close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست

سئو چیست؟

وکیل مطالب اموزشی

کسب و کار اینترنتی

پنجشنبه 25 شهريور 1395
20:8

کسب و کار اینترنتی

این کاملا به عنوان آسان به عنوان به عنوان آن را می سازد صدا، اما خرس با من، این مقاله به سه مرحله که پایه و اساس هر کسب و کار اینترنتی چرا بسیاری از مردم به اشتباه و شما برخی از تحقق که فقط ممکن است کلید را توضیح نمی دهد به کسب و کار اینترنت خود را به سطح بعدی ...من شده است مطالعه منابع به تازگی طراحی شده برای آموزش کسب و کار اینترنتی، اما نه فقط مواد مقدماتی، محتوایی که فراتر از مبتدیان می رود و در نظر گرفته شده تا شما را به میلیون ها نفر ساخت آنلاین.در مورد من من علاقه مند به مباحث پیشرفته که من می توانم به آنچه که من انجام اعمال می شود و پر کردن شکاف دانش کنونی من را به جلو گام بعدی است. در حالی که شکار برای کسانی که ایده های قطعه طلا گریزان من همواره اسکن مواد مقدماتی و یادگیری با بهره چگونه این شخص یا سازمان خاص پوشش اصول اولیه - چگونه آنها نشان می دهد شما ترافیک و فروش.مطالعات من مرا به این نتیجه رسیدند که کسب و کار اینترنتی است که در واقع بسیار آسان منجر شده است. توضیح داد در شرایط ساده (که من در یک لحظه انجام خواهد داد)، ساختار یک شرکت آنلاین موفق از چند جزء تشکیل شده است، که هنگامی که در ارتباط با یکدیگر می تواند صدها، هزاران و حتی میلیون ها دلار سود آنلاین ارائه کرده است.در حالی که همه ما باید به روش های مختلف ارائه آنچه که ما انجام و جزئیات کوچک از گرفتن یک نتیجه متفاوت است، بسیاری از کارشناسان بازاریابی اینترنتی آموزش چند اصل همان است که در واقع هیچ متفاوت از آنچه بازاریابان مستقیم انجام شده است و آموزش برای چندین دهه است.تمام مدل های کسب و کار آنلاین در ترافیک برخی از شکل و فرم تکیه می کنند، و آن را در اینجا جایی که من همیشه کنجکاو برای پیدا کردن آنچه دیگران انجام به درایو با توجه به کسب و کار خود، به عنوان من مطمئن هستم که شما بیش از حد است. تقریبا در همه موارد ترکیبی از یک، دو یا هر سه از روش های زیر رانندگان اصلی ترافیک که سوخت کسب و کار.پرداخت پستها در طول کلیک کنید: خرید ترافیک از گوگل AdWords به عنوان سریعترین، اما حداقل ابزار ترافیک آمرزنده توصیه می شود. دریافت این حق و شما هزاران بازدید کننده فورا با هزینه ای کمتر از درآمد آنها بازگشت. این اشتباه است و شما از دست دادن پول است. این یک منحنی یادگیری سخت است، اما برای برندگان پرداخت کردن قابل توجه است.بهینه سازی موتورهای جستجو: باز هم گوگل یک بخش قابل توجهی از این منبع ترافیک، ارائه هزاران نفر از بازدید کنندگان به وب سایت هایی که رتبه خوبی. من به این روش ترافیک "بازاریابی محتوا" اما اجازه دهید این عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است وسوسه شد. برای کسانی که سخت کوش هستند و یاد بگیرند که چگونه به اهرم محتوا، موتورهای جستجو ارائه یک جریان ثابت از ترافیک رایگان - آن را فقط می توانید در حالی که به دست آوردن آن روان است.همکاران فروش: بازاریابی سهامداران منبع ترافیک ترین مورد استفاده قرارگرفته برای بسیاری از کسب و کار اینترنتی است و این احتمال زیاد به دلیل آن طول می کشد بیش از مکانیزم مکانیکی آن را به کار. روابط مورد نیاز است، اما زمانی که شما عناصر گرفتن حق ارائه یک پیشنهاد برنده به وابستگان نتایج یک ثروت باد آورده ترافیک عظیمی برای شما است. ترافیک وابسته معمولا ترافیک با کیفیت است، در نتیجه دارای بالاترین نرخ تبدیل و بهترین از همه - آن را تنها هزینه پول شما هنگامی که شما را پول، پس از آن یک سرمایه گذاری کم خطر است.فراتر از این سه روش ترافیک هسته بسیاری از روش های دیگر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد، اما اگر شما در زیر هود از اکثر کسب و کارهای اینترنت نگاه کنید در خواهید یافت که یک یا دو یا سه روش بالا حساب کاربری برای تکه بزرگ از تبدیل ترافیک.در مورد شما بدانم، بهترین منبع من از ترافیک وابسته به دنبال موتورهای جستجو است. برای بسیاری از وبلاگ موتورهای جستجو برای بزرگترین تکه و منبع قابل اعتماد ترین ترافیک خود اختصاص خواهد داد، از آنجا که وبلاگ خوب محتوای رانده و موتورهای جستجو محتوای عشق.هنگامی که ترافیک دارد، شرط بعدی مورد نیاز برای یک کسب و کار سودآور است که که اولین فروش. هدف قرار پایان پیشنهاد مقابل این پیشنهاد معمول، در اکثر موارد زیر $ 50 محصول اطلاعات قیمت است، اگر چه یک محصول فیزیکی می تواند بیش از حد کار (بسیاری از infomercials تلویزیون در اواخر شب با استفاده از یک پیشنهاد جلویی از دست دادن گیری از یک محصول فیزیکی است که مورد استفاده قرار شناسایی و ارتباط با مشتریان).هدف از این محصول نهایی مقابل است برای تولید یک مشتری می باشد. سود کند از فروش محصول جلویی در اکثر موارد آمده است (آن را سخت برای پولدار شدن یک کتاب $ 27)، و نه آن است که بالا بردن هر مشتری ارزش است که منجر به دستاوردهای بزرگ (بیشتر در مورد این در مرحله 3).

 

محصول نهایی مقابل مهم است چرا که درب به یک رابطه طولانی مدت به طور بالقوه، که به درستی انجام در منافع را برای شرکت و مشتری منجر خواهد شد باز می شود. upsells و به عقب پایان پیشنهادات - اولین فروش نیز پنجره فرصت برای مرحله 3 ایجاد می کند.

 

مرحله 3: فروش بیشتر با حاشیه بزرگتر

 

مفهوم اصلی مرحله 3 این است که همیشه آسان تر برای متقاعد کردن کسی که روند خرید و یا کسی که قبلا خریداری شده، به خرید بیشتر است.

 

پیشنهاد جلویی در قدم 2، شرایط خرید را ایجاد می کند و پس از آن در مرحله 3 ها، upsells، downsells و متقابل به فروش می رساند از اقلام دیجیتال، محصولات تداوم، مربیگری، مشاوره، محصولات فیزیکی، سمینارها، کنفرانسها و هر چیزی که شما می آیند تا با که است مربوط و با ارزش به مشتریان خود، که در آن سود می آید.

 

در حالی که نه هر مشتری خواهد شد استفاده از عقب پایان را ارائه می دهد شما را، استراتژی تنها در بخش های کوچکی از مشتریان خود را خرید Upsells شما و عقب پایان پیشنهادات متکی است. حاشیه در این نقطه با این حال مهم هستند، به طوری که یکی به عقب پایان فروش می تواند در سود به اندازه 10، 100 و یا حتی 1000 سفارشات جلویی شود.

 

همانطور که من در مورد در تبدیل وبلاگ نویسی ویدیو و شکستن در برخی از عمق در قیف فروش 4 بخش مقاله سری، ایده این است برای فیلتر کردن به یک گروه بسیار کمی از مردم، یک زیر مجموعه از تمام ترافیک شما تولید، که خرید همه چیز به شما ارائه (یا حداقل چیزی با حاشیه سود بالا). این است که این افراد که بیشتر از کسب و کار خود را بهره مند است، اما آن را می گیرد فرایند سه مرحله بالا را به خود جلب و فیلتر پایین به آنها.

 

وقتی این فرآیند راه اندازی، شما می توانید تعیین کنید چه مقدار هر یک از مشتریان را به سایت شما با ارزش است. می دانم که چقدر ترافیک می کنید، شما می دانید که چگونه بسیاری از آنها فروش پیشنهاد جلویی خود را با توجه به آنچه منبع از ترافیک آنها آمده و شما می دانید که چگونه بسیاری از آنها خرید محصولات به عقب پایان و upsells. از آنجا که شما می توانید محاسبه چقدر هر مشتری ارزش، به طور متوسط ​​است، به کسب و کار خود را.

 

آیا می دانید ارزش مشتری شما؟

 

آیا می دانید ارزش مشتری شما؟

 

غنی Schefren چکش خانه مفهوم ارزش مشتری در سیستم رشد کسب و کار خود را. او واقعا نیاز به دست آوردن این حق اصل به دلیل طولانی قبل از او یک گورو کسب و کار اینترنتی است، او فیزیکی کسب و کار جهان واقعی (یک شرکت هیپنوتیزم و یک فروشگاه مد بوتیک در منهتن، نیویورک).

 

هنگامی که شما اجرا فروشگاه دنیای واقعی هزینه های خود را آنقدر بالا است که شما مجبور به گرفتن شماره خود را مناسب هستند. اگر اینکار را نکنید، شما پول از دست دادن - مقدار زیادی از آن. در اینترنت در جهان چیز بخشنده تر هستند، زیرا هزینه های غرق شده بسیار پایین تر، با این حال که ارزش مشتری معنا نیست کمتر مهم است.

 

صاحبان کسب و کار اینترنتی از عواقب تمرکز بر متریک مشتری کلیدی رنج می برند نیست، به جای ما می توانیم دست و پا کردن در اطراف، آزمون و شکست و دور شاید تلخ و نا امید، اما ما هزینه زیادی بیش از زمان ما است. اگر شما سرمایه گذاری شد ده، بیست یا حتی صدها هزار نفر به کسب و کار خود را، شما می توانید شماره های خود را از آغاز مطمئن شوید.

 

بالا بردن ارزش مشتری

 

اگر شما می دانستید، با وجود فروش 27 $ مقابل کتاب پایان، که بواسطه فرآیند پیگیری استراتژیک به پایان رسیده و بهینه سازی شده، که هر مشتری شما تبدیل در نهایت به ارزش 300 $ به کسب و کار خود را، می تواند شما را با استفاده از آن به نفع خود.

 

البته شما می توانید!

 

شما می توانید بیشتر در پرداخت هر کلیک تبلیغاتی صرف. شما می توانید از موتور جستجو و حرفه ای و توسعه محتوای استخدام. شما می توانید پول بیشتری برای وابسته پرداخت. همه این چیزها افراد بیشتری را به کسب و کار شما، در نتیجه در یک مزیت استراتژیک بزرگ بیش از رقبای خود و سوخت رشد سود عظیم.

 

اگر شما حفظ شده است تا با راه اندازی های اخیر در فضای اینترنت بازاریابی، تقریبا تمام بازیکنان برجسته شده است اجرای این فرآیند به تازگی، و هیچ تصادف است. این بچه ها (و تعداد انگشت شماری از دختران) در حال آزمایش، به اشتراک گذاری نتایج و سپس تکرار این روند و البته - ترویج راه اندازی هر یک از دیگر در هر زمان آنها چیزی جدید.

 

همانطور که در بالا در سه مرحله مشخص شده، آن را یک مفهوم دشوار به درک هنگامی که شما برخی از صرف زمان مطالعه بازاریابی اینترنتی (و شاید تجربه این روند به عنوان یک مشتری از بازاریاب دیگر) است. با این حال بسیاری از چیزهایی که می تواند نتیجه که تعداد بسیار کمی دریافت به اندازه کافی همراه برای تحقق بخشیدن به نتیجه میلیون دلار مانع است.

 

اگر آن را بسیار آسان - چرا هر کس آن را انجام نمی.

 

مشکلات در جزئیات نهفته است. در حالی که توضیح من در این مقاله ارائه شده ممکن است یک فرایند است که به لحاظ مفهومی آسان ارائه اندازه کافی برای درک هنگامی که شما به اصول بازاریابی اینترنت استفاده می شود، کشیدن آن را خاموش دشوار است.

 

ترین شکست در گام اول - ترافیک. با وجود نیات و برخی از کار سخت اولیه، کارگران پراکنده در بهترین هستند، و بدون نوعی از ارضاء فوری، تا طولانی قبل از نتایج آمده است.

 

بدتر از آن، بسیاری از شروع یک کسب و کار اینترنتی با موانع موجود است که توانایی خود را برای انجام طاعون - چیزهایی مانند وام مسکن، شغل تمام وقت، خانواده برای حمایت از، خود ریشه دوانده شکست سیستم های اعتقادی انتظارات غیر واقعی، عادات کار ضعیف، ناتوانی در به اجازه از کنترل و یا استخدام کمک در صورت نیاز، عقده حقارت، اعتماد به نفس پایین و یا همه شیوه ای از موانع می تواند در راه است.

 

برای کسانی که به اندازه کافی بلند باقی بماند نتایج جزئی آمده است که راه وجود دارد، هنوز پس از یک سفر طولانی و تلاش بسیار، آنها نا امید و دلسرد هستند - آنها انتظار می رود به ساخت پول بهتر است.

 

آن را به سطح بعدی

 

آن را به کارگران levelHard بعدی و افراد با استعداد اغلب سمت راست بخش ترافیک و حتی ممکن است برخی از پول را با یک پیشنهاد جلویی یا فروش محصولات وابسته، اما آنها در حال کار در کامل بخار فقط برای حفظ آن سطح است. ایده ایجاد محصول بیشتر به فروش upsells و عقب به پایان می رسد، ایجاد صفحات فروش، استخدام شرکت های وابسته و انجام حتی بیشتر به نظر می رسد غیر ممکن است - حجم کار فعلی است خفه کننده به اندازه کافی.

 

من می توانم برای این تایید به دلیل، در حالی که من موفق به درجه (قطعا بالاتر از حد متوسط)، من هنوز هم تعداد زیادی از پتانسیل تحقق نیست - در واقع من می خواهم بگویم من فقط متوجه 10٪ از آنچه من می توانم اگر رسیدن به من گام بعدی با کسب و کار خود من در زمان.

 

مزیت من است من نمی بینم آن را به عنوان غیر ممکن است برای برداشتن قدم بعدی، و نه احساس می کنم که دارم خفه چون من کسب و کار من ساخته شده است بر اساس آزادی قبل از پول است. با این حال، من یک انتخاب روبرو به عنوان جایی که کسب و کار من است که به آینده.

 

چه جزئیات کوچک نگه بازگشت شما؟

 

این اجتناب ناپذیر است اگر من می خواهم کسب و کار من به رشد است که من نیاز به ایجاد تغییرات. بیشترین پتانسیل برای رشد در هر کسب و کار از بین بردن آن چیزهایی است که آن را نگه دارید به عقب، که آن را محدود. این یک مسئله بزرگ است که غنی Schefren تصمیم به تمرکز کل گزارش جدید خود را فقط در محدودیت (من شما را از لینک دانلود برای گزارش در پایان این مقاله را دریافت کنید) است.

 

همانطور که قبلا گفته شد، این جزئیات که مردم را از موفقیت در تمام نقاط سیستم 3 مرحله برای یک کسب و کار اینترنتی موفق است. در مورد من، من برگزار جایی در اطراف گام 2 و 3 منطقه، هر چند قطعا پتانسیل برای انجام بسیاری بیشتر در مرحله 1 نیز وجود دارد.

 

در اینجا لیستی از محدودیت مرا پشت -

 

فقدان محصول به فروش: من یک دسته از محصولات است که در نزدیکی ایده کامل و یا صرفا در سر من هستند ایجاد می شود که من فقط هرگز در اطراف به اجرای کردم. در نتیجه، من هیچ چیز را نزدیک به یک قیف فروش طور کامل توسعه یافته با Upsells و به عقب پایان ندارد.

بدون روند فروش برای محصولات جدید: حتی با محصولات آماده برای رفتن، من می توانم آنها را به فروش نیست تا زمانی که من یک صفحه فروش و در حال اجرا با سبد خرید من را به پرداخت و تحویل کالا. به علاوه شما نیاز پاسخگوی خودکار برای حفظ سیستم بازاریابی رفتن برای هر محصول جدید و اجازه دهید کل "راه اندازی فرآیند" برای هر محصول جدید را فراموش نکنید.

تعمیر و نگهداری از سیستم های فعلی: من بیشتر وقت خود را صرف حفظ وضع موجود رفتن و کار بسیار کمی بر روی پروژه های جدید وجود دارد. من وبلاگ، حمایت از دانش آموزان پرداخت من، ترویج محصولات وابسته و رفع چیزهایی که زمانی که آنها شکستن.

من سفر: این یکی قابل درک است و تغییر خواهد کرد به زودی به اندازه کافی است، اما آن یک محدودیت در حال حاضر به دلیل جزئیات کوچک (دوباره با جزئیات!) در حالی که سفر خورد زمان بیش از حد.

من خودم را عقب نگه: در نهایت، به عنوان یک پاسخ تصویر بزرگ - من نیاز به یک مقدار زیادی از مسائل انجام داده است که من می توانم واقع بینانه نیست خودم انجام - من به کمک مردم دیگر نیاز دارید.

من می توانم هر نقطه بالا به جزئیات بیشتر در دقیقه استراحت، همه چیز کوچک است که نیاز به انجام است که نتایج من محدود، اما من فکر می کنم شما نقطه من.

 

در حال حاضر، شما چطور؟

 

هر صاحب کسب و کار باید قادر به نشستن و مربوط به یک سری از محدودیت های که آنها را به عقب نگه دارید، بر اساس جایی که آنها در حال حاضر با کسب و کار خود و جایی که آنها می خواهم به بعد می باشد.

 

من پیشنهاد می کنم در حال حاضر شما نگاهی به آنچه شما در تمرکز با کسب و کار شما، چه گام بعدی این است برای رسیدن به هدف فوری بعدی خود را و آنچه شما را عقب نگه از گرفتن آن انجام می شود.

 

مراقبت برای به اشتراک گذاشتن محدودیت های خود را؟

 

اگر شما شجاع هستید - چند دقیقه به ترک نظر پاسخ به این مقاله و لیست محدودیت حاضر خود را، که در آن شما در حال حاضر در 3 مرحله سیستم کسب و کار اینترنتی نشستن و آنچه نیاز به بعدی انجام می شود.

 

شما نیاز به آگاهی و پس از اقدام

 

خوشبختانه، فقط خواندن این مقاله به این نقطه و تأمل در وضعیت کسب و کار خود را شما در حال گرفتن به بدانند چه شما توقف از موفقیت اجرای آه چندان آسان 3 مرحله طرح کسب و کار اینترنت نزدیک تر باشد.

 

در اینجا یک فرآیند شما می توانید از طریق بعدی بروید برای حفظ حرکت رفتن است -

 

تبدیل از نیاز به تغییر آگاه

تعیین مشکل بعدی که باید حلش کرد

منزوی اولین گام مورد نیاز نسبت به حل مشکل حرکت

جمع آوری منابع مورد نیاز را که گام اول

اجرا کردن

شستشو و تکرار این به حذف هر محدودیت شما و شما را به یک میلیونر است. این که 🙂 آسان است.

 

نیاز بیشتر راهنما برخورد با محدودیت شما؟

 

غنی Schefren به تازگی منتشر شدن گزارش خود - سندرم عدم قطعیت - که به طور خاص بر اساس این ایده که محدودیت هستند که به ما مانع از موفقیت در کسب و کار به سطح مورد نظر ما، تمرکز دارد.

 

اگر دوست دارید ایده های مورد بحث در این مقاله به شما گزارش خود دوست دارم. شما می توانید آن را در اینجا به صورت رایگان و با شتاب -

 

دانلود عدم قطعیت سندرم گزارش

 

بعدی چیست؟

 

مثل همیشه، من به فاش سفر کارآفرین من در اینجا در این وبلاگ به عنوان من تلاش برای مقابله با محدودیت های من و به مرحله بعد با کسب و کار من ادامه.

 

در صورت امکان من گزارش به شما چه من تا و نتایج من، بنابراین مطمئن شوید که اگر شما در حال حاضر نیست که شما .منبع:سایت


کسب و کار اینترنتی چطوری آغاز کنیم در سئو

پنجشنبه 25 شهريور 1395
19:52

کسب و کار اینترنتی چطوری آغاز کنیم در سئو

هر هفته من با کارآفرینان صحبت کنید. ما در مورد آنچه که کار و چه چیزی نیست صحبت کنید. ما در مورد موفقیت ها و شکست صحبت کنید. من هم با هر دو تازه کامل و جانبازان چاشنی، و همه چیز را در بین صرف.

 

من یک کار خیلی فوق العاده است.

 

یک موضوع که می آید تا دوباره و دوباره با هر دو گروه اشتباهات در شروع کسب و کار است.

 

تازه دارم به دانستن است که از اشتباهات رایج هستند به طوری که آنها می توانید آنها اجتناب کنند. جانبازان دوست دارم در مورد همه چیز که مایل آنها شناخته شده بود و یا متفاوت انجام داده بود صحبت کنید.

 

این آخر هفته من در اجلاس سلطه جهانی در پرتلند با 3000 افراد جاه طلب بود، و این موضوع پیش آمد ده ها بار. "چه می خواهید شما متفاوت انجام داده بود؟" "چه مردم اشتباهات کار را شروع می شود؟" "ای کاش من بود ..."

 

بنابراین من هم یک خلاصه ای از اشتباهات مردم مشترک با من، همراه با اشتباهات ما می بینیم که هر هفته از طریق کار ما با کارآفرینان جدید در محو و جاهای دیگر ساخته شده است.

 

در اینجا صفحه 10 بزرگترین اشتباهات در هنگام شروع کسب و کار آنلاین عبارتند از:

 

 

دانلود به روز رسانی راهنمای:

صفحه 10 از اشتباه در کسب و کار آنلاین

 

 

ایمیل خود را وارد کنید

ارسال آن به من!

 

چند صفحه از شکست بالا 10 اشتباه در راهنمای کسب و کار آنلاین

   همه 10 اشتباه توضیح داد

   منابع و لینک به آدرس هر اشتباه

   برخی از نقل قول های مورد علاقه ما از کارآفرینان شگفت انگیز

   بیش از 35 صفحه راهنمای تمام رنگی

   رایگان برای دانلود

1. انتظار بیش از حد طولانی برای راه اندازی یک محصول / خدمات

هنگامی که شما شروع وبلاگ نویسی و یا پادکست برای ساختن مخاطب، آن را آسان برای دریافت بر روی محتوای "چرخ همستر" برای ماه ها یا سال گیر تا کنون که بدون ارائه چیزی برای فروش.

 

چند دلیل این اتفاق می افتد وجود دارد.

 

برخی از افراد هستند انتظار برای برخی از سحر و جادو مخاطبان اندازه "1000 مشترکین" یا شاید "از 10،000 بازدید کننده" یا هر شماره خود را ممکن است.

 

برخی از افراد فقط می توانید زمان را به وبلاگ و یا پادکست و یا فیلم ها و برای ساخت یک محصول در همان زمان پیدا کنید. آن را سخت.

 

برخی از افراد به سادگی خود صحبت از ایجاد یک محصول زیرا آنها ترس هیچ کس آن را خرید. آنها نمی خواهند پس از قرار دادن در زمان ایجاد بسیار محتوای به شکست است.

 

به هر دلیل، این یک تله کشنده است. اگر شما در حال ایجاد یک کسب و کار، شما نیاز به رسیدگی به بزرگترین خطر سر. بزرگترین خطر شما به عنوان یک کسب و کار چهره در ایجاد چیزی هیچ کس برای پرداخت است.

 

به علاوه، شما نیاز به تمرین در ساخت و راه اندازی محصولات. یکی از اولین شما ممکن است که خوب نیست. هر چه زودتر شما قرار دادن چیزی در خارج وجود دارد، نزدیک به شما به درآمد پایدار است.

 

اشتباه # 1: انتظار بیش از حد طولانی برای راه اندازی یک محصول یا خدمات.

اشتباه # 1: انتظار بیش از حد طولانی برای راه اندازی یک محصول یا خدمات. این صفحه را ایمیل به این فایل

2. حل مشکل بی اهمیت

اگر مشکل کسب و کار شما را حل میکند به اندازه کافی مهم است، شما حتی نمی خواهد که برای مشتریان است. تصور کنید اگر شما یک درمان برای سرطان داشت، برای مثال.

 

کسب و کارهای موفق در همه زمان ها به خاطر آنها تلاش برای حل یک مشکل واقعا هیچ کس در مورد مراقبت. اگر شما محصول یا نظر شما در خارج وجود دارد و هیچ کس آن را بخرد، یک فرصت خوب شما باید برای یک مشکل مهم تر است، نه مخاطبان بزرگتر نگاه وجود دارد.

 

اشتباه # 2: حل یک مشکل بی اهمیت

اشتباه # 2: حل یک مشکل بی اهمیت. این صفحه را ایمیل به این فایل

3. نه واقعا گوش دادن به مشتریان

چگونه شما می دانید اگر مشکل شما را حل کند به اندازه کافی مهم است؟

 

گوش دادن به مشتریان خود. واقعا به آنها گوش دهید.

 

آیا فقط به مشتریان که ارائه اعتبار گوش دادن. گوش دادن به آنهایی که برای بازپرداخت بپرسید و یا خرید محصول خود را، اما آن را استفاده نمی کند. گوش دادن به کسانی که به شما بگویم که آنها نمی خواهد خرید، و پیدا کردن چرا.

 

آیا فقط پرداخت خدمات لب به مشتریان خود. شما تمام پاسخ ندارد، انجام می دهند. یک دلیل که چرا "مشتری همیشه درست است،" چرا که بدون مشتریان شما یک کسب و کار وجود ندارد.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 3: نه واقعا گوش دادن به مشتریان

اشتباه # 3: نه واقعا گوش دادن به مشتریان. این صفحه را ایمیل به این فایل

4. متفاوت بودن کافی نیست

در بسیاری از بازارهای، مشتریان باید گزینه های مختلف را انتخاب کنید. اگر کسب و کار شما دارای رقابت، شما باید به مشتریان بالقوه خود را یک دلیل برای انتخاب ارائه خود را بر دیگری.

 

من این همه زمان با وبلاگ نویسان جدید را ببینید. آنها را به یک موضوع محبوب پرش و اساسا تقلید و یا کپی چه دیگر وبلاگ نویسان محبوب در حال حاضر انجام. گمان می کنم که فکر می کنم "اگر آن را برای آنها کار می کند، شاید آن را برای من کار خواهد کرد."

 

اما از خواننده یا مشتری منظر فکر می کنم در مورد آن. اگر آنها وبلاگ خود را پیدا، آنها خواهید بود درخواست خود را "چرا این وبلاگ ارزش صرف هر زمان بر روی؟" شما باید برای پاسخ به این سوال به سرعت و به وضوح، قبل از آنها کلیک بر روی دکمه تماس.

 

شما نمی توانید انتظار به رشد مخاطبان بودن نسخه پایین تر از برخی از سایت بهتر شناخته شده است. حتی اگر سایت یا محصول خود را است مسلما بهتر از رقابت، "بهتر" ذهنی است.

 

به جای به سادگی تلاش می شود بهتر است، شما نیاز به متفاوت باشد. سپس، وقتی کسی می پرسد که چرا سایت یا محصول خود را به ارزش توجه او است، پاسخ خود را به هدف و آسان به درک باشد.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 4: متفاوت بودن کافی نیست

اشتباه # 4: متفاوت بودن کافی نیست. این صفحه را ایمیل به این فایل

5. انتخاب یک موضوع شما اهمیتی نمی

هر آنچه که شما انتخاب می کنید به تمرکز کسب و کار شما، شما نیاز به رفتن به دانش عمیق موضوع، خلاقیت های تازه، و استقامت تزلزل ناپذیر.

 

وجود خواهد داشت رقابت که مراقبت بیشتر در مورد موضوع از شما انجام دهد. چگونه می تواند شما را به رقابت اگر فاصله بین عشق خود را از یک موضوع و رقبای شما گسترده ای است؟

 

این بدان معنی نیست کسب و کار شما را به خود # 1 "عشق" و یا کار زندگی (بسیاری از ما یک شور و شوق تنها در زندگی ندارد)، اما انجام کارهای غیر ممکن است با انتخاب چیزی است که شما در مورد مراقبت نیست .

 

اگر شما عاشق موضوع خود، استقامت خواهد بود نه یک مسئله است. اگر شما عاشق موضوع خود، خلاقیت جریان خواهد شد، و نفوذ راحت تر به ساخت خواهد بود.

 

هنوز از خود بپرسید که چه جهان نیاز دارد. از خود بپرسید چه باعث می شود شما به صورت زنده و سپس به انجام این کار. از آنجا که آنچه جهان نیاز مردم است که زنده اند. -Howard تورمن

کسب و کار آنلاین اشتباه # 5: انتخاب یک موضوع شما در مورد اهمیتی نمی

اشتباه شماره 5: انتخاب یک موضوع شما در مورد مراقبت. این صفحه را ایمیل به این فایل

6. شروع با انتظارات بسیار اشتباه

این آسان نخواهد بود، و آن را نمی خواهد سریع است.

 

ساخت یک کسب و کار موفق یک تعهد بزرگ است. شما احتمالا می تواند آن را انجام دهد در حالی که سفر جهان است. اگر شما از یک کار تمام وقت، از آن خواهد شد خیلی، خیلی سخت تر است.

 

اگر برنامه شما شامل هفته های کاری چهار ساعته، و یا اگر جدول زمانی خود را در هفته ها یا ماه اندازه گیری، شما احتمالا شکست خواهد خورد.

 

این حقایق سخت است که مردم به ندرت در مورد آن صحبت می شود. موفقیت یک شبه وجود ندارد. طرح اصلی خود را احتمالا باید به طور کامل دوباره نوشته شده است، شاید چند بار.

 

از خود بپرسید: می ساخت این کسب و کار هنوز هم ارزش آن اگر آن را سال طول می کشد تا وجود داشته باشد؟ اگر ساخت کسب و کار سخت تر و استرس زا بیش از شغل فعلی خود است؟

 

صحبت با برخی از کارآفرینان که چیزی نزدیک به آنچه شما می خواهید برای رسیدن به دست آورد. از آنها بخواهید آنچه که واقعا انجام گرفته است. آنها در مورد استرس و جدول زمانی و دادن بپرسید. از آنها بخواهید آن باشکر پوشاندن نیست. واقعا گوش دادن. سپس از خود بپرسید اگر شما برای نسخه خود را از که آماده شده است.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 5: شروع با انتظارات بسیار اشتباه

اشتباه شماره 5: شروع با انتظارات بسیار اشتباه است. این صفحه را ایمیل به این فایل

7. صرف بیش از حد زمان تفکر و نه به اندازه کافی انجام

چیزی برای گفتن ندارم در اینجا این است که نه کاملا در این نقل قول خلاصه:

 

نابغه یک درصد الهام، نود و نه درصد عرق است.

-توماس ادیسون

اگر نسبت خود را از تفکر به انجام هر کاری کمتر از 80٪ انجام شده است، دوباره فکر کنید بیشتر انجام دهد.

 

به عنوان چیس دوست دارد بگوید، کارآفرینان باید دو حالت، حالت مدیر عامل و حالت کارگر زنبور عسل. در یک کسب و کار یک فرد، شما باید به هر دو باشد.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 7: بیش از حد فکر به اندازه کافی نیست

اشتباه # 7: بیش از حد تفکر حد، نه به اندازه کافی. این صفحه را ایمیل به این فایل

8. رفتن به تنهایی

تنها دلیلی که کسب و کار من امروز وجود دارد است چرا که دیگر دوستان کارآفرین به من اجازه نمی ترک کنید. به طور جدی، من سعی کردم به پرتاب در حوله و بیش از شروع با چیز دیگری، اما آنها به من اجازه نمی. آنها به من از آن صحبت کردیم.

 

هیچ کس نمی تواند در کسب و کار به تنهایی موفق شود. شما مردم نیاز به آن را به کار. مشتریان خود را از مردم هستند، تامین کنندگان خود را از مردم هستند، ارائه دهندگان خدمات خود مردم هستند.

 

مهمتر از همه، شما نیاز به پشتیبانی از کارآفرینان دیگر که در مراحل مشابه به عنوان شما هستند، و از دیگران با تجربه بیشتر.

 

بیشتر متصل شما با دیگر تبدیل به کارآفرینان، در حالت نرمال تلاش شما می شود. شما دیگر احساس دیوانه و یا به تنهایی، و شما متوجه است که همه ما با موانع مواجه درست مثل شما رو در حال.

 

کارآفرینان که من از ترک صحبت بخشی از یک گروه کوچک است که در هفته ملاقات برای برگزاری هر پاسخگو بودند. آن را از یک ساعت از وقت ما در هر هفته هزینه هر یک از ما یک چیز، دیگر، اما معلوم شد که با ارزش ترین منابع من همیشه در کسب و کار من استفاده می شود.

 

رسیدن به دو کارآفرین دیگر، و از آنها بخواهید به دیدار هفته. به اشتراک گذاشتن مبارزات و اهداف خود، و بررسی پیشرفت شما در هر هفته. این فرایند ساده چنان قدرتمند است.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 8: رفتن به تنهایی

اشتباه # 8: رفتن به تنهایی. این صفحه را ایمیل به این فایل

9. گیج کننده "وبلاگ" را با "کسب و کار"

بعد از من تکرار: یک وبلاگ است یک کسب و کار است. یک وبلاگ یک کسب و کار است.

 

یک وبلاگ یک پلت فرم های باور نکردنی برای به اشتراک گذاری ایده ها، ارتباط با مردم و در حال رشد به مخاطبان است. همان درست است از پادکست، YouTubing، و یا هر جای دیگری که شما ممکن است محتوا به صورت رایگان منتشر شده است.

 

دادن دور محتوای آزاد است یک کسب و کار است. این یک ابزار ساخت و ساز نفوذ است. آیا در تبدیل که نفوذ به حمایت مالی و یا دلار تبلیغات حساب نمی آید. شما یک طرح مستقیم بیشتر برای کسب درآمد اگر شما می خواهید در وبلاگ و یا پادکست خود را برای پرداخت کردن نیاز دارند.

 

دیدن نقطه # 1 بالا در مورد راه اندازی یک محصول / خدمات.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 9: گیج کننده یک وبلاگ با یک کسب و کار

اشتباه # 9: تمایز یک وبلاگ با کسب و کار. این صفحه را ایمیل به این فایل

شروع نه در همه

این شاید بزرگترین اشتباه از همه. آیا می شود آن دوست که صحبت و گفتگو در مورد شروع یک کسب و کار برای سال و هرگز همه چیز را چیزی در مورد آن نمی شود.

 

این آسان برای دریافت تا در مورد تمام اشتباهات ممکن است که شما هرگز در تمام شروع نگران است. اما این تنها راه برای تضمین شکست است.

شروع یک کسب و کار است یک چیز مطمئن نیست - آن را طول می کشد احشاء و هوش و قلب و فشار - اما شما بهتر است در طول زمان تنها اگر شما شروع به دریافت کنید.

 

بهترین راه برای اطمینان از شما موفق این است: نترس به اشتباه. اشتباهات بخشی از این فرآیند است. بنابراین در آن، آغاز شده و پیدا کردن یک جامعه به حمایت از شما ... چرا که شما تنها نیستید.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه # 10: شروع نه در همه

اشتباه # 10: شروع در همه. این صفحه را ایمیل به این فایل

چه شما به این لیست اضافه کنید؟

این لیست من است، از آنچه به گوش و در جهان کارآفرینی را ببینید. است خود را از لیست های مختلف.منبع:سایت


قالب وردپرس کودک

یکشنبه 21 شهريور 1395
7:34

قالب وردپرس

بسیاری از کاربران ما از ما بخواهید که قالب ما استفاده می کنید؟ پاسخ ما این است که ما با استفاده از یک تم کودک سفارشی ساخته شده در چارچوب موضوع پیدایش. پیگیری درخواست بیشتر از زمان یک سوال دو بخش است. یک چارچوب تم وردپرس چیست؟ بخش دوم سوال این است که چه یک موضوع کودک وردپرس است؟ ما در حال حاضر توضیح داد که چه چارچوب تم وردپرس در مقاله قبلی ما است. در این مقاله، ما بهترین های ما برای پاسخ به سوالات مانند آنچه یک موضوع کودک وردپرس است، زمانی که باید به شما در ایجاد موضوع کودک، چرا مردم ایجاد تم کودک، و مزایای نهایت و معایب استفاده از یک موضوع کودک. امید ما این است که پس از خواندن این مقاله، شما یک درک روشنی از آنچه یک موضوع کودک وردپرس است، و شما می دانید که آیا شما باید یک موضوع کودک استفاده کنید یا نه.

تم های کودک قالب وردپرس

تم کودک وردپرس تم وردپرس است که به ارث برده قابلیت های آن از یکی دیگر از تم وردپرس، تم پدر و مادر است. تم های کودک اغلب استفاده می شود که شما می خواهید به دلخواه و یا نیشگون گرفتن و کشیدن تم وردپرس موجود بدون از دست دادن توانایی به روز رسانی آن موضوع. در گذشته، هیچ راهی آسان به روز رسانی تم وردپرس بدون از دست دادن همه یک ظاهر طراحی شده سفارشی و تغییراتی که انجام شده بود وجود دارد. این هرج و مرج می شود زمانی که همه ناگهانی شما در پیدا کردن یک اسکریپت به طور گسترده ای مورد استفاده در تم محبوب است عمده بهره برداری، و شما نیاز به به روز رسانی تم های خود را ASAP. این یک انتخاب سخت می شود زیرا از یک سو، شما می توانید تمام سبک های سفارشی اگر شما به روز رسانی از دست بدهند. از سوی دیگر، شما در معرض خطر سایت شما هک شدن اگر شما را به روز رسانی به اندازه کافی سریع.تیم اصلی و جامعه تصمیم گرفت برای حل این مشکل با معرفی مفهوم از تم تم پدر و فرزند. تم کودک در قالب وردپرس تمام قابلیت، ویژگی های، و کد موضوع پدر و مادر بدون هر گونه تغییرات به موضوع پدر و مادر خود به ارث می برند. این اجازه به کاربران برای تغییر ظاهر طراحی شده از موضوع پدر و مادر و اضافه کردن / تغییر ویژگی های بدون از دست دادن توانایی به روز رسانی موضوع پدر و مادر.در تئوری، هر موضوع وردپرس می توانید تم های کودک اما تمام تم های وردپرس تم پدر و مادر خوب است. تم پدر و مادر با قابلیت های و ویژگی های محدود است که دقیقا یک نامزد موضوع پدر و مادر ایده آل در بسیاری از موارد است. ما در مورد استثنا بعد از آن در مقاله بحث خواهد شد.تم پدر و مادر خوب نیز به عنوان چارچوب موضوع شناخته شده معمولا شامل قلاب عمل خود را و فیلتر. این اجازه می دهد تا طراحان و توسعه دهندگان برای ایجاد یک سایت وردپرس سفارشی قوی با استفاده از تم های کودک در کسری از زمان.طراحان و توسعه دهندگان استفاده از تم های کودک برای سرعت بخشیدن به توسعه است. هنگام استفاده از یک موضوع پدر و مادر خوب، شما به شدت می تواند مدت زمان لازم برای شما ایجاد یک سایت وردپرس را کاهش دهد. همه تم ها پدر و مادر خوب با نام مستعار چارچوب موضوع ارائه تن از قابلیت و گزینه های سفارشی، بنابراین شما لازم نیست که به کد همه چیز. کاربران DIY اغلب تم های کودک ایجاد به نیشگون گرفتن و کشیدن یک طرح زمینه موجود بدون از دست دادن توانایی به روز رسانی موضوع پدر و مادر در صورت نیاز.ایجاد یک موضوع کودک وردپرس می تواند به عنوان ساده به عنوان ایجاد یک فایل style.css جدید در یک پوشه جدید. همه شما واقعا نیاز به یک خط در هدر ببندید جدید خود را که از قالب (مستندات را برای مرجع) را تعریف میکند. تم کودک قوی می تواند فقط به عنوان بسیاری از فایل های قالب به عنوان موضوع پدر و مادر اگر نه بیشتر دارند. تم کودک می تواند فایل های قالب که حتی در موضوع پدر و مادر در دسترس نیست.تصمیم به استفاده از یک تم کودک اغلب به نیازهای شما بستگی دارد. اکثر سایت های که ما برای خودمان و مشتریان ما ساخت تم های کودک از چارچوب موضوع پیدایش است. در موارد نادر زمانی که این پروژه بسیار پیچیده و ساده است، سپس ما آن را ساخت به عنوان یک تم سفارشی مستقل وردپرس. به عنوان توسعه دهندگان وردپرس، ما نیاز به ساده کردن گردش کار ما در حالی که ایجاد تم های با کیفیت. ایجاد یک موضوع کودک از چارچوب پیدایش ما کمک می کند انجام درست آن.برای کاربران توصیه می کنیم از تم های کودک تنها اگر شما خودتان را دائما با اضافه کردن توابع جدید به فایل functions.php پوسته خود را و / یا دائما با اضافه کردن / تغییر فایل style.css تم خود را. در این موارد، ما به شدت توصیه می کنیم از موضوع کودک. که چندی پیش در طول وردپرس بحث و ناهار ما، یکی از اعضای ما خواست اگر شما تنها با اضافه کردن سبک های سفارشی؟ آیا بهتر است به استفاده از یک تم کودک یا یک پلاگین CSS سفارشی؟پاسخ به این بستگی دارد که چگونه ادراک و راحت شما را با تکنولوژی هستند. اگر شما تنها اصلاح سبک از تعداد کمی از عناصر، و سپس با استفاده از یک پلاگین CSS سفارشی کار می کند فقط خوب است. با این حال، اگر شما خودتان را تغییر کل طرح رنگ، حرکت همه چیز در اطراف در CSS، و غیره، و سپس شما قطعا باید با استفاده از یک تم کودک در نظر بگیرید.چیدن یک پدر و مادر موضوع خوب مهم استتمام چارچوب وردپرس تم پدر و مادر هستند، اما نه همه تم پدر و مادر چارچوب هستند. ما نمی توانیم این به اندازه کافی استرس است. در حالی که هر موضوع وردپرس می توانید تم های کودک دارند، همه از آنها به معنای به عنوان چارچوب موضوع استفاده می شود. ما مبتدیان متعدد که اشتباهات ایجاد یک موضوع کودک از یک موضوع پدر و مادر که قابلیت های بسیار ارائه نمی دیده اند.اگر شما در حال ایجاد یک موضوع کودک که در آن شما به خودتان پیدا کنید به جای بسیاری از فایل های تم پدر و مادر، و سپس شما باید روند خود را تجدید نظر کند. به عنوان مثال شما واقعا دوست دارید تم بیست و یازده، و شما تصمیم به ایجاد یک موضوع کودک. در موضوع کودک خود را، شما فایل را ببندید، و فایل بود. در بالا از آن، شما تصمیم گرفت که شما راه بالا و پایین صفحه به نظر می رسد، footer.php را تا اضافه را دوست ندارم. همین کار را برای هدر، و غیره اگر این مورد است، پس شما نباید از بیست و یازده به عنوان یک موضوع پدر و مادر. نه شما باید با استفاده از آن به عنوان یک تم استارتر که شما را به موضوع های سفارشی خود را به نوبه خود باشد.ما چندین کاربرانی که از تم های کودک سفارشی که واقعا باید از تم های سفارشی کاملا مستقل می شود زیرا آنها تقریبا تمام فایل های موضوع پدر و مادر غلبه کرده بود ایجاد کرده اند بود.در کوتاه مدت، شما باید یک موضوع کودک استفاده از زمانی که شما را بدون نوشتن کد برای خودتان آن را نیاز به قابلیت، ویژگی های، و هیبت یک موضوع پدر و مادر قدرتمند است.مزایای استفاده از با استفاده از یک تم وردپرس کودک مانند بسیاری از چیزها، مزایا و معایب با استفاده از یک تم وردپرس کودک وجود دارد. اجازه دهید یک نگاه مزایای اول.1. به روز رسانی امن تم کودک به طور خودکار به ارث موضوع پدر و مادر ویژگی های، سبک، و قالب. این اجازه می دهد تا شما را به ایجاد تغییرات به سایت خود را با استفاده از تم های کودک تا کنون که بدون تغییر تم پدر و مادر. هنگامی که یک نسخه جدید از تم پدر و مادر می رسد، شما با خیال راحت می توانید آن را به روز رسانی به عنوان تمام تغییرات خود را در موضوع کودک را نجات داد.

2. آسان به گسترش وردپرس

تم کودک ساخته شده در چارچوب موضوع قدرتمند اجازه می دهد مقدار زیادی از انعطاف پذیری را بدون نوشتن تعداد زیادی از کد. انتخابی شما می تواند تنها فایل های قالب و توابع است که شما بدون رفتن را از طریق دیگر فایل های قالب نیاز تغییر دهید. شما می توانید قابلیت های جدید و خیلی بیشتر اضافه کنید.

3. مجدد امن قالب وردپرس

هنگامی که شما در حال ایجاد یک تم کامل شما باید در مورد تمام حالات ممکن و کد برای آنها فکر می کنم. با این حال، هنگامی که شما در حال کار در یک موضوع کودک و شما را فراموش کرده به کد برای چیزی، پس از آن این است که همیشه قابلیت موضوع پدر و مادر هم در دسترس گزینه مجدد وجود دارد.یکی از بزرگترین نقطه ضعف با استفاده از تم های کودک زمانی که شما نیاز به سرمایه گذاری در مورد موضوع پدر و مادر یادگیری است. یک منحنی یادگیری به ویژه هنگامی که شما در حال کار با چارچوب قوی زیرا هر یک از آنها را قلاب و فیلتر های خود را وجود دارد. شما واقعا باید به دانستن آن به حداکثر رساندن پتانسیل. به نظر ما، این منحنی یادگیری یک چیز یک زمان است. به عنوان مثال چند تم های کودک که شما ممکن است به شما ایجاد طولانی تر، اما پس از آن شما خواهد شد ایجاد وب سایت های سفارشی در کسری از زمان. عملکرد کلی خود را بهبود بخشد.نقطه ضعف دیگر اغلب اشاره کرد این است که توسعه دهندگان موضوع پدر و مادر خود را از دست بدهند ممکن است علاقه و رها آن، رها کردن یک ویژگی است که شما در موضوع کودک خود را با استفاده از، و یا آوردن یک تغییر است که کاملا از بین می برد موضوع کودک خود را. این به عنوان بد آن برای تلفن های موبایل است. عمدتا به دلیل تمام تم وردپرس خوب منبع باز و GPL. اگر توسعه موضوع پدر و مادر را رها پروژه، پس هیچ چیز می گوید که شما باید برای متوقف کردن استفاده از آن. اغلب اوقات، افراد دیگر در جامعه گام تا بیش از این پروژه است. اگر توسعه دهندگان تم اصلی حذف یکی از ویژگی های خاص، و سپس شما می توانید به سادگی آن را در موضوع کودک خود را اضافه کنید. شما باید این کد برای آن است. در نهایت، اگر آنها را به یک تغییر قابل ملاحظه که شما را دوست ندارند، پس از آن شما می توانید همواره به روز رسانی اجتناب کنند. به روز رسانی تم بسیار مهم می باشد زمانی که یک امنیت بهره برداری وجود دارد. ما همیشه توصیه به کاربران برای به روز رسانی تم زیرا کمک می کند اطمینان از سازگاری با دیگر اسکریپت ها و پلاگین ها.اگر شما با استفاده از یک چارچوب موضوع های تجاری مانند پیدایش، پس شما باید گزینه پشتیبانی برای کمک به شما تم خود را ارتقا دهید و یا حل مشکلات. همچنین یک پلت فرم مانند پیدایش است که نمی فقط ناپدید می شوند زیرا یک سازمان پایدار کسب و کار در پشت آن با هزاران نفر از مشتریان در سراسر جهان وجود دارد. به عنوان مثال، آنها را حذف خاصی ساخته شده در ویدجت، اما آنها را در دسترس عموم به عنوان پلاگین برای کسانی که هنوز می خواست به استفاده از آن.این مهم است که بدانید که حتی اگر شما همیشه می توانید یک تم کودک از هر موضوع وردپرس ایجاد کنید، گاهی اوقات شما ممکن است یک موضوع کودک نیاز ندارد. در مورد تعدادی از تغییرات شما برای تم کودک خود را برنامه ریزی شده، اگر تغییرات شما در حال برنامه ریزی جزئی هستند، پس شما همیشه می توانید یک فایل سفارشی را ببندید در موضوع خود را ایجاد و یا استفاده از یک پلاگین سفارشی CSS فکر می کنم. اگر تغییرات بیش از حد افراطی که در آن شما به خودتان پیدا کنید فارغ از هسته فایل های تم پدر و مادر هستند، پس شما احتمالا باید ایجاد یک پوسته سفارشی است.ما امیدواریم که که این مقاله کمک می کند تا شما را در درک تم کودک وردپرس است و اینکه آیا آن را مناسب برای شما است یا نه. اگر شما فکر می کنم که ما چیزی از دست رفته، پس لطفا با ما در نظرات زیر اطلاع دهید.منبع:سایت


سئو سایت

چهارشنبه 25 آذر 1394
20:36

سلام امروز یک سایت بک لینک با پیچ رنک 8 که خیلی میتونه به محبوبیت و افزایش بازدید سایتتون کمک کنه خوب اموزش به این طریق که اول تو سایت های زیر sign up کرده و بعدش سایتتونو تو پروفایلش ثبت کرده و یه پست تو فرومش ارسال میکنید همین پست باعث بک لینک میشه پستتون  یک خط نوشته انگلیسی یا هر چیزی باشه این بک لینک do follow  از بک لینک نظر دادن گذاشتن  در post comment قوی تر حتما نظر بدید تا بازم سایت بزارم و این مطلب برای دوستاتون شیر بدید من برای نمایش لینک ها  شیر دادن اجباری نمیزارم و سایت دوم سایتکه ادرس تو میدی برات 1000 بک لینک میسازه سایت اول خیلی عالیه اما برای امثال سایت دوم خیلی توصیه نمیکنم.

 

ادامه مطلب                                              بک لینک رایگان

 

 

 


اموزش ثبت سایت در dmoz

دوشنبه 23 آذر 1394
9:11

سلام دوستان یکی از مهم ترین مراحل سعو معرفی سایت به موتور های جستجو

است که باعث افزایش ترافیک محبوبیت و رونق سایت میشه امروز میخوام اموزش

ثبت سایت در dmoz بگم نظرت یادتون نره :

خوب برای ثبت سایت شما به این لینک میروید اول موضوع مرتبط با سایت خود را

انتخاب کرده و دوم پیشنهاد ادرس در منوی بالای سایت کلیک میکنید بعد اسم

سایت کلمات کلیدی و ایمیل و توضیحات را مینویسید واخر کد امنیتی را وارد و

کلید ثبت را میزنید باید صفحه بیاد که در ان نوشته سایت شما ثبت شد و بعد از

2 هفته یا بیشتر سایت شما در dmoz ثبت خواهد شد ممنون.

ثبت سایت در dmoz


تاثیر سئو در کسب درامد

یکشنبه 22 آذر 1394
15:1

سلام شاید از خود بپرسید سئو چه نقشی در روند سایت و بازدید کنندگان.درامد

 

 سایت.محبوبیت و .....  میتواند داشته باشد برای اینکه شما بتوانید تبلیغات بگیرید

اموزش سئو

 

محصولات خود را بفروش برساند و بقیه ای روش های کسب

 

درامد را ساپورت کنید باید بازدید کننده و rank

 

google خوبی داشته باشید و تمام این مطالب با سئو محقق  

 

میشود بیشترین ورودی یک سایت از موتورهای جستجواست

 

که ان هم به سئو احتیاج دارد :         

        

 

 

 

 


مراحل سئو سایت

شنبه 21 آذر 1394
15:25

سلام دوستان امروز یک دید کلی از مراحل سئو  یک سایت براتون به اختار میگم این مراحل میتونه باعث برنامه ریزی و هدف مند شدن زمان برای سئو کردن میشه مراحل :

انالیز:

1-انالیز سایت و انتخاب بهترین مطالب با موضوع سایت

2-نام سایت (دامین) یکی از موثر ترین بخش های سئو است طول عمر دامنه و..

3-بهینه سازی لینک های درون سایت 

4-پیدا کردن لینک های خارجی مناسب برای سایت

5-ایجاد تگ های مناسب یا بررسی انها مانند keywords و....

6-کلمات کلیدی مهم و پر استفاده در جستجو (مهم)

7-بررسی سایت مپ و ایجاذ ان

8-شناخت رقبا خود در کلمات کلیدی 

9-ترافیک سایت و معرفی ان به سایت های با rank بالا

10-ایجاد محتوا از نظر سئو و بروز شده

11-داشتن یا تهیه یک قالب بالای 80 درصذ سئو 

12-معرفی سایت به گوگل.یاهو.بینگ  و ...........

13-بک لینک های مناسب با rank بالا

14-داشتن یک هاست یا یک سایت با خدمات وبلاگ دهی مناسب

15-و.................



سئو متا تگ keywords(کلمات کلیدی)

شنبه 21 آذر 1394
13:4

سلام امروز متاتگ keywords را قرار میدم از متاتگ هایی که در افزایش سئو و بهینه سازی کاربرد دارد متاتگ کلمات کلیدی (meta keywords ها) هستند. با این متا می توانید کلمات کلیدی یک صفحه را در اختیار موتور جستجو قرار دهید در حال حاضر طبق داده های بدست آمده موتور جستجوی گوگل از این مورد صرف نظر می کند ولی دیگر موتورهای جستجو از این tag استفاده می کنند.

سئو متاتگ keywords

< META name=”keywords” content=”keyword1,keyword2,keyword3,…”n >


سئو متا تگ (description)

شنبه 21 آذر 1394
12:29

سلام امروز متاتگ description را براتون توضیح میدم و اموزش استفاده شو میزارم description یک متاتگ توضیحی است که مهم ترین متاتگ سئو میباشد متا تگ توضیحات (meta description ) همان مقداری است که در گوگل زیر عناوین سایت ها نمایش داده می شود.برخی از متورهای جستجو از جمله گوگل آنرا به عنوان پارامتر ثانویه مورد توجه قرار می دهند.وب مستر گوگل Google Webmaster دارای یک بخش تحلیل محتوایی است که به صورت دستی عمل می کند ( HTML suggestions ) ، این بخش به شما درباره هر کدام از توضیحاتی که در متا تگ ها می تواند قرار گیرد کمک می کند، مثلا کوتاه یا بلند بودن ، چندین مرتبه تکرار شدن مطالب (اطلاعات مشابه برای تگ عنوان title نیز نمایش داده میشود.) حداکثر تا سقف ۲۵۵ کاراکتر در این متاتگ قرار دهید(160 کاراکتر مناسب ترین است) و از تکرار کلمات کلیدی در این متا تگ پرهیز کنید.

 

سئو متاتگ

مهمترین و کلیدی ترین جمله صفحه خود را در این متاتگ به کار ببرید و سعی کنید در این توضیح، کلمات کلیدی شما وجود داشته باشد.    

        ادامه مطلب                                                                                                                                                                                                                                     

 



5 سایت رایگان سئو( SEO)

شنبه 21 آذر 1394
10:6

سلام امروز 5 از بهترین سایت های در زمینه سئو و انالیز بهینه سازی سایت براتون میزارم که امیدوارم مورد پسند باشه:

1-سایت SEO Site Check Up

سایت های رایگان سئو

انالیز آمار صفحات، داده های سایت، متا تگها، یادداشتهای صفحه، شی، ها، امنیت سایت و.......

 

ادامه مطلب


ثبت سایت در 350 موتور جستجو

جمعه 20 آذر 1394
8:45

سلام امروز سایتی معرفی میکنم که سایت شما رو به 350 موتور جستجو معرفی میکنه که خالی از لطف نیست در صفحه باز شده نام سایت, ایمیل ,نام خودتون, تلفن, کشور, را وارد کنید SUBMIT NOW  را بزنید و صبر کنید . در ایمیل که براتون ارسال میشه لینک را فعال سازی کنید.

ثبت در 350 موتر جستحو

http://www.submitexpress.com/free-submission.html


دانلود کتاب الگوریتم های گوگل

جمعه 20 آذر 1394
8:35

امروز کتاب برای  اشنایی با الگوریتم های گوگل براتون میزارم که سه الگوریتم پاندا، پنگوئن و مرغ مگس‌ (جدید) است که میتونه بهتون کمک کنه این کتاب حجم کمی دارد و به زبان فارسی است

دانلود کتاب سئو

حجم:353 kb

دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب 200 فاکتور موثر در سئو سایت

جمعه 20 آذر 1394
8:1

سلام امروز کتاب در سئو میذارم این کتاب خواندنش خالی از لطف نیست امیدوارم لذت ببرید یکی از مطالب مهم در افزایش بازدید و بالا رفتن رتبه سایت سئو سایت است که به خیلی عوامل بستگی دارد سئو سایت نه تنها باعث استاندارد شدن ان میشود بلکه باعث محبوبیت در بین بازدید کنندگان نیز میشود

کتاب سئو

حجم فایل:3.89

دانلود (لینک مستقیم)


دانلود کتاب سئو پاندا

جمعه 20 آذر 1394
7:18

سلام دوستان امروز کتاب عمو پاندا (سئو پاندا) الگوریتم جدید گوگل است رو میزاریم گوگل در این روش بیشتر به محتوای سایت توجه میکند تعداد صفحات این کتاب 22 میباشد 

نویسنده:حمید توکلی کرمانی

عمو پاندا

 

 


سئو مطالب سایت

پنجشنبه 19 آذر 1394
16:29

 سئو محتوا یا  سئو موضوعی  شامل مطالب که اصلی ترین و حساس ترین بخش سایت است میشود کلا مطالب سایت در تمام سایت تاثیر داشته و بیشترین اهمیت را دارد هر چه کیفیت محتوای شما بالاتر باشد، رتبه ی سایت شما بالاتر است، به تبع آن ترافیک سایت شما بیشتر و در نهایت محبوبیت سایت شما بیشتر است موتورهای جستجو، سایت هایی با کیفیت بالا را در اندیس گذاری و نتایج جستجو اولویت بالاتری می دهند اما در کل ویژگی های یک مطلب خوب معرفی میکنیم ویژگی ها:

1-نیاز کاربران باشه کاربران در حال حاضر دنبال چه مطلبی مقاله ای برنامه ای و... هستند.

2-به روز باشه مطالب که بقیه سایت 2 سال پیش گذاشتن کپی نکنید در سایت.

3-سبک باشه حداقل از عکس های کمتر باشه و از فونت مناسب و رسا و گیرا باشد.

4-خلاقانه باشه شاید یه مطلب گفتنش با بیان مختلف خیلی جذاب قابل فهم تر بشود.

5-سعی کنید کپی نکنید یا حداقل مطلب مفیدی بهش اضافه کنید.

6-مطلب دارای کلمات کلیدی و بیشتر جستجو شده باشد.

7-حتی اندازه فونت برای موتور های جستجو مهم است.

8-سعی کنید مطالب که در موتور های جستجو سرچ میشود اما مطلب کافی پیدا نمیشود را قرار دهید.

سئو مطالب

9-محتوا باید برای بازدید کنندگان مشخصی تدوین شده باشد. 

10-از جملات کوتاه برای قابل فهم کردن محتوا استفاده نمایید.

11-تمام صفحات خود را کوتاه نگه دارید و همه محتوا را در یک صفحه نیاورید

12-و...............                                            


تاکتیک های سئو

پنجشنبه 19 آذر 1394
16:3

سلام دوستان امروز تاکتیک های seo رو براتون میزاریم که به دو دسته تقسیم میشه :

White Hat SEO-1 (سئو کلاه سفید):

یک تاکتیک، تکنیک یا متد در SEO (سئو) را White Hat یا کلاه سفید می گویند در صورتی که موارد زیر را رعایت کرده باشد:

  • اگر از رهنمودهای موتورهای جستجو پیروی کند.

  • اگر هیچ حقه ای در کارش نباشد.

  • تضمین کند که محتوایی که موتور جستجو اندیس کرده است و رتبه متناظر با آن، مشابه محتوایی است که کاربر مشاهده خواهد کرد.

  • تضمین کند که محتوای صفحات وب برای کاربران تهیه شده است نه اینکه صرفا جهت موتورهای جستجو تهیه شده باشد.

  • صفحات وب دارای کیفیت خوبی باشند.

  • تضمین کند که محتوای مفیدی در صفحات وب قرار دارد.

نکته: همواره از روش ها و تاکتیک های مربوط به White Hat SEO (سئوی کلاه سفید) پیروی کنید و تلاش نکنید تا کاربران سایت خود را فریب دهید.

نکته: در آموزش بعدی از بیاموز SEO (سئو) به تکنیک های مربوط به White Hat SEO (سئوی کلاه سفید پرداخته ایم. سئوی کلاه سفید (WHST) بسیار ساده است و نیاز به سرمایه گذاری مضاعف ندارد.

تاکتیک های سئو


سئو دامنه سایت

پنجشنبه 19 آذر 1394
15:11

سلام دوستان برای ایجاد یک سایت با موضوع مختلف اولین چیزی که به ذهن هر کسی میاید نام سایت است شاید ساعت ها با خود کلنجار برویم تا یک نام کوتاه اشنا وخوب پیدا کنیم وبعد متوجه شویم این نام قبلا ثبت شده است اما صرفا نام اشنا خیلی کوتاه نمیتونه عالی باشه اگر از این صرف نظر کنیم که اکثر نام های اشنا و کوتاه خوب ایجاد شده اول از همه بیاد مشخص کنید که سایت را به چه منظوری ایجاد میکنید کاربران شما چه کسانی هستند مطالب شما چیست علاقه خود شما روی چه موضوعات است تمرکز شما روی کدام مطلب بیشتر است تخصص شما در کدام موضوع بیشتر است و.... 

سئو ذامنهاز گرفتن نام های بلند و پیچیده خودداری کنید شاید نام دامنه خیلی به نظر مهم نباشه اما در واقعیت این طور نیست و واقعیت زیادی دارد در کل نام های کوتاه و نام های که در ذهن میمانن و مرتبط با موضوع سایت هستند در اولویتند


ثبت سایت در گوگل

پنجشنبه 19 آذر 1394
10:58

برای ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل دو روش دارد روش اول که از نظر سئو بهتر است و روش دوم که اسان تر است گوگل در ۱۵ روز (گاهی تا یک ماه) آینده سایت یا وبلاگ شما را بررسی و به بانک اطلاعات خود اضافه میکند. البته برای من با روش اول 1 ساعت طول کشید البته روش اول سریع تر است و برای سایت که هاست دارند بهتر است اما روش دوم برای وبلاگ ها بهتر است حتماً وبلاگ یا سایت خود را زمانی به گوگل معرفی کنید که وبلاگ یا سایت شما دارای حداقل ۵ تا ۱۰ مطلب نوشته شده باشد. سعی کنید در عنوان و توضیحات صفحه ها، از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده نمایید، چرا که در چنین حالتی علاوه بر اینکه احتمال درج سایت یا وبلاگ شما در بانک اطلاعات گوگل بیشتر خواهد شد امتیاز بهتری را نیز در این جستجوگر کسب خواهید کرد. برای ثبت به ادامه مطلب رجوع کنید

ثبت سایت در گوگل

 


تاثیر قالب در سئو

پنجشنبه 19 آذر 1394
10:23

قالب هم مانند بقیه اجزای سایت میتوانند در سئو سایت نقش داشته باشد اگر چه تاثیر کمی داشته باشد اما سرعت لود بهینه سازی قالب سبک بودن و ..... میتونه قالب شما رو موفق تر بکنه حال سوال اینجاست که ما برای وبلاگ یا وبسایت خود از چه قالبی استفاده کنیم خوب مثلا جواب این سوال از حوصله این مطلب بیشتر است اما به اختصار باید گفت قالبی مناسب است:

اولا برنامه نویسی ان استاندارد و طبق استاندارد های روز باشد نمیگویم صد در صد سئو اما باید بهینه شده باشد دوما سبک و سرعت لود بالایی داشته باشد شاید یک قالب زیبایی متوسطی داشته باشد ولی سرعت لود بهتری دارد خوب این برای موفقیت شما بهتر است سوما باید ساده باشد یعنی تمام لینک های سایت در دسترس باشد تا موتور های جستجو راحت تر سایت شما را پوشش بدهند 

تاثیر قالب در سئو


ایندکس شدن

پنجشنبه 19 آذر 1394
8:25

سلام امروز درباره ایندکس شدن میگم ایندکس شدن به معنای قرار گرفتن در سایت های بزرگ و موتور های جستجو است سرعت قرار گرفتن مطالب شما در متور های جستجو اهمیت فروانی دارد شما باید چند کار برای حساس کردن ربات موتور های جستجو انجام بدید تا همیشه به سایت شما سر زده و مطالب شما را در جستجو ها قرار بدند:

1-همیشه بروز رسانی کنید

2-نیاز کاربران را با keyword ((کلمات کلیدی)) پیدا کنید و مطالب روز را بگذارید

سئو


3-سعی کنی با سایت های که rank google بالای دارند تبادل لینک کنید

4-تغییر ندادن ادرس صفحات و تغییر دامین و هاست 

5-داشتن برچسب های مفید و مرتبط با مطلب 

6-استفاده از نقشه سایت sitemap و.........