اندازی یک محصول یا خدمات.

اشتباه # 1: انتظار بیش از حد طولانی برای راه اندازی یک محصول یا خدمات. این صفحه را ایمیل به این فایل

2. حل مشکل بی اهمیت

اگر مشکل کسب و کار شما را حل میکند به اندازه کافی مهم است، شما حتی نمی خواهد که برای مشتریان است. تصور کنید اگر شما یک درمان برای سرطان داشت، برای مثال.

 

کسب و کارهای موفق در همه زمان ها به خاطر آنها تلاش برای حل یک مشکل واقعا هیچ کس در مورد مراقبت. اگر شما محصول یا نظر شما در خارج وجود دارد و هیچ کس آن را بخرد، یک فرصت خوب شما باید برای یک مشکل مهم تر است، نه مخاطبان بزرگتر نگاه وجود دارد.

 

اشتباه # 2: حل یک مشکل بی اهمیت

اشتباه # 2: حل یک مشکل بی اهمیت. این صفحه را ایمیل به این فایل

3. نه واقعا گوش دادن به مشتریان

چگونه شما می دانید اگر مشکل شما را حل کند به اندازه کافی مهم است؟

 

گوش دادن به مشتریان خود. واقعا به آنها گوش دهید.

 

آیا فقط به مشتریان که ارائه اعتبار گوش دادن. گوش دادن به آنهایی که برای بازپرداخت بپرسید و یا خرید محصول خود را، اما آن را استفاده نمی کند. گوش دادن به کسانی که به شما بگویم که آنها نمی خواهد خرید، و پیدا کردن چرا.

 

آیا فقط پرداخت خدمات لب به مشتریان خود. شما تمام پاسخ ندارد، انجام می دهند. یک دلیل که چرا "مشتری همیشه درست است،" چرا که بدون مشتریان شما یک کسب و کار وجود ندارد.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 3: نه واقعا گوش دادن به مشتریان

اشتباه # 3: نه واقعا گوش دادن به مشتریان. این صفحه را ایمیل به این فایل

4. متفاوت بودن کافی نیست

در بسیاری از بازارهای، مشتریان باید گزینه های مختلف را انتخاب کنید. اگر کسب و کار شما دارای رقابت، شما باید به مشتریان بالقوه خود را یک دلیل برای انتخاب ارائه خود را بر دیگری.

 

من این همه زمان با وبلاگ نویسان جدید را ببینید. آنها را به یک موضوع محبوب پرش و اساسا تقلید و یا کپی چه دیگر وبلاگ نویسان محبوب در حال حاضر انجام. گمان می کنم که فکر می کنم "اگر آن را برای آنها کار می کند، شاید آن را برای من کار خواهد کرد."

 

اما از خواننده یا مشتری منظر فکر می کنم در مورد آن. اگر آنها وبلاگ خود را پیدا، آنها خواهید بود درخواست خود را "چرا این وبلاگ ارزش صرف هر زمان بر روی؟" شما باید برای پاسخ به این سوال به سرعت و به وضوح، قبل از آنها کلیک بر روی دکمه تماس.

 

شما نمی توانید انتظار به رشد مخاطبان بودن نسخه پایین تر از برخی از سایت بهتر شناخته شده است. حتی اگر سایت یا محصول خود را است مسلما بهتر از رقابت، "بهتر" ذهنی است.

 

به جای به سادگی تلاش می شود بهتر است، شما نیاز به متفاوت باشد. سپس، وقتی کسی می پرسد که چرا سایت یا محصول خود را به ارزش توجه او است، پاسخ خود را به هدف و آسان به درک باشد.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 4: متفاوت بودن کافی نیست

اشتباه # 4: متفاوت بودن کافی نیست. این صفحه را ایمیل به این فایل

5. انتخاب یک موضوع شما اهمیتی نمی

هر آنچه که شما انتخاب می کنید به تمرکز کسب و کار شما، شما نیاز به رفتن به دانش عمیق موضوع، خلاقیت های تازه، و استقامت تزلزل ناپذیر.

 

وجود خواهد داشت رقابت که مراقبت بیشتر در مورد موضوع از شما انجام دهد. چگونه می تواند شما را به رقابت اگر فاصله بین عشق خود را از یک موضوع و رقبای شما گسترده ای است؟

 

این بدان معنی نیست کسب و کار شما را به خود # 1 "عشق" و یا کار زندگی (بسیاری از ما یک شور و شوق تنها در زندگی ندارد)، اما انجام کارهای غیر ممکن است با انتخاب چیزی است که شما در مورد مراقبت نیست .

 

اگر شما عاشق موضوع خود، استقامت خواهد بود نه یک مسئله است. اگر شما عاشق موضوع خود، خلاقیت جریان خواهد شد، و نفوذ راحت تر به ساخت خواهد بود.

 

هنوز از خود بپرسید که چه جهان نیاز دارد. از خود بپرسید چه باعث می شود شما به صورت زنده و سپس به انجام این کار. از آنجا که آنچه جهان نیاز مردم است که زنده اند. -Howard تورمن

کسب و کار آنلاین اشتباه # 5: انتخاب یک موضوع شما در مورد اهمیتی نمی

اشتباه شماره 5: انتخاب یک موضوع شما در مورد مراقبت. این صفحه را ایمیل به این فایل

6. شروع با انتظارات بسیار اشتباه

این آسان نخواهد بود، و آن را نمی خواهد سریع است.

 

ساخت یک کسب و کار موفق یک تعهد بزرگ است. شما احتمالا می تواند آن را انجام دهد در حالی که سفر جهان است. اگر شما از یک کار تمام وقت، از آن خواهد شد خیلی، خیلی سخت تر است.

 

اگر برنامه شما شامل هفته های کاری چهار ساعته، و یا اگر جدول زمانی خود را در هفته ها یا ماه اندازه گیری، شما احتمالا شکست خواهد خورد.

 

این حقایق سخت است که مردم به ندرت در مورد آن صحبت می شود. موفقیت یک شبه وجود ندارد. طرح اصلی خود را احتمالا باید به طور کامل دوباره نوشته شده است، شاید چند بار.

 

از خود بپرسید: می ساخت این کسب و کار هنوز هم ارزش آن اگر آن را سال طول می کشد تا وجود داشته باشد؟ اگر ساخت کسب و کار سخت تر و استرس زا بیش از شغل فعلی خود است؟

 

صحبت با برخی از کارآفرینان که چیزی نزدیک به آنچه شما می خواهید برای رسیدن به دست آورد. از آنها بخواهید آنچه که واقعا انجام گرفته است. آنها در مورد استرس و جدول زمانی و دادن بپرسید. از آنها بخواهید آن باشکر پوشاندن نیست. واقعا گوش دادن. سپس از خود بپرسید اگر شما برای نسخه خود را از که آماده شده است.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 5: شروع با انتظارات بسیار اشتباه

اشتباه شماره 5: شروع با انتظارات بسیار اشتباه است. این صفحه را ایمیل به این فایل

7. صرف بیش از حد زمان تفکر و نه به اندازه کافی انجام

چیزی برای گفتن ندارم در اینجا این است که نه کاملا در این نقل قول خلاصه:

 

نابغه یک درصد الهام، نود و نه درصد عرق است.

-توماس ادیسون

اگر نسبت خود را از تفکر به انجام هر کاری کمتر از 80٪ انجام شده است، دوباره فکر کنید بیشتر انجام دهد.

 

به عنوان چیس دوست دارد بگوید، کارآفرینان باید دو حالت، حالت مدیر عامل و حالت کارگر زنبور عسل. در یک کسب و کار یک فرد، شما باید به هر دو باشد.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 7: بیش از حد فکر به اندازه کافی نیست

اشتباه # 7: بیش از حد تفکر حد، نه به اندازه کافی. این صفحه را ایمیل به این فایل

8. رفتن به تنهایی

تنها دلیلی که کسب و کار من امروز وجود دارد است چرا که دیگر دوستان کارآفرین به من اجازه نمی ترک کنید. به طور جدی، من سعی کردم به پرتاب در حوله و بیش از شروع با چیز دیگری، اما آنها به من اجازه نمی. آنها به من از آن صحبت کردیم.

 

هیچ کس نمی تواند در کسب و کار به تنهایی موفق شود. شما مردم نیاز به آن را به کار. مشتریان خود را از مردم هستند، تامین کنندگان خود را از مردم هستند، ارائه دهندگان خدمات خود مردم هستند.

 

مهمتر از همه، شما نیاز به پشتیبانی از کارآفرینان دیگر که در مراحل مشابه به عنوان شما هستند، و از دیگران با تجربه بیشتر.

 

بیشتر متصل شما با دیگر تبدیل به کارآفرینان، در حالت نرمال تلاش شما می شود. شما دیگر احساس دیوانه و یا به تنهایی، و شما متوجه است که همه ما با موانع مواجه درست مثل شما رو در حال.

 

کارآفرینان که من از ترک صحبت بخشی از یک گروه کوچک است که در هفته ملاقات برای برگزاری هر پاسخگو بودند. آن را از یک ساعت از وقت ما در هر هفته هزینه هر یک از ما یک چیز، دیگر، اما معلوم شد که با ارزش ترین منابع من همیشه در کسب و کار من استفاده می شود.

 

رسیدن به دو کارآفرین دیگر، و از آنها بخواهید به دیدار هفته. به اشتراک گذاشتن مبارزات و اهداف خود، و بررسی پیشرفت شما در هر هفته. این فرایند ساده چنان قدرتمند است.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 8: رفتن به تنهایی

اشتباه # 8: رفتن به تنهایی. این صفحه را ایمیل به این فایل

9. گیج کننده "وبلاگ" را با "کسب و کار"

بعد از من تکرار: یک وبلاگ است یک کسب و کار است. یک وبلاگ یک کسب و کار است.

 

یک وبلاگ یک پلت فرم های باور نکردنی برای به اشتراک گذاری ایده ها، ارتباط با مردم و در حال رشد به مخاطبان است. همان درست است از پادکست، YouTubing، و یا هر جای دیگری که شما ممکن است محتوا به صورت رایگان منتشر شده است.

 

دادن دور محتوای آزاد است یک کسب و کار است. این یک ابزار ساخت و ساز نفوذ است. آیا در تبدیل که نفوذ به حمایت مالی و یا دلار تبلیغات حساب نمی آید. شما یک طرح مستقیم بیشتر برای کسب درآمد اگر شما می خواهید در وبلاگ و یا پادکست خود را برای پرداخت کردن نیاز دارند.

 

دیدن نقطه # 1 بالا در مورد راه اندازی یک محصول / خدمات.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 9: گیج کننده یک وبلاگ با یک کسب و کار

اشتباه # 9: تمایز یک وبلاگ با کسب و کار. این صفحه را ایمیل به این فایل

شروع نه در همه

این شاید بزرگترین اشتباه از همه. آیا می شود آن دوست که صحبت و گفتگو در مورد شروع یک کسب و کار برای سال و هرگز همه چیز را چیزی در مورد آن نمی شود.

 

این آسان برای دریافت تا در مورد تمام اشتباهات ممکن است که شما هرگز در تمام شروع نگران است. اما این تنها راه برای تضمین شکست است.

شروع یک کسب و کار است یک چیز مطمئن نیست - آن را طول می کشد احشاء و هوش و قلب و فشار - اما شما بهتر است در طول زمان تنها اگر شما شروع به دریافت کنید.

 

بهترین راه برای اطمینان از شما موفق این است: نترس به اشتباه. اشتباهات بخشی از این فرآیند است. بنابراین در آن، آغاز شده و پیدا کردن یک جامعه به حمایت از شما ... چرا که شما تنها نیستید.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 10: شروع نه در همه

اشتباه # 10: شروع در همه. این صفحه را ایمیل به این فایل

چه شما به این لیست اضافه کنید؟

این لیست من است، از آنچه به گوش و در جهان کارآفرینی را ببینید. است خود را از لیست های مختلف.منبع:سایت


دانلود کتاب الگوریتم های گوگل

جمعه 20 آذر 1394
8:35

امروز کتاب برای  اشنایی با الگوریتم های گوگل براتون میزارم که سه الگوریتم پاندا، پنگوئن و مرغ مگس‌ (جدید) است که میتونه بهتون کمک کنه این کتاب حجم کمی دارد و به زبان فارسی است

دانلود کتاب سئو

حجم:353 kb

دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب 200 فاکتور موثر در سئو سایت

جمعه 20 آذر 1394
8:1

سلام امروز کتاب در سئو میذارم این کتاب خواندنش خالی از لطف نیست امیدوارم لذت ببرید یکی از مطالب مهم در افزایش بازدید و بالا رفتن رتبه سایت سئو سایت است که به خیلی عوامل بستگی دارد سئو سایت نه تنها باعث استاندارد شدن ان میشود بلکه باعث محبوبیت در بین بازدید کنندگان نیز میشود

کتاب سئو

حجم فایل:3.89

دانلود (لینک مستقیم)


دانلود کتاب سئو پاندا

جمعه 20 آذر 1394
7:18

سلام دوستان امروز کتاب عمو پاندا (سئو پاندا) الگوریتم جدید گوگل است رو میزاریم گوگل در این روش بیشتر به محتوای سایت توجه میکند تعداد صفحات این کتاب 22 میباشد 

نویسنده:حمید توکلی کرمانی

عمو پاندا